quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:06 schreef Cooki het volgende:
maarruh maar dat ben ik he, ik doe maar wat, zegt asy en "wiewashetnogmeerikweetjenaamffnietmaarikweetjetevinden:![]()
![]()
ik geloof niet dat ze die nu nog verkopen maar wel nog tig varianten ervan. JE stopt er boven een bal in en dan komen er allerlei geluiden uit en er zitten grote pianotoetsen op etc.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:45 schreef Borizzz het volgende:
V-tech speelboom? Wat is dat?
Dat vergiet ga ik morgen eens uitproberen; zal me een lawaai geven
t speelgoed is niet voor jou Pessiequote:Op zondag 16 oktober 2011 21:50 schreef pessie het volgende:
Little People vind ik echt een beetje persoonlijk, je vind het of leuk of je vind het niets heb ik het idee. Ikzelf vind duplo veel gaver en we hebben dus ook geen LP in huis.
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:50 schreef pessie het volgende:
Cooki, ik wil niet raden, straks win ik nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:42 schreef Solagratia het volgende:
Cooki, wat jij hebt met katten heb ik met honden. ...... Ik hoop dat ik die hondenangst niet op Amy overbreng.
hier is tie dan, kleine thomas met de kat van de burenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:06 schreef Cooki het volgende:
Ik had gehoopt dat ik de kattenangst op mijn boys over had kunnen brengen... en op mijn vriend...
k plak hier straks wel ff een foto.... brrrr
als je niet bang voor katten ben wordt je t wel van zo'n beest, brrrquote:Op maandag 17 oktober 2011 08:59 schreef Cooki het volgende:
[..]
[..]
hier is tie dan, kleine thomas met de kat van de buren![]()
![]()
[ afbeelding ]
Naar de dokter gaan... Want dat klinkt gewoon niet gezond.. Klinkt mij als iets van reflux in de oren en eens laten kijken of de maagklep wel goed sluit ofzo.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:10 schreef Solagratia het volgende:
Jeetje wat een mormel is die kat![]()
En nog eenvoor je verhaal onder de spoiler
Even een vraagje. Wie heeft er ervaring met een spugende dreumes? En dan bedoel ik niet overgeven maar meer het spugen wat baby's doen. Melk opgeven zeg maar. Ik hoor Amy heel de dag drinken terugslikken en laatste tijd spuugt ze weer wat. Geen hele golven, maar een klein golfje. Wel slijmerig. Ze is verder niet verkouden. Soms komt het met een boer omhoog en soms gewoon ineens.
Was ze daar niet op getest dan? Wat gebeurd er als je geen melk geeft?quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:19 schreef Solagratia het volgende:
Gets, dus het is niet normaal als er vaak drinken terugkomt? Ik dacht dat het er bij hoorde. Maar nu ze af en toe weer ineens wat spuugt viel het me weer op.
Ik lees op internet dat het ook kan komen door allergie, dus zou dat betekenen dat ze toch niet tegen de koemelk kanZe heeft namelijk geen last van maagzuur.
Maar ze spuugde als baby ook al zoveel.. Er is wel eens verder gekeken toch?quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:28 schreef Solagratia het volgende:
Uit de bloedtest kwam niets, maar dat zei niets op deze leeftijd volgens de KA. Ze krijgt nu sinds september weer koemelk (we hebben het geintroduceert), maar ik weet niet goed meer of ze terugslikken ook had voor de koemelkintroductie. Ik zal het ook maar eens op de mail zetten naar de diëtiste.
Wat ik doe bij Eli is om gem even helemaal uit zijn concentratie te halen. Er pal voor gaan zitten, zijn pyjama voor zijn ogen wapperen, dat werk. Dan weet je zeker dat je aandacht hebt. En dan is het nog maar te hopen dat ze doen wat je vraagt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:49 schreef octopussy het volgende:
Orea, wat goed van Leia![]()
Even een vraagje aan de dreumes (of peuter-)ouders hier: wat doe je als je kind weigert te luisteren? Ik wilde vanmiddag dat Hannah even naar me toe kwam zodat ik haar schoenen aan kon doen, maar ze reageerde gewoon niet. Ik heb het haar een stuk of 5 keer gevraagd van een lieve toon tot een dwingende toon, maar ze kijkt me aan en gaat gewoon verder met waar ze mee bezig was. Ik heb kennelijk geen gezag.
Is dit nou normaal of heb ik een klein krengetje?
Ja Zoë reageert ook vaak totaal niet, kan me heel goed negeren, ik gaf dat aan bij het CB, dat ik me af en toe schor roep, wvk gaf de tip om dan niet te roepen maar even naar haar toe te lopen, haar arm aan te raken en dan pas wat tegen haar zeggen/ aan haar vragen en omg, het werkt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:33 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Wat ik doe bij Eli is om gem even helemaal uit zijn concentratie te halen. Er pal voor gaan zitten, zijn pyjama voor zijn ogen wapperen, dat werk. Dan weet je zeker dat je aandacht hebt. En dan is het nog maar te hopen dat ze doen wat je vraagt.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:06 schreef Cooki het volgende:
das normaal, of we hebben allemaal krengetjes![]()
en t gaat nog jaaaaaren door![]()
wat hier helpt is:
• dichtbij gaan zitten,
• naam noemen, evt even aanraken (zachtjes),
• pas bij aandacht vh liefje/krengetjede boodschap noemen...
• soms is de afstand letterlijk en figuurlijk te groot en is de interesse voor al het andere zo enorm, dat jij met je schoenen (of wat dan ook) niet in de hitlist staat![]()
• edit: o ja: en als er niet gereageerd wordt, na zegmaar 2x van dichtbij gevraagd, dan zeg ik iets van OK ik ga nu..... insert-whatever ....
ja dat zei ikquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:44 schreef Spewey het volgende:
wvk gaf de tip om dan niet te roepen maar even naar haar toe te lopen, haar arm aan te raken en dan pas wat tegen haar zeggen/ aan haar vragen en omg, het werkt.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:48 schreef Cooki het volgende:
[..]
[..]
ja dat zei ikmaarja, jullie denken: die doet maar wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat lijkt me heul verstandig, als je per pagina zou moeten betalen, ga ik hier faillietquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:49 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Daarom lezen we maar ook de helft van jou
nah.. dat ik t weet op te schrijven is 1,quote:Dat je dan soms een goeie gok doet, wil niet zeggen dat je kundig bent!![]()
ik zal volgende keer samenvattingen maken... heeuj... ik voel n nieuw topic aankomenquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:49 schreef Spewey het volgende:
Ja je denkt toch niet dat ik alles ga teruglezen hè?![]()
Sowwy Cooki, zal het nooooit meer doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sola contact opnemen met een arts lijkt me wel verstandig als ik dit zo hoor.
En hier geen bijzondere telefoon met appjes. Als ik er 1 zou hebben zou ik niet snappen dus hou het maar bij mn
Hier mag Nathan uiteraard niet aankomen![]()
Mijn eerste reactiequote:Op maandag 17 oktober 2011 10:56 schreef Reilain het volgende:
Pessie hier ook zo'n telefoon die kan bellen![]()
Niet zo denigrerend. Hij heeft speciaal voor ons dit topic opgezocht om die link hier te plaatsen...quote:
Hij heeft me gequotequote:Op maandag 17 oktober 2011 11:47 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend. Hij heeft speciaal voor ons dit topic opgezocht om die link hier te plaatsen...
Lynch'em!quote:
Hij is verliefd op je!quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:15 schreef Cooki het volgende:
[..]
Hij heeft me gequote
en dat mag blijkbaar, weetikveel![]()
maar zoals ze daar ook al zeggen: back to the kitchen![]()
hahaha jaaaa iddquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:04 schreef pessie het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie![]()
![]()
![]()
SMS-en kan ik ook![]()
Op de een of andere manier zou ik ook PDF kunnen openen en word en weet-ik-veel-wat, maar daar heb ik een laptop voor
mijn keuken heeft zelfs een televisiequote:Op maandag 17 oktober 2011 12:41 schreef Ticootje het volgende:
De vraag is!!! Waarom heeft de keuken een internetaansluiting????
YEAHHHHH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |