Wacht nog een jaartje of 12...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:28 schreef Orea het volgende:
JA ik wil ook wel een jongen hoor! Maar inmiddels zie ik ons als meiden gezin ook helemaal voor memeisjes zijn zo leuk!
(dat dit uit mijn mond komt
dat zou je 2 jaar geleden niet gezegd hebben
toen dacht ik: een meisje, met mijn bloed.. dat wordt hell!
maar het valt alles mee.. het is zó leuk!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lucas heeft n roze vliegtuig, verkeerde internetlevering, maar zoo leukquote:en ik heb m gewoon gehouden, leuk voor lucas én mama
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 07:57 schreef Cooki het volgende:
ik vind roze zelf zo leuk
en bij n meisje kun je zo fijn afwisselen, toch elmo
![]()
enne nog ff een disclaimer op gisteravond over voorkeur voor jongens/meisjes
(en ms een enorme topickiller)
Geen topic killer hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
lucas heeft n roze vliegtuig, verkeerde internetlevering, maar zoo leuken ik heb m gewoon gehouden, leuk voor lucas én mama
![]()
ik ben zelf een frequent poster in als zwanger worden, en heb ook 6 jaar en 3 ivf-en op Leia moeten wachten!!
Mij maakt het echt geen drol uit wat ik krijg, als ik nog maar een kind krijg... Maar volgens mij is het heel normaal om een bepaalde 'voorkeur' te hebben. Kan me zelfs voorstellen als iemand zich altijd heeft voorgesteld dat ie een meisje kreeg, maar het is een jongen, even moet omschakelen...
Heuy doorslapen en uitslapen das dubbele bonus!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:05 schreef Asyniur het volgende:
Lieve Cooki (en anderen),
het is altijd moeilijk om over zulk soort dingen te lezen als het bij jou niet vanzelfsprekend gaat. Dat geldt voor heel veel dingen (niet alleen geslachtsvoorkeur).
Hier heeft er vannacht weer eentje doorgeslapen en uitgeslapen tot 8 uur!
Jaaaquote:
Asquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:30 schreef As1981 het volgende:
Gelukkig heb je nu wel twee prachtige jongens waar je van kunt genieten!
Dat had ik ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:42 schreef Poppejans het volgende:
Nog een weekje en dan ben je peutermama Twinkly!
Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik hoopte op een dochter, gewoon een gevoel en misschien ook wel om de band die ik met mijn eigen moeder heb. Ik dacht ook werkelijk een meidengezin te krijgen.
Maar toen we hoorden dat het een jongetje was dat in mijn buik zat, heb ik werkelijk geen moment om moeten schakelen of iets van teleurstelling bij mezelf gemerkt. Ik was gewoon helemaal hyper blij![]()
Voor een tweede heb ik dan ook echt geen voorkeur, gewoon maar eerst hopen dat het zwanger worden lukken mag! Bij een tweede jongetje ben ik vooral benieuwd hoe die er dan weer uit zal zien!
Zo herkenbaar!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:42 schreef Poppejans het volgende:
Nog een weekje en dan ben je peutermama Twinkly!
Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik hoopte op een dochter, gewoon een gevoel en misschien ook wel om de band die ik met mijn eigen moeder heb. Ik dacht ook werkelijk een meidengezin te krijgen.
Maar toen we hoorden dat het een jongetje was dat in mijn buik zat, heb ik werkelijk geen moment om moeten schakelen of iets van teleurstelling bij mezelf gemerkt. Ik was gewoon helemaal hyper blij![]()
Voor een tweede heb ik dan ook echt geen voorkeur, gewoon maar eerst hopen dat het zwanger worden lukken mag! Bij een tweede jongetje ben ik vooral benieuwd hoe die er dan weer uit zal zien!
Ik vind van wel. Ik ben er twee keer geweest met Yaro net voordat hij 1 was (toegang nog gratis om te kijken of hij het wel leuk vond). Hij heeft zich daar prima vermaakt. Maar Yaro houdt dan ook van klimmen en klauteren.quote:Is het voor een dreumes van 12 maanden al leuk om naar zo'n indoorspeeltuin te gaan?
Joh cooki!! Volgens mij lag ons poezebeest vlak naast je op de bank toen je er laatst was!! Dan ist maar goed dat ze gewoon lekker lag te slapen!!quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:26 schreef Cooki het volgende:
[..]
kittens: beetje eng![]()
volwassen kat/poes: heul eng![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:29 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Joh cooki!! Volgens mij lag ons poezebeest vlak naast je op de bank toen je er laatst was!! Dan ist maar goed dat ze gewoon lekker lag te slapen!!
zie hierbovenquote:Op zondag 16 oktober 2011 09:31 schreef Rixtje het volgende:
Dan moeten jullie hier maar niet komen heb 5 katten.
Nouja, omdat het misschien voor de mensen hier ook interessant is:quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 08:29 schreef Twinkly het volgende:
Troel, Jochem is de 19e jarig toch? Ik herinner me dat hij op maandag geboren is?
Wat krijgt hij van jou?
Ow, dat is het ook probleem niet, maar het past onderling niet en dat is jammerquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Little Tikes is anders onverwoestbaar hoor! Dat is echt mega-hufterproof.
daar kwamen we gisteren ook achter:quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:56 schreef Troel het volgende:
Ow, dat is het ook probleem niet, maar het past onderling niet en dat is jammer
Of nouja, deels, want LP-dieren passen wel in de LT-aanhanger, maar de LT-dieren niet op het LP-grut
Ik had gehoopt dat ik de kattenangst op mijn boys over had kunnen brengen... en op mijn vriend...quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:42 schreef Solagratia het volgende:
Cooki, wat jij hebt met katten heb ik met honden. Als de dood ben ik er voor. Katten dan weer niet, daar hebben we er twee van. Ik hoop dat ik die hondenangst niet op Amy overbreng.
@Solagratia: das maar een korte tijd he, relatief dan, maar ik had na thomas exact hetzelfde geschreven (nou ja bijna exact) ...quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:42 schreef Solagratia het volgende:
Ik heb dat weemoedige juist helemaal niet. Hoe groter ze wordt, hoe fijner ik het vind. Dat maakt het ook weer moeilijk om aan een volgende te beginnen, want weer die babyfase, stressen om aankomen, stressen om genoeg voeding enzovoort. Om dan niet te denken aan 9 maanden spugen en bevallen.
das normaal, of we hebben allemaal krengetjesquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:49 schreef octopussy het volgende:
Even een vraagje aan de dreumes (of peuter-)ouders hier: wat doe je als je kind weigert te luisteren? Ik wilde vanmiddag dat Hannah even naar me toe kwam zodat ik haar schoenen aan kon doen, maar ze reageerde gewoon niet. Ik heb het haar een stuk of 5 keer gevraagd van een lieve toon tot een dwingende toon, maar ze kijkt me aan en gaat gewoon verder met waar ze mee bezig was. Ik heb kennelijk geen gezag.
Is dit nou normaal of heb ik een klein krengetje?
Ik ga voor de I-pad!quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:20 schreef Cooki het volgende:
Sonnetje, mijn tweede gaat ook wat minder snel![]()
speciaal voor mama denk ik![]()
daarom geen derde, die wordt me te langzaam(as if...
)
o, en voor het dreumeswoordraadspel:
mijnes kan een paar woorden he: klaar, op, dicht, open, ja, nee, veul dierengeluiden, krijswoorden... etc
maar nu n nuuje![]()
aipe !?![]()
en ik weet niet of er trots op ben![]()
of ms toch maar niet
![]()
![]()
game on!
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:42 schreef Cooki het volgende:
ja duh.. tandenpoetsen of ballenpoetsen ik weet niet heur...
asy/elmo , de commissie laat inzendingen toe tot eind vd avond, jullie bijdrage wordt gewaardeerd, maar jullie moeten helaaaas nog even in spanning afwachten of je gewonnen hebt of niet...![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:47 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Oh als je je nieuwe baan start als online/kringloop personal shopper, zullen we dan samenwerken?!
Oh ok, dat worden dus 2 parttime aanstellingenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:02 schreef Asyniur het volgende:
cooks, ik dacht dat wij al samen iets hadden?
Jaaaa!!!!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:02 schreef Asyniur het volgende:
cooks, ik dacht dat wij al samen iets hadden?
ow en mag ik mijn inzending nog herzien? ik stem ook voor i-pad
elmo: paddenstoelen!
Ik zeg: stay!quote:ik ga ff mn nieuwe topic spammen: wat vinden jullie? stay or slotje ?
inspiratietopic wensenlijstjes
Dat zal ik morgen even met Tirza overleggen!quote:
little people poppetjes/bus/vliegtuig/auto's/kermisquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:39 schreef Borizzz het volgende:
Maar ja, ik denk dus dat nieuw speelgoed voor hem goed al zijn. Hebben jullie tips voor mijn jochie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |