quote:
Op zondag 16 oktober 2011 19:42 schreef Solagratia het volgende:Cooki, wat jij hebt met katten heb ik met honden. Als de dood ben ik er voor. Katten dan weer niet, daar hebben we er twee van. Ik hoop dat ik die hondenangst niet op Amy overbreng.
Ik had gehoopt dat ik de kattenangst op mijn boys over had kunnen brengen... en op mijn vriend...
k plak hier straks wel ff een foto.... brrrr
@Orea: trots
over weemoedig: heb ik bijna t zelfde als Solagratia
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 19:42 schreef Solagratia het volgende: Ik heb dat weemoedige juist helemaal niet.
Hoe groter ze wordt, hoe fijner ik het vind. Dat maakt het ook weer moeilijk om aan een volgende te beginnen, want weer die babyfase, stressen om aankomen, stressen om genoeg voeding enzovoort. Om dan niet te denken aan 9 maanden spugen en bevallen.
@Solagratia: das maar een korte tijd he, relatief dan, maar ik had na thomas exact hetzelfde geschreven (nou ja bijna exact) ...
quote:
Op zondag 16 oktober 2011 19:49 schreef octopussy het volgende:Even een vraagje aan de dreumes (of peuter-)ouders hier: wat doe je als je kind weigert te luisteren? Ik wilde vanmiddag dat Hannah even naar me toe kwam zodat ik haar schoenen aan kon doen, maar ze reageerde gewoon niet. Ik heb het haar een stuk of 5 keer gevraagd van een lieve toon tot een dwingende toon, maar ze kijkt me aan en gaat gewoon verder met waar ze mee bezig was. Ik heb kennelijk geen gezag.
Is dit nou normaal of heb ik een klein krengetje?
das normaal, of we hebben allemaal krengetjes
en t gaat nog jaaaaaren door
wat hier helpt is:
• dichtbij gaan zitten,
• naam noemen, evt even aanraken (zachtjes

),
• pas bij aandacht vh liefje/krengetje

de boodschap noemen...
• soms is de afstand letterlijk en figuurlijk te groot en is de interesse voor al het andere zo enorm, dat jij met je schoenen (of wat dan ook) niet in de hitlist staat
• edit: o ja: en als er niet gereageerd wordt, na zegmaar 2x van dichtbij gevraagd, dan zeg ik iets van OK ik ga nu..... insert-whatever ....
maarruh maar dat ben ik he, ik doe maar wat, zegt asy en "wiewashetnogmeerikweetjenaamffnietmaarikweetjetevinden:
@Asy: ja ik had zelfs een skipak veuls te groot gevonden

zit nu in de verzending voor PJ!
Oh en als jij nou leuk blijft, kom t vanzelf jouw kant op he
maarruh: ik weet al wat mn nieuwe baan moet worden: online/kringloop personal shopper
[ Bericht 0% gewijzigd door -Caroline- op 16-10-2011 20:14:18 ]