abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:55:36 #101
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_103094185
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:28 schreef Orea het volgende:
JA ik wil ook wel een jongen hoor! Maar inmiddels zie ik ons als meiden gezin ook helemaal voor me O+ meisjes zijn zo leuk! O+ (dat dit uit mijn mond komt :X dat zou je 2 jaar geleden niet gezegd hebben :') toen dacht ik: een meisje, met mijn bloed.. dat wordt hell! :P maar het valt alles mee.. het is zó leuk!! :Y)
Wacht nog een jaartje of 12... })

Ik wil geen meisjes :N jongens zijn geweldig *O* . Het enige nadeel aan een jongetje is inderdaad dat ie geen roze jurkjes aan kan, maar he, daar krijg ik dan wel weer het mooiste ventje van het heelal voor terug :+ . Hij is zo'n lekker knuffelkontje, hij komt regelmatig naar me toe en wil dan even knuffelen en zoenen om vervolgens weer verder te willen spelen O+
pi_103094516
Dat doen meisjes ook Pessie :+ :D ;)
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:02:07 #103
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_103094635
Meisjes en jongens zijn allebei leuk! *O* vooral als je van elk een hebt! *O*

Trouwens, "bille bollelbululuh" betekent optillen. Voor wie het snapt :')
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_103094928
Optillen is hier gewoon "mamaaa tilluhhhhh"":P
pi_103095509
Morgen over 6 weken weet ik wat het wordt ben zo benieuwd!

Orea wat een geweldige meid heb je toch. Als ik hier met de jas aankom dan heeft Lotte haar arm al klaar en steekt gauw de andere er in het kan haar dan niet snel genoeg gaan :D
pi_103096057
Optillen is hier aan mij gaan hangen en met grote puppy ogen 'maaaaama' zeggen.

Overigens zegt ze ook heel lief 'maaaaaaaaaama' als ze iemand knuffelt (ook haar vader of oma ofzo). Zo schetig O+

Orea, die foto van Leia in haar fleecepak :D Ik moest hieraan denken:

Mijn moeder vertelde me dat jongens over het algemeen wat 'bewerkelijker' zijn dan meisjes. Ik heb een oudere broer en een jonger zusje. Kan natuurlijk ook aan het karakter van mijn broer hebben gelegen dat ze dat vindt. :P Een collega met 2 jongens vertelde me dat hij blij is dat hij geen meiden heeft want ingewikkeld enzo :')
pi_103096192
Octo!! :') :D _O- nu je het zegt :D!! Dat ís d'r gewoon!!

:D!!
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:30:34 #108
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103096262
Wij hadden juist allebei wel het idee dat we meer een meisjesgezin zijn...
Maar riepen wel meteen... Maar niet alles roze hoor!
En nu ben ik er gek op ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:31:13 #109
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103096296
Orea, kijk nou je snoepje O+

Davinia, heel logisch hoor :D

Ik doe ook alleen maar aan jongetjes hoor! :{w
mijn zus heeft 2 jongens en wilde heel graag een meisje en toen hebben we de oudste eens in een jurkje gehesen; hij leek wel een rolmops :D
pi_103097322
wat hebben jullie weer een hoop geschreven
voor nu alleen deze bladzijde gelezen:

maar idd meisjes kunnen ook echt enorm knuffelen, in bad hier is tegenwoordig 1 en al knuffel sessie met af en toe spelen zooo fijn

lopen met dr wagentje is helemaal hip! zo leuk samen de hond zo uitlaten (ik moet alleen niet vergeten dat ik ook nog terug moet)

Ik zag gister wel nog een prachtige foto van As (nou ja Yaro dan ) onderwater! ben zo benieuwd, moet nog een week a 2 wachten

inmiddels ook even wat terug gelezen:

ik wil ook naar de efteling!

ik zag mooie foto's van minimeet mensjes met knappe kinders en kinder uitspraken
van snoepende smullende lekker aan het relaxen en helaas zieke kindjes
betrschap voor hen

fannetje sterkte (nog)
pi_103097349
ow en ik hou zelf helemaal niet van roze
maar moet bekennen dat mini toch best veel roze heeft (ook rood trouwens)
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:54:59 #112
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_103097833
Ik had een hekel aan roze en heb het nu nog steeds!
Tirza heeft echt nauwelijks iets roze in haar kast en dat zou ik graag zo houden! :-)
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 23:06:00 #113
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103098556
Kreeg je niet veel roze in t begin?? Had zelf weinig gekocht maar wat ik kreeg was allemaal harstikke roze ... ging pas wat later zelf om ;)
We'll have love aplenty
You and me
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 23:11:49 #114
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_103098906
Ik heb altijd al aangegeven dat ik het echt niks vind, volgens mij al voor
dat ik zwanger was! Dus wat we aan roze dingen kregen viel heel erg mee! Gelukkig!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_103099296
dat heeft hier niet geholpen, ik kreeg gelukkig wel veel van het roze wat ik dan wel kan hebben en niet dat hele zachte
pi_103099368
Hier viel het wel mee wat we kregen aan roze dingen! Maar inmiddels zijn meerdere dingen roze :P ik vind het wel leuk inmiddels! Sowieso.. ik was altijd met allerlei dingen van de sobere kleuren (wit/bruin enzo) maar inmiddels kan het me bijna niet gek genoeg... Lekker vrolijk!

En sinds ze een roze little people bus kreeg en daar úren mee zoet kan zijn heb ik me helemaal over mijn laatste stukje schroom gezet! Ik heb een MEISJE O+ en dat mag gezien worden :Y

Ze heeft inmiddels qua kleding wel e.e.a. in het roze, maar nog genoeg in andere kleuren! Idem voor speelgoed en weet ik het wat nog meer...
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 23:33:10 #117
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_103099998
Oona stond het eerst helemaal niet.... wit, lichtroze en hardroze stonden haar gewoon echt het leukste... Rood en oranje staan haar nog steeds niet zo leuk... Maar gelukkig blauw, grijs en bruin tinten ondertussen ook!
We'll have love aplenty
You and me
pi_103100727
hahaha die teletubbie

Verder geen zinnige bijdrage...
pi_103105924
:P ik vind roze zelf zo leuk *O* en bij n meisje kun je zo fijn afwisselen, toch elmo :Y

enne nog ff een disclaimer op gisteravond over voorkeur voor jongens/meisjes
(en ms een enorme topickiller :{w )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 23:21 schreef Orea het volgende:
over roze little people bus *O*
lucas heeft n roze vliegtuig, verkeerde internetlevering, maar zoo leuk :Y en ik heb m gewoon gehouden, leuk voor lucas én mama *O*
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 08:12:52 #120
35189 Troel
scherp en bot
pi_103105952
Jochem heeft de paarse auto :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_103105997
Troel, Jochem is de 19e jarig toch? Ik herinner me dat hij op maandag geboren is?
Wat krijgt hij van jou? :D
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_103106016
Twinks, Niels is bijna jarig! :o *O*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_103106032
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 07:57 schreef Cooki het volgende:
:P ik vind roze zelf zo leuk *O* en bij n meisje kun je zo fijn afwisselen, toch elmo :Y

enne nog ff een disclaimer op gisteravond over voorkeur voor jongens/meisjes
(en ms een enorme topickiller :{w )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

lucas heeft n roze vliegtuig, verkeerde internetlevering, maar zoo leuk :Y en ik heb m gewoon gehouden, leuk voor lucas én mama *O*
Geen topic killer hoor :D ik ben zelf een frequent poster in als zwanger worden, en heb ook 6 jaar en 3 ivf-en op Leia moeten wachten!! :)

Mij maakt het echt geen drol uit wat ik krijg, als ik nog maar een kind krijg... Maar volgens mij is het heel normaal om een bepaalde 'voorkeur' te hebben. Kan me zelfs voorstellen als iemand zich altijd heeft voorgesteld dat ie een meisje kreeg, maar het is een jongen, even moet omschakelen...
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 09:05:59 #124
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103106211
Lieve Cooki (en anderen),
het is altijd moeilijk om over zulk soort dingen te lezen als het bij jou niet vanzelfsprekend gaat. Dat geldt voor heel veel dingen (niet alleen geslachtsvoorkeur).

Hier heeft er vannacht weer eentje doorgeslapen en uitgeslapen tot 8 uur! *O*
pi_103106946
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 09:05 schreef Asyniur het volgende:
Lieve Cooki (en anderen),
het is altijd moeilijk om over zulk soort dingen te lezen als het bij jou niet vanzelfsprekend gaat. Dat geldt voor heel veel dingen (niet alleen geslachtsvoorkeur).

Hier heeft er vannacht weer eentje doorgeslapen en uitgeslapen tot 8 uur! *O*
Heuy doorslapen en uitslapen das dubbele bonus!
Ivm mobiel geen smileys, das afkicken :(
Over pijnlijk: you're so right!!
Want ik was t vervolg vergeten te typen
Als t dan lukt vervolgens getrakteerd worden op een f***/k** zwangerschap en dan de aansluiting missen met alle blije zwangeren ... soo weird :(
Magoe, dikke knuff voor wie m wil :)))
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')