abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103079975
Floris doet dat thuis dus niet. Zag er zo grappig uit :D
Heb die foto op fb staan met: Floris kan puzzelen. grappigste is wel dat er iemand op fb is die echt denkt dat ie puzzelt _O- , maar.die heeft geen kinderen enzo :D
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 18:34:20 #77
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_103083789
In het kader van woordjes raden, wat betekent: bille bollebullelluh ?

:P
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:19:37 #78
259886 pessie
There's a new chef in tow
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:04:54 #79
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103087766
:D Leuke foto's van de minimeet!!

Oona heeft gelukkig goed geslapen naar haar hoestslijmverslikmoment... Hadden ook wel alles uit de kast getrokken ;) Tussistin, ui, luuf... Overdag hoest ze niet, en neusje is ook weer open.. Alleen nog dat zeehondje in de avond..

Morgen heb ik ook een meet :D Met een groepje van een ander forum.. Allemaal kids geboren in juli/aug2010

Hier geloof ik geen utrechters toch?? Alleen Meimel in de buurt??
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_103088917
Muppet heeft ook weer iets nieuws.. zodra ze doorheeft dat we de deur uitgaan, pakt ze haar Hello Kitty tas 8-) en die doet ze om haar nek en die wil ze meenemen :D een echt meisje :')

Ik heb er een foto van :P dat ze klaar zit met haar fleecepak en haar tasje :') maar mijn IPhone is iOS5 aan het installeren, dus even geduld!
pi_103088957
_O- zit er al vroeg in orea :D
pi_103089297
Ongelooflijk is het :D ook alles wat rond is en waar haar arm doorheen past, gaat om als armband :') en alles wat om haar hoofd past, wordt omgedaan als ketting :P

En van wie ze het heeft! Ik draag wel regelmatig oorbellen, maar armbanden en kettingen best zelden... :D (maar ach, zo vraag ik me ook nog steeds af van wie ze die blauwe ogen toch heeft >:) )
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:37:23 #83
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103089466
Geweldig ;)

Oona gaat tegenwoordig 'smorgens al zwaaien en dag te zeggen als we haar nog maar net in de stoel zetten voor een broodje... Zo van.. we gaan toch zo?! / papa gaat toch zo?!
Op de opvang precies hetzelfde verhaal... M en Oona zijn nog niet binnen of ze zwaait hem al gedag...

En een primeur... Oona's eerste wc-actie!
Naja... Helaas was de afstand tussen Oona en de wc groot ;)... Een perfecte drol in het bad... :') Even vissen en daarna heeft ie via de wc het huis verlaten :')
We'll have love aplenty
You and me
pi_103091539

Zo komt ze aangeschoven als ze merkt dat ik de jassen oid aan het pakken ben :') eerst tas om je nek, en dan maar half in spagaat als een gek op je moeder af billen-schuiven!

en zo zitten we dan, al kijkend richting fiets, af te wachten tot we gaan :P

(en daarna nog even een halve driftbui omdat ze het tasje echt niet mee mocht nemen op de fiets... slechte moeder ben ik hè! :Y))

Relain, dat is zooooo cute dat zwaaien! Muppet doet het ook naar alles en iedereen! Zelfs als ze net uit bad is en het badwater loopt weg :') wel grappig dat ze verbanden begint te leggen... :)
pi_103091716
Hmm die ene foto wil het niet doen -O- even pielen..
pi_103091855

Test :P
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:17:17 #87
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103091939
Gewelllldig die foto's Orea!!! :D wat een dametje!
Hier meer tomboy geloof ik... al wil ze wel altijd haar haren kammen ;)
We'll have love aplenty
You and me
pi_103092012
Haha hoe ze er ook bij zit O+ tut :D
Perfecte dame voor Floris :D :P
pi_103092170
Ik denk dat Leia ook wel een goeie combi is tussen meisje-meisje en tomboy.. maar het scheelt dat ze nog niet staat, loopt, kruipt of optrekt :P ik ben bang dat de hell losbreekt zodra ze dat wél kan :X

(help!)

;)
pi_103092187
omg Orea _O- _O_ *O* wat een diva O+ :*
ga maar vast sparen voor de shopping-sprees :7

Reilain: goed drollen-verhaal :Y) :s)
pi_103092271
Ik kreeg een jongen, wist ik zeker toen ik net zwanger was.. want wat moest ik met een meisje? :?

Goed, toen bleek het bij de 16 weken echo dus een meisje :P maar ik was anti-roze :{w vreselijk!

Goed. Toen hing haar hele kast dus vol met roze inmiddels :') alles is ROZE! En nog niet eens omdat madammeke dat zo leuk vind O-)

En nu wil ik alleen nog maar meisjes :@ terwijl ik altijd alleen maar jongens wilde.....

/fail :P
pi_103092377
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:23 schreef Orea het volgende:
Ik kreeg een jongen, wist ik zeker toen ik net zwanger was.. want wat moest ik met een meisje? :?

Goed, toen bleek het bij de 16 weken echo dus een meisje :P maar ik was anti-roze :{w vreselijk!

Goed. Toen hing haar hele kast dus vol met roze inmiddels :') alles is ROZE! En nog niet eens omdat madammeke dat zo leuk vind O-)

En nu wil ik alleen nog maar meisjes :@ terwijl ik altijd alleen maar jongens wilde.....

/fail :P
Oh ja en ik weet dat dit verhaal omgekeerd voor Son geld :P vul dus jongen in waar meisje staat en andersom O-)
pi_103092434
Maar roze is ook leuk! Alleen niet voor.mijn jongen :') hij is veel te veel jongen voor roze :')

Mn zus was ook altijd antiroze, binnenkort wordt lieke dr kamer roze :D maar das omdat ze t dus zelf wil
pi_103092512
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:24 schreef Orea het volgende:

[..]

Oh ja en ik weet dat dit verhaal omgekeerd voor Son geld :P vul dus jongen in waar meisje staat en andersom O-)
:D
Heb k dat voor de verandering s niet gezegd
(en wil ook best een meisje hoor, maar een 2e jongetje is ook O+)
pi_103092610
JA ik wil ook wel een jongen hoor! Maar inmiddels zie ik ons als meiden gezin ook helemaal voor me O+ meisjes zijn zo leuk! O+ (dat dit uit mijn mond komt :X dat zou je 2 jaar geleden niet gezegd hebben :') toen dacht ik: een meisje, met mijn bloed.. dat wordt hell! :P maar het valt alles mee.. het is zó leuk!! :Y)
pi_103092733
Haha, kan nog altijd he ;)

En broertjes lijkt me hier ook O+ ik doe gewoon een tf *D

En k weet nog 2 jaar geleden hoe we overtuigd waren van t geslacht /fail
pi_103092827
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:28 schreef Orea het volgende:
JA ik wil ook wel een jongen hoor! Maar inmiddels zie ik ons als meiden gezin ook helemaal voor me O+ meisjes zijn zo leuk! O+ (dat dit uit mijn mond komt :X dat zou je 2 jaar geleden niet gezegd hebben :') toen dacht ik: een meisje, met mijn bloed.. dat wordt hell! :P maar het valt alles mee.. het is zó leuk!! :Y)
Ik zag mezelf echt niet als meisjesmama. Ik zou echt niets anders meer willen nu. Meisjes zijn veeeeel leuker.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_103092922
Echt niet waar!
Mijn jongetje is ook heeeeeel leuk O+ k kan me gewoon niet.voorstellen dat hij een meisje zou zijn :D
pi_103092979
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:04 schreef Reilain het volgende:

Hier geloof ik geen utrechters toch?? Alleen Meimel in de buurt??
Ik geloof het wel, alhoewel Poppejans ook niet heel ver weg woont ;)
Dyon en Oona meeten vaak, maar ik heb dus M nog nooit gezien :o

Orea, wat een moppies heb je daar!!

Jongetjes zijn ook heel leuk, mijn jongens iig wel!
We gingen Kyllian vanmorgen naar school brengen en toen we weer de klas uit liepen begon Dyon ineens te jammeren "Kylla kusss". Hij moest en zou zn broer dus nog een kus geven.
pi_103093914
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 21:29 schreef Cooki het volgende:
offtopic h&m klagerijtje oO<
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
offtopic h&m klaagpost deel 2
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
soort van ontopic: het mutsje van/voor elmo/tirza laat nóg langer op zich wachten ivm de h&m postbode |:(

en jongetjes zijn heel leuk :Y
al had ik ook best 1 meisje willen hebben, geen 2 , dat zou ik niet aan kunnen :P
as-if ik die 2 boys wel aankan :|W *O*

Meimeltje: zo lief en schattig! oO< oO<
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')