abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:55:36 #101
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_103094185
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:28 schreef Orea het volgende:
JA ik wil ook wel een jongen hoor! Maar inmiddels zie ik ons als meiden gezin ook helemaal voor me O+ meisjes zijn zo leuk! O+ (dat dit uit mijn mond komt :X dat zou je 2 jaar geleden niet gezegd hebben :') toen dacht ik: een meisje, met mijn bloed.. dat wordt hell! :P maar het valt alles mee.. het is zó leuk!! :Y)
Wacht nog een jaartje of 12... })

Ik wil geen meisjes :N jongens zijn geweldig *O* . Het enige nadeel aan een jongetje is inderdaad dat ie geen roze jurkjes aan kan, maar he, daar krijg ik dan wel weer het mooiste ventje van het heelal voor terug :+ . Hij is zo'n lekker knuffelkontje, hij komt regelmatig naar me toe en wil dan even knuffelen en zoenen om vervolgens weer verder te willen spelen O+
pi_103094516
Dat doen meisjes ook Pessie :+ :D ;)
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:02:07 #103
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_103094635
Meisjes en jongens zijn allebei leuk! *O* vooral als je van elk een hebt! *O*

Trouwens, "bille bollelbululuh" betekent optillen. Voor wie het snapt :')
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_103094928
Optillen is hier gewoon "mamaaa tilluhhhhh"":P
pi_103095509
Morgen over 6 weken weet ik wat het wordt ben zo benieuwd!

Orea wat een geweldige meid heb je toch. Als ik hier met de jas aankom dan heeft Lotte haar arm al klaar en steekt gauw de andere er in het kan haar dan niet snel genoeg gaan :D
pi_103096057
Optillen is hier aan mij gaan hangen en met grote puppy ogen 'maaaaama' zeggen.

Overigens zegt ze ook heel lief 'maaaaaaaaaama' als ze iemand knuffelt (ook haar vader of oma ofzo). Zo schetig O+

Orea, die foto van Leia in haar fleecepak :D Ik moest hieraan denken:

Mijn moeder vertelde me dat jongens over het algemeen wat 'bewerkelijker' zijn dan meisjes. Ik heb een oudere broer en een jonger zusje. Kan natuurlijk ook aan het karakter van mijn broer hebben gelegen dat ze dat vindt. :P Een collega met 2 jongens vertelde me dat hij blij is dat hij geen meiden heeft want ingewikkeld enzo :')
pi_103096192
Octo!! :') :D _O- nu je het zegt :D!! Dat ís d'r gewoon!!

:D!!
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:30:34 #108
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103096262
Wij hadden juist allebei wel het idee dat we meer een meisjesgezin zijn...
Maar riepen wel meteen... Maar niet alles roze hoor!
En nu ben ik er gek op ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:31:13 #109
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103096296
Orea, kijk nou je snoepje O+

Davinia, heel logisch hoor :D

Ik doe ook alleen maar aan jongetjes hoor! :{w
mijn zus heeft 2 jongens en wilde heel graag een meisje en toen hebben we de oudste eens in een jurkje gehesen; hij leek wel een rolmops :D
pi_103097322
wat hebben jullie weer een hoop geschreven
voor nu alleen deze bladzijde gelezen:

maar idd meisjes kunnen ook echt enorm knuffelen, in bad hier is tegenwoordig 1 en al knuffel sessie met af en toe spelen zooo fijn

lopen met dr wagentje is helemaal hip! zo leuk samen de hond zo uitlaten (ik moet alleen niet vergeten dat ik ook nog terug moet)

Ik zag gister wel nog een prachtige foto van As (nou ja Yaro dan ) onderwater! ben zo benieuwd, moet nog een week a 2 wachten

inmiddels ook even wat terug gelezen:

ik wil ook naar de efteling!

ik zag mooie foto's van minimeet mensjes met knappe kinders en kinder uitspraken
van snoepende smullende lekker aan het relaxen en helaas zieke kindjes
betrschap voor hen

fannetje sterkte (nog)
pi_103097349
ow en ik hou zelf helemaal niet van roze
maar moet bekennen dat mini toch best veel roze heeft (ook rood trouwens)
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:54:59 #112
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_103097833
Ik had een hekel aan roze en heb het nu nog steeds!
Tirza heeft echt nauwelijks iets roze in haar kast en dat zou ik graag zo houden! :-)
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 23:06:00 #113
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103098556
Kreeg je niet veel roze in t begin?? Had zelf weinig gekocht maar wat ik kreeg was allemaal harstikke roze ... ging pas wat later zelf om ;)
We'll have love aplenty
You and me
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 23:11:49 #114
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_103098906
Ik heb altijd al aangegeven dat ik het echt niks vind, volgens mij al voor
dat ik zwanger was! Dus wat we aan roze dingen kregen viel heel erg mee! Gelukkig!
pi_103099296
dat heeft hier niet geholpen, ik kreeg gelukkig wel veel van het roze wat ik dan wel kan hebben en niet dat hele zachte
pi_103099368
Hier viel het wel mee wat we kregen aan roze dingen! Maar inmiddels zijn meerdere dingen roze :P ik vind het wel leuk inmiddels! Sowieso.. ik was altijd met allerlei dingen van de sobere kleuren (wit/bruin enzo) maar inmiddels kan het me bijna niet gek genoeg... Lekker vrolijk!

En sinds ze een roze little people bus kreeg en daar úren mee zoet kan zijn heb ik me helemaal over mijn laatste stukje schroom gezet! Ik heb een MEISJE O+ en dat mag gezien worden :Y

Ze heeft inmiddels qua kleding wel e.e.a. in het roze, maar nog genoeg in andere kleuren! Idem voor speelgoed en weet ik het wat nog meer...
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 23:33:10 #117
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103099998
Oona stond het eerst helemaal niet.... wit, lichtroze en hardroze stonden haar gewoon echt het leukste... Rood en oranje staan haar nog steeds niet zo leuk... Maar gelukkig blauw, grijs en bruin tinten ondertussen ook!
We'll have love aplenty
You and me
pi_103100727
hahaha die teletubbie

Verder geen zinnige bijdrage...
pi_103105924
:P ik vind roze zelf zo leuk *O* en bij n meisje kun je zo fijn afwisselen, toch elmo :Y

enne nog ff een disclaimer op gisteravond over voorkeur voor jongens/meisjes
(en ms een enorme topickiller :{w )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 23:21 schreef Orea het volgende:
over roze little people bus *O*
lucas heeft n roze vliegtuig, verkeerde internetlevering, maar zoo leuk :Y en ik heb m gewoon gehouden, leuk voor lucas én mama *O*
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 08:12:52 #120
35189 Troel
scherp en bot
pi_103105952
Jochem heeft de paarse auto :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_103105997
Troel, Jochem is de 19e jarig toch? Ik herinner me dat hij op maandag geboren is?
Wat krijgt hij van jou? :D
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_103106016
Twinks, Niels is bijna jarig! :o *O*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_103106032
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 07:57 schreef Cooki het volgende:
:P ik vind roze zelf zo leuk *O* en bij n meisje kun je zo fijn afwisselen, toch elmo :Y

enne nog ff een disclaimer op gisteravond over voorkeur voor jongens/meisjes
(en ms een enorme topickiller :{w )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

lucas heeft n roze vliegtuig, verkeerde internetlevering, maar zoo leuk :Y en ik heb m gewoon gehouden, leuk voor lucas én mama *O*
Geen topic killer hoor :D ik ben zelf een frequent poster in als zwanger worden, en heb ook 6 jaar en 3 ivf-en op Leia moeten wachten!! :)

Mij maakt het echt geen drol uit wat ik krijg, als ik nog maar een kind krijg... Maar volgens mij is het heel normaal om een bepaalde 'voorkeur' te hebben. Kan me zelfs voorstellen als iemand zich altijd heeft voorgesteld dat ie een meisje kreeg, maar het is een jongen, even moet omschakelen...
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 09:05:59 #124
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103106211
Lieve Cooki (en anderen),
het is altijd moeilijk om over zulk soort dingen te lezen als het bij jou niet vanzelfsprekend gaat. Dat geldt voor heel veel dingen (niet alleen geslachtsvoorkeur).

Hier heeft er vannacht weer eentje doorgeslapen en uitgeslapen tot 8 uur! *O*
pi_103106946
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 09:05 schreef Asyniur het volgende:
Lieve Cooki (en anderen),
het is altijd moeilijk om over zulk soort dingen te lezen als het bij jou niet vanzelfsprekend gaat. Dat geldt voor heel veel dingen (niet alleen geslachtsvoorkeur).

Hier heeft er vannacht weer eentje doorgeslapen en uitgeslapen tot 8 uur! *O*
Heuy doorslapen en uitslapen das dubbele bonus!
Ivm mobiel geen smileys, das afkicken :(
Over pijnlijk: you're so right!!
Want ik was t vervolg vergeten te typen
Als t dan lukt vervolgens getrakteerd worden op een f***/k** zwangerschap en dan de aansluiting missen met alle blije zwangeren ... soo weird :(
Magoe, dikke knuff voor wie m wil :)))
pi_103107008
Asy wat fijn *O*

Hier ook kinderen die doorgeslapen hebben. om kwart over 7 werd Dyon wakker. Ik werd van mn eigen wekker wakker die om half 7 af ging, maar die heb ik genegeerd ;) Dan maar toch iets later gaan werken :P
pi_103107087
Hier ook een slaapkop, ik werd om 8 uur wakker en hoorde haar zingen door de babyfoon. Nog effe gewachten en mevrouw was in opperbeste stemming. Maar goed ook want de meneer had gisteren een feestje en kwam om 2 uur lam zijn nest in kachelen... blij dat ie dus nu effe lekker kon uitslapen (is nu net wakker) :+
pi_103107143
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 08:34 schreef wickie het volgende:
Twinks, Niels is bijna jarig! :o *O*
Jaaa :'( :') O+ *O* :D *emodoos* Heel suf, maar ik word hier nog emotioneler van dan toen hij 1 werd, omdat hij nu meer bewust is van alles ofzo.

Harry en Asy *O*!!! Heerlijk O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_103107348
Nog een weekje en dan ben je peutermama Twinkly!

Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik hoopte op een dochter, gewoon een gevoel en misschien ook wel om de band die ik met mijn eigen moeder heb. Ik dacht ook werkelijk een meidengezin te krijgen.
Maar toen we hoorden dat het een jongetje was dat in mijn buik zat, heb ik werkelijk geen moment om moeten schakelen of iets van teleurstelling bij mezelf gemerkt. Ik was gewoon helemaal hyper blij :D
Voor een tweede heb ik dan ook echt geen voorkeur, gewoon maar eerst hopen dat het zwanger worden lukken mag! Bij een tweede jongetje ben ik vooral benieuwd hoe die er dan weer uit zal zien!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_103107830
Net wakker! Mex is logeren en m'n vriend op z'n werk....wat een heerlijke rust!
(ik mis hem stiekem wel hoor, maar ik had echt even wat rust nodig)

Ik wilde altijd een meisje, maar toen ik zwanger werd wilde ik ineens een jongen.
En het kan me echt niks schelen wat de volgende word, een meisje is leuk omdat we al een jongetje hebben en me het toch erg leuk lijkt om later een dochter te hebben, maar ik voel me nu echt een jongens-mamma, dat getut met al die jurkjes en dat roze lijkt me (zeg ik nu) vreselijk.

Kortom, alles is welkom!
pi_103115707
Zo ben ik ook weer eens na een paar drukke dagen achter de rug te hebben gehad.

Lekker hoor al die uitslapers vanmorgen. En bij Asyniur zelfs uitslapen en doorslapen *O*
Meimeltje kan jij zelf je werktijden bepalen? Wel lekker dan je dan nog even de wekker kan negeren.
hier helaas een onrustige nacht achter de rug. Maar goed, het gebeurd hier weinig dus ik zal er niet over klagen. Vind het alleen zo sneu dat hij opnieuw zo'n last heeft van doorkomende kiezen terwijl er net 3 door zijn.

Is Mex alweer thuis Troeta?

Cooki dat wist ik helemaal niet van jou. Ik kan me voorstellen dat een discussie over voorkeuren dan inderdaad enorm pijnlijk is als je in dat ellendige traject zit van zwanger willen worden maar het niet lukt. Even een *; voor jou. Gelukkig heb je nu wel twee prachtige jongens waar je van kunt genieten!

Wat een prachtig weer is het he? Wij zijn vanmorgen heerlijk gaan wandelen. Yaro heeft van de twee uur die we op pad waren zo goed als het hele deel aan de hand gelopen. Had niet verwacht dat hij het vol zou houden, maar hij wilde echt de buggy niet in.
Nu op mijn werk, geen kids, dus tijd voor FOK!
pi_103120316
Meimeltje: das mooi, de luxe om je eigen wekker te negeren *O*

Wat een slapers allemaal! Niet te veel over zeggen, dan gaan ze er mee door >:)

Twinkly: Niels al bijna 2, een peuterknulletje O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:30 schreef As1981 het volgende:
Gelukkig heb je nu wel twee prachtige jongens waar je van kunt genieten!
As O+ o ja dat doe ik ook zeer zeker ! O+
En jullie een lastige nacht -O- , maar wel een heul eind gewandeld, knap hoor *O*
pi_103120671
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 10:42 schreef Poppejans het volgende:

Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik hoopte op een dochter, gewoon een gevoel en misschien ook wel om de band die ik met mijn eigen moeder heb. Ik dacht ook werkelijk een meidengezin te krijgen.
Maar toen we hoorden dat het een jongetje was dat in mijn buik zat, heb ik werkelijk geen moment om moeten schakelen of iets van teleurstelling bij mezelf gemerkt. Ik was gewoon helemaal hyper blij :D
Voor een tweede heb ik dan ook echt geen voorkeur, gewoon maar eerst hopen dat het zwanger worden lukken mag! Bij een tweede jongetje ben ik vooral benieuwd hoe die er dan weer uit zal zien!
Dat had ik ook :D ik wilde een jongen, ik MOEST een jongen! Ik wist ook zeker dat het een jongen was.. tot de echo anders vertelde en ik hoopte direct (echt in 1 seconde) dat niet ineens bij de 20 weken echo zou blijken dat het toch een jongen zou zijn :D geen moment hoeven omschakelen!
pi_103120995
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 10:42 schreef Poppejans het volgende:

Zo herkenbaar!
Zodra duidelijk was dat een jongetje was (en dat,was heeeel duidelijk te zien) was.k er dolgelukkig mee. Hij mocht zelfs gaan voetballen van me :P

Rustig dagje gehad, even naar rotterdam geweest, nieuwe jas en kleren voor mezelf.en R gekocht. Waren om half 2 ofzo weer thuis. Heeft ie lekker geslapen en nu ligt ie weer. Ben blij dat k niet naar de draagmeet ben gegaan want dat was niks geworden met m (veel mopperen enzo)
pi_103121227
Ik had wel een stiekeme voorkeur voor een meisje maar dat was meer omdat ik een meisje ben en weet hoe dat werkt :P Voor een volgende maakt het me niets uit. Jongens is leuk en meisje is leuk. Maar die volgende laat nog wel even op zich wachten.

Vanochtend had Amy had een rozijntjesluier :o Ik deed die luier open en er zaten heul veel hele rozijnen in. Ik vraag me af hoeveel ze er dan heeft opgegeten. Nu is ze ook nog bezig met een mooie luier, die is voor J. :7

Fijne berichten over het goede slapen trouwens *O* Hier ook goed geslapen want J. is uiteindelijk naast haar gaan liggen. Wat we ook deden, ze ging gewoon steeds weer huilen. Wel geslapen tot 8:15, uitslapen dus :+
pi_103121433
Hier had ik echt geen idee, maar toen ik hoorde dat we een jongen kregen was het wel direct goed. Heel stiekem hoop ik op een meisje voor de volgende. Maar dat is meer omdat ik nu heerlijk winkel met mijn moeder en we altijd moeder/dochter weekendjes deden. Maar dat kan met een jongen natuurlijk net zo goed.

Fijn dat ze uiteindelijk wel lekker heeft geslapen Sola. En dan zo'n mooie luier :D

Wat naar dat Floris nog steeds niet zichzelf is Sonnetje. Wel lekker geshopt dus!
pi_103124097
Jaaa k heb zo'n leuke jas O+ en leuke kleren en leuke schoenen O+ (en alles binnen een half uur :'))
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:34:50 #138
259886 pessie
pi_103124154
Ik ben 9 maanden overtuigd geweest van een jongen, de naam stond al heel snel vast en alles wat we kochten was net iets meer jongensachtig dan meisjesachtig. Het is dat ik het stom vond geen meisjesnaam paraat te hebben dat we met heel veel moeite een naam hebben gevonden die we wel ok vonden. Ik wist het gewoon zo ontzettend helemaal zeker. Pas 1 week voor de bevalling begon ik tegen mijn man "maar wat als het nou wel een meisje is?", manlief was gelukkig geruststellend, die zei dat alles welkom was, een jongen, een meisje, een konijn, als datgene wat er in mn buik zat er maar veilig uitkwam O+ .

Ik heb trouwens totaal geen beeld bij een meisje, heb wel best een leuke relatie met mn moeder maar geen intieme band. Sowieso deel ik vrij moeilijk met mensen om me heen wat mij bezig houd en met mijn moeder deel ik zo ongeveer bijna niets.

Haha, in een half uur! Tsja, met man op stap, zo gaat dat hier ook wel :')
pi_103124429
Normaal deed k altijd veel langer over.goed.passende kleren zoeken, nu staat alles.veel beter :D

Reden dat k voorkeur voor een meisje had, is omdat k eigenlijk niet echt bekend ben met jongens. In mn omgeving ook veel meisjes enzo. Móet wel zeggen dat er vorig jaar in de.kennissenkring 5jongens.geboren zijn (van februari tot oktober), dus wat dat betreft is t ook alleen maar.leuk dat ie een jongen is.
Ach en als k geen dochter krijg heb k ook mn nichtje nog :D
pi_103124629
Ja, hij is weer thuis! En hij ging echt heel erg vervelend doen en hij zat aan me vast geplakt. Hij was ook wel erg lang weg, van vrijdagochtend tot zaterdagmiddag laat.
Toen ze de straat inreden hier deed ie JAAAAAAAAA. Te schattig.
Nu ligt ie heerlijk te slapen in z'n eigen bedje, ben benieuwd hoe de nacht gaat lopen..

Is het voor een dreumes van 12 maanden al leuk om naar zo'n indoorspeeltuin te gaan?
pi_103124863
Sonnetje, Hannah is echt beste vriendjes met haar neefje van 2. Op het KDV heeft ze ook een vriendinnetje waar ze heel erg leuk mee speelt, maar eerder ging ze ook al superleuk om met een jongetje daar. Het hoeft dus echt niets uit te maken (iig op deze leeftijd nog niet) of je kind veel jongetjes of veel meisjes kent om mee te spelen.

Wat ik trouwens wel heel grappig vind is dat Hannah idolaat is van grotere jongens :D :@ Ze gaat gerust bij jongens van 6 of 10 op schoot zitten en gek doen.
pi_103125020
Oh nee dat is ook zo octo. Maar.tis.wel leuk al die.jongetjes op verjaardagen enzo :D
Hij is ook helemaal gek van zn grote.nicht O+ en zn andere.nichtje vind ie ook leuk, zij hem wat minder :P ;) hij is wat,te hardhandig soms voor dr :)

Floris is echt een flirt.trouwens. lacht naar iedereen (vooral meisjes/vrouwen). Laatst.liep k langs een groep meisjes ging.ie zwaaien :') hij is niet echt verlegen ofzo :D
pi_103125201
Is ook leuk al die jongens, vooral later als ze groot zijn.
pi_103128153
quote:
Is het voor een dreumes van 12 maanden al leuk om naar zo'n indoorspeeltuin te gaan?
Ik vind van wel. Ik ben er twee keer geweest met Yaro net voordat hij 1 was (toegang nog gratis om te kijken of hij het wel leuk vond). Hij heeft zich daar prima vermaakt. Maar Yaro houdt dan ook van klimmen en klauteren.
Ik vond het wel erg uitmaken waar je gaat. Bij ons in de buurt zit er 1 met een mooie afgesloten plek voor de kleinere kinderen.

Nu gaan we vaan naar Plaswijckpark in Rotterdam. Daar zit in het klein ook een binnenspeeltuin bij (met ballenbak, klauter gedeelte, mega bouwstenen) en dat vind hij ook helemaal geweldig. Alhoewel hij het leukste nog de andere kinderen vind.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 22:12:49 #145
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_103128188
Bij beiden zat mijn gevoel goed.
Ik had het heel leuk gevonden als Aviva een jongen was geweest. Lekker jongensmama O+
gelukkig is Aviva een goed gelukt exemplaar, dus is alles prima O+ O+
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_103128393
Bedankt As, ik heb zin in uitstapjes met m'n kindje namelijk, die kinderboerderij ben ik zooooo zat!
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 22:24:29 #147
35189 Troel
scherp en bot
pi_103128778
Met een kindje is het wel te doen, maar met Ruben en Jochem vond ik het op die leeftijd best moeilijk, Ruben was nog niet oud genoeg om dingen alleen te mogen verkennen en je moest wel constant bij Jochem blijven. Maar met 1 kindje is dat een stuk handiger en is het zeker een aanrader! En hoe ouder ze worden, hoe leuker het is, hier in de omgeving een redelijk rustige binnenspeeltuin die ze inmiddels op hun duimpje kennen en dat is soms echt even een verademing :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_103128854
De uitstapjes die we hier doen zijn: kinderboerderij, wandelen (in het bos of omgeving), zwemmen, fietsen, speeltuin
Of de wat duurdere uitjes: dierentuin, Plaswijckpark (waarbij het treintje echt het toppunt is)
pi_103129510
Ik ben niet bijgelezen maar wil graag even van me afschrijven ( op twitter heb ik maar zo weinig tekstruimte he)

Mini viel vanavond aardig hard vanuit staan zo op dr hoofd buiten op de stenen. ze vergat even adem te halen en toen ik haar oppakte keek ze me aan van wie ben jij? Gelukkig begon ze toen toch te huilen dus ook ademen, trok wel wit weg, na 5 a10 min
kon ik zien dat ze me weer herkende dus wij kijken of ze bult of iets had. in het licht zagen we wat bloed in dr neusje.
Toch ging ze na wat bij me gehangen te hebben na half uurtje weer lekker alert ook spelen
toch zat dat bloed me niet lekker dus voor overleg de huisartsenpost gebeld en die wilde haar vooral door dat bloed toch zien
gelukkig kon ze niks vinden wel een wekadvies (is dat altijd de eerste 6 om het uur?) en advies voor wit lakentje in dr bed om te kijken if ze toch niet meer of weer gaat bloeden .

Ben benieuwd hoe mn s
toch al goed slapende meisje dit gaat vinden....
En heel sneu dr hoofd doet echt zeer

einde ego afschrijven post
pi_103129732
Echt heftig draak :{

Hopelijk komen jullie de nacht goed door (geen tips, sorry :* ).... Knuf!
pi_103129801
Oh Draak wat naar. Goed dat je toch gebeld heb. En wel fijn dat ze niets bijzonders hebben kunnen vinden. Ik weet dat de eerste 24 uur bij een hersenschudding het belangrijkst zijn. Omdat je niet kan zien wat er aan de binnenkant afspeelt is het belangrijk regelmatig te controleren hoe er wordt gereageerd. Wanneer iemand niet, verward of in ieder geval anders dan anders reageerd kan dit duiden of bij voorbeeld een zwelling aan de binnenkant van de hersenen.
De arts zal hebben ingeschat dat de eerste 6 uur controleren voldoende moet zijn. Waarschijnlijk op basis van hoe lang het geleden is en hoe ze overkwam tijdens het bezoek.
Pin me er niet op vast, dit is wat ik nog heb onthouden uit mijn ehbo cursus en de bhv herhalingen van de afgelopen jaren.

Ik hoop toch op een redelijke nacht voor jullie, ondanks het wekadvies :*
pi_103129896
Aww Draak, je mini. :*
geen tips, wel een knuf.
pi_103130154
Dank voor de knuffels de schrik zit er toch wel in merk ik

uk dacht dat wekadvies altijd om de 2 uur was maar goed de eerste 6 nu in ieder geval on het uur daarna om de 2 uur
pi_103133768
Ach arme minidraak... En Draculettetje zelf ook natuurlijk.. wat zul je geschrokken zijn! Beterschap, en sterkte vannacht!

Wij zijn op dit moment bij opa en oma te logeren. Hebben al keiveel lol gehad vanmiddag, maar het gaan slapen was toch wel een ramp. Nu had Lars sowieso de laatste tijd, ook thuis, er al meer moeite mee als we hem op bed legden. Maar thuis is het over na 5 minuutjes huilen... hier ben ik al met al bijna 3 uur bezig geweest om dat kereltje naar dromenland te brengen... arm ding.

Ik had trouwens vroeger ook altijd het idee dat ik een meisjes-moeder was. Niet zozeer om het roze babygetut, maar meer om de moeder/dochter dingen later. Toen ik zwanger was had ik echter al heel snel het gevoel dat er een jongetje in mijn buik zat, wat werd bevestigd bij de 20w echo. En ik vind het heerlijk nu, zo lekker blond knuffelventje. Enige probleem was z'n naam... had een hele lijst meisjesnamen beschikbaar, maar jongensnamen vond ik toch een heel stuk moeilijker....
pi_103139849
Mini-draakje: wat laat je mama schrikken, en :* voor jou en mama, zoiets is echt niet fijn :'( ! Ik hoop dat het vannacht goed is gegaan en dat ze weer lekker aan het spelen is :*

Sonnetje: haha, dat noem ik turbo-shoppen, sjoefsjoef afrekenen klaar volgende winkel.... en dan stagiaires/verkoopsters die de buit heul netjes en langzaaaaam :O opvouwen.. zo lief, maarruh... sjiet op! _O-

Solagratia: grappig he, wat je allemaal in een luier kunt vinden :Y) O+

Troeta: wat schattig: dat "jaaaaaa" O+

Uitjes: fietsen is hier nog steeds de bom :Y , incl. mama van het stuur duwen }:|
zo'n indoorspeeltuin lijkt me ook wel wat voor lucas, hier klautert ie ook overal op, maar mag t eigk niet, en daar natuurlijk wel w/
Zwemmen: dat staat hier altijd op n soort goeie-ideeen-lijstje, maar t komt er niet echt van.... :? vandaag maar weer ns opperen :7

Gisteren hebben we via MP nog een vrachtwagen opgehaald:
die wilde ik :P al jaren hebben :+

en vervolgens door naar Almere, eerst naar mn broer (met dreumes en peuter) en toen naar mn zus (3 jongenspubers). Lucas heeft zich goed vermaakt en was wonderbovenwonder voorbeeldig rustig in de auto *O* extra knap omdat t toch bijna 4 uur rijden was in totaal en hij heeft 0 minuten geslapen in de auto .... half uurtje bij mn zus was de totale score :o .
Gisteravond om 7 uur in bed en nu om half 8 eruit _O_

Mn broer/schoonzus hebben 1 kat en die vond Lucas heul leuk... je zou er bijna een kat voor in huis nemen, zo schattig.... alleen k ben bang voor katten }:| en n hond vind ie ook leuk, maar die moet ik dan 3 keer uitlaten -O-

iemand tips/suggesties?
een konijn/goudvis/gekko/wandelende tak gaat t ook niet worden heur :{w >:) of ms laat ik t maar bij de eekhoorntjes/katten/duiven ;) in de tuin :|W

[ Bericht 12% gewijzigd door -Caroline- op 16-10-2011 07:57:42 ]
  zondag 16 oktober 2011 @ 08:29:23 #156
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103140071
Pff draak dat is schrikken zeg! Hoe gaat het nu???

Cooki en een cavia??? Dies ook aaibaar...
Ik zou zelf graag een katje in huis nemen maar vind het hier te klein..
Oona is helemaal gek op de katten van mijn ouders.... hele dag roept ze die die die... aai aai!
We'll have love aplenty
You and me
pi_103140326
Goedemorgen, dreumes zit hier al puffend en steunend haar tweede boterham weg te werken. Haar neus zit dicht geloof ik.

Draakje, wat een ellende met je kleine meid -O- Hoe is het vannacht gegaan?

Cooki, vind je kittens ook eng?
pi_103140400
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 09:15 schreef octopussy het volgende:
Cooki, vind je kittens ook eng?
kittens: beetje eng :@
volwassen kat/poes: heul eng :@ :@
  zondag 16 oktober 2011 @ 09:29:10 #159
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_103140418
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 09:26 schreef Cooki het volgende:

[..]

kittens: beetje eng :@
volwassen kat/poes: heul eng :@ :@
Joh cooki!! Volgens mij lag ons poezebeest vlak naast je op de bank toen je er laatst was!! Dan ist maar goed dat ze gewoon lekker lag te slapen!!
pi_103140440
Dan moeten jullie hier maar niet komen heb 5 katten. Een beetje uit de hand gelopen met zielige gevallen maar laat er nu niet meer bijpraten :D

Lotte is er wel helemaal gek mee alleen het principe aaien kent ze nog niet het is meer ik heb je vast en laat je niet los. Gelukkig accepteren ze dat van haar wel. Terwijl als ik de 2 dames niet blijf aaien ze me in de vingers gaan bijten van toe nou!
pi_103140510
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2011 09:29 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Joh cooki!! Volgens mij lag ons poezebeest vlak naast je op de bank toen je er laatst was!! Dan ist maar goed dat ze gewoon lekker lag te slapen!!
:Y ik zet lucas er altijd voor/tussen, had je dat niet door _O-

quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 09:31 schreef Rixtje het volgende:
Dan moeten jullie hier maar niet komen heb 5 katten.
zie hierboven :P
  zondag 16 oktober 2011 @ 09:47:43 #162
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103140596
Ow draak, wat naar! Je schrikt je een hoedje!
Hoe is het vannacht gegaan?

Cooki, konijnen zijn heel erg leuk O+
Cavia's ook :Y
Of je neemt een paar kippen en je maakt die tam! Das ook heel erg tof!

Mijn kind heeft ontdekt wat uitslapen is! :o
Wij zijn gisteren (zonder kind) gaan uiteten. Kindlief is niet wakker geweest en heeft vanmorgen geslapen tot 8:40u! Echt, dit had ik een half jaar geleden niet gedacht. Dat mijn kind nog eens zou doorslapen en uitslapen.
En hij is zo lief O+
pi_103140693
De nacht is eigenlijk best goed gegaan! Ze had steeds wel moeite om wakker te worden kroop tegen me aan zodat ik nog niet kon zien of ze alert was dus even mee naar de badkamer en de pupillen waren ok! Daarna steeds gaan slapen moest er 2x echt bijzitten

nu merk ik ook niks eigenlijk, ja ik mag niet aan dr hoofd zitten en ze wil niet liggen...

Op onze hond ronja is ze ook helemaal weg en als ze een kat ziet hoor ik alleen nog maar aai aai aai!
pi_103140751
Wat schrikken zeg! Hoe is het nu met kleine draakje?

Cooki, leuk die die auto! Vind je poezen eng joh, dat hoor je niet vaak :D

Asy, wat heerlijk zeg!! En niet zo'n klein beetje uitgeslapen ook!

Hier was het iets voor half 7, maar ach ik moest toch weer werken ;)

Ik heb vannacht gedroomd dat Dyon iets had, volgend mij was het PDD-NOS. Ben het nu verder eigenlijk kwijt wat ik precies droomde (iig de testen en diagnostiseren), maar het leek echt net echt :D Vanmorgen moest ik dus echt even schakelen haha. Het zal wel met mn werk te maken hebben gehad.
pi_103140759
Ow en over vinden in de luier mn huissleutel die ik kwijt was echt heb dat ding overal gezocht vond ik terug toen ik haar ging verschonen

asy wat fijn! Harry goed zo!

Heeft lars uiteindelijk wel door geslapen shandaly?
pi_103140764
Draculetje, fijn dat de nacht best goed gegaan is! Weer een opluchting he..
Lol, een sleutel in haar luier :D Hier wordt gelukkig niets in een luier gestopt haha.
  zondag 16 oktober 2011 @ 11:24:13 #167
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103142057
Fijn dat het goed is gegaan Draculetje!!

en die sleutel :D hahahaha.... geweldig
We'll have love aplenty
You and me
  zondag 16 oktober 2011 @ 11:30:13 #168
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103142194
Een sleutel in de luier :D

Meimel, werk ze vandaag!
pi_103152449
Lars heeft uiteindelijk heel de nacht doorgeslapen, was pas om 8:00 wakker.
Het is wel nu even een monstertje, maar dat wijt ik maar aan slaaptekort dit weekend dan. Vanochtend bij mijn broertje op bezoek geweest, waar hij met zijn neefje en nichtje heeft gespeeld. Allebei ouder en erg druk, dus Larsje was helemaal op toen we daar weg reden. Hij heeft net onderweg wel heerlijk in de auto geslapen.

Ben er alleen net achter gekomen dat we z'n slaapknuffels bij opa en oma hebben laten liggen... -O- Nu heeft hij er meerdere, en is hij volgens mij niet heel erg aan ze gehecht (eerste wat ie doet als ie naar bed gaat is z'n knuffels eruit gooien), maar ik hoop toch maar dat het goed gaat vanavond.
  zondag 16 oktober 2011 @ 17:49:50 #170
35189 Troel
scherp en bot
pi_103153668
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 08:29 schreef Twinkly het volgende:
Troel, Jochem is de 19e jarig toch? Ik herinner me dat hij op maandag geboren is?
Wat krijgt hij van jou? :D
Nouja, omdat het misschien voor de mensen hier ook interessant is:

FP LP kerststal van opa en oma
poppenbedje van de IKEA van mijn opa
van Ruben een setje kleertjes voor zijn pop
en van mij nog wat tweedehands FP LP dieren en de traktor (van Little Tikes trouwens, niet goed gekeken op de rommelmarkt) en een grote houten nopjespuzzel.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 16 oktober 2011 @ 17:53:25 #171
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_103153810
Little Tikes is anders onverwoestbaar hoor! Dat is echt mega-hufterproof. ;)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 16 oktober 2011 @ 17:56:41 #172
35189 Troel
scherp en bot
pi_103153942
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Little Tikes is anders onverwoestbaar hoor! Dat is echt mega-hufterproof. ;)
Ow, dat is het ook probleem niet, maar het past onderling niet en dat is jammer ;)
Of nouja, deels, want LP-dieren passen wel in de LT-aanhanger, maar de LT-dieren niet op het LP-grut ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_103155430
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 17:56 schreef Troel het volgende:
Ow, dat is het ook probleem niet, maar het past onderling niet en dat is jammer ;)
Of nouja, deels, want LP-dieren passen wel in de LT-aanhanger, maar de LT-dieren niet op het LP-grut ;)
daar kwamen we gisteren ook achter:
we hebben dus deze van mp:

en deze had ik al ns bij de kringloop gevonden voor weinag:

allebei little tikes, maar de auto's vd kleine passen niet op de grote auto :?
  zondag 16 oktober 2011 @ 18:51:39 #174
259886 pessie
pi_103156068
Draak wat een schrik!

Die sleutel in de luier vind ik dan wel weer grappig O+

Die cadeau klinken goed!
  zondag 16 oktober 2011 @ 19:21:03 #175
353071 kitty_hello
Met dochter én zwanger van nr2
pi_103157154
Jeetje Draak, dat is schrikken :*

Sleutel in de luier :D

Verjaardagcadeaus? Mijne is net jarig geweest :{w
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_103157283
Leia is de hele dag al bezig geweest met zichzelf vanuit buiklig naar kruiphouding te duwen :o

En dan door naar zit :D maar het ziet er zo grappig uit op haar knietjes en op haar handen! Ze doet het echt 30 keer achter elkaar steeds, naar buik, dan naar kruiphouding, dan naar zit... en zo door! Progressie O+

Ik vind het echt heel knap! :o als ze het eenmaal oké vind om maar op haar knieën te zitten, dan trekt ze zichzelf vanzelf op enzo! Echt, ze is met zo'n inhaalslag bezig :o

Haar bovenkaak zijn alle 'tanden' inmiddels door (kiezen nog even niet, doe ook nog maar even niet ;)) echt, in no time.. het zijn nog maar randjes, maar het ergste heeft ze dus gehad!

Jemig waar blijft mijn baby ;( :D ik wilde zo graag dat ze ook deed wat andere kindjes van haar leeftijd doen, maar ik voel me nu vooral weemoedig ;(
pi_103158185
Go Leia! Goed bezig dame *O* Ik heb dat weemoedige juist helemaal niet. Hoe groter ze wordt, hoe fijner ik het vind. Dat maakt het ook weer moeilijk om aan een volgende te beginnen, want weer die babyfase, stressen om aankomen, stressen om genoeg voeding enzovoort. Om dan niet te denken aan 9 maanden spugen en bevallen. Mja, ons gezin voelt nog niet compleet zo, dus ooit moet ik een beslissing nemen.

Draak, jeutje wat een klap was dat dan zeg. Je arme mupke! Hoe gaat het nu?

Hahah die sleutel in de luier! Hoe kwam die daar nou in dan? Ook opgegeten? :P

Cooki, wat jij hebt met katten heb ik met honden. Als de dood ben ik er voor. Katten dan weer niet, daar hebben we er twee van. Ik hoop dat ik die hondenangst niet op Amy overbreng.

Deze week zijn Amy en ik samen thuis. De gastouder is op vakantie dus ik werk thuis. Ik heb toch niet veel afspraken want het is vakantie op mijn werk. Ik ben benieuwd hoe Amy het vindt, heel de week samen :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Solagratia op 16-10-2011 19:48:31 ]
pi_103158510
Orea, wat goed van Leia O+

Even een vraagje aan de dreumes (of peuter-)ouders hier: wat doe je als je kind weigert te luisteren? Ik wilde vanmiddag dat Hannah even naar me toe kwam zodat ik haar schoenen aan kon doen, maar ze reageerde gewoon niet. Ik heb het haar een stuk of 5 keer gevraagd van een lieve toon tot een dwingende toon, maar ze kijkt me aan en gaat gewoon verder met waar ze mee bezig was. Ik heb kennelijk geen gezag.
Is dit nou normaal of heb ik een klein krengetje?
  zondag 16 oktober 2011 @ 19:54:06 #179
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103158691
octo, hier soms hetzelfde hoor (of zelfs gewoon nog verder wegrennen). Ik ga hem dan gewoon halen of ik probeer een andere toon/woorden...

Cooki, wat tik jij toch steeds leuk spul op de kop O+
pi_103158721
Amy luistert ook voor geen meter Octo. Ik heb dan het idee dat het gewoon niet binnenkomt of dat ze zo geconcentreerd met iets bezig is dat ze niet kan luisteren ofzo. Ik zou dus zeggen dat het normaal is, maar ik weet niet hoe het zit met een oudere dreumes (Amy is 14 maanden)
pi_103159298
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:42 schreef Solagratia het volgende:
Cooki, wat jij hebt met katten heb ik met honden. Als de dood ben ik er voor. Katten dan weer niet, daar hebben we er twee van. Ik hoop dat ik die hondenangst niet op Amy overbreng.
Ik had gehoopt dat ik de kattenangst op mijn boys over had kunnen brengen... en op mijn vriend...
k plak hier straks wel ff een foto.... brrrr

@Orea: trots *O* :Y
over weemoedig: heb ik bijna t zelfde als Solagratia :W
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:42 schreef Solagratia het volgende:
Ik heb dat weemoedige juist helemaal niet. Hoe groter ze wordt, hoe fijner ik het vind. Dat maakt het ook weer moeilijk om aan een volgende te beginnen, want weer die babyfase, stressen om aankomen, stressen om genoeg voeding enzovoort. Om dan niet te denken aan 9 maanden spugen en bevallen.
@Solagratia: das maar een korte tijd he, relatief dan, maar ik had na thomas exact hetzelfde geschreven (nou ja bijna exact) ...

quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 19:49 schreef octopussy het volgende:
Even een vraagje aan de dreumes (of peuter-)ouders hier: wat doe je als je kind weigert te luisteren? Ik wilde vanmiddag dat Hannah even naar me toe kwam zodat ik haar schoenen aan kon doen, maar ze reageerde gewoon niet. Ik heb het haar een stuk of 5 keer gevraagd van een lieve toon tot een dwingende toon, maar ze kijkt me aan en gaat gewoon verder met waar ze mee bezig was. Ik heb kennelijk geen gezag.
Is dit nou normaal of heb ik een klein krengetje?
das normaal, of we hebben allemaal krengetjes >:)
en t gaat nog jaaaaaren door :P
wat hier helpt is:
• dichtbij gaan zitten,
• naam noemen, evt even aanraken (zachtjes :+ ),
• pas bij aandacht vh liefje/krengetje O+ de boodschap noemen...
• soms is de afstand letterlijk en figuurlijk te groot en is de interesse voor al het andere zo enorm, dat jij met je schoenen (of wat dan ook) niet in de hitlist staat :{w
• edit: o ja: en als er niet gereageerd wordt, na zegmaar 2x van dichtbij gevraagd, dan zeg ik iets van OK ik ga nu..... insert-whatever ....

maarruh maar dat ben ik he, ik doe maar wat, zegt asy en "wiewashetnogmeerikweetjenaamffnietmaarikweetjetevinden: O+ >:)

@Asy: ja ik had zelfs een skipak veuls te groot gevonden :+ zit nu in de verzending voor PJ!
Oh en als jij nou leuk blijft, kom t vanzelf jouw kant op he :*

maarruh: ik weet al wat mn nieuwe baan moet worden: online/kringloop personal shopper :7

[ Bericht 0% gewijzigd door -Caroline- op 16-10-2011 20:14:18 ]
pi_103159602
Ik ook hoor, ik vind elke fase steeds leuker worden! Misschien is het extra omdat mijn dame juist zo traag is met bijna alles :) dat ik er daarom zo weemoedig van word :)
pi_103159724
:D
Ik vind t ook wel jammer hoor dat ie zo snel gaat. Mijn kleine baby ;(
Ik hoop dat een volgende wat minder snel gaat :P

En luisteren, tja dat gaat steeds beter, maar soms luistert ie gewoon niet. Ik denk dat dat er wel bijhoort. Maar geen idee wanneer dat beter moet gaan worden :P
Ik merk hier wel progressie erin.
pi_103159964
Sonnetje, mijn tweede gaat ook wat minder snel O+
speciaal voor mama denk ik :7
daarom geen derde, die wordt me te langzaam :') (as if... :D )

o, en voor het dreumeswoordraadspel:
mijnes kan een paar woorden he: klaar, op, dicht, open, ja, nee, veul dierengeluiden, krijswoorden... etc
maar nu n nuuje *O*

aipe !? :P

en ik weet niet of er trots op ben :Y *O* of ms toch maar niet :@ :|W

game on! :Y)
  zondag 16 oktober 2011 @ 20:26:48 #185
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103160324
Cooki: skypen? :D
En ik ben altijd leuk! ;)

Ow en weemoedig ben ik ook wel eens hoor. Harry is mijn kleine grote jongen. Ik vind het steeds leuker worden, maar als ik de filmpjes terug kijk van 'vroegah' dan heb ik echt zoiets van: ooh, mijn kleine hoopje! O+ Waar is de tijd gebleven??
  zondag 16 oktober 2011 @ 20:41:29 #186
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_103161385
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:20 schreef Cooki het volgende:
Sonnetje, mijn tweede gaat ook wat minder snel O+
speciaal voor mama denk ik :7
daarom geen derde, die wordt me te langzaam :') (as if... :D )

o, en voor het dreumeswoordraadspel:
mijnes kan een paar woorden he: klaar, op, dicht, open, ja, nee, veul dierengeluiden, krijswoorden... etc
maar nu n nuuje *O*

aipe !? :P

en ik weet niet of er trots op ben :Y *O* of ms toch maar niet :@ :|W

game on! :Y)
Ik ga voor de I-pad! :) Heb ik nu wat gewonnen?! *)

Octo, hier ook een niet-luisterende dreumes hoor! Vanmiddag nog toen we aan de wandel waren op de hei. Tirza even wachten, we lopen zometeen allemaal die kant op. Madam kijkt om, loopt door, kijkt nog eens om en zet het op een rennen! En ff later, wij gaan naar links, mevrouw blijft stilstaan, kijkt met zo'n blik van >:) en :W de andere kant op. En dan kun je zeggen wat je wil, het enige wat helpt is er achteraan rennen en oppakken, want ze luistert voor de }) niet!!

En ik heb ook weer een nieuwe voor het dreumes-woord-raadspel!! *O*
'Pallepoetsen'
pi_103161479
ja duh.. tandenpoetsen of ballenpoetsen ik weet niet heur... :{w

asy/elmo , de commissie laat inzendingen toe tot eind vd avond, jullie bijdrage wordt gewaardeerd, maar jullie moeten helaaaas nog even in spanning afwachten of je gewonnen hebt of niet... ):O
  zondag 16 oktober 2011 @ 20:47:20 #188
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_103161736
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:42 schreef Cooki het volgende:
ja duh.. tandenpoetsen of ballenpoetsen ik weet niet heur... :{w

asy/elmo , de commissie laat inzendingen toe tot eind vd avond, jullie bijdrage wordt gewaardeerd, maar jullie moeten helaaaas nog even in spanning afwachten of je gewonnen hebt of niet... ):O
:N hartstikke onjuist!
Ik kan als hint geven dat je aan dit seizoen moet denken!

En wat heb je trouwens een vette oplegger gescoord! *O*

Oh als je je nieuwe baan start als online/kringloop personal shopper, zullen we dan samenwerken?! *)
  zondag 16 oktober 2011 @ 21:02:12 #189
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103162707
cooks, ik dacht dat wij al samen iets hadden?
ow en mag ik mijn inzending nog herzien? ik stem ook voor i-pad

elmo: paddenstoelen!
pi_103162974
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:47 schreef Elmo76 het volgende:

[..]
Oh als je je nieuwe baan start als online/kringloop personal shopper, zullen we dan samenwerken?! *)
quote:
12s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:02 schreef Asyniur het volgende:
Oh ok, dat worden dus 2 parttime aanstellingen :7

ik ga ff mn nieuwe topic spammen: wat vinden jullie? stay *O* or slotje -O- ?
inspiratietopic wensenlijstjes
  zondag 16 oktober 2011 @ 21:14:52 #191
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_103163599
quote:
12s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:02 schreef Asyniur het volgende:
ow en mag ik mijn inzending nog herzien? ik stem ook voor i-pad

elmo: paddenstoelen!
Jaaaa!!!! *O* *O* *O*
Issie cool of wat?!? *O*

quote:
ik ga ff mn nieuwe topic spammen: wat vinden jullie? stay or slotje ?
inspiratietopic wensenlijstjes
Ik zeg: stay!
  zondag 16 oktober 2011 @ 21:31:42 #192
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103164590
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:14 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Jaaaa!!!! *O* *O* *O*
Issie cool of wat?!? *O*

Wat heb ik gewonnen??
  zondag 16 oktober 2011 @ 21:36:09 #193
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_103164890
quote:
2s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:31 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Wat heb ik gewonnen??
Dat zal ik morgen even met Tirza overleggen!
;)
pi_103165083
heuj.. iemand kan toch niet 2 keer winnen he, op n avond...
dan gaat mijn prijs naar Elmo en de gedeeld-eerste-maar-eerst-iets-anders-roepende is Asy...

de hoofdprijs is: een autoritje met terror-lucas :Y)
  zondag 16 oktober 2011 @ 21:39:13 #195
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_103165107
Mijn Siebe (16 maanden) is een beetje uitgekeken op zijn huidige speelgoed. Met Duplo smijt hij alleen nog maar... dus dat hou ik er in, maar de rest hoeft van hem niet meer zo. In plaats daarvan gaat hij in de woonkamer en keuken op ontdekkingstocht :P

Maar ja, ik denk dus dat nieuw speelgoed voor hem goed al zijn. Hebben jullie tips voor mijn jochie?
Ohja tractor rijden vind hij leuk, kan nog niet lopen. Vliegensvlug kruipen daarentegen dan weer wel :D
kloep kloep
  zondag 16 oktober 2011 @ 21:42:21 #196
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103165303
Wil Lucas dat wel? :D

Borizzz, we hebben hier vooral Duplo waar veel mee gespeeld wordt. Hij hobbelt ook graag op zijn hobbelpaard. Verder leest hij graag (lang leve de afgeschreven biebboeken! *O* )
Ik heb een V-tech speelboom waar hij graag wat mee doet, muziekinstrumenten, stapelbekers...
Maar je kan je kind ook een pollepel en vergiet geven. Misschien vindt ie dat wel tof!
pi_103165441
auto's, vormenstoof, stofzuiger :P
Dat zijn dingen waar Floris graag mee speelt
oh en hij heeft van zn neef een autodashboard te leen en dat is ook helemaal geweldig, vind hij :P
Als t maar herrie maakt :P
  zondag 16 oktober 2011 @ 21:45:09 #198
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_103165464
V-tech speelboom? Wat is dat?
Dat vergiet ga ik morgen eens uitproberen; zal me een lawaai geven :D
kloep kloep
pi_103165548
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:39 schreef Borizzz het volgende:
Maar ja, ik denk dus dat nieuw speelgoed voor hem goed al zijn. Hebben jullie tips voor mijn jochie?
little people poppetjes/bus/vliegtuig/auto's/kermis :Y
vtech autootjes :Y
knoppuzzels
ipad :P :Y *O*
maar kijk eerst ff op marktplaats ofzo, beter voor de portemonnee :7
  zondag 16 oktober 2011 @ 21:50:23 #200
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_103165763
Sinterklaas heeft ook veel geld :D
Bedankt voor de tips! Zal binnenkort ns een fotootje van Siebe posten, dan weten jullie hier hij er uit ziet.
kloep kloep
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')