quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
BTW Wist jij trouwens dat Dr. House vroeger de helft was van Fry en Laury. Damm daar keek ik wel eens naar. Nooit de link gelegd.![]()
Nu is hij aantrekkelijker, kut kerels die interessanter worden als ze ouder zijn![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:00 schreef Kingstown het volgende:
We hebben er weer een zeer interessant nieuw subforum bij!
Rolluikspotters
wat een drama weerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sla mij ook maar even als je toch bezig bent.
Ik ben langzaam kerende. Eet nog maar heel weinig vlees (2-3 x per week en dan de echt lekkere dingen zoals biefstukquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat een drama weer![]()
nah... anyway... voor de liefhebbers Vegetarische Restaurantweek 2011
Let niet op de onzin die daar gepost wordt, mijn topics worden NOOIT gemod namelijk
Smakelijk eten .... as het maar wel een Biologisch kippetje isquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben langzaam kerende. Eet nog maar heel weinig vlees (2-3 x per week en dan de echt lekkere dingen zoals biefstuk), maar tegenwoordig meestal vleesloos.
Ga zo wel een kippetje klaarmaken.
Nice!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:37 schreef Kingstown het volgende:
Speciaal voor onze jarige job!
Een FOK! icoon is jarig
Apart he? Blijkbaar doen we dat in andere topics al onder het genot van een muziekje of vraagje of hebben we minder behoefte om te SC-en.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:04 schreef Eska het volgende:
[..]
Nice!![]()
Dit is wel de sloooowste chat die ik ooit gezien heb, geloof ik.
Geen tijd....dat zal het zijn waarom we zo weinig SC-en hier!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:13 schreef Eska het volgende:
Helaas geen tijd voor een professionele analyse. Wat jammer nou.![]()
Ja, we kletsen toch wel heel geregeld wat tussen de posts in de andere topics door. Op zich ben ik best wel een SC-er hoor. Of nou ja, ik was het voorheen iig wel.
Geen idee hoe de spelletjes-belletjes-stelletjes-score is, op het moment.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:17 schreef Lienekien het volgende:
Ja, is er nou al een stelletje ontstaan, of niet?
Ik ben druk bezig met Tong te verleiden, maar het schiet nog niet zo op.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:17 schreef Lienekien het volgende:
Ja, is er nou al een stelletje ontstaan, of niet?
Wel regelmatig tussendoorsneleenpost-tijd. Niet zoveel langachterelkaar-tijd vaak.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:17 schreef Kingstown het volgende:
Geen tijd....dat zal het zijn waarom we zo weinig SC-en hier!
Stiefdochter? Dan ben jij dus een stiefmoeder! Die zijn toch altijd eng en gemeen enzo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:28 schreef Maes het volgende:
![]()
Ik zal ook wat vaker posten, beloofd![]()
Mijn dag is alweer hectisch begonnen. Ik dacht dat ik stiefdochter nog moest overhoren maar die versliep zich en nam van schrik mijn brood voor tussen de middag meeEn aangezien er kaas en boter op zit zal ze het niet opeten want daar houdt ze niet van.
Anyway het is bijna weekend.
Zware week?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:29 schreef rennecke het volgende:
gelukkig is het bijna weekend
ben er echt aan toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |