quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:29 schreef Reilain het volgende:
[..]
Wij vrouwen snappen die telefoons ook niet toch
quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
mijn keuken heeft zelfs een televisie
En de internetaansluiting is er omdat ik dan recepten kan opzoeken, zodat ik voor mijn kind en mannetje kan koken
Goed antwoord !quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
mijn keuken heeft zelfs een televisie
En de internetaansluiting is er omdat ik dan recepten kan opzoeken, zodat ik voor mijn kind en mannetje kan koken
ik ben heel goed voor grote en kleine mannetjequote:Op maandag 17 oktober 2011 12:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Goed antwoord !
Fijn ook voor je mannetje. <3
Heel braaf! Kon natuurlijk ook niet anders nu je je weer hebt laten volblaffen.quote:
Wel paars of rood geverfd he?quote:
Hier al vanaf mijn 14de jaar kort haar.quote:
Ik heb al een pittig kort kapsel, uiteraard paars geverfdquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:46 schreef Spewey het volgende:
Ja joh, ga je haar eens laten afknippen...
Ik heb ze halverwege mijn zwangerschap van Harry al laten afknippen en daarna heb ik ze steeds weer rood geverfd. Alleen houd de verf nu niet, dus nu ben ik verdoemd tot mijn eigen donkerblonde haarkleur totdat ik de 2e eruit gepoept heb!quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:00 schreef Spewey het volgende:
[..]
Heel braaf! Kon natuurlijk ook niet anders nu je je weer hebt laten volblaffen.![]()
![]()
Waar je je al niet druk over kunt maken, arme KLB'rs
kort haar staat me nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:07 schreef Reilain het volgende:
Ik had het jaaaaaaaaren kort.. liet het juist lang groeien toen ik zwanger was
quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:09 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb ze halverwege mijn zwangerschap van Harry al laten afknippen en daarna heb ik ze steeds weer rood geverfd. Alleen houd de verf nu niet, dus nu ben ik verdoemd tot mijn eigen donkerblonde haarkleur totdat ik de 2e eruit gepoept heb!
Ja, als je dissociatieve gedachtegangen hebt, dan ben je zo beïnvloedbaar en voordat je het weet, heb je je opnieuw laten volblaffen. Echt, mijn man is de boosdoener van het feit dat ik geen eigen identiteit heb!
Ik las het, vooral je aan 'gort geknipte kut' opmerking, OMG, ik voelde gewoon m'n kniplitteken trekken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:26 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb ze even uitgelegd waarom we zo zijn. Ze zijn er erg blij mee
quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:03 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ik las het, vooral je aan 'gort geknipte kut' opmerking, OMG, ik voelde gewoon m'n kniplitteken trekken.
Je zei trekken!quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:03 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ik las het, vooral je aan 'gort geknipte kut' opmerking, OMG, ik voelde gewoon m'n kniplitteken trekken.
Gewoon in het kastje rechts van jequote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon in het kastje rechts van je
quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:56 schreef Shandaly het volgende:
Bij Lars lijkt het ook naar een later tijdstip te schuiven. Meestal slaapt hij van 13:00/13:30 tot 15:00/16:00, maar tegenwoordig zit hij vaak na de lunch nog weer zo lief en rustig te spelen dat het ook wel eens half drie wordt voordat hij naar bed gaat.
Laatst had mijn man het zelfs zonder middagslaapje aangedurfd omdat 'het zo'n schatje was', maar dan verandert dat schatje zo rond een uur of vijf toch echt in een monstertje...
(en toen kwam ik dus thuis... 'zie je wel, telkens als jij er bent dan begint hij te etteren')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |