beterschap julliequote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:47 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zooooooo das echt makkelijk zeg!
Heb geen zin om de laatste posts te doen hoor, was toch geen heel bijzonder discussie ofzo, las je t wil lezen, bovenin kun je naar t vorige topic
Floris is ziekjesHij heeft vanochtend 3 uur geslapen, vanmiddag 1,5 uur (rond t eten werd ie wakker schijnt, hij was bij mn moeder
). En om 7 uur lag ie alweer. Hij had ook 38,4. Het vervelende vind ik t dat t gelijk op zn longen slaat, hij klinkt rochelend. Mja hopelijk is ie niet weer de hele winter verkouden
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
maar kan m helaas niet voor de tv zetten en gaan koken ofzo...dan hangt meneer aan mn benen
Ik ga nog ff naar de kringloop: skipakken scorenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:38 schreef Elmo76 het volgende:
Cooki, ik laat me verrassen volgende week!
En een micromeet!hoe verzin je het! Maarre, ja! Leuk!!
We kunnen evt. een shoprondje doen. Je mag ook hiernaartoe komen als je wilt. Zeg het maar! Gezellig!
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:42 schreef Cooki het volgende:
[..]
Ik ga nog ff naar de kringloop: skipakken scorenen dan kan ik wel ff langskomen? nice!
ja ik ga wel naar de kringloop als ik die van jou niet krijgquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:23 schreef Meimeltje het volgende:
Cooki, zoek je nu een maat 86 skipak? Op MP zag ik ook veel staan! Wel op de meeste al flinke biedingen, voor 5,- kun je beter naar de kringloop idd
De kinderkapper is vandaag op het KDV geweest en Dyon is dus ook geknipt. Volgens de leidsters vond hij het allemaal prima en zat hij lekker om zich heen te kijken.
En die blauwe van de H&M met kortingscodes?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:25 schreef Cooki het volgende:
[..]
ja ik ga wel naar de kringloop als ik die van jou niet krijggarpje..
en handig die kinderkapper! grappig dat Dyon het zo makkelijk liet gebeuren, schattig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag hem wijzigenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:31 schreef Cooki het volgende:
omg gauw iets verzinnen, dit moet niet weer zo'n onzinnig dubbele post worden..
oortroubels, al ruim een jaar lang. en ze vindt het zoooo leuk en het mag niet...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:16 schreef Troel het volgende:
Waarom mag je niet meer zwemmen becky?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:59 schreef Reilain het volgende:
Ghehehe ja hoor.... volgens mij stond er stiekem: Je kunt niet in heel korte tijd 7 berichten achter elkaar plaatsen.............
Hier ook! Moet steeds vaker "Ryan, je zusje is geen stoel, ga van Zoë af" zeggen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:04 schreef DaviniaHR het volgende:
As, wat een prachtige foto!
Simmu, ik vind je bijdrage zowel zinvol als leuk om te lezensucces met de driftbuien
gebruikt selene ravi ook als meubilair? Aviva voldoet prima als stoelvolgens Eli
Jullie waren ons vergetenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:10 schreef Elmo76 het volgende:
Oh Efteling!![]()
Zijn we ook pas geweest, maar wil graag snel weer gaan! Tirza heeft zich er ook prima vermaakt!![]()
Vanmorgen hadden we bezoek!
Cooki kwam even koffie leuten!![]()
[ afbeelding ]
En ze had natuurlijk Lucasmeegenomen!
'Kucas' (zoals Tirza zei) moest weer even een beetje ontdooien, maar daarna hebben ze toch nog eventjes een soort van samen gespeeld!
[ afbeelding ]
De micro meet was gezellig!
Toen we daarna aan de deur stonden om te zwaaien naar Kakien en Kucas, wees Tirza naar ons huisnummer en zei 4!Er zit idd een 4 in ons huisnr. dus ik stond er zo
![]()
bij!!
Nee hoor echt nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:35 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Jullie waren ons vergeten![]()
Maar wat goed zeg, van die 4!
Shandaly, je bent van harte welkom hier! Maar het is niet helemaal in de buurt van Eindhoven zeg maar
Nathan, lekker hè?![]()
Knap hè Meimel! Ik verbaas me er ook soms over
was ook een grapje. ik had het vandaag ook niet afgekundquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:52 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Nee hoor echt niet![]()
(Cooki stelde voor om jou te halen, maar ik had aangegeven dat me dat te druk werd nu.
![]()
T was heul gezellig met Elmo en Tirzaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:14 schreef Asyniur het volgende:
[..]
was ook een grapje. ik had het vandaag ook niet afgekund
Die van mij zegt niks. Die wijst alleen met een priemend vingertje en gilt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Floris wat zit je er leuk bij! Nathan zit elke dag een paar keer op ons ikea-trappetje.
Dat ziet er zo uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cooki, volgende keer dat ik in Zuid-Limburg logeer meet!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Praten zou leuk zijn. Volgens mij is hij wel bezig met meer woorden dan "mama" en "papa". Hij zegt trouwens wel 20x per dag "tatu"
ambulance???
![]()
Floris doet dat thuis dus niet. Zag er zo grappig uit![]()
Heb die foto op fb staan met: Floris kan puzzelen. grappigste is wel dat er iemand op fb is die echt denkt dat ie puzzelt, maar.die heeft geen kinderen enzo
![]()
![]()
In het kader van woordjes raden, wat betekent: bille bollebullelluh ?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.![]()
![]()
Leuke foto's van de minimeet!!
Oona heeft gelukkig goed geslapen naar haar hoestslijmverslikmoment... Hadden ook wel alles uit de kast getrokkenTussistin, ui, luuf... Overdag hoest ze niet, en neusje is ook weer open.. Alleen nog dat zeehondje in de avond..
Morgen heb ik ook een meetMet een groepje van een ander forum.. Allemaal kids geboren in juli/aug2010
Hier geloof ik geen utrechters toch?? Alleen Meimel in de buurt??We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me![]()
Muppet heeft ook weer iets nieuws.. zodra ze doorheeft dat we de deur uitgaan, pakt ze haar Hello Kitty tasen die doet ze om haar nek en die wil ze meenemen
een echt meisje
![]()
Ik heb er een foto vandat ze klaar zit met haar fleecepak en haar tasje
maar mijn IPhone is iOS5 aan het installeren, dus even geduld!
![]()
Ongelooflijk is hetook alles wat rond is en waar haar arm doorheen past, gaat om als armband
en alles wat om haar hoofd past, wordt omgedaan als ketting
En van wie ze het heeft! Ik draag wel regelmatig oorbellen, maar armbanden en kettingen best zelden...(maar ach, zo vraag ik me ook nog steeds af van wie ze die blauwe ogen toch heeft
)
![]()
Geweldig
Oona gaat tegenwoordig 'smorgens al zwaaien en dag te zeggen als we haar nog maar net in de stoel zetten voor een broodje... Zo van.. we gaan toch zo?! / papa gaat toch zo?!
Op de opvang precies hetzelfde verhaal... M en Oona zijn nog niet binnen of ze zwaait hem al gedag...
En een primeur... Oona's eerste wc-actie!
Naja... Helaas was de afstand tussen Oona en de wc groot... Een perfecte drol in het bad...
Even vissen en daarna heeft ie via de wc het huis verlaten
We'll have love aplenty
You and me![]()
![]()
Zo komt ze aangeschoven als ze merkt dat ik de jassen oid aan het pakken beneerst tas om je nek, en dan maar half in spagaat als een gek op je moeder af billen-schuiven!
en zo zitten we dan, al kijkend richting fiets, af te wachten tot we gaan
(en daarna nog even een halve driftbui omdat ze het tasje echt niet mee mocht nemen op de fiets... slechte moeder ben ik hè!)
Relain, dat is zooooo cute dat zwaaien! Muppet doet het ook naar alles en iedereen! Zelfs als ze net uit bad is en het badwater loopt wegwel grappig dat ze verbanden begint te leggen...
![]()
![]()
Gewelllldig die foto's Orea!!!wat een dametje!
Hier meer tomboy geloof ik... al wil ze wel altijd haar haren kammen
We'll have love aplenty
You and me![]()
Ik denk dat Leia ook wel een goeie combi is tussen meisje-meisje en tomboy.. maar het scheelt dat ze nog niet staat, loopt, kruipt of optrektik ben bang dat de hell losbreekt zodra ze dat wél kan
(help!)![]()
![]()
Ik kreeg een jongen, wist ik zeker toen ik net zwanger was.. want wat moest ik met een meisje?
Goed, toen bleek het bij de 16 weken echo dus een meisjemaar ik was anti-roze
vreselijk!
Goed. Toen hing haar hele kast dus vol met roze inmiddelsalles is ROZE! En nog niet eens omdat madammeke dat zo leuk vind
En nu wil ik alleen nog maar meisjesterwijl ik altijd alleen maar jongens wilde.....
/fail![]()
![]()
Oh ja en ik weet dat dit verhaal omgekeerd voor Son geldquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:23 schreef Orea het volgende:
Ik kreeg een jongen, wist ik zeker toen ik net zwanger was.. want wat moest ik met een meisje?
Goed, toen bleek het bij de 16 weken echo dus een meisjemaar ik was anti-roze
vreselijk!
Goed. Toen hing haar hele kast dus vol met roze inmiddelsalles is ROZE! En nog niet eens omdat madammeke dat zo leuk vind
En nu wil ik alleen nog maar meisjesterwijl ik altijd alleen maar jongens wilde.....
/failvul dus jongen in waar meisje staat en andersom
![]()
![]()
Maar roze is ook leuk! Alleen niet voor.mijn jongenhij is veel te veel jongen voor roze
![]()
Mn zus was ook altijd antiroze, binnenkort wordt lieke dr kamer rozemaar das omdat ze t dus zelf wil
![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:24 schreef Orea het volgende:
[..]
Oh ja en ik weet dat dit verhaal omgekeerd voor Son geldvul dus jongen in waar meisje staat en andersom
![]()
Heb k dat voor de verandering s niet gezegd
(en wil ook best een meisje hoor, maar een 2e jongetje is ook)
![]()
JA ik wil ook wel een jongen hoor! Maar inmiddels zie ik ons als meiden gezin ook helemaal voor memeisjes zijn zo leuk!
(dat dit uit mijn mond komt
dat zou je 2 jaar geleden niet gezegd hebben
toen dacht ik: een meisje, met mijn bloed.. dat wordt hell!
maar het valt alles mee.. het is zó leuk!!
![]()
![]()
Haha, kan nog altijd he![]()
En broertjes lijkt me hier ookik doe gewoon een tf
En k weet nog 2 jaar geleden hoe we overtuigd waren van t geslacht /fail![]()
Ik zag mezelf echt niet als meisjesmama. Ik zou echt niets anders meer willen nu. Meisjes zijn veeeeel leuker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:28 schreef Orea het volgende:
JA ik wil ook wel een jongen hoor! Maar inmiddels zie ik ons als meiden gezin ook helemaal voor memeisjes zijn zo leuk!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.![]()
Echt niet waar!
Mijn jongetje is ook heeeeeel leukk kan me gewoon niet.voorstellen dat hij een meisje zou zijn
![]()
![]()
Ik geloof het wel, alhoewel Poppejans ook niet heel ver weg woontquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:04 schreef Reilain het volgende:
Hier geloof ik geen utrechters toch?? Alleen Meimel in de buurt??
Dyon en Oona meeten vaak, maar ik heb dus M nog nooit gezien
Orea, wat een moppies heb je daar!!
Jongetjes zijn ook heel leuk, mijn jongens iig wel!
We gingen Kyllian vanmorgen naar school brengen en toen we weer de klas uit liepen begon Dyon ineens te jammeren "Kylla kusss". Hij moest en zou zn broer dus nog een kus geven.![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:29 schreef Cooki het volgende:
offtopic h&m klagerijtje
offtopic h&m klaagpost deel 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.soort van ontopic: het mutsje van/voor elmo/tirza laat nóg langer op zich wachten ivm de h&m postbode![]()
en jongetjes zijn heel leuk![]()
al had ik ook best 1 meisje willen hebben, geen 2 , dat zou ik niet aan kunnen![]()
as-if ik die 2 boys wel aankan![]()
Meimeltje: zo lief en schattig!![]()
![]()
![]()
Wacht nog een jaartje of 12...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:28 schreef Orea het volgende:
![]()
Ik wil geen meisjesjongens zijn geweldig
. Het enige nadeel aan een jongetje is inderdaad dat ie geen roze jurkjes aan kan, maar he, daar krijg ik dan wel weer het mooiste ventje van het heelal voor terug
. Hij is zo'n lekker knuffelkontje, hij komt regelmatig naar me toe en wil dan even knuffelen en zoenen om vervolgens weer verder te willen spelen
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: