hoor ik hier permissie om te rellen in OUD?quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Waarom vraag je dit hier en niet in OUD?
Verkapte doodsverwensing!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Waarom vraag je dit hier en niet in OUD?
Maar dat is wel om te rekenen:quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:29 schreef HostiMeister het volgende:
...
. Daar koop ik toch niets voor? Ik wil zien hoe lelijk ze is geworden, verdomme![]()
...
of met hun poes. de verkeerde poes!quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:29 schreef Cracka-ass het volgende:
Je hebt ook vrouwen die hetzelfde doen met hun hond.
Dit is mijn paard, Linda. We doen al vijf jaar alles samen. We zijn al heel intiem. Ik kam haar haar en ruim haar poep op. We lijken zo op elkaar, dat ik weleens onze profielfotos door elkaar haal.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:29 schreef Cracka-ass het volgende:
Je hebt ook vrouwen die hetzelfde doen met hun hond.
Ik kijk altijd of ze een beetje tet heeft gekregen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:29 schreef HostiMeister het volgende:
Inderdaad, laatst ook, krijg ik een friendrequest op facebook van mijn aller eerste vriendinnetje uit de brugklas. Staat geen enkele foto van haarzelf erop, alleen maar foto's van d'r kinders en d'r man. Met als beroep 'trotse mamma' . Daar koop ik toch niets voor? Ik wil zien hoe lelijk ze is geworden, verdomme![]()
Terechte klacht.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:30 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Vrouwen hebben maar 1 doel in het leven. Kinderen baren.
Voordat ze een kind gebaard hebben verkeren ze in jacht-modus, ze maken zichzelf op, gaan naar de zonnebank, trekken sexy kleding aan. Zo lokken ze mannen die hun dan weer volblaffen en ze daardoor zwanger raken.
9 maanden zwanger
Het kind is geboren. Na een paar maanden/jaren gaan ze van jacht-modus over in Bescherm-modus. Ze knippen het haar eraf. Een kort pittig kapsel met oorlogskleuren komt ervoor in de plaats. De pondjes laten ze eraan vliegen zodat geen vent hun meer ziet staan. Ze worden lid van een feministische activiteitengroep die alleen maar praten over hun kind.
Ja maar dat had ze destijds al, daarom was het mijn eerste vriendinnetje.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:31 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik kijk altijd of ze een beetje tet heeft gekregen.
It's funny 'cause it's truequote:
Ankie van Grunsvenquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:31 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dit is mijn paard, Linda. We doen al vijf jaar alles samen. We zijn al heel intiem. Ik kam haar haar en ruim haar poep op. We lijken zo op elkaar, dat ik weleens onze profielfotos door elkaar haal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |