abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 oktober 2011 @ 21:50:27 #201
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_103165767
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:06 schreef Cooki het volgende:

maarruh maar dat ben ik he, ik doe maar wat, zegt asy en "wiewashetnogmeerikweetjenaamffnietmaarikweetjetevinden: O+ >:)

:o HELLUP

Orea wow wat gaat ze opeens snel!!!
Hier ook weemoed, ik wil straks eigenlijk weer dezelfde babykamer maken als dat we nu hebben maar helaas is dat uit de collectie, en nu zegt iedereen dat ie een grote jongens kamer moet :'( as if...

Boriz, auto's inderdaad. We hebben hier denk ik 7 voertuigen met wielen van duplo en daar wordt heel veel mee gespeeld. Ook een vormenstoof, houten treintje met blokken en gewoon houten blokken zijn favoriet. Vooral "iets in iets stoppen en het er eventueel weer uithalen" vind Nathan geweldig (wel opletten dat je de luierzak niet mét schoen weggooit :') oh, en had laatst dus een houten blokje meegewassen :') ).
Oh, we hebben ook loopwagens _O_ en sinds gisteren dankzij mn broer een tafeltje met stoeltje *O*
Een Uki DVD *O*

Little People vind ik echt een beetje persoonlijk, je vind het of leuk of je vind het niets heb ik het idee. Ikzelf vind duplo veel gaver en we hebben dus ook geen LP in huis.

Cooki, ik wil niet raden, straks win ik nog :X
  zondag 16 oktober 2011 @ 21:51:34 #202
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103165833
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:45 schreef Borizzz het volgende:
V-tech speelboom? Wat is dat?
Dat vergiet ga ik morgen eens uitproberen; zal me een lawaai geven :D
ik geloof niet dat ze die nu nog verkopen maar wel nog tig varianten ervan. JE stopt er boven een bal in en dan komen er allerlei geluiden uit en er zitten grote pianotoetsen op etc.
Vormenstoof doet het hier ook goed of puzzels :Y
pi_103165842
Wij hebben een prima dag achter de rug! Helemaal opgelucht ben ik wel hoor, alleen de bult mag niet aangeraakt worden

speelgoed, ze is met van alles druk, de poppbuggy is nu favoriet maar loopfietsje, blokken, boekjes, stapelbekers, knuffels, vormen stoof en ronja is allemaal leuk
en ze heeft haar hurken ontdekt zoo leuk en lief

orea wat kan je dan overlopen van liefde en trots he
  zondag 16 oktober 2011 @ 21:54:41 #204
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_103166001
Tja Siebe is ook helemaal idolaat van knopjes. Onze blue-ray speler is ook al bestookt door Siebe.
Maar ik ga ns kijken bij zo'n kinderbeurs of ze daar ook speelgoed hebben. ;)

draculettetje: hoe is het met mini-draak?
kloep kloep
  zondag 16 oktober 2011 @ 21:55:08 #205
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103166030
Fijn draak ,dat het vandaag goed gegaan is enne als ik mijn kop flink gestoten heb, mag ook niemand aan die bult komen hoor :N
pi_103166191
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:50 schreef pessie het volgende:

Little People vind ik echt een beetje persoonlijk, je vind het of leuk of je vind het niets heb ik het idee. Ikzelf vind duplo veel gaver en we hebben dus ook geen LP in huis.
t speelgoed is niet voor jou Pessie :6 , t is voor je prinsje! *O*

quote:
:o HELLUP
_O- :W
quote:
Cooki, ik wil niet raden, straks win ik nog :X
_O- :{w

}:| heuj... das een tweede quote die in de categorie "leuk voor later" zit :*
  zondag 16 oktober 2011 @ 22:02:11 #207
259886 pessie
pi_103166491
Zuid Limburg was het toch?
Ik zit wel veilig

En voor de knopjes manie hebben we Robbie de Rups :') , oh en deze
pi_103166866
midden-limburg >:) dus kijk maar uit :*
ennuh:
knopjes zijn zo 2010 ... :P
pi_103166903
De Fischer Price kassa is hier een dikke hit. En uiteraard de 'duplo'. Of eigenlijk meer de doos die elke dag even over de vloer moet worden leeggegooid. Verder speelt Hannah graag met autootjes, haar barbie (ja echt!), puzzelen is leuk en ik heb ook wel wat spul van little people staan wat af en toe eens aangeraakt wordt.
Verder worden boekjes waar Dora of koekiemonster instaan elke dag meerdere malen doorgenomen. Stickerboeken zijn ook heel erg leuk want mama moet de sticker er af peuteren, aan Hannah geven, die hem dan vervolgens op een willekeurige plek op mama's lichaam plakt (x100).
  zondag 16 oktober 2011 @ 22:10:09 #210
57497 happyme28
I'm so happy
pi_103166994
Borizzz, hier wordt gespeeld met:

Duplo
Legpuzzels met knoppen
Loopfiets
Stapelbekers
Auto's
Vormenstoof
Bal
Boekjes (vooral stukscheuren)
Kleuren (vooral op kleding maar op waterbasis dus niet erg)

Verder Genieten we volop van Daan. Hij is echt te leuk maar dan ook erg makkelijk. Hij kletst echt al best goed en kan zich goed duidelijk maken. Het wordt echtmet de dag leuker. Ik had overigens wat foto's in het fototopic geplaatst van Daan op de vakantie.

En vandaag voor het eerst gepoept op het potje *O* meestal zijn we te laat als hij aangeeft te moeten poepen maar nu ging ik net omkleden toen hij aangaf te moeten poepen. Merk dat dat behoorlijk intensief is. Daan is behoorlijk bezig met plassen/poepen en daar willen we wel in mee gaan,maar ik vind het lastig.

Over taalontwikkeling gesproken; Daan begon het woord 'schoen' met 'kaka', toen 'koeka', 'oen' naar 'skoen' 's hij probeert nu 'schoen' maar de 'ch' is erg lastig. Ik vind het machtig mooi om te zien hoe die ontwikkeling gaat.
pi_103167421
Hier wordt er gespeeld met de afstandsbediening, een lege fles met een lepeltje, een maatschepje, tubes, tandenborstels, de wekkerradio, een usbmuisje, telefoonstation, doos met theezakjes...
pi_103169653
Nooit emo posten als je moe bent he zeggen ze: :N dus ms haal ik t morgen wel weg :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103178528
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:42 schreef Solagratia het volgende:
Cooki, wat jij hebt met katten heb ik met honden. ...... Ik hoop dat ik die hondenangst niet op Amy overbreng.
quote:
Ik had gehoopt dat ik de kattenangst op mijn boys over had kunnen brengen... en op mijn vriend...
k plak hier straks wel ff een foto.... brrrr
hier is tie dan, kleine thomas met de kat van de buren :') :X
  maandag 17 oktober 2011 @ 09:08:12 #214
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103178694
meurning!

Orea, je muppet gaat snel, leuk zeg. Tuurlijk ben je weemoedig maar das zo voorbij!

Ik vind zowel katten als honden leuk (andere dieren ook, maar ja dat moet wel als je ouders een boerderij hebben) maar wel bij een ander. Geen huisdieren in ons huis/tuin. Ze kan zich prima vermaken bij opa en oma met alle dieren.

Mijn mop speelt vooral met d'r poppen, vindt ze helemaal geweldig, en dan het liefst in haar eigen slaapzak stoppen, en er weer uit en er weer in etc etc.
Een vormenstoof hebben we niet, of jawel een houten maar dat was meer smijtmateriaal en zorgde voor putten in de vloer dus die hebben we verbannen.

Vandaag is ze 1,5! En ze kan zingen 'slaap poppuh slaap'. Een jaar geleden deed ze nog dit

jaja staat ook op fb
pi_103178731
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 08:59 schreef Cooki het volgende:

[..]

[..]

hier is tie dan, kleine thomas met de kat van de buren :') :X
[ afbeelding ]
als je niet bang voor katten ben wordt je t wel van zo'n beest, brrr
pi_103178742
Jeetje wat een mormel is die kat :D

En nog een :* voor je verhaal onder de spoiler

Even een vraagje. Wie heeft er ervaring met een spugende dreumes? En dan bedoel ik niet overgeven maar meer het spugen wat baby's doen. Melk opgeven zeg maar. Ik hoor Amy heel de dag drinken terugslikken en laatste tijd spuugt ze weer wat. Geen hele golven, maar een klein golfje. Wel slijmerig. Ze is verder niet verkouden. Soms komt het met een boer omhoog en soms gewoon ineens.
pi_103178761
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 09:10 schreef Solagratia het volgende:
Jeetje wat een mormel is die kat :D

En nog een :* voor je verhaal onder de spoiler

Even een vraagje. Wie heeft er ervaring met een spugende dreumes? En dan bedoel ik niet overgeven maar meer het spugen wat baby's doen. Melk opgeven zeg maar. Ik hoor Amy heel de dag drinken terugslikken en laatste tijd spuugt ze weer wat. Geen hele golven, maar een klein golfje. Wel slijmerig. Ze is verder niet verkouden. Soms komt het met een boer omhoog en soms gewoon ineens.
Naar de dokter gaan... Want dat klinkt gewoon niet gezond.. Klinkt mij als iets van reflux in de oren en eens laten kijken of de maagklep wel goed sluit ofzo.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_103178881
Gets, dus het is niet normaal als er vaak drinken terugkomt? Ik dacht dat het er bij hoorde. Maar nu ze af en toe weer ineens wat spuugt viel het me weer op.

Ik lees op internet dat het ook kan komen door allergie, dus zou dat betekenen dat ze toch niet tegen de koemelk kan :? Ze heeft namelijk geen last van maagzuur.
pi_103178958
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 09:19 schreef Solagratia het volgende:
Gets, dus het is niet normaal als er vaak drinken terugkomt? Ik dacht dat het er bij hoorde. Maar nu ze af en toe weer ineens wat spuugt viel het me weer op.

Ik lees op internet dat het ook kan komen door allergie, dus zou dat betekenen dat ze toch niet tegen de koemelk kan :? Ze heeft namelijk geen last van maagzuur.
Was ze daar niet op getest dan? Wat gebeurd er als je geen melk geeft?
pi_103179057
Uit de bloedtest kwam niets, maar dat zei niets op deze leeftijd volgens de KA. Ze krijgt nu sinds september weer koemelk (we hebben het geintroduceert), maar ik weet niet goed meer of ze terugslikken ook had voor de koemelkintroductie. Ik zal het ook maar eens op de mail zetten naar de diëtiste.
pi_103179095
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 09:28 schreef Solagratia het volgende:
Uit de bloedtest kwam niets, maar dat zei niets op deze leeftijd volgens de KA. Ze krijgt nu sinds september weer koemelk (we hebben het geintroduceert), maar ik weet niet goed meer of ze terugslikken ook had voor de koemelkintroductie. Ik zal het ook maar eens op de mail zetten naar de diëtiste.
Maar ze spuugde als baby ook al zoveel.. Er is wel eens verder gekeken toch?

Leyla spuugt eigenlijk nooit.. Vorige week wat ze niet lekker en kon ik net optijd wegduiken en mn bed verschonen. :')
  maandag 17 oktober 2011 @ 09:33:13 #222
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103179144
Cooki :*
en die kat van je buren is ook griezelig :D

Daan, wat ga je hard zeg! :o

Noortje, jij wordt ook al zo groot O+

Sola, ik hoor het Harry ook wel eens doen, maar niet zo vaak en erg als jij zegt. En gezien Amy's verleden zou ik mooit teruggaan om het na te laten kijken :*
  maandag 17 oktober 2011 @ 09:33:27 #223
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_103179152
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:49 schreef octopussy het volgende:
Orea, wat goed van Leia O+

Even een vraagje aan de dreumes (of peuter-)ouders hier: wat doe je als je kind weigert te luisteren? Ik wilde vanmiddag dat Hannah even naar me toe kwam zodat ik haar schoenen aan kon doen, maar ze reageerde gewoon niet. Ik heb het haar een stuk of 5 keer gevraagd van een lieve toon tot een dwingende toon, maar ze kijkt me aan en gaat gewoon verder met waar ze mee bezig was. Ik heb kennelijk geen gezag.
Is dit nou normaal of heb ik een klein krengetje?
Wat ik doe bij Eli is om gem even helemaal uit zijn concentratie te halen. Er pal voor gaan zitten, zijn pyjama voor zijn ogen wapperen, dat werk. Dan weet je zeker dat je aandacht hebt. En dan is het nog maar te hopen dat ze doen wat je vraagt. ;)
Consequenties aan je vraag binden werkt ook altijd goed. Klinkt als dreigen, maar het voelt anders. Geeft duidelijkheid.
We gaan dit ook doen voor/met Aviva.

Zo, nu verder lezen.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 17 oktober 2011 @ 09:37:26 #224
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_103179244
En Aviva speelt vooral met auto's :')
En met het tuinhuisje, duplo, haar pop, het keukentje, puzzels maken. Het is een druk dametje O+
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_103179409
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2011 09:33 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Wat ik doe bij Eli is om gem even helemaal uit zijn concentratie te halen. Er pal voor gaan zitten, zijn pyjama voor zijn ogen wapperen, dat werk. Dan weet je zeker dat je aandacht hebt. En dan is het nog maar te hopen dat ze doen wat je vraagt. ;)

Ja Zoë reageert ook vaak totaal niet, kan me heel goed negeren, ik gaf dat aan bij het CB, dat ik me af en toe schor roep, wvk gaf de tip om dan niet te roepen maar even naar haar toe te lopen, haar arm aan te raken en dan pas wat tegen haar zeggen/ aan haar vragen en omg, het werkt. :o
pi_103179458
Tico, ze hebben een slikfoto gemaakt en die was prima. Dus ik heb nog niet het gevoel dat het aan haar maag ligt of zo. De refluxmedicijnen hebben ook nooit geholpen, pas toen we daarmee ophielden stopte het spugen. Toen kreeg ze ook FrisoPep (koemelkvrijevoeding) en nu krijgt ze dreumesmelk.
pi_103179484
quote:
das normaal, of we hebben allemaal krengetjes >:)
en t gaat nog jaaaaaren door :P
wat hier helpt is:
• dichtbij gaan zitten,
• naam noemen, evt even aanraken (zachtjes :+ ),
• pas bij aandacht vh liefje/krengetje O+ de boodschap noemen...
• soms is de afstand letterlijk en figuurlijk te groot en is de interesse voor al het andere zo enorm, dat jij met je schoenen (of wat dan ook) niet in de hitlist staat :{w
• edit: o ja: en als er niet gereageerd wordt, na zegmaar 2x van dichtbij gevraagd, dan zeg ik iets van OK ik ga nu..... insert-whatever ....
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 09:44 schreef Spewey het volgende:
wvk gaf de tip om dan niet te roepen maar even naar haar toe te lopen, haar arm aan te raken en dan pas wat tegen haar zeggen/ aan haar vragen en omg, het werkt. :o
ja dat zei ik :7 maarja, jullie denken: die doet maar wat :W
pi_103179505
Ja je denkt toch niet dat ik alles ga teruglezen hè? :{w

Sowwy Cooki, zal het nooooit meer doen.
  maandag 17 oktober 2011 @ 09:49:32 #229
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103179506
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 09:48 schreef Cooki het volgende:

[..]

[..]

ja dat zei ik :7 maarja, jullie denken: die doet maar wat
:D
Daarom lezen we maar ook de helft van jou :P
Dat je dan soms een goeie gok doet, wil niet zeggen dat je kundig bent! :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103179536
quote:
17s.gif Op maandag 17 oktober 2011 09:49 schreef Asyniur het volgende:

[..]

:D
Daarom lezen we maar ook de helft van jou :P
dat lijkt me heul verstandig, als je per pagina zou moeten betalen, ga ik hier failliet :@
quote:
Dat je dan soms een goeie gok doet, wil niet zeggen dat je kundig bent! :{w
nah.. dat ik t weet op te schrijven is 1,
maar t in praktijk brengen is heul iets anders....
meestal gaat t net pietsie anders dan in de boekjes... gekhe? :+
pi_103179556
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 09:49 schreef Spewey het volgende:
Ja je denkt toch niet dat ik alles ga teruglezen hè? :{w

Sowwy Cooki, zal het nooooit meer doen.
ik zal volgende keer samenvattingen maken... heeuj... ik voel n nieuw topic aankomen :P
  maandag 17 oktober 2011 @ 10:04:52 #232
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_103179879
Noortje heeft ook iets geks, die heeft een nieuw stopwoordje: 'slapuh'. Ze wil blijkbaar de hele ochtend slapen, gaat ze op de grond of bank liggen of bij de deur naar boven staan jammeren. Dan leg je haar in bed en dan is het brullen want ze wil dan niet slapen.

Kierewiet worden we er van.
  maandag 17 oktober 2011 @ 10:48:58 #233
259886 pessie
pi_103181186
Cooki je hebt wel ontdekt hoe je topics moet openen merk ik al :') ...
SPOILER
Sola contact opnemen met een arts lijkt me wel verstandig als ik dit zo hoor.

En hier geen bijzondere telefoon met appjes. Als ik er 1 zou hebben zou ik niet snappen dus hou het maar bij mn
Hier mag Nathan uiteraard niet aankomen :')
  maandag 17 oktober 2011 @ 10:56:15 #234
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103181428
Pessie hier ook zo'n telefoon die kan bellen ;)
werkt prima... Al krijgt Oona hem wel eens om knopjes te drukken als haar luier ontploft is ;)

Ohh Becky dat is ook niet handig idd! Oona ook al de hele ochtend oogjes wrijven en in bed huilen... Alhoewel.. fingers crossed... Het is nu stil!!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:04:48 #235
259886 pessie
pi_103181675
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 10:56 schreef Reilain het volgende:
Pessie hier ook zo'n telefoon die kan bellen ;)
Mijn eerste reactie _O- _O- _O-
SMS-en kan ik ook *O*
Op de een of andere manier zou ik ook PDF kunnen openen en word en weet-ik-veel-wat, maar daar heb ik een laptop voor :?
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:19:34 #236
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_103182830
Daar herken ik nou niets in!

groetjes mamavan1
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:47:54 #240
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103183177
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:42 schreef Cooki het volgende:

[..]

:')
Niet zo denigrerend. Hij heeft speciaal voor ons dit topic opgezocht om die link hier te plaatsen... O+
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:56:42 #241
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103183538
Geweldig topic :D
We'll have love aplenty
You and me
pi_103184039
Dat topic!
pi_103184397
quote:
2s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:47 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Niet zo denigrerend. Hij heeft speciaal voor ons dit topic opgezocht om die link hier te plaatsen... O+
Hij heeft me gequote }:|
en dat mag blijkbaar, weetikveel 8)7
maar zoals ze daar ook al zeggen: back to the kitchen >:)
  maandag 17 oktober 2011 @ 12:17:52 #244
259886 pessie
pi_103184479
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:15 schreef Cooki het volgende:

[..]

Lynch'em!

SPOILER
  maandag 17 oktober 2011 @ 12:26:25 #245
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103184889
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:15 schreef Cooki het volgende:

[..]

en dat mag blijkbaar, weetikveel 8)7
maar zoals ze daar ook al zeggen: back to the kitchen >:)
Hij is verliefd op je! O+
En blijf jij eens even in OUD! Dadelijk krijg je nog een eigen identiteit :{w en dat zou ik niet willen :N
pi_103184984
ik ga f die foto zoeken van die fitnessles :7
  maandag 17 oktober 2011 @ 12:29:49 #247
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103185046
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:04 schreef pessie het volgende:

[..]

Mijn eerste reactie _O- _O- _O-
SMS-en kan ik ook *O*
Op de een of andere manier zou ik ook PDF kunnen openen en word en weet-ik-veel-wat, maar daar heb ik een laptop voor :?
hahaha jaaaa idd :D
Wij vrouwen snappen die telefoons ook niet toch
We'll have love aplenty
You and me
pi_103185127
We snappen de telefoons niet (ik overigens wel hoor ;) ) hebben geen eigen indentiteit.
Ons enige recht is het aanrecht. :( Wat hebben we het toch ook slecht hè. Vooral die mannen met ons. :)
pi_103185514
De vraag is!!! Waarom heeft de keuken een internetaansluiting????

YEAHHHHH
pi_103185603
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:41 schreef Ticootje het volgende:
De vraag is!!! Waarom heeft de keuken een internetaansluiting????

YEAHHHHH
mijn keuken heeft zelfs een televisie O+
En de internetaansluiting is er omdat ik dan recepten kan opzoeken, zodat ik voor mijn kind en mannetje kan koken O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')