Scherp!quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:54 schreef Soury het volgende:
Fann je bent een beroemdheid op fok [POLCAFE #2439] This is a court of law; not a court of justice.
Prima ik lurk overalquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Scherp!
Kunnen we jou niet aanstellen als 40+ detective?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:54 schreef Soury het volgende:
Fann je bent een beroemdheid op fok [POLCAFE #2439] This is a court of law; not a court of justice.
ah... tis net als roken effe wennen maar dat gewoon, toedeledokiequote:Op vrijdag 23 september 2011 20:23 schreef Toverheks het volgende:
FANN zit jij nu ook al in POL![]()
ach waar zit je niet he lieverd hoe gaat het stoppen???
quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... tis net als roken effe wennen maar dat gewoon, toedeledokie![]()
de Groeten
quote:Op zondag 25 september 2011 02:46 schreef Toverheks het volgende:
Nou oke ik offer me wel weer op.........floep en alles is donker slaap lekker all
quote:Op zondag 25 september 2011 03:45 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Hoe kom je op het idee om het licht uit te doen. Breek bijna mijn nek over die bezemsteel van je.
grijns....quote:Op zondag 25 september 2011 19:53 schreef Kingstown het volgende:
Als er hier nog 50+ vrouwen zijn op zoek naar seks met een jonge FOK! adonis....grijp je kans!![]()
Oudere vrouwen
Ik heb thuis een man al 34 jaarquote:Op zondag 25 september 2011 19:53 schreef Kingstown het volgende:
Als er hier nog 50+ vrouwen zijn op zoek naar seks met een jonge FOK! adonis....grijp je kans!![]()
Oudere vrouwen
Hoogste tijd dus om in te ruilen voor een jonger model!quote:Op zondag 25 september 2011 20:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb thuis een man al 34 jaar
quote:Op zondag 25 september 2011 20:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoogste tijd dus om in te ruilen voor een jonger model!
Probeer het nog eens met een zin die klopt.quote:Op zondag 25 september 2011 21:22 schreef Cinderella_Man het volgende:
Lachen jullie nog zo hard, als jullie dames (if present) jullie inruilen voor een jonger exemplaar
Hij klopt gewoon hoor..leest alleen niet echt lekker door de 3 x julliequote:Op zondag 25 september 2011 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Probeer het nog eens met een zin die klopt.
Dan neem ik als wraak een ouder exemplaar terug.quote:Op zondag 25 september 2011 21:22 schreef Cinderella_Man het volgende:
Lachen jullie nog zo hard, als jullie dames (if present) jullie inruilen voor een jonger exemplaar
Nopequote:Op zondag 25 september 2011 21:47 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Hij klopt gewoon hoor..leest alleen niet echt lekker door de 3 x jullie
Nou nee dankje, ik houd het bij leeftijdgenoten (ik zeg wel houd, maar moet ik er eerst nog eentje zien te vindenquote:Op zondag 25 september 2011 19:53 schreef Kingstown het volgende:
Oudere vrouwen
Hoe jong is uquote:Op zondag 25 september 2011 20:25 schreef Kingstown het volgende:
Hoogste tijd dus om in te ruilen voor een jonger model!
Geintjuh joh.quote:Op zondag 25 september 2011 22:23 schreef Kingstown het volgende:
Oud genoeg om al ingeruild te worden.
doe het licht aan en zet alvast koffiequote:
Ik pers ff een vers sapjequote:Op maandag 26 september 2011 06:25 schreef seasushi het volgende:
[..]
doe het licht aan en zet alvast koffie
goeiemorgen
Oeh! als er dan zo ook nog iemand komt die de croissantjes in de oven gooit...quote:Op maandag 26 september 2011 06:37 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ik pers ff een vers sapje
Morguh....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |