hoor ik hier permissie om te rellen in OUD?quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Waarom vraag je dit hier en niet in OUD?
Verkapte doodsverwensing!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Waarom vraag je dit hier en niet in OUD?
Maar dat is wel om te rekenen:quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:29 schreef HostiMeister het volgende:
...
. Daar koop ik toch niets voor? Ik wil zien hoe lelijk ze is geworden, verdomme![]()
...
of met hun poes. de verkeerde poes!quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:29 schreef Cracka-ass het volgende:
Je hebt ook vrouwen die hetzelfde doen met hun hond.
Dit is mijn paard, Linda. We doen al vijf jaar alles samen. We zijn al heel intiem. Ik kam haar haar en ruim haar poep op. We lijken zo op elkaar, dat ik weleens onze profielfotos door elkaar haal.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:29 schreef Cracka-ass het volgende:
Je hebt ook vrouwen die hetzelfde doen met hun hond.
Ik kijk altijd of ze een beetje tet heeft gekregen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:29 schreef HostiMeister het volgende:
Inderdaad, laatst ook, krijg ik een friendrequest op facebook van mijn aller eerste vriendinnetje uit de brugklas. Staat geen enkele foto van haarzelf erop, alleen maar foto's van d'r kinders en d'r man. Met als beroep 'trotse mamma' . Daar koop ik toch niets voor? Ik wil zien hoe lelijk ze is geworden, verdomme![]()
Terechte klacht.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:30 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Vrouwen hebben maar 1 doel in het leven. Kinderen baren.
Voordat ze een kind gebaard hebben verkeren ze in jacht-modus, ze maken zichzelf op, gaan naar de zonnebank, trekken sexy kleding aan. Zo lokken ze mannen die hun dan weer volblaffen en ze daardoor zwanger raken.
9 maanden zwanger
Het kind is geboren. Na een paar maanden/jaren gaan ze van jacht-modus over in Bescherm-modus. Ze knippen het haar eraf. Een kort pittig kapsel met oorlogskleuren komt ervoor in de plaats. De pondjes laten ze eraan vliegen zodat geen vent hun meer ziet staan. Ze worden lid van een feministische activiteitengroep die alleen maar praten over hun kind.
Ja maar dat had ze destijds al, daarom was het mijn eerste vriendinnetje.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:31 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik kijk altijd of ze een beetje tet heeft gekregen.
It's funny 'cause it's truequote:
Ankie van Grunsvenquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:31 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dit is mijn paard, Linda. We doen al vijf jaar alles samen. We zijn al heel intiem. Ik kam haar haar en ruim haar poep op. We lijken zo op elkaar, dat ik weleens onze profielfotos door elkaar haal.
You should know better...quote:
Ok ok, je hebt geen felrood haarquote:
En geen stekels.. of tuinbroek...quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok ok, je hebt geen felrood haar.
Nee schat, ik leef niet door mijn dochter, ik heb een eigen leven...quote:
Het topic kan dicht, niets overtreft de hoeveelheid win in deze post.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:30 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Voordat ze een kind gebaard hebben verkeren ze in jacht-modus, ze maken zichzelf op, gaan naar de zonnebank, trekken sexy kleding aan. Zo lokken ze mannen die hun dan weer volblaffen en ze daardoor zwanger raken.
9 maanden zwanger
Het kind is geboren. Na een paar maanden/jaren gaan ze van jacht-modus over in Bescherm-modus. Ze knippen het haar eraf. Een kort pittig kapsel met oorlogskleuren komt ervoor in de plaats. De pondjes laten ze eraan vliegen zodat geen vent hun meer ziet staan. Ze worden lid van een feministische activiteitengroep die alleen maar praten over hun kind.
Ja moederquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:48 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Het topic kan dicht, niets overtreft de hoeveelheid win in deze post.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:13 schreef Cooki het volgende:
Floris beterschap![]()
Lucas heeft vandaag op kdv van 14-16 uur geslapen, is weer wat nieuws geloof ik![]()
Op terugweg naar huis weer zelfde verhaal: maar ik weet nu waar het aan ligt: de radio stond niet hard genoegdat mag ie ook gewoon zeggen toch?
![]()
en komkommer is hier ineens favoriet![]()
tot zover mijn magere bijdrage.. ik kan ns ff wat betere teksten verzinnen
edit: ja As dat is het: omdat er nix boven staat heb ik nix om te spieken Sonnetje![]()
en vandaar de blanco teksten
![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:33 schreef becky27 het volgende:
ff vraagje, GMK vielen die jurkjes nou groot of klein. Noortje zit stevig in 80 en gaat stukje bij beetje over naar 86 maar 86/92 lijkt me zo groot.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
In Meikes klas is ook een digibord, ik vind het heel leuk.
Bij binnenkomst zie je altijd de klassenfoto erop.
Tijdens de werkles kunnen de kinderen ook het digibord kiezen, het is een touchscreen, kunnen ze spelletjes doen, liedjes luisteren en filmpjes kijken geloof ik.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:02 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Appelsap, ik zou ook weer terug gaan, idd bloedprikken is zo geregeld, hebben we met Meike ook gedaan vorige week, omdat ze zo vaak ziek is.
Wat enorm vervelend voor Damian dat hij zich zooo moe voelt zeg...
Spannend Chaca, ik ben benieuwd hoe het gegaan is.
Ik was iets te vroeg bij school vanmi, dus kon nog even spieken (ze speelden buiten)
Mijn meisje doet zo superenthousiast mee, zo leuk om te zien!
Huppelt voor de juf aan, echt cute
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:57 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Och tuurlijk niet Rocka, die paar dagen kunnen er ook nog wel bij,
het is al vervelend genoeg, laat staan dat je mama er dan niet kan zijn.
Nee hoor, goeie keuze!
En Stiemie, heerlijk om te horen dat de bril haar zo goed bevalt. Fijn hoor...!
En Mirte die al een kleutertje wordt...
Met Meike alles oke, mijn heerlijke moppie.
Ze had gister een meisje te spelen, en dat klikte echt niet. Ze hebben nog geen minuut samen gespeeld. Gewoon andere interesses....meike probeerde het nog wel, om dan ook maar even met het treinspoor te spelen, maar toen werd dat kindje boos![]()
Ik dacht nog slim te zijn door ze mee te willen nemen naar de speeltuin, maar dat wou het meisje niet. ik heb echt de hele middag op de klok zitten te kijken wanneer ze werd gehaald.
Op zich speelden ze allebei wel hoor, maar echt apart. Ik kon aan Meike echt wel merken dat ze teleurgesteld was in deze speelafspraak. Volgende keer beter!
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:51 schreef draculettetje het volgende:
Wij hebben een prima dag achter de rug! Helemaal opgelucht ben ik wel hoor, alleen de bult mag niet aangeraakt worden
speelgoed, ze is met van alles druk, de poppbuggy is nu favoriet maar loopfietsje, blokken, boekjes, stapelbekers, knuffels, vormen stoof en ronja is allemaal leuk
en ze heeft haar hurken ontdekt zoo leuk en lief
orea wat kan je dan overlopen van liefde en trots he
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:08 schreef octopussy het volgende:
De Fischer Price kassa is hier een dikke hit. En uiteraard de 'duplo'. Of eigenlijk meer de doos die elke dag even over de vloer moet worden leeggegooid. Verder speelt Hannah graag met autootjes, haar barbie (ja echt!), puzzelen is leuk en ik heb ook wel wat spul van little people staan wat af en toe eens aangeraakt wordt.
Verder worden boekjes waar Dora of koekiemonster instaan elke dag meerdere malen doorgenomen. Stickerboeken zijn ook heel erg leuk want mama moet de sticker er af peuteren, aan Hannah geven, die hem dan vervolgens op een willekeurige plek op mama's lichaam plakt (x100).
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:10 schreef happyme28 het volgende:
Borizzz, hier wordt gespeeld met:
Duplo
Legpuzzels met knoppen
Loopfiets
Stapelbekers
Auto's
Vormenstoof
Bal
Boekjes (vooral stukscheuren)
Kleuren (vooral op kleding maar op waterbasis dus niet erg)
Verder Genieten we volop van Daan. Hij is echt te leuk maar dan ook erg makkelijk. Hij kletst echt al best goed en kan zich goed duidelijk maken. Het wordt echtmet de dag leuker. Ik had overigens wat foto's in het fototopic geplaatst van Daan op de vakantie.
En vandaag voor het eerst gepoept op het potjemeestal zijn we te laat als hij aangeeft te moeten poepen maar nu ging ik net omkleden toen hij aangaf te moeten poepen. Merk dat dat behoorlijk intensief is. Daan is behoorlijk bezig met plassen/poepen en daar willen we wel in mee gaan,maar ik vind het lastig.
Over taalontwikkeling gesproken; Daan begon het woord 'schoen' met 'kaka', toen 'koeka', 'oen' naar 'skoen' 's hij probeert nu 'schoen' maar de 'ch' is erg lastig. Ik vind het machtig mooi om te zien hoe die ontwikkeling gaat.
Dan zijn het 1) geen kinderen meer en 2) worden ze daar voor betaald. Verder zie ik niet in wat dat te maken heeft met dit topic?quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hey joh... daar mag je niets van zeggen want die kinderen vegen later jouw reet af in het verpleeghuis...![]()
![]()
Ja, 2 minuten zoeken. Heel dat forum staat vol met dat soort tyfus.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:18 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Godverdomme zegdit komt allemaal uit oud?
Van die dikke wijven die de hele dag thuis zittenquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:21 schreef netflanders het volgende:
Voor de grap kijk ik soms in OUD. Het valt me ook op dat die vrouwen volledig langs elkaar heen praten. Ze plempen het liefst alleen over hun eigen kroost, en als ze op iets reageren is het altijd om het op eigen kroost te kunnen betrekken.
Geweldig. Uiteindelijk interesseren ze zich totaal niet in elkaars kinderen, en lezen ze er het liefst zo weinig mogelijk over. Als ze maar hun eigen onzin kwijt kunnen.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:21 schreef netflanders het volgende:
Voor de grap lees ik wetenschappelijke artikelen. Het valt me ook op dat die wetenschappers volledig langs elkaar heen praten. Ze plempen het liefst alleen over hun eigen onderzoek, en als ze op iets reageren is het altijd om het op eigen onderzoek te kunnen betrekken.
Geweldig. Uiteindelijk interesseren ze zich totaal niet in elkaars onderzoek, en lezen ze er het liefst zo weinig mogelijk over. Als ze maar hun eigen onzin kwijt kunnen.
In de top misschien niet, maar genoeg proefschriftjes gelezen waar ik me achter de oren bij heb gekrabd. De vergelijking gaat zeer zeker op.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:25 schreef netflanders het volgende:
[..]
Niet vergelijkbaar, en eigenlijk gewoon niet waar.
Je snapt het echt niet? Dit is DE standaard reactie van de gemiddelde babyfabriekquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan zijn het 1) geen kinderen meer en 2) worden ze daar voor betaald. Verder zie ik niet in wat dat te maken heeft met dit topic?
Ik weet niet of ik dit nouquote:
Schatje... het staat in OUD, speciaal voor tere zieltjes als jullie, zodat je er niet mee geconfronteerd hoeft te worden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit nouof
vindt. Ik hou het maar op een vertrouwde
.
En vooral dat neppe meeleven met elkaars kinderen. 'Wat rot voor [insert naam kind] dat hij zich niet zo lekker voelt.' Dude...please.
Ga werken, zoek een hobby, ontplooi jezelf. Je kind wordt geen beter kind en jij wordt geen betere moeder door heel de tijd alleen maar over die koter te lullen. En bewaar die Facebook-foto's van je kind maar lekker voor in je eigen foto-album, want niemand heeft trek om telkens die semi-verplichte 'Likes' te geven op die foto's van die privé-taferelen.
Blij zijn met je kind is tot daar aan toe. Alle spam die anderen krijgen te verduren over die koter mogen ze voor zichzelf houden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:36 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Schatje... het staat in OUD, speciaal voor tere zieltjes als jullie, zodat je er niet mee geconfronteerd hoeft te worden.
En weet je, het is werkelijk mogelijk om een hobby (hell, zelfs meer dan één) te hebben, jezelf te ontplooien en toch ook blij te zijn met een kind. Zou lekker voor dat kind zijn als je er niet blij mee zou zijn
Daarom staat het in een specifiek forum, zodat je er geen last van hoeft te hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Blij zijn met je kind is tot daar aan toe. Alle spam die anderen krijgen te verduren over die koter mogen ze voor zichzelf houden.
Dit is evenzo een specifiek forum voor het klagen over vrouwen zonder eigen identiteit. Zodat mensen die zich daar aan storen er geen last van hoeven te hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Daarom staat het in een specifiek forum, zodat je er geen last van hoeft te hebben.
En de wereld is jullie eeuwig dankbaarquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Daarom staat het in een specifiek forum, zodat je er geen last van hoeft te hebben.
Ik stoor me er niet aan... sterker nog, ik kan me zelfs in de klacht verplaatsen. Ik kom alleen even laten zien dat niet iedereen zo isquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is evenzo een specifiek forum voor het klagen over vrouwen zonder eigen identiteit. Zodat mensen die zich daar aan storen er geen last van hoeven te hebben.En je punt was...?
Dat soort mensen hebben ik ook op Facebook, ik kan ze moeilijk allemaal naar OUD toe sturen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Gewoon is een linkje sturen. Ze worden vast aangetrokken door het andere gejank.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat soort mensen hebben ik ook op Facebook, ik kan ze moeilijk allemaal naar OUD toe sturen.
De meeste vrouwen praten langs elkaar heen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:21 schreef netflanders het volgende:
Voor de grap kijk ik soms in OUD. Het valt me ook op dat die vrouwen volledig langs elkaar heen praten. Ze plempen het liefst alleen over hun eigen kroost, en als ze op iets reageren is het altijd om het op eigen kroost te kunnen betrekken.
Geweldig. Uiteindelijk interesseren ze zich totaal niet in elkaars kinderen, en lezen ze er het liefst zo weinig mogelijk over. Als ze maar hun eigen onzin kwijt kunnen.
Dat jij zulke mensen op Facebook hebt, zegt wat mij betreft meer over jou... ik word niet eens vriendjes met mensen die hun kind als profielfoto hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat soort mensen hebben ik ook op Facebook, ik kan ze moeilijk allemaal naar OUD toe sturen.
Hou je tong eens binnenboord, we zijn niet op een meetingquote:
*kuch* You can't start a fire without a spark...quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik stoor me er niet aan... sterker nog, ik kan me zelfs in de klacht verplaatsen. Ik kom alleen even laten zien dat niet iedereen zo is
Gaat heen en vermenigvuldig u, opdat de wereld van deze uitwassen gevrijwaard zal blijven.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik stoor me er niet aan... sterker nog, ik kan me zelfs in de klacht verplaatsen. Ik kom alleen even laten zien dat niet iedereen zo is
quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hou je tong eens binnenboord, we zijn niet op een meeting.
Vier regels tekst, waarvan 3,5 op mij zelf slaan en 0,5 op mijn dochter. Mooie verhouding die weergeeft hoe mijn leven in elkaar zit. Your point being?quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*kuch* You can't start a fire without a spark...
˘ľ Isa ˘ľ | In vuur en vlam *kuch*
Mensen krijgen ook wel eens kinderen nadat je ze op FB als vriend hebt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:57 schreef Sjeen het volgende:
@HW
[..]
Dat jij zulke mensen op Facebook hebt, zegt wat mij betreft meer over jou... ik word niet eens vriendjes met mensen die hun kind als profielfoto hebben.
In eerste instantie waren ze natuurlijk kindloos en bevriend met mij.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:57 schreef Sjeen het volgende:
@HW
[..]
Dat jij zulke mensen op Facebook hebt, zegt wat mij betreft meer over jou... ik word niet eens vriendjes met mensen die hun kind als profielfoto hebben.
Ontvriendenquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen krijgen ook wel eens kinderen nadat je ze op FB als vriend hebt.
Dat je niet helemaal vrij bent van leven via je kind.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
[..]
Vier regels tekst, waarvan 3,5 op mij zelf slaan en 0,5 op mijn dochter. Mooie verhouding die weergeeft hoe mijn leven in elkaar zit. Your point being?
Ik heb serieus mensen daarom ge-ontvriend. Maar de meeste hide ik gewoon (de foto's). Zodra ik meer posts hide dan niet, dan gaan ze eraf.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
OntvriendenNee, serieus... je hoeft die koterfoto's toch niet te 'liken'?
Het gaat er gewoon om dat die mensen zo in hun eigen kinderverliefdheid zitten dat ze anderen er ongevraagd mee lopen te spammen. Ik hoef niet elke week 3 foto's te zien van hoe schattig dat kindje van hun in z'n kinderstoel zit met een of andere opgewarmde erwtenpasta over z'n plofkop. Het is gewoon één grote 'Mijn kind is het schattigste'-wedstrijd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
OntvriendenNee, serieus... je hoeft die koterfoto's toch niet te 'liken'?
Geloof ook niet dat ik dat ooit ergens heb gezegd, ze maakt onderdeel uit van mijn leven, net zoals mijn vriend, mijn werk, mijn sport etc...quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat je niet helemaal vrij bent van leven via je kind.
Maar waarom in godsnaam die hartjes en de naam van je dochter er toch weer bijhalen? Wat is het nut?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Geloof ook niet dat ik dat ooit ergens heb gezegd, ze maakt onderdeel uit van mijn leven, net zoals mijn vriend, mijn werk, mijn sport etc...
Moet alles nut hebben dan? Kut, dan moet ik mijn leven grondig gaan herzien...quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar waarom in godsnaam die hartjes en de naam van je dochter er toch weer bijhalen? Wat is het nut?
Dat vind ik nou allemaal nog wel meevallen eigenlijk, er is niets mis met OOK je kind leuk vinden, zolang het maar niet ALLEEN je kind is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar waarom in godsnaam die hartjes en de naam van je dochter er toch weer bijhalen? Wat is het nut?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:30 schreef AciD_Nightmare het volgende:
9 maanden zwanger
QFT QFT QFT!!!!!quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ouders moeten gewoon iets meer realiseren dat hun kind ALLEEN voor henzelf dat "wondertje" () is en de rest gewoon geen neuk geeft....
Ja, en 3 keer raden wie dat waarschijnlijk voor die vaders "geregeld hebben".quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:17 schreef Sofia90 het volgende:
Wat boeit het, is gewoon een moederding, ken ook zat vaders die foto van hun kind als profielfoto hebben.
Als je dat voor je laat regelen, dan ben je een vreselijk zachtgekookt ei...quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:18 schreef Silven het volgende:
[..]
Ja, en 3 keer raden wie dat waarschijnlijk voor die vaders "geregeld hebben".
Ěk heb het over vrouwen die het wachtwoord van hun vent hebben en op al hun social media in gaan loggen en er een ware missie van maken om zowel op haar eigen sites als op die van haar man die kutfoto's neer te plempen. En waarbij de mannen vaak iets hebben van je gaat je gang maar ik zit toch bijna nooit op die flauwekul.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Als je dat voor je laat regelen, dan ben je een vreselijk zachtgekookt ei...
Ja juist, van die zachtgekookte eieren... kom op, als je een echte vent bent, laat je dat dus niet toe.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:22 schreef Silven het volgende:
[..]
Ěk heb het over vrouwen die het wachtwoord van hun vent hebben en op al hun social media in gaan loggen en er een ware missie van maken om zowel op haar eigen sites als op die van haar man die kutfoto's neer te plempen. En waarbij de mannen vaak iets hebben van je gaat je gang maar ik zit toch bijna nooit op die flauwekul.![]()
Er zijn ook 'mannen' die het doen. Maar over het algemeen zijn het vooral vrouwen. Desnoods met kind van zus als ze zelf nog niet hebben gejonkt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:17 schreef Sofia90 het volgende:
Wat boeit het, is gewoon een moederding, ken ook zat vaders die foto van hun kind als profielfoto hebben.
Alsof voor de meeste mannen Facebook ook maar iets voorsteldquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja juist, van die zachtgekookte eieren... kom op, als je een echte vent bent, laat je dat dus niet toe.
Je hebt gelijk. Maar blijkbaar wil je er toch iets mee overbrengen, anders zou je het er niet in gezet hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Moet alles nut hebben dan? Kut, dan moet ik mijn leven grondig gaan herzien...
Dat kwalijke gedrag wordt ze alleen opgedrongen/aangeleerd door anderen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:17 schreef Sofia90 het volgende:
Dan krijg je zeer zelfstandige kinderenquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:27 schreef erodome het volgende:
Maar bedenk eens, hoe zou het zijn als moeders (en vaders) hun kind(eren) helemaal niet belangerijk vonden, geen groot deel van hun leven?
Wat voor mensen ken jij in godensnaam?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:22 schreef Silven het volgende:
[..]
Ěk heb het over vrouwen die het wachtwoord van hun vent hebben en op al hun social media in gaan loggen en er een ware missie van maken om zowel op haar eigen sites als op die van haar man die kutfoto's neer te plempen. En waarbij de mannen vaak iets hebben van je gaat je gang maar ik zit toch bijna nooit op die flauwekul.![]()
Ja vast....quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:29 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Dan krijg je zeer zelfstandige kinderen
Heb hem al gelinkt bij OUDquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:29 schreef Flepke het volgende:
Mee-rel TVP voor als hij naar OUD word geschopt.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:29 schreef Flepke het volgende:
Mee-rel TVP voor als hij naar OUD word geschopt.
Je kunt toch ook van je kinderen houden zonder andere mensen ermee lastig te vallen en dat dweepzieke gedrag te vertonen. Althans...ik vermoed dat mijn ouders van mij houden, maar voor zover ik me kan herinneren hebben die nooit anderen lastig gevallen met mij. (Daar zorgde ik zelf wel voor.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:27 schreef erodome het volgende:
Maar bedenk eens, hoe zou het zijn als moeders (en vaders) hun kind(eren) helemaal niet belangerijk vonden, geen groot deel van hun leven?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:31 schreef mymoodfentje het volgende:
Vrouwen hebben ook geen eigen identiteit, maar schikken zich eerst naar vriendinnen, dan naar de man en later naar het kind.
DEEL van je leven, niet je identiteit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:27 schreef erodome het volgende:
Ben dan ook wel een tijdlang moeder van geweest, zo wordt je letterlijk genoemd
Zelfs door andere ouders die je eigen naam nog niet kennen, oh de moeder van...
Nu hij wat ouder wordt ben ik weer gewoon mijn naam, alle vriendjes opgevoed dat ik niet moeder van heet, maar gewoon een naam heb.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:31 schreef mymoodfentje het volgende:
Vrouwen hebben ook geen eigen identiteit, maar schikken zich eerst naar vriendinnen, dan naar de man en later naar het kind.
Vrouwenquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:31 schreef mymoodfentje het volgende:
Heldquote:
Ja schat, het is een deel van mijn leven, net zoals mijn vriend, mijn werk, mijn sport... (zie je de herhaling van zetten)quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar blijkbaar wil je er toch iets mee overbrengen, anders zou je het er niet in gezet hebben.
Maar een deel van je leven waar anderen geen boodschap aan hebben dus wie doe je er een plezier mee?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Held
[..]
Ja schat, het is een deel van mijn leven, net zoals mijn vriend, mijn werk, mijn sport... (zie je de herhaling van zetten)
GROOT deel van je leven.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
DEEL van je leven, niet je identiteit.
Ik heb er geen boodschap aan dat anderen er geen boodschap aan hebben, doe mezelf er een plezier mee. Wie doe jij een plezier met je spuisels hier op FOK!?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar een deel van je leven waar anderen geen boodschap aan hebben dus wie doe je er een plezier mee?
4 posts, allemaal over anussen, heb je iets te vertellen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:36 schreef dieduretoch het volgende:
Van die vrouwen die op de verjaardag van hun "mannetje" allerlei "lekkere" semi-hippe hapjes en "fingerfood" voorschotelen aan hun gasten. Waarbij het gespreksonderwerp gaat over de ruwe anus van hun kleine "dirkje"
quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:22 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Van die dikke wijven die de hele dag thuis zittenBah.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
4 posts, allemaal over anussen, heb je iets te vertellen?
Het gaat mij niet om het praten erover. Zoals ik in de OP aangeef, zijn er een boel vrouwen die zich presenteren als zijnde moeder van x, ipv hun eigen naam/foto, etc.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:37 schreef erodome het volgende:
[..]
GROOT deel van je leven.
Maar wat is dan wel ok als identiteit op facebook, mag je wel dingen neerzetten over je hobby, of ben je dan alleen dat?
Even voor de duidelijkheid, ik zit ook weleens ergens waar er de hele tijd over kleertjes voor de kinderen naaien gepraat wordt enzo, dat vind ik dan weer niets, als de gesprekken daarop blijven dan ga ik wel met de kinderen spelen, of over auto's praten met de mannen(alsof die zoveel identiteit tonen vaak, auto's, voetbal, saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!).
Het gaat er meer om dat een kind een serieus deel van je leven inneemt, die is belangerijk en dat daarover gepraat wordt vind ik niet raar, ik vind het eerder raar als dat nooit gebeurd, van die mensen die perse helemaal alleen zichzelf moeten zijn, niet samen met hun gezin, vage shit vind ik dat.
Take a break...quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb er geen boodschap aan dat anderen er geen boodschap aan hebben, doe mezelf er een plezier mee. Wie doe jij een plezier met je spuisels hier op FOK!?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
4 posts, allemaal over anussen, heb je iets te vertellen?
in je oog zit ook nog een kringspierquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:44 schreef dieduretoch het volgende:
[..]
Altijd ben ik geinteresseerd geweest in de anus,de sterkste kringspier van het lichaam.De mond is
Namelijk ook een kringspier waar vaak ""rotzooi" uitkomt maar waar ook veel in kan, nu ben ik
Uiteraard niet van het vullen mijn anus,maar het blijft mooi als je ziet hoeveel er in de anus ge- Stopt kan worden.
d'r zit poep in je oog!quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:45 schreef Postalz het volgende:
[..]
in je oog zit ook nog een kringspier
ik heb toch al een aantal keer een vrij duidelijk antwoord gegeven. In mijn leven spelen een aantal zaken een rol, het een wat meer, het ander wat minder. En sommige zaken ventileer ik, bijvoorbeeld hier op FOK! in de daartoe geëigende forums.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Take a break...Ik probeer alleen inzicht te krijgen in wat mensen beweegt om zich zo te gedragen.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:45 schreef Postalz het volgende:
[..]
quote:
Jongens, jullie overblijfmoeder roept waar jullie blijven. Hup...naar binnen.quote:
Aangename gedachte..quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:45 schreef Postalz het volgende:
[..]
Geen probleem voor de rest, alleen is dit het geschikte topic om daar net even iets verder op door te gaan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik heb toch al een aantal keer een vrij duidelijk antwoord gegeven. In mijn leven spelen een aantal zaken een rol, het een wat meer, het ander wat minder. En sommige zaken ventileer ik, bijvoorbeeld hier op FOK! in de daartoe geëigende forums.
Wat wil je nog weten?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen probleem voor de rest, alleen is dit het geschikte topic om daar net even iets verder op door te gaan.
Jouw lichaam bevat meer dan 50 kringspieren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:49 schreef dieduretoch het volgende:
[..]
Aangename gedachte..
Nu kijk ik heel anders tegen mijn oog aan
Uiteindelijk blijft de anus zelf machtig mits schoon..
Slapende anus hebben is dan wel weer minder!
quote:
You serious?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:56 schreef kikoooooo het volgende:
Ownoes, mevrouw nummer 1 uit mijn quotelijstje stuurt me een PM dat ze een klacht gaat indienen
[..]
Ik zou me opzich ook kapotschamen voor zo'n post,maar ja, die maak ik dan ook nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:00 schreef stbabylon het volgende:
Cooki wil niet dat je haar bericht op een openbaar forum quote op datzelfde forum? Succes!
Inderdaadquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:00 schreef stbabylon het volgende:
Cooki wil niet dat je haar bericht op een openbaar forum quote op datzelfde forum? Succes!
Moet je eens hier gaan quoten vanuit het Sexy en gewaagd topic en de foto's afzeiken, kijken hoe lang je dan nog rondlooptquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:00 schreef stbabylon het volgende:
of uit een yvonne-topic...quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Moet je eens hier gaan quoten vanuit het Sexy en gewaagd topic en de foto's afzeiken, kijken hoe lang je dan nog rondloopt
Tekst quoten mag altijd, behalve uit afgeschermde forums (crew, abo en kel).quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Moet je eens hier gaan quoten vanuit het Sexy en gewaagd topic en de foto's afzeiken, kijken hoe lang je dan nog rondloopt
Dit dus. Waar een mens zich druk over kan maken. Moeten de poepluiers niet verschoond worden/nieuwe foto's geupload worden?quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:05 schreef stbabylon het volgende:
Als Cooki zich zo schaamt dat haar identiteit bestaat uit haar kind, kan ze beter daar wat aan gaan doen.
Maar van de anus is men toch het meeste bewust, vooral wanneer men een dampende, hete, lading op het spik-en-spanne porselein dumpt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:56 schreef netflanders het volgende:
[..]
Jouw lichaam bevat meer dan 50 kringspieren.
Ah... je beschrijft je leven, arm kindquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:09 schreef Robophatt het volgende:
Dat worden allemaal van die zwakzinnige kinderen die hun hele leven te horen hebben gekregen hoe fantastisch ze wel niet zijn en dan op de middelbare school in de problemen komen omdat ze eigenlijk een stel onbenullen zijn.
Het schijnt tegenwoordig idd mode te zijn om je kinderen zodanig op te hemelen dat ze zelf nog gaan geloven dat ze speciaal zijn ook.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:09 schreef Robophatt het volgende:
Dat worden allemaal van die zwakzinnige kinderen die hun hele leven te horen hebben gekregen hoe fantastisch ze wel niet zijn en dan op de middelbare school in de problemen komen omdat ze eigenlijk een stel onbenullen zijn.
Alsof jij nog enigszins objectief bent in deze. Een vrouw die wordt aangevallen m.b.t. haar kind gedraagt zich over het algemeen irrationeel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ah... je beschrijft je leven, arm kind
Huh? Ik zie nergens een aanval mbt mijn kind, ik zie hooguit een vraag over mij toegeschreven gedrag. Waarom zou ik niet objectief kunnen zijn? Mijn kind wordt niet de hemel ingeprezen...quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof jij nog enigszins objectief bent in deze. Een vrouw die wordt aangevallen m.b.t. haar kind gedraagt zich over het algemeen irrationeel.
Lolwhut? Insanity-mode staat bij jou ook flink op de hoogste stand of niet?quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ah... je beschrijft je leven, arm kind
Ja ik heb het gezien bij een neefje van me, dat kind werd constant geprezen en geholpen door zijn ouders en ze hadden niet in de gaten hoe belachelijk dat er uitzag voor de buitenwereld.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het schijnt tegenwoordig idd mode te zijn om je kinderen zodanig op te hemelen dat ze zelf nog gaan geloven dat ze speciaal zijn ook.
Die asymetrische lompen, Cora Kemperman oid is dat toch he... Dat heb ik nooit begrepenquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Terechte klacht! Maar het gaat heus over. Als de kinderen wat uit de peuterleeftijd komen, en veel tijd op school doorbrengen. Dan vinden de meeste ouders zichzelf wel weer.
Ik heb tenminste nog steeds lang haar. Het is niet overgangsrood, ik hul me niet in asymetrische lompen en draag geen 'kek' montuurtje in een 'hippe' kleur. En heb die kinderen toch al heel wat jaar.
Je schoot direct in de verdediging terwijl mijn post in de verste verte niet op jou gericht was.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Huh? Ik zie nergens een aanval mbt mijn kind, ik zie hooguit een vraag over mij toegeschreven gedrag. Waarom zou ik niet objectief kunnen zijn? Mijn kind wordt niet de hemel ingeprezen...
Man, als je dat in de verdediging schieten noemt, dan ligt dat toch echt aan jou... Ik loop hier wat rond te klieren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Je schoot direct in de verdediging terwijl mijn post in de verste verte niet op jou gericht was.
Het ging mij om ouders die denken dat hun kind een geschenk uit de hemel is en hun kind dat ook constant laten weten.
Dat jij dat persoonlijk opvat is niet mijn probleem en zegt waarschijnlijk meer iets over hoe jij je kind opvoedt.
Hier mag dat, in OUD weer nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:25 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Man, als je dat in de verdediging schieten noemt, dan ligt dat toch echt aan jou... Ik loop hier wat rond te klieren.
je ziet het vaak ook bij dames in het vrijwilligerscircuit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Die asymetrische lompen, Cora Kemperman oid is dat toch he... Dat heb ik nooit begrepen
quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:05 schreef stbabylon het volgende:
Als Cooki zich zo schaamt dat haar identiteit bestaat uit haar kind, kan ze beter daar wat aan gaan doen.
Je hebt wel rare ellebogen, er is iets mis mee, ik weet niet wat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:31 schreef Cooki het volgende:
[..]ik schaam me niet echt om mn identiteit die ik niet heb...
![]()
en doe echt wel wat heur... k geef fitnessles bijvoorbeeld![]()
oeh ja en zoals je ziet heb ik geen kort rood haar![]()
[ afbeelding ]
Sterke grap!quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:31 schreef Cooki het volgende:
[..]ik schaam me niet echt om mn identiteit die ik niet heb...
![]()
en doe echt wel wat heur... k geef fitnessles bijvoorbeeld![]()
oeh ja en zoals je ziet heb ik geen kort rood haar![]()
[ afbeelding ]
Dat is echt met een grote, grote boog eromheen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:31 schreef Piethur het volgende:
Het allerergste zijn nog vrouwen die tegelijk zwanger worden.
Die kunnen het alleen maar over hun toekomstige kroost hebben, word je dan echt knetter gek van.
Het meest klachtwaardige is dan het geneuzel over die achterlijke kinderkamer
Ik zit r tusseninquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is echt met een grote, grote boog eromheen.
The can't handle the truth!quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:33 schreef Flepke het volgende:
Waarom staat dit topic nog niet in OUD?
Ja alsjeblieft, iemand, doe het.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:33 schreef Flepke het volgende:
Waarom staat dit topic nog niet in OUD?
1. t zou voor mannen zo fijn zijn als ze wisten met wat voor vrouw ze opgescheept rakenquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:31 schreef Piethur het volgende:
Het allerergste zijn nog vrouwen die tegelijk zwanger worden.
Die kunnen het alleen maar over hun toekomstige kroost hebben, word je dan echt knetter gek van.
Het meest klachtwaardige is dan het geneuzel over die achterlijke kinderkamer
Wat is dit dan weer voor filosofische hoogvlieger? Ze komen ook echt ineens uit de lucht vallen he.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:33 schreef Cooki het volgende:
[..]
t zou voor mannen zo fijn zijn als ze wisten met wat voor vrouw ze opgescheept raken![]()
ws krijg je uiteindelijk de vrouw die je verdient![]()
Ik denk dat hij doelt op het feit dat als deze mannen hadden geweten hoe hun vrouw later zou worden, ze vrijgezel waren gebleven.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is dit dan weer voor filosofische hoogvlieger? Ze komen ook echt ineens uit de lucht vallen he.
tuurlik johquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:34 schreef HeatWave het volgende:
Dieis zo "ik doe alsof ik evil ben maar zou geen idee hebben hoe dat moest"
Om overmaar te zwijgen
.
1. Het is een zij.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:35 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op het feit dat als deze mannen hadden geweten hoe hun vrouw later zou worden, ze vrijgezel waren gebleven.
Wacht...je hebt je schort laten liggen!quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:35 schreef Cooki het volgende:
[..]
tuurlik joh
nou doei... ik moet weer naar de keuken
quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:36 schreef Pharkus het volgende:
Op het zweepjes icoontje wordt een beetje (terecht) neergekeken hier, wordt voornamelijk gebruikt door uitgebluste 30-40ers die doen alsof ze nog iets spannends mee maken op slaapkamer niveau.
Excuus, rol net mijn bed uit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
1. Het is een zij.
2. Dan moet je gewoon eerlijk zijn en bij je vrouw weggaan.
Dan moeten ze niet zeuren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:37 schreef Piethur het volgende:
[..]
Excuus, rol net mijn bed uit.
Vind ik ook maar de meeste mensen zijn meer gehecht aan hun vaste vertrouwde omgeving dan dat ze het lef hebben om iets van hun leven te maken.
+1 ik en mijn kind (is 1)quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:36 schreef Pharkus het volgende:
Op het zweepjes icoontje wordt een beetje (terecht) neergekeken hier, wordt voornamelijk gebruikt door uitgebluste 30-40ers die doen alsof ze nog iets spannends mee maken op slaapkamer niveau.
Als je met gehecht bedoelt dat ze te bang zijn om er iets van te maken, dan geef ik je gelijk. Dat worden ook over het algemeen die stomvervelende juppen die met honderden auto's tegelijk de weg bij de basisschool blokkeren en de mensen die in dit topic beschreven worden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:37 schreef Piethur het volgende:
[..]
Excuus, rol net mijn bed uit.
Vind ik ook maar de meeste mensen zijn meer gehecht aan hun vaste vertrouwde omgeving dan dat ze het lef hebben om iets van hun leven te maken.
GODVERDOMME STOMME KUTJES WAT IS ER MIS MET "je zoon" EN "je dochter"??? Ga je vreemde kinderen bij hun naam noemenquote:
kies maar uit:quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wacht...je hebt je schort laten liggen!
Maar goed, ik doe dan ook helemaal niet of ik evil ben...quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:34 schreef HeatWave het volgende:
Dieis zo "ik doe alsof ik evil ben maar zou geen idee hebben hoe dat moest"
Om overmaar te zwijgen
.
Waarom niet - een mens mag altijd klagen. Maar als hij er zelf dan niks aan doet dan geldt de lijfspreuk "change only takes place trough action” en laat je het verder bij dat advies.quote:
u riep?quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:40 schreef Gamesua het volgende:
[..]
GODVERDOMME STOMME KUTJES WAT IS ER MIS MET "je zoon" EN "je dochter"??? Ga je vreemde kinderen bij hun naam noemen
Ook dit slaat weer nergens op natuurlijk. Die users kennen elkaar over het algemeen gewoon goed, dan mogen ze best de koters bij de naam noemen natuurlijkquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:40 schreef Gamesua het volgende:
[..]
GODVERDOMME STOMME KUTJES WAT IS ER MIS MET "je zoon" EN "je dochter"??? Ga je vreemde kinderen bij hun naam noemen
Dat is pas echt klachtwaardig. Bij basisscholen staan ook altijd groepjes met vrouwen lekker te roddelen over de leraar van groep 8 en dat Gretha de heg niet goed knipt. Samenscholingsverbod moet er komen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als je met gehecht bedoelt dat ze te bang zijn om er iets van te maken, dan geef ik je gelijk. Dat worden ook over het algemeen die stomvervelende juppen die met honderden auto's tegelijk de weg bij de basisschool blokkeren en de mensen die in dit topic beschreven worden.
Als ik met een grijns op mijn smoel sterf dan heb ik het gemaakt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar wanneer heb je dan wat van je leven gemaakt? Wat is dat, 'iets van je leven maken'?
Cliniclown op je sterfbed.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als ik met een grijns op mijn smoel sterf dan heb ik het gemaakt.
Ik zie nu echt gewoon een buurvrouw voor me... pittig kort, rood kapsel, kek montuur en van die lappen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je ziet het vaak ook bij dames in het vrijwilligerscircuit.waarom zou ie jezelf zo willen toetakelen?
En ach ja, dat haar. Het moet ook niet eindigen als coupe Belinda Meuldijkmaar er zit een hoop tussen dat en 'pittig kort'
Betraptquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik zie nu echt gewoon een buurvrouw voor me... pittig kort, rood kapsel, kek montuur en van die lappen.
Waarom moet je per se in extremen denken? Wees niet obsessief, niet obsessief moeder van en ook niet obsessief van wie is dat kutkoter toch ook. Wees jezelf in eerste plaats en dan pas moeder van want dit is royal sadness.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:27 schreef erodome het volgende:
Ben dan ook wel een tijdlang moeder van geweest, zo wordt je letterlijk genoemd
Zelfs door andere ouders die je eigen naam nog niet kennen, oh de moeder van...
Nu hij wat ouder wordt ben ik weer gewoon mijn naam, alle vriendjes opgevoed dat ik niet moeder van heet, maar gewoon een naam heb.
Vrouwen die tegen niets kunnenquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:58 schreef Flepke het volgende:
Wtf is this shit:
Vrouwen zonder eigen identiteit
Mod heeft blijkbaar ook al een nestje met koters thuis.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:57 schreef Brighteyes het volgende:
1 topic over dit fantastisch interessante onderwerp lijkt me meer dan voldoende:
Vrouwen zonder eigen identiteit
Een van de posters daar is al zo behulpzaam geweest de link naar dat topic in een van de OUD topics te posten, dus als er OUD-users zijn die zich geroepen voelen daar te reageren komen ze vanzelf.
Oh, en tip voor de volgende keer...
Mochten jullie nou echt geinteresserd zijn in het antwoord, mss moet je de vraagstelling dan iets minder veroordelend opstellen.![]()
Als het daarbij zou blijven is er niks mis mee.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:00 schreef LompeHork het volgende:
Ik snap niet wat er fout is aan een subtitel "Trotse Moeder", mogen ze toch lekker zelf weten?
Zelfs dat vind ik al eenquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als het daarbij zou blijven is er niks mis mee.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dit slaat weer nergens op natuurlijk. Die users kennen elkaar over het algemeen gewoon goed, dan mogen ze best de koters bij de naam noemen natuurlijk
Ik ben zelf echt van het schoppen tegen OUD hoor, maar niet om nonsenseredenen, er zijn genoeg legitieme redenen.
Ja, dat zal het zijn.quote:
Als je maar "Gewoon gelukkig!" bent he schat?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn.
Kom op zeg, jullie zijn toch niet echt werkelijk geinteresseerd in het waarom?
Want anders had de TS de vraag toch zelf wel in OUD gezet. Hij weet het forum immers prima te vinden om voorbeelden uit te halen.
Maar goed, carry on, klaarblijkelijk zit het jullie echt heel erg hoog, hoe andere mensen zich profileren.
*stop volgen
En de award voor de meest eetlust verpestende user van 2011 gaat naar:quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:00 schreef Asyniur het volgende:
Weet je, vrouwen kunnen er niks aan doen dat ze zo worden.
Stel je eens voor dat je voor een team van minstens 3 mensen (en in het ziekenhuis nog meer) daar ligt met iedereen die daar is die in je (ver) openstaande flamoes kan kijken waar bloed en (vies) vruchtwater uitstroomt...
Tel daarbij op dat je zelf nog poept, plast en kotst terwijl iedereen erbij staat te kijken.
Dan zegt iemand met een grote schaar: we gaan je even helpenen knipt in je flamoes. Dan komt daar een gedrocht uitgeglibberd vol met bloed, smeersels en als je pech hebt ook nog poep. En het schreeuwt ook nog.
Daarna moet je gehecht en kun je weken niet fatsoenlijk zitten.
Elk normaal mens zou er dissocatieve gedachtegangen van krijgen. Hoe kun je je anders weer zonder enige schaamte onder de mensen mengen?
Wacht! Stop!quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:09 schreef Flepke het volgende:
[..]
En de award voor de meest eetlust verpestende user van 2011 gaat naar:
*trrrrrrr*
Asyniur!
Was die award er?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:09 schreef Flepke het volgende:
[..]
*trrrrrrr*
Asyniur!
Gadverdamme. Waarom doen mensen zichzelf dit aan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:00 schreef Asyniur het volgende:
Weet je, vrouwen kunnen er niks aan doen dat ze zo worden.
Stel je eens voor dat je voor een team van minstens 3 mensen (en in het ziekenhuis nog meer) daar ligt met iedereen die daar is die in je (ver) openstaande flamoes kan kijken waar bloed en (vies) vruchtwater uitstroomt...
Tel daarbij op dat je zelf nog poept, plast en kotst terwijl iedereen erbij staat te kijken.
Dan zegt iemand met een grote schaar: we gaan je even helpenen knipt in je flamoes. Dan komt daar een gedrocht uitgeglibberd vol met bloed, smeersels en als je pech hebt ook nog poep. En het schreeuwt ook nog.
Daarna moet je gehecht en kun je weken niet fatsoenlijk zitten.
Elk normaal mens zou er dissocatieve gedachtegangen van krijgen. Hoe kun je je anders weer zonder enige schaamte onder de mensen mengen?
Vrouwen die zich persoonlijk aangevallen voelen zoals jij vallen misschien wel in de categorie zoals bedoeld door TS. De reden dat wij ons daar 'druk' om maken is omdat we ongewild en ongevraagd geconfronteerd worden met al die irritante meuk. De reden dat jullie je druk maken omdat wij ons daar druk om maken is omdat je blijkbaar van mening bent dat wij daar wél geďnteresseerd in zouden moeten zijn omdat je kindje zo speciaal en bijzonder is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn.
Kom op zeg, jullie zijn toch niet echt werkelijk geinteresseerd in het waarom?
Want anders had de TS de vraag toch zelf wel in OUD gezet. Hij weet het forum immers prima te vinden om voorbeelden uit te halen.
Maar goed, carry on, klaarblijkelijk zit het jullie echt heel erg hoog, hoe andere mensen zich profileren.
*stop volgen
En in het weekend 'lekker gek' kunt doen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:08 schreef Flepke het volgende:
[..]
Als je maar "Gewoon gelukkig!" bent he schat?
Ze snijden het open met een thermische lans.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:11 schreef Postalz het volgende:
ik ben niet bekend met bevallingen, maar knippen ze nou dat stuk huid open, tussen de kut en de kont?
Je gaat me toch niet vertellen dat je foto's hebt gemaakt van je onder de bloed, pis en stront zittende opgeknipte vagijn?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:10 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Wacht! Stop!
Ik ben nog even de foto's aan het zoeken van de bevalling!
Oh heb ik echt geen last van! Broodje Rosbief? Iemand?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:09 schreef Flepke het volgende:
[..]
*trrrrrrr*
Asyniur!
oh ik maar denken dat de doktor zn eigen lans zou gebruikenquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:12 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Ze snijden het open met een thermische lans.
klinkt lekker!quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh heb ik echt geen last van! Broodje Rosbief? Iemand?
Ketchup?quote:
Echt nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:12 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Ze snijden het open met een thermische lans.
Nee ik niet sukkelquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je foto's hebt gemaakt van je onder de bloed, pis en stront zittende opgeknipte vagijn?Sick mind...
Liever een likje mosterd, van die zoete bruinequote:
You serious?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:15 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Echt niet
Dat gaat gewoon met een schaar hoor!
Ik was erbij, jij duidelijk niet
[..]
Nee ik niet sukkel
Heb jij al eens geprobeerd van je openrijtende onderkant een mooie close up te maken?
Dat heb ik laten doen![]()
Hoeveel piemols zijn dat? 4?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:16 schreef Postalz het volgende:
dan is ie wijd genoeg voor quadripple penetration.
fixedquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:53 schreef Pharkus het volgende:
Ze zijn trots op hun enige beste prestatie in het leven.
Jammergenoeg doen moeders niet aan sex. Is er eindelijk ruimte voor wat leuks....quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:16 schreef Postalz het volgende:
dan is ie wijd genoeg voor quadripple penetration.
quad is 4 ja, als jij de troepen optrommelt, kunnen we kijken of er 8 passen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:17 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hoeveel piemols zijn dat? 4?
Want ik denk dat het gat (samen met de knip) wel groot genog is voor 8 piemols
Wat probeer je met dit hele verhaal nu eigelijk te zeggen, want ik ben de draad een beetje kwijt geraakt na je openknip verhaal.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:17 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hoeveel piemols zijn dat? 4?
Want ik denk dat het gat (samen met de knip) wel groot genog is voor 8 piemols
Om eerlijk te zijn: nee, ik heb geen foto's van de bevalling. Alleen van een plakkerig jongetje erna.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
You serious?
Wat ben je lekker ad rem btw.
Ja hoor! De aap komt uit de mouw.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:19 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn: nee, ik heb geen foto's van de bevalling. Alleen van een plakkerig jongetje erna.
Ik hou van adrem![]()
Maar ik heb geen identiteit dus ik doe gewoon mijn man na![]()
Dat het heel normaal is dat vrouwen met kinderen dissociatief worden...quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat probeer je met dit hele verhaal nu eigelijk te zeggen, want ik ben de draad een beetje kwijt geraakt na je openknip verhaal.
Je doet er wel heel lacherig over, maar volgens mij lag je gewoon te janken op die tafel. Dus ik vind het maar een aparte houding van je.
dat is de eerste keer dat ik van een vrouw hoor dat ze hoopt dat een man over zn erectie praat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik sterf altijd een beetje wanneer mensen (ook mannen doen het, ook an sich lekkere mannen, hoiiiiiiii droogtrekker!) over "de grote kleine man" hebben.
Bij mannen hoop ik dan altijd tegen beter weten in dat ze het over hun erectie hebben...
Dacht het wel ja.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:22 schreef L0t.. het volgende:
Gelukkig zitten al die vrouwen wel te wachten op alle hosselverhalen en hi-la-rische zuipanekdotes
Ja, dit is een unicum.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:25 schreef Postalz het volgende:
[..]
dat is de eerste keer dat ik van een vrouw hoor dat ze hoopt dat een man over zn erectie praat
Hey dat is nieuw, OUD users hebben humor.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:22 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat het heel normaal is dat vrouwen met kinderen dissociatief worden...
En nee, ik heb niet liggen janken want daar was geen tijd voor. Er moest een kind uit.
Mijn man stond wel te janken (al weet ik nu nog niet of het was omdat hij de geboorte zo mooi vond of omdat hij zag hoe mijn kut aan gort werd geknipt; ik denk het laatste).
Ow en in april ga ik het nog een keer doen
Nou, eerlijk gezegd heb ik liever dat een man praat over z'n erectie dan dat ie foto's op facebook zet van zijn kinderen ( vaak 'kids' genoemdquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:25 schreef Postalz het volgende:
[..]
dat is de eerste keer dat ik van een vrouw hoor dat ze hoopt dat een man over zn erectie praat.
ik kan je nog wel een verhaaltje vertellen hoor![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd heb ik liever dat een man praat over z'n erectie dan dat ie foto's op facebook zet van zijn kinderen ( vaak 'kids' genoemd) een foto van de erectie hoeft dan weer niet.
Who cares???quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:20 schreef stbabylon het volgende:
Er zijn een boel vrouwen (en een paar mannen) die zich volledig identificeren via hun kind. Hier op FOK! heb je er ook een paar. De username is dan iets als Mamavantwee of de ondertitel is: Trotse moeder. Ook op andere social media kom je het tegen. Dan staat bijvoorbeeld ipv de persoon zelf, het kind in de avatar.
Soms kom je ze zelfs tegen irl. Van die vrouwen die zichzelf voorstellen als Mien, moeder van Puk en Sanne.
Waar halen ze het vandaan om hun eigen identiteit zo aan de kant te schuiven. Waarom leven ze zo enorm via hun poepfabriek??
Series, waarom kunnen ze niet gewoon in de eerste plaats zichzelf zijn, en dan pas moeder van?
En dan ook echt alleen foto's van je kat op hyves hebbenquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En geen stekels.. of tuinbroek...
[..]
Nee schat, ik leef niet door mijn dochter, ik heb een eigen leven...
FOK! is dan ook een forum voor mannen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:22 schreef L0t.. het volgende:
Gelukkig zitten al die vrouwen wel te wachten op alle hosselverhalen en hi-la-rische zuipanekdotes
hyves... kat... nog meer van die ieuw dingenquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
En dan ook echt alleen foto's van je kat op hyves hebben
Volgens mij is ie ergens blijven hangenquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:30 schreef Postalz het volgende:
[..]kijk maar niet naar dat plaatje in je inbox dan
niet in mijn broek, that's for surequote:Op maandag 17 oktober 2011 13:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Volgens mij is ie ergens blijven hangen
Hier sluit ik mij volledig bij aan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:41 schreef Piethur het volgende:
[..]
Dat is pas echt klachtwaardig. Bij basisscholen staan ook altijd groepjes met vrouwen lekker te roddelen over de leraar van groep 8 en dat Gretha de heg niet goed knipt. Samenscholingsverbod moet er komen.
5 and counting.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:22 schreef L0t.. het volgende:
Toch, vroegtijdige slapheid want no mail today! Maar al die verhalen over figuurtjes knippen in schaamlippen ( heb je daarna een hazelipquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:36 schreef Postalz het volgende:
[..]
niet in mijn broek, that's for sure
The office, ik moet een traantje latenquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:40 schreef MonteCristo het volgende:
Vrouwen die koste wat het kost een relatie willen nemen om zich compleet te voelen is 1...
maar die daaropvolgend per se een kind willen krijgen en de godganze dag alleen maar over dat kutkind moeten lullen omdat hun leven gewoon niet interessant genoeg is, die hebben gewoon hun zelfrespect verloren... PERIOD!
Het zijn typisch allemaal stuk voor stuk dit soort vrouwen op 2:17
lol, dat werkt inderdaad niet bevorderend.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Toch, vroegtijdige slapheid want no mail today! Maar al die verhalen over figuurtjes knippen in schaamlippen ( heb je daarna een hazelip) het kan de beste overkomen hoor!
Je bent toch niet dronken hč?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:42 schreef Postalz het volgende:
[..]
lol, dat werkt inderdaad niet bevorderend.![]()
*hosselmodus* ik kan je de mail ook wel aan je deur afleveren*/hosselmodus*
Volgens mij meen je het nog serieus ook, gezien het feit dat je al 3 posts lang over je piemeltje aan het praten bent.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:42 schreef Postalz het volgende:
[..]
lol, dat werkt inderdaad niet bevorderend.![]()
*hosselmodus* ik kan je de mail ook wel aan je deur afleveren*/hosselmodus*
denk dat mn baas het niet leuk vind als ik drink onder werk tijd...quote:
Fok!ken daarentegen vind ie geen probleem?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:44 schreef Postalz het volgende:
[..]
denk dat mn baas het niet leuk vind als ik drink onder werk tijd...
nee. hij zit zelf volgens mij ook de hele dag een beetje te internettenquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Fok!ken daarentegen vind ie geen probleem?
dat is pas zondequote:Op maandag 17 oktober 2011 09:31 schreef netflanders het volgende:
Vrouwen hebben wel vaker geen identiteit. Hoe vaak zie jongere meisjes en vrouwen (13-23) niet compleet de hobby's en muzieksmaak van hun vriend overnemen?
Sinds wanneer worden ouderavonden op Facebook, Hyves, Twitter, FOK, etc. gehouden? Niet? Nou ok, daar ging het dan ook over.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:31 schreef Spiky-Hair het volgende:
[..]
Who cares???
Ikzelf ben ook een ouder en hoe ik mij voorstel hangt af van de situatie.
Op het schoolplein, een ouderavond, infoavond, kinderfeest/festein, de wijkspeeltuin... verzin et maar... en ik ontmoet een nieuw persoon, dan stel ik mij voor als mijzelf en daarbij vermeld ik zeker wel van wie ik de ouder ben. Zelf vind ik het prettig te weten welk " ouder" gezicht er bij welke kindernaam hoort. Je weet dan met wie ze spelen, je weet wie je aan moet spreken als er een keer iets is... het is een stuk veiligheid. Het valt dan eerder op als er een volwassen piemeltrekker rondloopt die er niet thuis hoort.
Ik stik in mijn lunchquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:30 schreef Postalz het volgende:
[..]kijk maar niet naar dat plaatje in je inbox dan
Ach gut...en er is een frust ontsnapt uit OUD.... vertel..breng jij ook je kids met de auto naar school om vervolgens te klagen dat er teveel auto's bij de school zijn??? Ja he?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:23 schreef octopussy het volgende:
Ah gut, wat aandoenlijk. Een topic vol met jongetjes die bang zijn voor volwassen vrouwen![]()
En alles wat ze eigenlijk willen is een kusje en een aai over het bolletje
Voel je je aangesproken?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ach gut...en er is een frust ontsnapt uit OUD.... vertel..breng jij ook je kids met de auto naar school om vervolgens te klagen dat er teveel auto's bij de school zijn??? Ja he?
Ik heb geen idee, ik zit nooit in KLB. Alleen dit topic kan mij wel bekoren, de feiten spreken voor zich.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:34 schreef octopussy het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken?
Ik had al een jaartje of 5 posten op Fok erop zitten voordat ik me bij de rest van de
identiteitsloze vrouwen kon voegen. In die 5 jaar was me al een hoop duidelijk geworden over de briljante geesten in klaagbaak trouwens. Het is wel leuk vermaak soms, maar gefrusteerd word ik er niet van.
Mijn kind is niet thuis, valt het op?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:40 schreef wise het volgende:
dit had inOUD
gemoeten.
Al die moeders daar hadden op hun achterpoten gestaan.
txquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:41 schreef octopussy het volgende:
Nee, geen kort kapsel. Misschien als straks na de bevalling van exemplaar 2 mijn haar weer en masse gaat uitvallen![]()
![]()
Verf ik het meteen wel rood en trek een beige dekbedjas aan. Voor jou
mod in oudżquote:
neequote:
Altijd op je tellen passen daar.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:40 schreef wise het volgende:
dit had inOUD
gemoeten.
Al die moeders daar hadden op hun achterpoten gestaan.
We kunnen toch wel ff een uitstapje maken in OUD?? Kijken of we daar mooie serieuze reacties uit kunnen lokken?quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Altijd op je tellen passen daar.
Of gewoon niet posten in die bendequote:Op maandag 17 oktober 2011 17:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Altijd op je tellen passen daar.
maar wel licht ontvlambaarquote:
+note en ban waarschijnlijkquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:07 schreef Piethur het volgende:
[..]
We kunnen toch wel ff een uitstapje maken in OUD?? Kijken of we daar mooie serieuze reacties uit kunnen lokken?
Dan is dat binnen no time het meest bezochte topic
Zo is het, verzuurde pruimen en ouders die hun kinderen verafgodenquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:07 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Of gewoon niet posten in die bende
Oh, die uitspraak, daar erger ik me ook altijd zo aan...quote:
Al eeuwen...quote:
Ik denk dat je jullie statement nu een beetje teveel waarde toedichtquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:07 schreef Piethur het volgende:
[..]
We kunnen toch wel ff een uitstapje maken in OUD?? Kijken of we daar mooie serieuze reacties uit kunnen lokken?
Dan is dat binnen no time het meest bezochte topic
Aan je ondertitel, sig en fobo te zien voldoe je aan bijna alle eisen uit de OPquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat je jullie statement nu een beetje teveel waarde toedicht
Kijk, er zit best een kern van waarheid in de OP van TS. Er is best een aantal ouders (ook mannen, wat hier wordt ontkend of alsnog aan de vrouw wordt toegekend) dat zich verliest in hun kind(eren). Maar ten eerste zijn ze zo echt niet allemaal en ten tweede, zoals de_buurvrouw al aanhaalde, wordt je wereld ook weer groter naarmate je kind groter wordt. Een tijdelijk duik in het ouderschap en het wonderbaarlijk geweldige van je kind lijkt me best een logisch en zelfs evolutionair verklaarbaar iets: je moet je nageslacht ook nog wel even grootbrengen.
Er wordt in dit topic echter zoveel onzin gepost, dat ik niet denk dat er een leuke discussie met leuke, serieuse reacties mogelijk is
Dus lekker verder spelen in KLB lijkt me dan voor jullie veel leuker
haha, jij bent coolquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:15 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Echt niet
Dat gaat gewoon met een schaar hoor!
Ik was erbij, jij duidelijk niet
[..]
Nee ik niet sukkel
Heb jij al eens geprobeerd van je openrijtende onderkant een mooie close up te maken?
Dat heb ik laten doen
En STUK VOOR STUK OP FACEBOOK POSTENquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:12 schreef Bernays het volgende:
Ook altijd leuk als ze 200 foto's maken van dat kind
Dat is wel beter ja.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:07 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Of gewoon niet posten in die bende
Of auto, of voetballen, of complottheorieen, of zeiken, of films...Als er maar één ding is waar je telkens weer op terugkomt, dan is je wereld redelijk klein. En daar maken veel meer mensen dan alleen de in de OP genoemde moeders zich schuldig aan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:19 schreef pietkanarie het volgende:
Sowieso... mensen die helemaal geobserdeerd zijn door een onderwerp.Of dat nu een vriendje, kleine ruzie, vriendin of kind is. Alsof er niet meer is in het leven dan dat ene onderwerp
Klopt, maar dit topic gaat voornamelijk over geobsedeerde moedersquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Of auto, of voetballen, of complottheorieen, of zeiken, of films...Als er maar één ding is waar je telkens weer op terugkomt, dan is je wereld redelijk klein. En daar maken veel meer mensen dan alleen de in de OP genoemde moeders zich schuldig aan.
Kloptquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Of auto, of voetballen, of complottheorieen, of zeiken, of films...Als er maar één ding is waar je telkens weer op terugkomt, dan is je wereld redelijk klein. En daar maken veel meer mensen dan alleen de in de OP genoemde moeders zich schuldig aan.
Zeker!quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:24 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Klopt, maar dit topic gaat voornamelijk over geobsedeerde moeders
Nou, ik heb daar geen tijd voor want ik heb vanavond een afspraak zonder mijn kind enzoquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:25 schreef Piethur het volgende:
[..]
Zeker!
Volgens mij krijgen we nog een mooi 2e deeltje van dit topic
Denk het ook niet, moet wedstrijd spelen vanavond...quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:25 schreef Piethur het volgende:
[..]
Zeker!
Neuh. Een deel is zat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:25 schreef Piethur het volgende:
[..]
Zeker!
OUDquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:27 schreef Kwalberto het volgende:
Binnenkort gaan de OUD awards weer los!
Pittige papa award!
quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:27 schreef Kwalberto het volgende:
Binnenkort gaan de OUD awards weer los!
Pittige papa award!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |