beterschap julliequote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:47 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zooooooo das echt makkelijk zeg!
Heb geen zin om de laatste posts te doen hoor, was toch geen heel bijzonder discussie ofzo, las je t wil lezen, bovenin kun je naar t vorige topic
Floris is ziekjesHij heeft vanochtend 3 uur geslapen, vanmiddag 1,5 uur (rond t eten werd ie wakker schijnt, hij was bij mn moeder
). En om 7 uur lag ie alweer. Hij had ook 38,4. Het vervelende vind ik t dat t gelijk op zn longen slaat, hij klinkt rochelend. Mja hopelijk is ie niet weer de hele winter verkouden
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
maar kan m helaas niet voor de tv zetten en gaan koken ofzo...dan hangt meneer aan mn benen
Ik ga nog ff naar de kringloop: skipakken scorenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:38 schreef Elmo76 het volgende:
Cooki, ik laat me verrassen volgende week!
En een micromeet!hoe verzin je het! Maarre, ja! Leuk!!
We kunnen evt. een shoprondje doen. Je mag ook hiernaartoe komen als je wilt. Zeg het maar! Gezellig!
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:42 schreef Cooki het volgende:
[..]
Ik ga nog ff naar de kringloop: skipakken scorenen dan kan ik wel ff langskomen? nice!
ja ik ga wel naar de kringloop als ik die van jou niet krijgquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:23 schreef Meimeltje het volgende:
Cooki, zoek je nu een maat 86 skipak? Op MP zag ik ook veel staan! Wel op de meeste al flinke biedingen, voor 5,- kun je beter naar de kringloop idd
De kinderkapper is vandaag op het KDV geweest en Dyon is dus ook geknipt. Volgens de leidsters vond hij het allemaal prima en zat hij lekker om zich heen te kijken.
En die blauwe van de H&M met kortingscodes?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:25 schreef Cooki het volgende:
[..]
ja ik ga wel naar de kringloop als ik die van jou niet krijggarpje..
en handig die kinderkapper! grappig dat Dyon het zo makkelijk liet gebeuren, schattig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag hem wijzigenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:31 schreef Cooki het volgende:
omg gauw iets verzinnen, dit moet niet weer zo'n onzinnig dubbele post worden..
oortroubels, al ruim een jaar lang. en ze vindt het zoooo leuk en het mag niet...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:16 schreef Troel het volgende:
Waarom mag je niet meer zwemmen becky?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:59 schreef Reilain het volgende:
Ghehehe ja hoor.... volgens mij stond er stiekem: Je kunt niet in heel korte tijd 7 berichten achter elkaar plaatsen.............
Hier ook! Moet steeds vaker "Ryan, je zusje is geen stoel, ga van Zoë af" zeggen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:04 schreef DaviniaHR het volgende:
As, wat een prachtige foto!
Simmu, ik vind je bijdrage zowel zinvol als leuk om te lezensucces met de driftbuien
gebruikt selene ravi ook als meubilair? Aviva voldoet prima als stoelvolgens Eli
Jullie waren ons vergetenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:10 schreef Elmo76 het volgende:
Oh Efteling!![]()
Zijn we ook pas geweest, maar wil graag snel weer gaan! Tirza heeft zich er ook prima vermaakt!![]()
Vanmorgen hadden we bezoek!
Cooki kwam even koffie leuten!![]()
[ afbeelding ]
En ze had natuurlijk Lucasmeegenomen!
'Kucas' (zoals Tirza zei) moest weer even een beetje ontdooien, maar daarna hebben ze toch nog eventjes een soort van samen gespeeld!
[ afbeelding ]
De micro meet was gezellig!
Toen we daarna aan de deur stonden om te zwaaien naar Kakien en Kucas, wees Tirza naar ons huisnummer en zei 4!Er zit idd een 4 in ons huisnr. dus ik stond er zo
![]()
bij!!
Nee hoor echt nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:35 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Jullie waren ons vergeten![]()
Maar wat goed zeg, van die 4!
Shandaly, je bent van harte welkom hier! Maar het is niet helemaal in de buurt van Eindhoven zeg maar
Nathan, lekker hè?![]()
Knap hè Meimel! Ik verbaas me er ook soms over
was ook een grapje. ik had het vandaag ook niet afgekundquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:52 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Nee hoor echt niet![]()
(Cooki stelde voor om jou te halen, maar ik had aangegeven dat me dat te druk werd nu.
![]()
T was heul gezellig met Elmo en Tirzaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:14 schreef Asyniur het volgende:
[..]
was ook een grapje. ik had het vandaag ook niet afgekund
Die van mij zegt niks. Die wijst alleen met een priemend vingertje en gilt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Floris wat zit je er leuk bij! Nathan zit elke dag een paar keer op ons ikea-trappetje.
Dat ziet er zo uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cooki, volgende keer dat ik in Zuid-Limburg logeer meet!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Praten zou leuk zijn. Volgens mij is hij wel bezig met meer woorden dan "mama" en "papa". Hij zegt trouwens wel 20x per dag "tatu"
ambulance???
![]()
Floris doet dat thuis dus niet. Zag er zo grappig uit![]()
Heb die foto op fb staan met: Floris kan puzzelen. grappigste is wel dat er iemand op fb is die echt denkt dat ie puzzelt, maar.die heeft geen kinderen enzo
![]()
![]()
In het kader van woordjes raden, wat betekent: bille bollebullelluh ?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.![]()
![]()
Leuke foto's van de minimeet!!
Oona heeft gelukkig goed geslapen naar haar hoestslijmverslikmoment... Hadden ook wel alles uit de kast getrokkenTussistin, ui, luuf... Overdag hoest ze niet, en neusje is ook weer open.. Alleen nog dat zeehondje in de avond..
Morgen heb ik ook een meetMet een groepje van een ander forum.. Allemaal kids geboren in juli/aug2010
Hier geloof ik geen utrechters toch?? Alleen Meimel in de buurt??We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me![]()
Muppet heeft ook weer iets nieuws.. zodra ze doorheeft dat we de deur uitgaan, pakt ze haar Hello Kitty tasen die doet ze om haar nek en die wil ze meenemen
een echt meisje
![]()
Ik heb er een foto vandat ze klaar zit met haar fleecepak en haar tasje
maar mijn IPhone is iOS5 aan het installeren, dus even geduld!
![]()
Ongelooflijk is hetook alles wat rond is en waar haar arm doorheen past, gaat om als armband
en alles wat om haar hoofd past, wordt omgedaan als ketting
En van wie ze het heeft! Ik draag wel regelmatig oorbellen, maar armbanden en kettingen best zelden...(maar ach, zo vraag ik me ook nog steeds af van wie ze die blauwe ogen toch heeft
)
![]()
Geweldig
Oona gaat tegenwoordig 'smorgens al zwaaien en dag te zeggen als we haar nog maar net in de stoel zetten voor een broodje... Zo van.. we gaan toch zo?! / papa gaat toch zo?!
Op de opvang precies hetzelfde verhaal... M en Oona zijn nog niet binnen of ze zwaait hem al gedag...
En een primeur... Oona's eerste wc-actie!
Naja... Helaas was de afstand tussen Oona en de wc groot... Een perfecte drol in het bad...
Even vissen en daarna heeft ie via de wc het huis verlaten
We'll have love aplenty
You and me![]()
![]()
Zo komt ze aangeschoven als ze merkt dat ik de jassen oid aan het pakken beneerst tas om je nek, en dan maar half in spagaat als een gek op je moeder af billen-schuiven!
en zo zitten we dan, al kijkend richting fiets, af te wachten tot we gaan
(en daarna nog even een halve driftbui omdat ze het tasje echt niet mee mocht nemen op de fiets... slechte moeder ben ik hè!)
Relain, dat is zooooo cute dat zwaaien! Muppet doet het ook naar alles en iedereen! Zelfs als ze net uit bad is en het badwater loopt wegwel grappig dat ze verbanden begint te leggen...
![]()
![]()
Gewelllldig die foto's Orea!!!wat een dametje!
Hier meer tomboy geloof ik... al wil ze wel altijd haar haren kammen
We'll have love aplenty
You and me![]()
Ik denk dat Leia ook wel een goeie combi is tussen meisje-meisje en tomboy.. maar het scheelt dat ze nog niet staat, loopt, kruipt of optrektik ben bang dat de hell losbreekt zodra ze dat wél kan
(help!)![]()
![]()
Ik kreeg een jongen, wist ik zeker toen ik net zwanger was.. want wat moest ik met een meisje?
Goed, toen bleek het bij de 16 weken echo dus een meisjemaar ik was anti-roze
vreselijk!
Goed. Toen hing haar hele kast dus vol met roze inmiddelsalles is ROZE! En nog niet eens omdat madammeke dat zo leuk vind
En nu wil ik alleen nog maar meisjesterwijl ik altijd alleen maar jongens wilde.....
/fail![]()
![]()
Oh ja en ik weet dat dit verhaal omgekeerd voor Son geldquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:23 schreef Orea het volgende:
Ik kreeg een jongen, wist ik zeker toen ik net zwanger was.. want wat moest ik met een meisje?
Goed, toen bleek het bij de 16 weken echo dus een meisjemaar ik was anti-roze
vreselijk!
Goed. Toen hing haar hele kast dus vol met roze inmiddelsalles is ROZE! En nog niet eens omdat madammeke dat zo leuk vind
En nu wil ik alleen nog maar meisjesterwijl ik altijd alleen maar jongens wilde.....
/failvul dus jongen in waar meisje staat en andersom
![]()
![]()
Maar roze is ook leuk! Alleen niet voor.mijn jongenhij is veel te veel jongen voor roze
![]()
Mn zus was ook altijd antiroze, binnenkort wordt lieke dr kamer rozemaar das omdat ze t dus zelf wil
![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:24 schreef Orea het volgende:
[..]
Oh ja en ik weet dat dit verhaal omgekeerd voor Son geldvul dus jongen in waar meisje staat en andersom
![]()
Heb k dat voor de verandering s niet gezegd
(en wil ook best een meisje hoor, maar een 2e jongetje is ook)
![]()
JA ik wil ook wel een jongen hoor! Maar inmiddels zie ik ons als meiden gezin ook helemaal voor memeisjes zijn zo leuk!
(dat dit uit mijn mond komt
dat zou je 2 jaar geleden niet gezegd hebben
toen dacht ik: een meisje, met mijn bloed.. dat wordt hell!
maar het valt alles mee.. het is zó leuk!!
![]()
![]()
Haha, kan nog altijd he![]()
En broertjes lijkt me hier ookik doe gewoon een tf
En k weet nog 2 jaar geleden hoe we overtuigd waren van t geslacht /fail![]()
Ik zag mezelf echt niet als meisjesmama. Ik zou echt niets anders meer willen nu. Meisjes zijn veeeeel leuker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:28 schreef Orea het volgende:
JA ik wil ook wel een jongen hoor! Maar inmiddels zie ik ons als meiden gezin ook helemaal voor memeisjes zijn zo leuk!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.![]()
Echt niet waar!
Mijn jongetje is ook heeeeeel leukk kan me gewoon niet.voorstellen dat hij een meisje zou zijn
![]()
![]()
Ik geloof het wel, alhoewel Poppejans ook niet heel ver weg woontquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:04 schreef Reilain het volgende:
Hier geloof ik geen utrechters toch?? Alleen Meimel in de buurt??
Dyon en Oona meeten vaak, maar ik heb dus M nog nooit gezien
Orea, wat een moppies heb je daar!!
Jongetjes zijn ook heel leuk, mijn jongens iig wel!
We gingen Kyllian vanmorgen naar school brengen en toen we weer de klas uit liepen begon Dyon ineens te jammeren "Kylla kusss". Hij moest en zou zn broer dus nog een kus geven.![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:29 schreef Cooki het volgende:
offtopic h&m klagerijtje
offtopic h&m klaagpost deel 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.soort van ontopic: het mutsje van/voor elmo/tirza laat nóg langer op zich wachten ivm de h&m postbode![]()
en jongetjes zijn heel leuk![]()
al had ik ook best 1 meisje willen hebben, geen 2 , dat zou ik niet aan kunnen![]()
as-if ik die 2 boys wel aankan![]()
Meimeltje: zo lief en schattig!![]()
![]()
![]()
Wacht nog een jaartje of 12...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:28 schreef Orea het volgende:
![]()
Ik wil geen meisjesjongens zijn geweldig
. Het enige nadeel aan een jongetje is inderdaad dat ie geen roze jurkjes aan kan, maar he, daar krijg ik dan wel weer het mooiste ventje van het heelal voor terug
. Hij is zo'n lekker knuffelkontje, hij komt regelmatig naar me toe en wil dan even knuffelen en zoenen om vervolgens weer verder te willen spelen
![]()
![]()
Meisjes en jongens zijn allebei leuk!vooral als je van elk een hebt!
Trouwens, "bille bollelbululuh" betekent optillen. Voor wie het snapt
Morgen over 6 weken weet ik wat het wordt ben zo benieuwd!
Orea wat een geweldige meid heb je toch. Als ik hier met de jas aankom dan heeft Lotte haar arm al klaar en steekt gauw de andere er in het kan haar dan niet snel genoeg gaan![]()
![]()
Optillen is hier aan mij gaan hangen en met grote puppy ogen 'maaaaama' zeggen.
Overigens zegt ze ook heel lief 'maaaaaaaaaama' als ze iemand knuffelt (ook haar vader of oma ofzo). Zo schetig![]()
Orea, die foto van Leia in haar fleecepakIk moest hieraan denken:
Mijn moeder vertelde me dat jongens over het algemeen wat 'bewerkelijker' zijn dan meisjes. Ik heb een oudere broer en een jonger zusje. Kan natuurlijk ook aan het karakter van mijn broer hebben gelegen dat ze dat vindt.Een collega met 2 jongens vertelde me dat hij blij is dat hij geen meiden heeft want ingewikkeld enzo
![]()
![]()
Wij hadden juist allebei wel het idee dat we meer een meisjesgezin zijn...
Maar riepen wel meteen... Maar niet alles roze hoor!
En nu ben ik er gek op
We'll have love aplenty
You and me![]()
Orea, kijk nou je snoepje
Davinia, heel logisch hoor
Ik doe ook alleen maar aan jongetjes hoor!![]()
mijn zus heeft 2 jongens en wilde heel graag een meisje en toen hebben we de oudste eens in een jurkje gehesen; hij leek wel een rolmops![]()
![]()
wat hebben jullie weer een hoop geschreven
voor nu alleen deze bladzijde gelezen:
maar idd meisjes kunnen ook echt enorm knuffelen, in bad hier is tegenwoordig 1 en al knuffel sessie met af en toe spelen zooo fijn
lopen met dr wagentje is helemaal hip! zo leuk samen de hond zo uitlaten (ik moet alleen niet vergeten dat ik ook nog terug moet)
Ik zag gister wel nog een prachtige foto van As (nou ja Yaro dan ) onderwater! ben zo benieuwd, moet nog een week a 2 wachten
inmiddels ook even wat terug gelezen:
ik wil ook naar de efteling!
ik zag mooie foto's van minimeet mensjes met knappe kinders en kinder uitspraken
van snoepende smullende lekker aan het relaxen en helaas zieke kindjes
betrschap voor hen
fannetje sterkte (nog)![]()
ow en ik hou zelf helemaal niet van roze
maar moet bekennen dat mini toch best veel roze heeft (ook rood trouwens)![]()
Ik had een hekel aan roze en heb het nu nog steeds!
Tirza heeft echt nauwelijks iets roze in haar kast en dat zou ik graag zo houden! :-)*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*![]()
Kreeg je niet veel roze in t begin?? Had zelf weinig gekocht maar wat ik kreeg was allemaal harstikke roze ... ging pas wat later zelf om
We'll have love aplenty
You and me![]()
Ik heb altijd al aangegeven dat ik het echt niks vind, volgens mij al voor
dat ik zwanger was! Dus wat we aan roze dingen kregen viel heel erg mee! Gelukkig!*You little wonder, little wonder you*
dat heeft hier niet geholpen, ik kreeg gelukkig wel veel van het roze wat ik dan wel kan hebben en niet dat hele zachte![]()
Hier viel het wel mee wat we kregen aan roze dingen! Maar inmiddels zijn meerdere dingen rozeik vind het wel leuk inmiddels! Sowieso.. ik was altijd met allerlei dingen van de sobere kleuren (wit/bruin enzo) maar inmiddels kan het me bijna niet gek genoeg... Lekker vrolijk!
En sinds ze een roze little people bus kreeg en daar úren mee zoet kan zijn heb ik me helemaal over mijn laatste stukje schroom gezet! Ik heb een MEISJEen dat mag gezien worden
Ze heeft inmiddels qua kleding wel e.e.a. in het roze, maar nog genoeg in andere kleuren! Idem voor speelgoed en weet ik het wat nog meer...![]()
Oona stond het eerst helemaal niet.... wit, lichtroze en hardroze stonden haar gewoon echt het leukste... Rood en oranje staan haar nog steeds niet zo leuk... Maar gelukkig blauw, grijs en bruin tinten ondertussen ook!We'll have love aplenty
You and me![]()
![]()
ik vind roze zelf zo leuk
en bij n meisje kun je zo fijn afwisselen, toch elmo
![]()
enne nog ff een disclaimer op gisteravond over voorkeur voor jongens/meisjes
(en ms een enorme topickiller)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lucas heeft n roze vliegtuig, verkeerde internetlevering, maar zoo leukquote:en ik heb m gewoon gehouden, leuk voor lucas én mama
![]()
![]()
Troel, Jochem is de 19e jarig toch? Ik herinner me dat hij op maandag geboren is?
Wat krijgt hij van jou?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 07:57 schreef Cooki het volgende:
ik vind roze zelf zo leuk
en bij n meisje kun je zo fijn afwisselen, toch elmo
![]()
enne nog ff een disclaimer op gisteravond over voorkeur voor jongens/meisjes
(en ms een enorme topickiller)
Geen topic killer hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
lucas heeft n roze vliegtuig, verkeerde internetlevering, maar zoo leuken ik heb m gewoon gehouden, leuk voor lucas én mama
![]()
ik ben zelf een frequent poster in als zwanger worden, en heb ook 6 jaar en 3 ivf-en op Leia moeten wachten!!
Mij maakt het echt geen drol uit wat ik krijg, als ik nog maar een kind krijg... Maar volgens mij is het heel normaal om een bepaalde 'voorkeur' te hebben. Kan me zelfs voorstellen als iemand zich altijd heeft voorgesteld dat ie een meisje kreeg, maar het is een jongen, even moet omschakelen...![]()
Lieve Cooki (en anderen),
het is altijd moeilijk om over zulk soort dingen te lezen als het bij jou niet vanzelfsprekend gaat. Dat geldt voor heel veel dingen (niet alleen geslachtsvoorkeur).
Hier heeft er vannacht weer eentje doorgeslapen en uitgeslapen tot 8 uur!![]()
![]()
Heuy doorslapen en uitslapen das dubbele bonus!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:05 schreef Asyniur het volgende:
Lieve Cooki (en anderen),
het is altijd moeilijk om over zulk soort dingen te lezen als het bij jou niet vanzelfsprekend gaat. Dat geldt voor heel veel dingen (niet alleen geslachtsvoorkeur).
Hier heeft er vannacht weer eentje doorgeslapen en uitgeslapen tot 8 uur!
Ivm mobiel geen smileys, das afkicken
Over pijnlijk: you're so right!!
Want ik was t vervolg vergeten te typen
Als t dan lukt vervolgens getrakteerd worden op een f***/k** zwangerschap en dan de aansluiting missen met alle blije zwangeren ... soo weird
Magoe, dikke knuff voor wie m wil))
![]()
Asy wat fijn![]()
Hier ook kinderen die doorgeslapen hebben. om kwart over 7 werd Dyon wakker. Ik werd van mn eigen wekker wakker die om half 7 af ging, maar die heb ik genegeerdDan maar toch iets later gaan werken
![]()
![]()
Hier ook een slaapkop, ik werd om 8 uur wakker en hoorde haar zingen door de babyfoon. Nog effe gewachten en mevrouw was in opperbeste stemming. Maar goed ook want de meneer had gisteren een feestje en kwam om 2 uur lam zijn nest in kachelen... blij dat ie dus nu effe lekker kon uitslapen (is nu net wakker)![]()
![]()
Jaaaquote:![]()
![]()
![]()
![]()
*emodoos* Heel suf, maar ik word hier nog emotioneler van dan toen hij 1 werd, omdat hij nu meer bewust is van alles ofzo.
Harry en Asy!!! Heerlijk
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>![]()
Nog een weekje en dan ben je peutermama Twinkly!
Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik hoopte op een dochter, gewoon een gevoel en misschien ook wel om de band die ik met mijn eigen moeder heb. Ik dacht ook werkelijk een meidengezin te krijgen.
Maar toen we hoorden dat het een jongetje was dat in mijn buik zat, heb ik werkelijk geen moment om moeten schakelen of iets van teleurstelling bij mezelf gemerkt. Ik was gewoon helemaal hyper blij![]()
Voor een tweede heb ik dan ook echt geen voorkeur, gewoon maar eerst hopen dat het zwanger worden lukken mag! Bij een tweede jongetje ben ik vooral benieuwd hoe die er dan weer uit zal zien!“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Net wakker! Mex is logeren en m'n vriend op z'n werk....wat een heerlijke rust!
(ik mis hem stiekem wel hoor, maar ik had echt even wat rust nodig)
Ik wilde altijd een meisje, maar toen ik zwanger werd wilde ik ineens een jongen.
En het kan me echt niks schelen wat de volgende word, een meisje is leuk omdat we al een jongetje hebben en me het toch erg leuk lijkt om later een dochter te hebben, maar ik voel me nu echt een jongens-mamma, dat getut met al die jurkjes en dat roze lijkt me (zeg ik nu) vreselijk.
Kortom, alles is welkom!![]()
Zo ben ik ook weer eens na een paar drukke dagen achter de rug te hebben gehad.
Lekker hoor al die uitslapers vanmorgen. En bij Asyniur zelfs uitslapen en doorslapen![]()
Meimeltje kan jij zelf je werktijden bepalen? Wel lekker dan je dan nog even de wekker kan negeren.
hier helaas een onrustige nacht achter de rug. Maar goed, het gebeurd hier weinig dus ik zal er niet over klagen. Vind het alleen zo sneu dat hij opnieuw zo'n last heeft van doorkomende kiezen terwijl er net 3 door zijn.
Is Mex alweer thuis Troeta?
Cooki dat wist ik helemaal niet van jou. Ik kan me voorstellen dat een discussie over voorkeuren dan inderdaad enorm pijnlijk is als je in dat ellendige traject zit van zwanger willen worden maar het niet lukt. Even eenvoor jou. Gelukkig heb je nu wel twee prachtige jongens waar je van kunt genieten!
Wat een prachtig weer is het he? Wij zijn vanmorgen heerlijk gaan wandelen. Yaro heeft van de twee uur die we op pad waren zo goed als het hele deel aan de hand gelopen. Had niet verwacht dat hij het vol zou houden, maar hij wilde echt de buggy niet in.
Nu op mijn werk, geen kids, dus tijd voor FOK!![]()
Meimeltje: das mooi, de luxe om je eigen wekker te negeren![]()
Wat een slapers allemaal! Niet te veel over zeggen, dan gaan ze er mee door![]()
Twinkly: Niels al bijna 2, een peuterknulletje
Asquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:30 schreef As1981 het volgende:
Gelukkig heb je nu wel twee prachtige jongens waar je van kunt genieten!o ja dat doe ik ook zeer zeker !
![]()
En jullie een lastige nacht, maar wel een heul eind gewandeld, knap hoor
![]()
![]()
Dat had ik ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:42 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik hoopte op een dochter, gewoon een gevoel en misschien ook wel om de band die ik met mijn eigen moeder heb. Ik dacht ook werkelijk een meidengezin te krijgen.
Maar toen we hoorden dat het een jongetje was dat in mijn buik zat, heb ik werkelijk geen moment om moeten schakelen of iets van teleurstelling bij mezelf gemerkt. Ik was gewoon helemaal hyper blij![]()
Voor een tweede heb ik dan ook echt geen voorkeur, gewoon maar eerst hopen dat het zwanger worden lukken mag! Bij een tweede jongetje ben ik vooral benieuwd hoe die er dan weer uit zal zien!ik wilde een jongen, ik MOEST een jongen! Ik wist ook zeker dat het een jongen was.. tot de echo anders vertelde en ik hoopte direct (echt in 1 seconde) dat niet ineens bij de 20 weken echo zou blijken dat het toch een jongen zou zijn
geen moment hoeven omschakelen!
![]()
Zo herkenbaar!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:42 schreef Poppejans het volgende:
Voor een tweede heb ik dan ook echt geen voorkeur, gewoon maar eerst hopen dat het zwanger worden lukken mag! Bij een tweede jongetje ben ik vooral benieuwd hoe die er dan weer uit zal zien!
Zodra duidelijk was dat een jongetje was (en dat,was heeeel duidelijk te zien) was.k er dolgelukkig mee. Hij mocht zelfs gaan voetballen van me![]()
Rustig dagje gehad, even naar rotterdam geweest, nieuwe jas en kleren voor mezelf.en R gekocht. Waren om half 2 ofzo weer thuis. Heeft ie lekker geslapen en nu ligt ie weer. Ben blij dat k niet naar de draagmeet ben gegaan want dat was niks geworden met m (veel mopperen enzo)![]()
Ik had wel een stiekeme voorkeur voor een meisje maar dat was meer omdat ik een meisje ben en weet hoe dat werktVoor een volgende maakt het me niets uit. Jongens is leuk en meisje is leuk. Maar die volgende laat nog wel even op zich wachten.
Vanochtend had Amy had een rozijntjesluierIk deed die luier open en er zaten heul veel hele rozijnen in. Ik vraag me af hoeveel ze er dan heeft opgegeten. Nu is ze ook nog bezig met een mooie luier, die is voor J.
![]()
Fijne berichten over het goede slapen trouwensHier ook goed geslapen want J. is uiteindelijk naast haar gaan liggen. Wat we ook deden, ze ging gewoon steeds weer huilen. Wel geslapen tot 8:15, uitslapen dus
![]()
![]()
Hier had ik echt geen idee, maar toen ik hoorde dat we een jongen kregen was het wel direct goed. Heel stiekem hoop ik op een meisje voor de volgende. Maar dat is meer omdat ik nu heerlijk winkel met mijn moeder en we altijd moeder/dochter weekendjes deden. Maar dat kan met een jongen natuurlijk net zo goed.
Fijn dat ze uiteindelijk wel lekker heeft geslapen Sola. En dan zo'n mooie luier![]()
Wat naar dat Floris nog steeds niet zichzelf is Sonnetje. Wel lekker geshopt dus!![]()
Ik ben 9 maanden overtuigd geweest van een jongen, de naam stond al heel snel vast en alles wat we kochten was net iets meer jongensachtig dan meisjesachtig. Het is dat ik het stom vond geen meisjesnaam paraat te hebben dat we met heel veel moeite een naam hebben gevonden die we wel ok vonden. Ik wist het gewoon zo ontzettend helemaal zeker. Pas 1 week voor de bevalling begon ik tegen mijn man "maar wat als het nou wel een meisje is?", manlief was gelukkig geruststellend, die zei dat alles welkom was, een jongen, een meisje, een konijn, als datgene wat er in mn buik zat er maar veilig uitkwam.
Ik heb trouwens totaal geen beeld bij een meisje, heb wel best een leuke relatie met mn moeder maar geen intieme band. Sowieso deel ik vrij moeilijk met mensen om me heen wat mij bezig houd en met mijn moeder deel ik zo ongeveer bijna niets.
Haha, in een half uur! Tsja, met man op stap, zo gaat dat hier ook wel![]()
![]()
Normaal deed k altijd veel langer over.goed.passende kleren zoeken, nu staat alles.veel beter
Reden dat k voorkeur voor een meisje had, is omdat k eigenlijk niet echt bekend ben met jongens. In mn omgeving ook veel meisjes enzo. Móet wel zeggen dat er vorig jaar in de.kennissenkring 5jongens.geboren zijn (van februari tot oktober), dus wat dat betreft is t ook alleen maar.leuk dat ie een jongen is.
Ach en als k geen dochter krijg heb k ook mn nichtje nog![]()
![]()
Ja, hij is weer thuis! En hij ging echt heel erg vervelend doen en hij zat aan me vast geplakt. Hij was ook wel erg lang weg, van vrijdagochtend tot zaterdagmiddag laat.
Toen ze de straat inreden hier deed ie JAAAAAAAAA. Te schattig.
Nu ligt ie heerlijk te slapen in z'n eigen bedje, ben benieuwd hoe de nacht gaat lopen..
Is het voor een dreumes van 12 maanden al leuk om naar zo'n indoorspeeltuin te gaan?![]()
Sonnetje, Hannah is echt beste vriendjes met haar neefje van 2. Op het KDV heeft ze ook een vriendinnetje waar ze heel erg leuk mee speelt, maar eerder ging ze ook al superleuk om met een jongetje daar. Het hoeft dus echt niets uit te maken (iig op deze leeftijd nog niet) of je kind veel jongetjes of veel meisjes kent om mee te spelen.
Wat ik trouwens wel heel grappig vind is dat Hannah idolaat is van grotere jongens![]()
Ze gaat gerust bij jongens van 6 of 10 op schoot zitten en gek doen.
![]()
Oh nee dat is ook zo octo. Maar.tis.wel leuk al die.jongetjes op verjaardagen enzo
Hij is ook helemaal gek van zn grote.nichten zn andere.nichtje vind ie ook leuk, zij hem wat minder
![]()
hij is wat,te hardhandig soms voor dr
![]()
Floris is echt een flirt.trouwens. lacht naar iedereen (vooral meisjes/vrouwen). Laatst.liep k langs een groep meisjes ging.ie zwaaienhij is niet echt verlegen ofzo
![]()
![]()
Ik vind van wel. Ik ben er twee keer geweest met Yaro net voordat hij 1 was (toegang nog gratis om te kijken of hij het wel leuk vond). Hij heeft zich daar prima vermaakt. Maar Yaro houdt dan ook van klimmen en klauteren.quote:Is het voor een dreumes van 12 maanden al leuk om naar zo'n indoorspeeltuin te gaan?
Ik vond het wel erg uitmaken waar je gaat. Bij ons in de buurt zit er 1 met een mooie afgesloten plek voor de kleinere kinderen.
Nu gaan we vaan naar Plaswijckpark in Rotterdam. Daar zit in het klein ook een binnenspeeltuin bij (met ballenbak, klauter gedeelte, mega bouwstenen) en dat vind hij ook helemaal geweldig. Alhoewel hij het leukste nog de andere kinderen vind.![]()
Bij beiden zat mijn gevoel goed.
Ik had het heel leuk gevonden als Aviva een jongen was geweest. Lekker jongensmama
gelukkig is Aviva een goed gelukt exemplaar, dus is alles prima![]()
Bedankt As, ik heb zin in uitstapjes met m'n kindje namelijk, die kinderboerderij ben ik zooooo zat!![]()
Met een kindje is het wel te doen, maar met Ruben en Jochem vond ik het op die leeftijd best moeilijk, Ruben was nog niet oud genoeg om dingen alleen te mogen verkennen en je moest wel constant bij Jochem blijven. Maar met 1 kindje is dat een stuk handiger en is het zeker een aanrader! En hoe ouder ze worden, hoe leuker het is, hier in de omgeving een redelijk rustige binnenspeeltuin die ze inmiddels op hun duimpje kennen en dat is soms echt even een verademing
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
De uitstapjes die we hier doen zijn: kinderboerderij, wandelen (in het bos of omgeving), zwemmen, fietsen, speeltuin
Of de wat duurdere uitjes: dierentuin, Plaswijckpark (waarbij het treintje echt het toppunt is)![]()
Ik ben niet bijgelezen maar wil graag even van me afschrijven ( op twitter heb ik maar zo weinig tekstruimte he)
Mini viel vanavond aardig hard vanuit staan zo op dr hoofd buiten op de stenen. ze vergat even adem te halen en toen ik haar oppakte keek ze me aan van wie ben jij? Gelukkig begon ze toen toch te huilen dus ook ademen, trok wel wit weg, na 5 a10 min
kon ik zien dat ze me weer herkende dus wij kijken of ze bult of iets had. in het licht zagen we wat bloed in dr neusje.
Toch ging ze na wat bij me gehangen te hebben na half uurtje weer lekker alert ook spelen
toch zat dat bloed me niet lekker dus voor overleg de huisartsenpost gebeld en die wilde haar vooral door dat bloed toch zien
gelukkig kon ze niks vinden wel een wekadvies (is dat altijd de eerste 6 om het uur?) en advies voor wit lakentje in dr bed om te kijken if ze toch niet meer of weer gaat bloeden .
Ben benieuwd hoe mn s
toch al goed slapende meisje dit gaat vinden....
En heel sneu dr hoofd doet echt zeer
einde ego afschrijven post![]()
Oh Draak wat naar. Goed dat je toch gebeld heb. En wel fijn dat ze niets bijzonders hebben kunnen vinden. Ik weet dat de eerste 24 uur bij een hersenschudding het belangrijkst zijn. Omdat je niet kan zien wat er aan de binnenkant afspeelt is het belangrijk regelmatig te controleren hoe er wordt gereageerd. Wanneer iemand niet, verward of in ieder geval anders dan anders reageerd kan dit duiden of bij voorbeeld een zwelling aan de binnenkant van de hersenen.
De arts zal hebben ingeschat dat de eerste 6 uur controleren voldoende moet zijn. Waarschijnlijk op basis van hoe lang het geleden is en hoe ze overkwam tijdens het bezoek.
Pin me er niet op vast, dit is wat ik nog heb onthouden uit mijn ehbo cursus en de bhv herhalingen van de afgelopen jaren.
Ik hoop toch op een redelijke nacht voor jullie, ondanks het wekadvies![]()
![]()
Dank voor de knuffels de schrik zit er toch wel in merk ik
uk dacht dat wekadvies altijd om de 2 uur was maar goed de eerste 6 nu in ieder geval on het uur daarna om de 2 uur![]()
Ach arme minidraak... En Draculettetje zelf ook natuurlijk.. wat zul je geschrokken zijn! Beterschap, en sterkte vannacht!
Wij zijn op dit moment bij opa en oma te logeren. Hebben al keiveel lol gehad vanmiddag, maar het gaan slapen was toch wel een ramp. Nu had Lars sowieso de laatste tijd, ook thuis, er al meer moeite mee als we hem op bed legden. Maar thuis is het over na 5 minuutjes huilen... hier ben ik al met al bijna 3 uur bezig geweest om dat kereltje naar dromenland te brengen... arm ding.
Ik had trouwens vroeger ook altijd het idee dat ik een meisjes-moeder was. Niet zozeer om het roze babygetut, maar meer om de moeder/dochter dingen later. Toen ik zwanger was had ik echter al heel snel het gevoel dat er een jongetje in mijn buik zat, wat werd bevestigd bij de 20w echo. En ik vind het heerlijk nu, zo lekker blond knuffelventje. Enige probleem was z'n naam... had een hele lijst meisjesnamen beschikbaar, maar jongensnamen vond ik toch een heel stuk moeilijker....Mama van Lars & Femke![]()
Mini-draakje: wat laat je mama schrikken, envoor jou en mama, zoiets is echt niet fijn
! Ik hoop dat het vannacht goed is gegaan en dat ze weer lekker aan het spelen is
![]()
Sonnetje: haha, dat noem ik turbo-shoppen, sjoefsjoef afrekenen klaar volgende winkel.... en dan stagiaires/verkoopsters die de buit heul netjes en langzaaaaamopvouwen.. zo lief, maarruh... sjiet op!
![]()
Solagratia: grappig he, wat je allemaal in een luier kunt vinden![]()
![]()
Troeta: wat schattig: dat "jaaaaaa"![]()
Uitjes: fietsen is hier nog steeds de bom, incl. mama van het stuur duwen
![]()
zo'n indoorspeeltuin lijkt me ook wel wat voor lucas, hier klautert ie ook overal op, maar mag t eigk niet, en daar natuurlijk wel![]()
Zwemmen: dat staat hier altijd op n soort goeie-ideeen-lijstje, maar t komt er niet echt van....vandaag maar weer ns opperen
![]()
Gisteren hebben we via MP nog een vrachtwagen opgehaald:die wilde ik
al jaren hebben
en vervolgens door naar Almere, eerst naar mn broer (met dreumes en peuter) en toen naar mn zus (3 jongenspubers). Lucas heeft zich goed vermaakt en was wonderbovenwonder voorbeeldig rustig in de autoextra knap omdat t toch bijna 4 uur rijden was in totaal en hij heeft 0 minuten geslapen in de auto .... half uurtje bij mn zus was de totale score
.
Gisteravond om 7 uur in bed en nu om half 8 eruit![]()
Mn broer/schoonzus hebben 1 kat en die vond Lucas heul leuk... je zou er bijna een kat voor in huis nemen, zo schattig.... alleen k ben bang voor kattenen n hond vind ie ook leuk, maar die moet ik dan 3 keer uitlaten
![]()
iemand tips/suggesties?
een konijn/goudvis/gekko/wandelende tak gaat t ook niet worden heur![]()
of ms laat ik t maar bij de eekhoorntjes/katten/duiven
in de tuin
![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door -Caroline- op 16-10-2011 07:57:42 ]![]()
Pff draak dat is schrikken zeg! Hoe gaat het nu???
Cooki en een cavia??? Dies ook aaibaar...
Ik zou zelf graag een katje in huis nemen maar vind het hier te klein..
Oona is helemaal gek op de katten van mijn ouders.... hele dag roept ze die die die... aai aai!We'll have love aplenty
You and me![]()
Goedemorgen, dreumes zit hier al puffend en steunend haar tweede boterham weg te werken. Haar neus zit dicht geloof ik.
Draakje, wat een ellende met je kleine meidHoe is het vannacht gegaan?
Cooki, vind je kittens ook eng?![]()
Joh cooki!! Volgens mij lag ons poezebeest vlak naast je op de bank toen je er laatst was!! Dan ist maar goed dat ze gewoon lekker lag te slapen!!quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:26 schreef Cooki het volgende:
[..]
kittens: beetje eng![]()
volwassen kat/poes: heul eng
*You little wonder, little wonder you*
Dan moeten jullie hier maar niet komen heb 5 katten. Een beetje uit de hand gelopen met zielige gevallen maar laat er nu niet meer bijpraten![]()
Lotte is er wel helemaal gek mee alleen het principe aaien kent ze nog niet het is meer ik heb je vast en laat je niet los. Gelukkig accepteren ze dat van haar wel. Terwijl als ik de 2 dames niet blijf aaien ze me in de vingers gaan bijten van toe nou!![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:29 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Joh cooki!! Volgens mij lag ons poezebeest vlak naast je op de bank toen je er laatst was!! Dan ist maar goed dat ze gewoon lekker lag te slapen!!ik zet lucas er altijd voor/tussen, had je dat niet door
zie hierbovenquote:Op zondag 16 oktober 2011 09:31 schreef Rixtje het volgende:
Dan moeten jullie hier maar niet komen heb 5 katten.![]()
![]()
Ow draak, wat naar! Je schrikt je een hoedje!
Hoe is het vannacht gegaan?
Cooki, konijnen zijn heel erg leuk
Cavia's ook
Of je neemt een paar kippen en je maakt die tam! Das ook heel erg tof!
Mijn kind heeft ontdekt wat uitslapen is!
Wij zijn gisteren (zonder kind) gaan uiteten. Kindlief is niet wakker geweest en heeft vanmorgen geslapen tot 8:40u! Echt, dit had ik een half jaar geleden niet gedacht. Dat mijn kind nog eens zou doorslapen en uitslapen.
En hij is zo lief![]()
![]()
De nacht is eigenlijk best goed gegaan! Ze had steeds wel moeite om wakker te worden kroop tegen me aan zodat ik nog niet kon zien of ze alert was dus even mee naar de badkamer en de pupillen waren ok! Daarna steeds gaan slapen moest er 2x echt bijzitten
nu merk ik ook niks eigenlijk, ja ik mag niet aan dr hoofd zitten en ze wil niet liggen...
Op onze hond ronja is ze ook helemaal weg en als ze een kat ziet hoor ik alleen nog maar aai aai aai!![]()
Wat schrikken zeg! Hoe is het nu met kleine draakje?
Cooki, leuk die die auto! Vind je poezen eng joh, dat hoor je niet vaak
Asy, wat heerlijk zeg!! En niet zo'n klein beetje uitgeslapen ook!
Hier was het iets voor half 7, maar ach ik moest toch weer werken
Ik heb vannacht gedroomd dat Dyon iets had, volgend mij was het PDD-NOS. Ben het nu verder eigenlijk kwijt wat ik precies droomde (iig de testen en diagnostiseren), maar het leek echt net echtVanmorgen moest ik dus echt even schakelen haha. Het zal wel met mn werk te maken hebben gehad.
![]()
Ow en over vinden in de luier mn huissleutel die ik kwijt was echt heb dat ding overal gezocht vond ik terug toen ik haar ging verschonen
asy wat fijn! Harry goed zo!
Heeft lars uiteindelijk wel door geslapen shandaly?![]()
Draculetje, fijn dat de nacht best goed gegaan is! Weer een opluchting he..
Lol, een sleutel in haar luierHier wordt gelukkig niets in een luier gestopt haha.
![]()
Fijn dat het goed is gegaan Draculetje!!
en die sleutelhahahaha.... geweldig
We'll have love aplenty
You and me![]()
Lars heeft uiteindelijk heel de nacht doorgeslapen, was pas om 8:00 wakker.
Het is wel nu even een monstertje, maar dat wijt ik maar aan slaaptekort dit weekend dan. Vanochtend bij mijn broertje op bezoek geweest, waar hij met zijn neefje en nichtje heeft gespeeld. Allebei ouder en erg druk, dus Larsje was helemaal op toen we daar weg reden. Hij heeft net onderweg wel heerlijk in de auto geslapen.
Ben er alleen net achter gekomen dat we z'n slaapknuffels bij opa en oma hebben laten liggen...Nu heeft hij er meerdere, en is hij volgens mij niet heel erg aan ze gehecht (eerste wat ie doet als ie naar bed gaat is z'n knuffels eruit gooien), maar ik hoop toch maar dat het goed gaat vanavond.
Mama van Lars & Femke![]()
Nouja, omdat het misschien voor de mensen hier ook interessant is:quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 08:29 schreef Twinkly het volgende:
Troel, Jochem is de 19e jarig toch? Ik herinner me dat hij op maandag geboren is?
Wat krijgt hij van jou?
FP LP kerststal van opa en oma
poppenbedje van de IKEA van mijn opa
van Ruben een setje kleertjes voor zijn pop
en van mij nog wat tweedehands FP LP dieren en de traktor (van Little Tikes trouwens, niet goed gekeken op de rommelmarkt) en een grote houten nopjespuzzel.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Little Tikes is anders onverwoestbaar hoor! Dat is echt mega-hufterproof.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.![]()
Ow, dat is het ook probleem niet, maar het past onderling niet en dat is jammerquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Little Tikes is anders onverwoestbaar hoor! Dat is echt mega-hufterproof.
Of nouja, deels, want LP-dieren passen wel in de LT-aanhanger, maar de LT-dieren niet op het LP-grut
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
daar kwamen we gisteren ook achter:quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:56 schreef Troel het volgende:
Ow, dat is het ook probleem niet, maar het past onderling niet en dat is jammer
Of nouja, deels, want LP-dieren passen wel in de LT-aanhanger, maar de LT-dieren niet op het LP-grut
we hebben dus deze van mp:
en deze had ik al ns bij de kringloop gevonden voor weinag:
allebei little tikes, maar de auto's vd kleine passen niet op de grote auto![]()
![]()
Jeetje Draak, dat is schrikken
Sleutel in de luier
Verjaardagcadeaus? Mijne is net jarig geweest
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!![]()
Leia is de hele dag al bezig geweest met zichzelf vanuit buiklig naar kruiphouding te duwen
En dan door naar zitmaar het ziet er zo grappig uit op haar knietjes en op haar handen! Ze doet het echt 30 keer achter elkaar steeds, naar buik, dan naar kruiphouding, dan naar zit... en zo door! Progressie
Ik vind het echt heel knap!als ze het eenmaal oké vind om maar op haar knieën te zitten, dan trekt ze zichzelf vanzelf op enzo! Echt, ze is met zo'n inhaalslag bezig
Haar bovenkaak zijn alle 'tanden' inmiddels door (kiezen nog even niet, doe ook nog maar even niet) echt, in no time.. het zijn nog maar randjes, maar het ergste heeft ze dus gehad!
Jemig waar blijft mijn baby![]()
ik wilde zo graag dat ze ook deed wat andere kindjes van haar leeftijd doen, maar ik voel me nu vooral weemoedig
![]()
![]()
Go Leia! Goed bezig dameIk heb dat weemoedige juist helemaal niet. Hoe groter ze wordt, hoe fijner ik het vind. Dat maakt het ook weer moeilijk om aan een volgende te beginnen, want weer die babyfase, stressen om aankomen, stressen om genoeg voeding enzovoort. Om dan niet te denken aan 9 maanden spugen en bevallen. Mja, ons gezin voelt nog niet compleet zo, dus ooit moet ik een beslissing nemen.
Draak, jeutje wat een klap was dat dan zeg. Je arme mupke! Hoe gaat het nu?
Hahah die sleutel in de luier! Hoe kwam die daar nou in dan? Ook opgegeten?
Cooki, wat jij hebt met katten heb ik met honden. Als de dood ben ik er voor. Katten dan weer niet, daar hebben we er twee van. Ik hoop dat ik die hondenangst niet op Amy overbreng.
Deze week zijn Amy en ik samen thuis. De gastouder is op vakantie dus ik werk thuis. Ik heb toch niet veel afspraken want het is vakantie op mijn werk. Ik ben benieuwd hoe Amy het vindt, heel de week samen
[ Bericht 4% gewijzigd door Solagratia op 16-10-2011 19:48:31 ]![]()
Orea, wat goed van Leia![]()
Even een vraagje aan de dreumes (of peuter-)ouders hier: wat doe je als je kind weigert te luisteren? Ik wilde vanmiddag dat Hannah even naar me toe kwam zodat ik haar schoenen aan kon doen, maar ze reageerde gewoon niet. Ik heb het haar een stuk of 5 keer gevraagd van een lieve toon tot een dwingende toon, maar ze kijkt me aan en gaat gewoon verder met waar ze mee bezig was. Ik heb kennelijk geen gezag.
Is dit nou normaal of heb ik een klein krengetje?![]()
octo, hier soms hetzelfde hoor (of zelfs gewoon nog verder wegrennen). Ik ga hem dan gewoon halen of ik probeer een andere toon/woorden...
Cooki, wat tik jij toch steeds leuk spul op de kop![]()
![]()
Amy luistert ook voor geen meter Octo. Ik heb dan het idee dat het gewoon niet binnenkomt of dat ze zo geconcentreerd met iets bezig is dat ze niet kan luisteren ofzo. Ik zou dus zeggen dat het normaal is, maar ik weet niet hoe het zit met een oudere dreumes (Amy is 14 maanden)![]()
Ik had gehoopt dat ik de kattenangst op mijn boys over had kunnen brengen... en op mijn vriend...quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:42 schreef Solagratia het volgende:
Cooki, wat jij hebt met katten heb ik met honden. Als de dood ben ik er voor. Katten dan weer niet, daar hebben we er twee van. Ik hoop dat ik die hondenangst niet op Amy overbreng.
k plak hier straks wel ff een foto.... brrrr
@Orea: trots![]()
![]()
over weemoedig: heb ik bijna t zelfde als Solagratia
@Solagratia: das maar een korte tijd he, relatief dan, maar ik had na thomas exact hetzelfde geschreven (nou ja bijna exact) ...quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:42 schreef Solagratia het volgende:
Ik heb dat weemoedige juist helemaal niet. Hoe groter ze wordt, hoe fijner ik het vind. Dat maakt het ook weer moeilijk om aan een volgende te beginnen, want weer die babyfase, stressen om aankomen, stressen om genoeg voeding enzovoort. Om dan niet te denken aan 9 maanden spugen en bevallen.das normaal, of we hebben allemaal krengetjesquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:49 schreef octopussy het volgende:
Even een vraagje aan de dreumes (of peuter-)ouders hier: wat doe je als je kind weigert te luisteren? Ik wilde vanmiddag dat Hannah even naar me toe kwam zodat ik haar schoenen aan kon doen, maar ze reageerde gewoon niet. Ik heb het haar een stuk of 5 keer gevraagd van een lieve toon tot een dwingende toon, maar ze kijkt me aan en gaat gewoon verder met waar ze mee bezig was. Ik heb kennelijk geen gezag.
Is dit nou normaal of heb ik een klein krengetje?![]()
en t gaat nog jaaaaaren door![]()
wat hier helpt is:
• dichtbij gaan zitten,
• naam noemen, evt even aanraken (zachtjes),
• pas bij aandacht vh liefje/krengetjede boodschap noemen...
• soms is de afstand letterlijk en figuurlijk te groot en is de interesse voor al het andere zo enorm, dat jij met je schoenen (of wat dan ook) niet in de hitlist staat![]()
• edit: o ja: en als er niet gereageerd wordt, na zegmaar 2x van dichtbij gevraagd, dan zeg ik iets van OK ik ga nu..... insert-whatever ....
maarruh maar dat ben ik he, ik doe maar wat, zegt asy en "wiewashetnogmeerikweetjenaamffnietmaarikweetjetevinden:![]()
![]()
@Asy: ja ik had zelfs een skipak veuls te groot gevondenzit nu in de verzending voor PJ!
Oh en als jij nou leuk blijft, kom t vanzelf jouw kant op he![]()
maarruh: ik weet al wat mn nieuwe baan moet worden: online/kringloop personal shopper
[ Bericht 0% gewijzigd door -Caroline- op 16-10-2011 20:14:18 ]![]()
Ik ook hoor, ik vind elke fase steeds leuker worden! Misschien is het extra omdat mijn dame juist zo traag is met bijna allesdat ik er daarom zo weemoedig van word
![]()
![]()
![]()
Ik vind t ook wel jammer hoor dat ie zo snel gaat. Mijn kleine baby
Ik hoop dat een volgende wat minder snel gaat![]()
En luisteren, tja dat gaat steeds beter, maar soms luistert ie gewoon niet. Ik denk dat dat er wel bijhoort. Maar geen idee wanneer dat beter moet gaan worden
Ik merk hier wel progressie erin.![]()
Sonnetje, mijn tweede gaat ook wat minder snel![]()
speciaal voor mama denk ik![]()
daarom geen derde, die wordt me te langzaam(as if...
)
o, en voor het dreumeswoordraadspel:
mijnes kan een paar woorden he: klaar, op, dicht, open, ja, nee, veul dierengeluiden, krijswoorden... etc
maar nu n nuuje![]()
aipe !?![]()
en ik weet niet of er trots op ben![]()
of ms toch maar niet
![]()
![]()
game on!![]()
![]()
Cooki: skypen?
En ik ben altijd leuk!
Ow en weemoedig ben ik ook wel eens hoor. Harry is mijn kleine grote jongen. Ik vind het steeds leuker worden, maar als ik de filmpjes terug kijk van 'vroegah' dan heb ik echt zoiets van: ooh, mijn kleine hoopje!Waar is de tijd gebleven??
![]()
Ik ga voor de I-pad!quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:20 schreef Cooki het volgende:
Sonnetje, mijn tweede gaat ook wat minder snel![]()
speciaal voor mama denk ik![]()
daarom geen derde, die wordt me te langzaam(as if...
)
o, en voor het dreumeswoordraadspel:
mijnes kan een paar woorden he: klaar, op, dicht, open, ja, nee, veul dierengeluiden, krijswoorden... etc
maar nu n nuuje![]()
aipe !?![]()
en ik weet niet of er trots op ben![]()
of ms toch maar niet
![]()
![]()
game on!Heb ik nu wat gewonnen?!
![]()
Octo, hier ook een niet-luisterende dreumes hoor! Vanmiddag nog toen we aan de wandel waren op de hei. Tirza even wachten, we lopen zometeen allemaal die kant op. Madam kijkt om, loopt door, kijkt nog eens om en zet het op een rennen! En ff later, wij gaan naar links, mevrouw blijft stilstaan, kijkt met zo'n blik vanen
de andere kant op. En dan kun je zeggen wat je wil, het enige wat helpt is er achteraan rennen en oppakken, want ze luistert voor de
niet!!
En ik heb ook weer een nieuwe voor het dreumes-woord-raadspel!!![]()
'Pallepoetsen'*You little wonder, little wonder you*
ja duh.. tandenpoetsen of ballenpoetsen ik weet niet heur...
asy/elmo , de commissie laat inzendingen toe tot eind vd avond, jullie bijdrage wordt gewaardeerd, maar jullie moeten helaaaas nog even in spanning afwachten of je gewonnen hebt of niet...![]()
![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:42 schreef Cooki het volgende:
ja duh.. tandenpoetsen of ballenpoetsen ik weet niet heur...
asy/elmo , de commissie laat inzendingen toe tot eind vd avond, jullie bijdrage wordt gewaardeerd, maar jullie moeten helaaaas nog even in spanning afwachten of je gewonnen hebt of niet...![]()
hartstikke onjuist!
Ik kan als hint geven dat je aan dit seizoen moet denken!
En wat heb je trouwens een vette oplegger gescoord!![]()
Oh als je je nieuwe baan start als online/kringloop personal shopper, zullen we dan samenwerken?!
cooks, ik dacht dat wij al samen iets hadden?
ow en mag ik mijn inzending nog herzien? ik stem ook voor i-pad
elmo: paddenstoelen!![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:47 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Oh als je je nieuwe baan start als online/kringloop personal shopper, zullen we dan samenwerken?!Oh ok, dat worden dus 2 parttime aanstellingenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:02 schreef Asyniur het volgende:
cooks, ik dacht dat wij al samen iets hadden?![]()
ik ga ff mn nieuwe topic spammen: wat vinden jullie? stayor slotje
?
inspiratietopic wensenlijstjes![]()
Jaaaa!!!!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:02 schreef Asyniur het volgende:
cooks, ik dacht dat wij al samen iets hadden?
ow en mag ik mijn inzending nog herzien? ik stem ook voor i-pad
elmo: paddenstoelen!![]()
![]()
Issie cool of wat?!?
Ik zeg: stay!quote:ik ga ff mn nieuwe topic spammen: wat vinden jullie? stay or slotje ?
inspiratietopic wensenlijstjes*You little wonder, little wonder you*
Dat zal ik morgen even met Tirza overleggen!quote:
heuj.. iemand kan toch niet 2 keer winnen he, op n avond...
dan gaat mijn prijs naar Elmo en de gedeeld-eerste-maar-eerst-iets-anders-roepende is Asy...
de hoofdprijs is: een autoritje met terror-lucas![]()
![]()
Mijn Siebe (16 maanden) is een beetje uitgekeken op zijn huidige speelgoed. Met Duplo smijt hij alleen nog maar... dus dat hou ik er in, maar de rest hoeft van hem niet meer zo. In plaats daarvan gaat hij in de woonkamer en keuken op ontdekkingstocht![]()
Maar ja, ik denk dus dat nieuw speelgoed voor hem goed al zijn. Hebben jullie tips voor mijn jochie?
Ohja tractor rijden vind hij leuk, kan nog niet lopen. Vliegensvlug kruipen daarentegen dan weer wel
kloep kloep![]()
Wil Lucas dat wel?
Borizzz, we hebben hier vooral Duplo waar veel mee gespeeld wordt. Hij hobbelt ook graag op zijn hobbelpaard. Verder leest hij graag (lang leve de afgeschreven biebboeken!)
Ik heb een V-tech speelboom waar hij graag wat mee doet, muziekinstrumenten, stapelbekers...
Maar je kan je kind ook een pollepel en vergiet geven. Misschien vindt ie dat wel tof!![]()
auto's, vormenstoof, stofzuiger![]()
Dat zijn dingen waar Floris graag mee speelt
oh en hij heeft van zn neef een autodashboard te leen en dat is ook helemaal geweldig, vind hij![]()
Als t maar herrie maakt![]()
![]()
V-tech speelboom? Wat is dat?
Dat vergiet ga ik morgen eens uitproberen; zal me een lawaai geven
kloep kloep![]()
little people poppetjes/bus/vliegtuig/auto's/kermisquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:39 schreef Borizzz het volgende:
Maar ja, ik denk dus dat nieuw speelgoed voor hem goed al zijn. Hebben jullie tips voor mijn jochie?![]()
vtech autootjes![]()
knoppuzzels
ipad![]()
![]()
![]()
maar kijk eerst ff op marktplaats ofzo, beter voor de portemonnee![]()
![]()
Sinterklaas heeft ook veel geld
Bedankt voor de tips! Zal binnenkort ns een fotootje van Siebe posten, dan weten jullie hier hij er uit ziet.kloep kloep![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:06 schreef Cooki het volgende:
maarruh maar dat ben ik he, ik doe maar wat, zegt asy en "wiewashetnogmeerikweetjenaamffnietmaarikweetjetevinden:![]()
![]()
HELLUP
Orea wow wat gaat ze opeens snel!!!
Hier ook weemoed, ik wil straks eigenlijk weer dezelfde babykamer maken als dat we nu hebben maar helaas is dat uit de collectie, en nu zegt iedereen dat ie een grote jongens kamer moetas if...
Boriz, auto's inderdaad. We hebben hier denk ik 7 voertuigen met wielen van duplo en daar wordt heel veel mee gespeeld. Ook een vormenstoof, houten treintje met blokken en gewoon houten blokken zijn favoriet. Vooral "iets in iets stoppen en het er eventueel weer uithalen" vind Nathan geweldig (wel opletten dat je de luierzak niet mét schoen weggooitoh, en had laatst dus een houten blokje meegewassen
).
Oh, we hebben ook loopwagensen sinds gisteren dankzij mn broer een tafeltje met stoeltje
![]()
Een Uki DVD![]()
Little People vind ik echt een beetje persoonlijk, je vind het of leuk of je vind het niets heb ik het idee. Ikzelf vind duplo veel gaver en we hebben dus ook geen LP in huis.
Cooki, ik wil niet raden, straks win ik nog![]()
![]()
ik geloof niet dat ze die nu nog verkopen maar wel nog tig varianten ervan. JE stopt er boven een bal in en dan komen er allerlei geluiden uit en er zitten grote pianotoetsen op etc.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:45 schreef Borizzz het volgende:
V-tech speelboom? Wat is dat?
Dat vergiet ga ik morgen eens uitproberen; zal me een lawaai geven
Vormenstoof doet het hier ook goed of puzzels![]()
![]()
Wij hebben een prima dag achter de rug! Helemaal opgelucht ben ik wel hoor, alleen de bult mag niet aangeraakt worden
speelgoed, ze is met van alles druk, de poppbuggy is nu favoriet maar loopfietsje, blokken, boekjes, stapelbekers, knuffels, vormen stoof en ronja is allemaal leuk
en ze heeft haar hurken ontdekt zoo leuk en lief
orea wat kan je dan overlopen van liefde en trots he![]()
Tja Siebe is ook helemaal idolaat van knopjes. Onze blue-ray speler is ook al bestookt door Siebe.
Maar ik ga ns kijken bij zo'n kinderbeurs of ze daar ook speelgoed hebben.
draculettetje: hoe is het met mini-draak?kloep kloep![]()
Fijn draak ,dat het vandaag goed gegaan is enne als ik mijn kop flink gestoten heb, mag ook niemand aan die bult komen hoor![]()
![]()
t speelgoed is niet voor jou Pessiequote:Op zondag 16 oktober 2011 21:50 schreef pessie het volgende:
Little People vind ik echt een beetje persoonlijk, je vind het of leuk of je vind het niets heb ik het idee. Ikzelf vind duplo veel gaver en we hebben dus ook geen LP in huis., t is voor je prinsje!
quote:![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:50 schreef pessie het volgende:
Cooki, ik wil niet raden, straks win ik nog![]()
![]()
heuj... das een tweede quote die in de categorie "leuk voor later" zit
![]()
![]()
De Fischer Price kassa is hier een dikke hit. En uiteraard de 'duplo'. Of eigenlijk meer de doos die elke dag even over de vloer moet worden leeggegooid. Verder speelt Hannah graag met autootjes, haar barbie (ja echt!), puzzelen is leuk en ik heb ook wel wat spul van little people staan wat af en toe eens aangeraakt wordt.
Verder worden boekjes waar Dora of koekiemonster instaan elke dag meerdere malen doorgenomen. Stickerboeken zijn ook heel erg leuk want mama moet de sticker er af peuteren, aan Hannah geven, die hem dan vervolgens op een willekeurige plek op mama's lichaam plakt (x100).![]()
Borizzz, hier wordt gespeeld met:
Duplo
Legpuzzels met knoppen
Loopfiets
Stapelbekers
Auto's
Vormenstoof
Bal
Boekjes (vooral stukscheuren)
Kleuren (vooral op kleding maar op waterbasis dus niet erg)
Verder Genieten we volop van Daan. Hij is echt te leuk maar dan ook erg makkelijk. Hij kletst echt al best goed en kan zich goed duidelijk maken. Het wordt echtmet de dag leuker. Ik had overigens wat foto's in het fototopic geplaatst van Daan op de vakantie.
En vandaag voor het eerst gepoept op het potjemeestal zijn we te laat als hij aangeeft te moeten poepen maar nu ging ik net omkleden toen hij aangaf te moeten poepen. Merk dat dat behoorlijk intensief is. Daan is behoorlijk bezig met plassen/poepen en daar willen we wel in mee gaan,maar ik vind het lastig.
Over taalontwikkeling gesproken; Daan begon het woord 'schoen' met 'kaka', toen 'koeka', 'oen' naar 'skoen' 's hij probeert nu 'schoen' maar de 'ch' is erg lastig. Ik vind het machtig mooi om te zien hoe die ontwikkeling gaat.![]()
Hier wordt er gespeeld met de afstandsbediening, een lege fles met een lepeltje, een maatschepje, tubes, tandenborstels, de wekkerradio, een usbmuisje, telefoonstation, doos met theezakjes...![]()
Nooit emo posten als je moe bent he zeggen ze:dus ms haal ik t morgen wel weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:42 schreef Solagratia het volgende:
Cooki, wat jij hebt met katten heb ik met honden. ...... Ik hoop dat ik die hondenangst niet op Amy overbreng.hier is tie dan, kleine thomas met de kat van de burenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:06 schreef Cooki het volgende:
Ik had gehoopt dat ik de kattenangst op mijn boys over had kunnen brengen... en op mijn vriend...
k plak hier straks wel ff een foto.... brrrr![]()
![]()
![]()
![]()
meurning!
Orea, je muppet gaat snel, leuk zeg. Tuurlijk ben je weemoedig maar das zo voorbij!
Ik vind zowel katten als honden leuk (andere dieren ook, maar ja dat moet wel als je ouders een boerderij hebben) maar wel bij een ander. Geen huisdieren in ons huis/tuin. Ze kan zich prima vermaken bij opa en oma met alle dieren.
Mijn mop speelt vooral met d'r poppen, vindt ze helemaal geweldig, en dan het liefst in haar eigen slaapzak stoppen, en er weer uit en er weer in etc etc.
Een vormenstoof hebben we niet, of jawel een houten maar dat was meer smijtmateriaal en zorgde voor putten in de vloer dus die hebben we verbannen.
Vandaag is ze 1,5! En ze kan zingen 'slaap poppuh slaap'. Een jaar geleden deed ze nog dit
jaja staat ook op fb![]()
als je niet bang voor katten ben wordt je t wel van zo'n beest, brrrquote:Op maandag 17 oktober 2011 08:59 schreef Cooki het volgende:
[..]
[..]
hier is tie dan, kleine thomas met de kat van de buren![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Jeetje wat een mormel is die kat![]()
En nog eenvoor je verhaal onder de spoiler
Even een vraagje. Wie heeft er ervaring met een spugende dreumes? En dan bedoel ik niet overgeven maar meer het spugen wat baby's doen. Melk opgeven zeg maar. Ik hoor Amy heel de dag drinken terugslikken en laatste tijd spuugt ze weer wat. Geen hele golven, maar een klein golfje. Wel slijmerig. Ze is verder niet verkouden. Soms komt het met een boer omhoog en soms gewoon ineens.![]()
Naar de dokter gaan... Want dat klinkt gewoon niet gezond.. Klinkt mij als iets van reflux in de oren en eens laten kijken of de maagklep wel goed sluit ofzo.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:10 schreef Solagratia het volgende:
Jeetje wat een mormel is die kat![]()
En nog eenvoor je verhaal onder de spoiler
Even een vraagje. Wie heeft er ervaring met een spugende dreumes? En dan bedoel ik niet overgeven maar meer het spugen wat baby's doen. Melk opgeven zeg maar. Ik hoor Amy heel de dag drinken terugslikken en laatste tijd spuugt ze weer wat. Geen hele golven, maar een klein golfje. Wel slijmerig. Ze is verder niet verkouden. Soms komt het met een boer omhoog en soms gewoon ineens.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Gets, dus het is niet normaal als er vaak drinken terugkomt? Ik dacht dat het er bij hoorde. Maar nu ze af en toe weer ineens wat spuugt viel het me weer op.
Ik lees op internet dat het ook kan komen door allergie, dus zou dat betekenen dat ze toch niet tegen de koemelk kanZe heeft namelijk geen last van maagzuur.
![]()
Was ze daar niet op getest dan? Wat gebeurd er als je geen melk geeft?quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:19 schreef Solagratia het volgende:
Gets, dus het is niet normaal als er vaak drinken terugkomt? Ik dacht dat het er bij hoorde. Maar nu ze af en toe weer ineens wat spuugt viel het me weer op.
Ik lees op internet dat het ook kan komen door allergie, dus zou dat betekenen dat ze toch niet tegen de koemelk kanZe heeft namelijk geen last van maagzuur.
Uit de bloedtest kwam niets, maar dat zei niets op deze leeftijd volgens de KA. Ze krijgt nu sinds september weer koemelk (we hebben het geintroduceert), maar ik weet niet goed meer of ze terugslikken ook had voor de koemelkintroductie. Ik zal het ook maar eens op de mail zetten naar de diëtiste.![]()
Maar ze spuugde als baby ook al zoveel.. Er is wel eens verder gekeken toch?quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:28 schreef Solagratia het volgende:
Uit de bloedtest kwam niets, maar dat zei niets op deze leeftijd volgens de KA. Ze krijgt nu sinds september weer koemelk (we hebben het geintroduceert), maar ik weet niet goed meer of ze terugslikken ook had voor de koemelkintroductie. Ik zal het ook maar eens op de mail zetten naar de diëtiste.
Leyla spuugt eigenlijk nooit.. Vorige week wat ze niet lekker en kon ik net optijd wegduiken en mn bed verschonen.
Cooki
en die kat van je buren is ook griezelig
Daan, wat ga je hard zeg!
Noortje, jij wordt ook al zo groot
Sola, ik hoor het Harry ook wel eens doen, maar niet zo vaak en erg als jij zegt. En gezien Amy's verleden zou ik mooit teruggaan om het na te laten kijken![]()
![]()
Wat ik doe bij Eli is om gem even helemaal uit zijn concentratie te halen. Er pal voor gaan zitten, zijn pyjama voor zijn ogen wapperen, dat werk. Dan weet je zeker dat je aandacht hebt. En dan is het nog maar te hopen dat ze doen wat je vraagt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:49 schreef octopussy het volgende:
Orea, wat goed van Leia![]()
Is dit nou normaal of heb ik een klein krengetje?
Consequenties aan je vraag binden werkt ook altijd goed. Klinkt als dreigen, maar het voelt anders. Geeft duidelijkheid.
We gaan dit ook doen voor/met Aviva.
Zo, nu verder lezen.*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
En Aviva speelt vooral met auto's
En met het tuinhuisje, duplo, haar pop, het keukentje, puzzels maken. Het is een druk dametje
Ja Zoë reageert ook vaak totaal niet, kan me heel goed negeren, ik gaf dat aan bij het CB, dat ik me af en toe schor roep, wvk gaf de tip om dan niet te roepen maar even naar haar toe te lopen, haar arm aan te raken en dan pas wat tegen haar zeggen/ aan haar vragen en omg, het werkt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:33 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Wat ik doe bij Eli is om gem even helemaal uit zijn concentratie te halen. Er pal voor gaan zitten, zijn pyjama voor zijn ogen wapperen, dat werk. Dan weet je zeker dat je aandacht hebt. En dan is het nog maar te hopen dat ze doen wat je vraagt.![]()
![]()
Tico, ze hebben een slikfoto gemaakt en die was prima. Dus ik heb nog niet het gevoel dat het aan haar maag ligt of zo. De refluxmedicijnen hebben ook nooit geholpen, pas toen we daarmee ophielden stopte het spugen. Toen kreeg ze ook FrisoPep (koemelkvrijevoeding) en nu krijgt ze dreumesmelk.![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:06 schreef Cooki het volgende:
das normaal, of we hebben allemaal krengetjes![]()
en t gaat nog jaaaaaren door![]()
wat hier helpt is:
• dichtbij gaan zitten,
• naam noemen, evt even aanraken (zachtjes),
• pas bij aandacht vh liefje/krengetjede boodschap noemen...
• soms is de afstand letterlijk en figuurlijk te groot en is de interesse voor al het andere zo enorm, dat jij met je schoenen (of wat dan ook) niet in de hitlist staat![]()
• edit: o ja: en als er niet gereageerd wordt, na zegmaar 2x van dichtbij gevraagd, dan zeg ik iets van OK ik ga nu..... insert-whatever ....ja dat zei ikquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:44 schreef Spewey het volgende:
wvk gaf de tip om dan niet te roepen maar even naar haar toe te lopen, haar arm aan te raken en dan pas wat tegen haar zeggen/ aan haar vragen en omg, het werkt.maarja, jullie denken: die doet maar wat
![]()
![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:48 schreef Cooki het volgende:
[..]
[..]
ja dat zei ikmaarja, jullie denken: die doet maar wat
Daarom lezen we maar ook de helft van jou
Dat je dan soms een goeie gok doet, wil niet zeggen dat je kundig bent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat lijkt me heul verstandig, als je per pagina zou moeten betalen, ga ik hier faillietquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:49 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Daarom lezen we maar ook de helft van jou
nah.. dat ik t weet op te schrijven is 1,quote:Dat je dan soms een goeie gok doet, wil niet zeggen dat je kundig bent!![]()
maar t in praktijk brengen is heul iets anders....
meestal gaat t net pietsie anders dan in de boekjes... gekhe?![]()
![]()
ik zal volgende keer samenvattingen maken... heeuj... ik voel n nieuw topic aankomenquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:49 schreef Spewey het volgende:
Ja je denkt toch niet dat ik alles ga teruglezen hè?![]()
Sowwy Cooki, zal het nooooit meer doen.![]()
![]()
Noortje heeft ook iets geks, die heeft een nieuw stopwoordje: 'slapuh'. Ze wil blijkbaar de hele ochtend slapen, gaat ze op de grond of bank liggen of bij de deur naar boven staan jammeren. Dan leg je haar in bed en dan is het brullen want ze wil dan niet slapen.
Kierewiet worden we er van.![]()
Cooki je hebt wel ontdekt hoe je topics moet openen merk ik al...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sola contact opnemen met een arts lijkt me wel verstandig als ik dit zo hoor.
En hier geen bijzondere telefoon met appjes. Als ik er 1 zou hebben zou ik niet snappen dus hou het maar bij mn
Hier mag Nathan uiteraard niet aankomen![]()
![]()
Pessie hier ook zo'n telefoon die kan bellen![]()
werkt prima... Al krijgt Oona hem wel eens om knopjes te drukken als haar luier ontploft is
Ohh Becky dat is ook niet handig idd! Oona ook al de hele ochtend oogjes wrijven en in bed huilen... Alhoewel.. fingers crossed... Het is nu stil!!We'll have love aplenty
You and me![]()
Mijn eerste reactiequote:Op maandag 17 oktober 2011 10:56 schreef Reilain het volgende:
Pessie hier ook zo'n telefoon die kan bellen![]()
![]()
![]()
![]()
SMS-en kan ik ook![]()
Op de een of andere manier zou ik ook PDF kunnen openen en word en weet-ik-veel-wat, maar daar heb ik een laptop voor![]()
![]()
Niet zo denigrerend. Hij heeft speciaal voor ons dit topic opgezocht om die link hier te plaatsen...quote:![]()
![]()
Geweldig topic
We'll have love aplenty
You and me![]()
Dat topic!I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Hij heeft me gequotequote:Op maandag 17 oktober 2011 11:47 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend. Hij heeft speciaal voor ons dit topic opgezocht om die link hier te plaatsen...
en dat mag blijkbaar, weetikveel![]()
maar zoals ze daar ook al zeggen: back to the kitchen![]()
![]()
Lynch'em!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is verliefd op je!quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:15 schreef Cooki het volgende:
[..]
Hij heeft me gequote
en dat mag blijkbaar, weetikveel![]()
maar zoals ze daar ook al zeggen: back to the kitchen![]()
En blijf jij eens even in OUD! Dadelijk krijg je nog een eigen identiteiten dat zou ik niet willen
![]()
![]()
hahaha jaaaa iddquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:04 schreef pessie het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie![]()
![]()
![]()
SMS-en kan ik ook![]()
Op de een of andere manier zou ik ook PDF kunnen openen en word en weet-ik-veel-wat, maar daar heb ik een laptop voor
Wij vrouwen snappen die telefoons ook niet tochWe'll have love aplenty
You and me![]()
We snappen de telefoons niet (ik overigens wel hoor) hebben geen eigen indentiteit.
Ons enige recht is het aanrecht.Wat hebben we het toch ook slecht hè. Vooral die mannen met ons.
![]()
![]()
De vraag is!!! Waarom heeft de keuken een internetaansluiting????
YEAHHHHHI am unconditionally and irrevocably in love with him.
mijn keuken heeft zelfs een televisiequote:Op maandag 17 oktober 2011 12:41 schreef Ticootje het volgende:
De vraag is!!! Waarom heeft de keuken een internetaansluiting????
YEAHHHHH
En de internetaansluiting is er omdat ik dan recepten kan opzoeken, zodat ik voor mijn kind en mannetje kan koken![]()
![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:29 schreef Reilain het volgende:
[..]
Wij vrouwen snappen die telefoons ook niet toch![]()
![]()
Die man van mij heeft het zó slecht met mij...quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
mijn keuken heeft zelfs een televisie
En de internetaansluiting is er omdat ik dan recepten kan opzoeken, zodat ik voor mijn kind en mannetje kan koken![]()
![]()
Goed antwoord !quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
mijn keuken heeft zelfs een televisie
En de internetaansluiting is er omdat ik dan recepten kan opzoeken, zodat ik voor mijn kind en mannetje kan koken
Fijn ook voor je mannetje. <3I am unconditionally and irrevocably in love with him.
ik ben heel goed voor grote en kleine mannetjequote:Op maandag 17 oktober 2011 12:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Goed antwoord !
Fijn ook voor je mannetje. <3
uiteraard, want ik zit de hele dag thuis met mn dikke kont![]()
![]()
Mijn man kookt zodat ik heel de dag op de bank kan hangen. Eten voor het kind gooi ik haar gewoon toe. Kan ze best zelluf.
Edit: ik bedoel natuurlijk: me mannetje!![]()
Heel braaf! Kon natuurlijk ook niet anders nu je je weer hebt laten volblaffen.quote:![]()
![]()
Waar je je al niet druk over kunt maken, arme KLB'rs![]()
Wel paars of rood geverfd he?quote:I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Hier al vanaf mijn 14de jaar kort haar.quote:
Lekker pittig en rood(maar dat telt natuurlijk niet).
![]()
Ik heb al een pittig kort kapsel, uiteraard paars geverfdquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:46 schreef Spewey het volgende:
Ja joh, ga je haar eens laten afknippen...
vind me mannetje zo leuk![]()
![]()
Ik had het jaaaaaaaaren kort.. liet het juist lang groeien toen ik zwanger was
We'll have love aplenty
You and me![]()
Ik heb ze halverwege mijn zwangerschap van Harry al laten afknippen en daarna heb ik ze steeds weer rood geverfd. Alleen houd de verf nu niet, dus nu ben ik verdoemd tot mijn eigen donkerblonde haarkleur totdat ik de 2e eruit gepoept heb!quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:00 schreef Spewey het volgende:
[..]
Heel braaf! Kon natuurlijk ook niet anders nu je je weer hebt laten volblaffen.![]()
![]()
Waar je je al niet druk over kunt maken, arme KLB'rs
Ja, als je dissociatieve gedachtegangen hebt, dan ben je zo beïnvloedbaar en voordat je het weet, heb je je opnieuw laten volblaffen. Echt, mijn man is de boosdoener van het feit dat ik geen eigen identiteit heb!![]()
![]()
kort haar staat me nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:07 schreef Reilain het volgende:
Ik had het jaaaaaaaaren kort.. liet het juist lang groeien toen ik zwanger was
En paars ook niet gok ik zo
Nu val ik door de mand he![]()
![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:09 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb ze halverwege mijn zwangerschap van Harry al laten afknippen en daarna heb ik ze steeds weer rood geverfd. Alleen houd de verf nu niet, dus nu ben ik verdoemd tot mijn eigen donkerblonde haarkleur totdat ik de 2e eruit gepoept heb!
Ja, als je dissociatieve gedachtegangen hebt, dan ben je zo beïnvloedbaar en voordat je het weet, heb je je opnieuw laten volblaffen. Echt, mijn man is de boosdoener van het feit dat ik geen eigen identiteit heb!![]()
![]()
![]()
![]()
Heb t paars, rood, & zwart gehad... Nu weer mijn eigen kleur met wat blond erdoorheen... Burgelijk natuurlijk... want nu heb ik een kind..
We'll have love aplenty
You and me![]()
Zoooo ik ga weer in mama-modus
Zit hier nu te wachten tot mevrouw besluit wakker te worden zodat we kunnen gaan eten.... Heb honger!!
Edit: Etenstijd!
[ Bericht 6% gewijzigd door Reilain op 17-10-2011 13:56:54 ]We'll have love aplenty
You and me![]()
Ik las het, vooral je aan 'gort geknipte kut' opmerking, OMG, ik voelde gewoon m'n kniplitteken trekken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:26 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb ze even uitgelegd waarom we zo zijn. Ze zijn er erg blij mee![]()
![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:03 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ik las het, vooral je aan 'gort geknipte kut' opmerking, OMG, ik voelde gewoon m'n kniplitteken trekken.![]()
![]()
Je zei trekken!quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:03 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ik las het, vooral je aan 'gort geknipte kut' opmerking, OMG, ik voelde gewoon m'n kniplitteken trekken.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Gewoon in het kastje rechts van jequote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon in het kastje rechts van je
Nee daar staan pannen, oh wacht, voor de kijkers rechts, yup!![]()
Rienk is voor de APK geweest.
Alles goed, met eten gewoon blijven doen zoals we al deden. Niet dwingen, hij eet wat hij eet en hou het verder zo gezond mogelijk.
Puzzelen deed hij braaf, de bokjes stapelen ook. Alles dikke prima![]()
83.5 cm bij 11.6 kilo.
[ Bericht 0% gewijzigd door Vlinder op 17-10-2011 15:01:39 ]♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
RienkWat een mooie curve zeg, hij groeit braaf volgens de lijn. Hoe zou je hem moeten dwingen om te eten dan, met een trechter?
Was dit de rond 2 jaar of de rond 1,5 jaar check-up? Ik heb voor Niels nog steeds geen oproep gekregen.
Fijn vlindur, dat het zo goed met hem gaat!Muppet is gewoon zwaarder
en bijna even lang...
Hier is het begonnen hoor! De hele dag van zit naar kruipstand (alleen kruipen lukt niet echtmaar op handen en knieën zitten is al heel wat!) en dan weer door naar lig en vanuit lig naar zit! Ook trok ze zich net ineens op in de box op haar knieën
gek hè, hoe dat kan ineens vanuit het niets gebeurd
en een kwijlecht ze kwijlt geloof ik een halve liter per minuut ofzo
mijn hemel... niet gek met alles wat er net door is in haar mond, maar wel yakkes
![]()
![]()
Dit is de 1jr9mnd controle.
En nee, dwingen hou ik ook niet van. Ik ga het niet in zn mond proppen.
Vanmiddag heeft hij 2 hapjes boterham gehad en vervolgens 2 plakken kaas van zn vader. Nou meer wilde hij niet. Dan niet![]()
Hij ligt nu te ouwehoeren in bed, ik hoop dat ie nog even slapen gaat, maar zo te horen kan ik dat vergeten
Ik zal ff kijken naar een foto!
Ik maak niet meer zoveel foto's![]()
Maar dit was vorige week, met een bananenmilkshake. (die maak ik zelfen dat vind ie heerlijk
)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
Vies is dat he Orea, ik ben echt heel blij dat Rienk niet zo'n kwijlkind is. Ik zou eeuwig aan het deppen zijn![]()
Maar wat super dat ze nu zo hard gaat!
Rienk huilt, volgens mij viel er iets. Ff kijken
LeiaLekker oefenen! Bereid je maar vast voor Orea, ze is straks razendsnel
![]()
Niels heeft ook een hele tijd vreselijk gekwijld, toen deed ik hem er zelfs een slabbetje voor om!
In kaas zit heel veel eiwit, vet en energie, dus dat zit wel goedNiels eet ook niet zo veel hoor.
En slapen gaat de laatste dagen ook lastig 's middagsVerplaatst het middagslaapje bij de meeste kindjes naar een later tijdstip of wordt het alleen maar korter?
mooie stats Rienk!!
en go Leia!! klinkt goed!... hier ook een meisje aan de kwijl.. bleh!We'll have love aplenty
You and me![]()
Rienk slaapt normaal prima, tot 15:00 gemiddeld. (vanaf 10:30 -13:00) maar nu moesten we om 13:45 bij het CB zijn, dus kon pas om 14:30 naar bed..
Hij had zn hele kamer weer over de kopDus nu weer de slaapzak achterste voren aan, maar volgens mij gaat hij gewoon echt niet slapen.
![]()
Geweldig. Zit ik aan het eind van de middag weer met een mopperkind
Bij Lars lijkt het ook naar een later tijdstip te schuiven. Meestal slaapt hij van 13:00/13:30 tot 15:00/16:00, maar tegenwoordig zit hij vaak na de lunch nog weer zo lief en rustig te spelen dat het ook wel eens half drie wordt voordat hij naar bed gaat.
Laatst had mijn man het zelfs zonder middagslaapje aangedurfd omdat 'het zo'n schatje was', maar dan verandert dat schatje zo rond een uur of vijf toch echt in een monstertje...
(en toen kwam ik dus thuis... 'zie je wel, telkens als jij er bent dan begint hij te etteren')
Mama van Lars & Femke![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:56 schreef Shandaly het volgende:
Bij Lars lijkt het ook naar een later tijdstip te schuiven. Meestal slaapt hij van 13:00/13:30 tot 15:00/16:00, maar tegenwoordig zit hij vaak na de lunch nog weer zo lief en rustig te spelen dat het ook wel eens half drie wordt voordat hij naar bed gaat.
Laatst had mijn man het zelfs zonder middagslaapje aangedurfd omdat 'het zo'n schatje was', maar dan verandert dat schatje zo rond een uur of vijf toch echt in een monstertje...
(en toen kwam ik dus thuis... 'zie je wel, telkens als jij er bent dan begint hij te etteren')
!
Hier is dat wel zo, papa is alles tegenwoordig. Maar dat schijnt te komen doordat ik de meeste tijd met hem doorbreng en hij zich daardoor bij mij durft te laten gaan.
Niels' liedje op dit moment!
Ik ga ook maar eens proberen of hij om 2 uur half 3 beter gaat slapen.<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>![]()
Slabbetje, dat is misschien nog een optie als het zo erg blijft.. voorlopig maar even 2 keer per dag een ander shirtje aan (heb toch genoeg in de kast)
Ik 'hing' zojuist op de bank met muppet te dollen die ervoor zat, en ze trok zich zo op aan de bank, naar haar knieën en ik kreeg een kus
Ik sla stijl achterover! Mijn muppet![]()
Qua slapen heb ik geen tips... hier zitten we nog steeds op 2 flinke slapen overdag, één 's morgens en één 's middags. Ze heeft ze ook echt nog nodig, al worden ze langzaamaan wel iets korter. Soms maar een uurtje ipv de 2 uur per slaap die ze steeds deed!![]()
Zn goed gevulde kast is toch ergens goed voor hè Orea.
Rienk weer goed gekeurd bij het CB. En lekker aan het smikkelen van een bananenshake. Erg lekker en gezond toch!![]()
Iemand hier vond dat haar kast leeg moestalle bakken werden eruit getrokken en dan heel trots kijken terwijl ze ze omkieperde
![]()
![]()
![]()
Wat een geweldige foto Orea!
Hier een klein boefje dat vandaag het ballenbadje omgooide.. er toen bovenop ging zitten met een mega triomfantelijke smile.... Vervolgens hetzelfde wilde doen met het wasknijperbakje.. maar dat zat niet zo lekker..
Nu is ze aan het dansen met papaen alle knuffels en dieren in boeken die ze tegen komt is ze aan het aaien (en dan zegt ze: aaaai aaai aai )
We'll have love aplenty
You and me![]()
Relain dat klinkt lief
SolaOMG... ik wil het niet weten..
Hier sloeg het dametje ineens om vlak voor het eten, mega hangerig, pieperig.. niet willen eten (zo niks voor haar!) en vooral heel veel huilenconstant vingers in haar mond en bakken kwijl...
Dus een zetpilletje gedaan, Dentinox en er een lekkere volle fles ingepropt (ik zou ook niet willen eten als mijn mond zo zeer doet) en ze ligt nu wat te draaien in bed (en friemelen met haar konijnen, toch handig dat cammetje
) ik ben benieuwd wat de nacht gaat doen.. Ze had net ook wat verhoging (niet gemeten maar ze voelde erg warm aan...)
Ik hoop dat ze zich snel beter voelt! Morgen is het voor mij en voor meneer bijna onmogelijk om vrij te nemen... (maargoed, als het moet dan heeft mijn werk gewoon echt heel erg pech uiteraard)
![]()
Arme Leiatis ook niet.niks al die tandjes.
Meneertje loopt hier lekker rond te banjeren. Zo maar lekker naar bed (vind ik :p)
Oh en hij heeft.een nieuw woordje, hij zegt boe (boek dus) en bal is nu ook echt bal ipv ba.
Verder heb k gewerkt vandaag dus weinig van m meegekregen![]()
![]()
Wat knap van Floris! Hier zijn de enige woorden tot nu toe nog die. En dzziezieziedieddzzziieee!! als ze iets hééél graag wil
En af en toe mama, maar alleen als het haar uitkomt!![]()
![]()
Ohhh wat zielig voor Leia! Wat gaat dat plots zeg... eerst lekker spelen en dan ineens zo'n pijn...
Hopelijk voelt ze zich morgen beter.. Ligt ze lekker te slapen nu??
Oona gaat nu ook hard met woordjes...
papa, mama, bal, owa(oona), Die (tegen alles) This (dan moeten wij het benoemen), eten, po (pop) dridu (drinken), dagdag en aaai aai
Ze wijst nu ook haar neus en oren aan
We'll have love aplenty
You and me![]()
Papa en mama zijn hier uittis ook vooral die, bal, da (daar), beer, dede (dexter), deedee.
Volgens mij zijn de b en d makkelijke klanken
Oh enaai kan ie ook idd
Forum Opties Forumhop: Hop naar: