AH !!! ineens schiet de spreuk me weer te binnen !quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb met een aantal mensen een praatje gemaakt, ja hoe kan het ook anders![]()
er stond een man met een pamflet die hij zelf had gemaakt en nu ben ik vergeten
wat erop stond, maar het leek op een soort van Loesje spreuk, alleen had die man
die spreuk zelf verzonnen. Heel mooi, jammer dat ik me die spreuk niet meer
kan herinneren ik weet alleen nog dat ik dacht, die moet ik onthouden, nah... niet
dus![]()
Hij stond daar omdat hij na 30 jaar trouwe dienst gewoon eruit was geflikkerd, zonder
pardon. Waarom, een uitzendkracht is goedkoper...
Dat soort mensen staan er dus.
Zat niks achter Eska....beetje in een dwarslig mood...heb ik wel vaker last van gaat vanzelf weer over.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:30 schreef Eska het volgende:
Van mij mag je. Dus aljeblieft.Ik kan er alleen niet zoveel mee....
Maar was dat 'zomaar even'? Of zit er meer achter?
Oh, dat ken ik wel. En ik kan het ook. Heel goed zelfs.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:37 schreef Kingstown het volgende:
Zat niks achter Eska....beetje in een dwarslig mood...heb ik wel vaker last van gaat vanzelf weer over.
Zo, die heb ik lang niet gezien!quote:
Ja da's meestal zo, meestal is de lol er gauw af. Behalve die van de LOI, die blijf ik leuk vinden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:49 schreef Eska het volgende:
[..]
Zo, die heb ik lang niet gezien!
Al moet ik zeggen dat ik 'm destijds na 1 keer al niet meer zo lollig vond. Maar wel leuk om weer eens terug te zien.
Van de LOI? Van nu? Of al van langer geleden? (Ik zie niet meer zoveel reclames eigenlijk)quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:50 schreef Disana het volgende:
Ja da's meestal zo, meestal is de lol er gauw af. Behalve die van de LOI, die blijf ik leuk vinden.
Dan is de lol er weer vanaf.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:44 schreef Eska het volgende:
[..]
Oh, dat ken ik wel. En ik kan het ook. Heel goed zelfs.
Moet ik nog iets zeggen, waar je dan weer dwars tegenin kunt gaan?![]()
Of is dan de lol er af?
Weet ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:52 schreef Kingstown het volgende:
Dan is de lol er weer vanaf.![]()
Moet wel een beetje spontaan en echt zijn.
Die van nu, waarin zogenaamde domme en slecht opgeleide mensen ineens heel slimme dingen zeggen. Ze hebben ze al een paar jaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:51 schreef Eska het volgende:
[..]
Van de LOI? Van nu? Of al van langer geleden? (Ik zie niet meer zoveel reclames eigenlijk)
Die gaat in mij tekstbestandje met signatures. Ik dacht dat mijn katten gulzig waren, maar tegen sommig volk leggen ze het toch echt af.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
AH !!! ineens schiet de spreuk me weer te binnen !
KONING, KEIZER, ADMIRAAL,
GRAAIEN DOEN ZE ALLEMAAL !
Kende ik nog niet. Leuk idd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:55 schreef Disana het volgende:
Die van nu, waarin zogenaamde domme en slecht opgeleide mensen ineens heel slimme dingen zeggen. Ze hebben ze al een paar jaar.
Hier staan de meeste op een rij, maar de onderstaande bijvoorbeeld vind ik erg leuk:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:41 schreef Eska het volgende:
En goedeavond (omcirkelen wat van toepassing is)
Ik heb jou nog nooit over je kind zien praten of zit je de halve dag op OUD?quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Over mij ook trouwens dat ben ik ten voeten uit![]()
Vrouwen zonder eigen identiteit
nee llullo die heb ik ook nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit over je kind zien praten of zit je de halve dag op OUD?
Ik wil wl antwoorden maar dan heb ik de lapo en daar heb ik geen zin inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |