Oh ja en ik weet dat dit verhaal omgekeerd voor Son geldquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:23 schreef Orea het volgende:
Ik kreeg een jongen, wist ik zeker toen ik net zwanger was.. want wat moest ik met een meisje?
Goed, toen bleek het bij de 16 weken echo dus een meisjemaar ik was anti-roze
vreselijk!
Goed. Toen hing haar hele kast dus vol met roze inmiddelsalles is ROZE! En nog niet eens omdat madammeke dat zo leuk vind
En nu wil ik alleen nog maar meisjesterwijl ik altijd alleen maar jongens wilde.....
/fail
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:24 schreef Orea het volgende:
[..]
Oh ja en ik weet dat dit verhaal omgekeerd voor Son geldvul dus jongen in waar meisje staat en andersom
Ik zag mezelf echt niet als meisjesmama. Ik zou echt niets anders meer willen nu. Meisjes zijn veeeeel leuker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:28 schreef Orea het volgende:
JA ik wil ook wel een jongen hoor! Maar inmiddels zie ik ons als meiden gezin ook helemaal voor memeisjes zijn zo leuk!
(dat dit uit mijn mond komt
dat zou je 2 jaar geleden niet gezegd hebben
toen dacht ik: een meisje, met mijn bloed.. dat wordt hell!
maar het valt alles mee.. het is zó leuk!!
Ik geloof het wel, alhoewel Poppejans ook niet heel ver weg woontquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:04 schreef Reilain het volgende:
Hier geloof ik geen utrechters toch?? Alleen Meimel in de buurt??
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:29 schreef Cooki het volgende:
offtopic h&m klagerijtje
offtopic h&m klaagpost deel 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.soort van ontopic: het mutsje van/voor elmo/tirza laat nóg langer op zich wachten ivm de h&m postbode![]()
en jongetjes zijn heel leuk![]()
al had ik ook best 1 meisje willen hebben, geen 2 , dat zou ik niet aan kunnen![]()
as-if ik die 2 boys wel aankan![]()
Meimeltje: zo lief en schattig!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |