Of gewoon niet posten in die bendequote:Op maandag 17 oktober 2011 17:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Altijd op je tellen passen daar.
maar wel licht ontvlambaarquote:
+note en ban waarschijnlijkquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:07 schreef Piethur het volgende:
[..]
We kunnen toch wel ff een uitstapje maken in OUD?? Kijken of we daar mooie serieuze reacties uit kunnen lokken?
Dan is dat binnen no time het meest bezochte topic
Zo is het, verzuurde pruimen en ouders die hun kinderen verafgodenquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:07 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Of gewoon niet posten in die bende
Oh, die uitspraak, daar erger ik me ook altijd zo aan...quote:
Al eeuwen...quote:
Ik denk dat je jullie statement nu een beetje teveel waarde toedichtquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:07 schreef Piethur het volgende:
[..]
We kunnen toch wel ff een uitstapje maken in OUD?? Kijken of we daar mooie serieuze reacties uit kunnen lokken?
Dan is dat binnen no time het meest bezochte topic
Aan je ondertitel, sig en fobo te zien voldoe je aan bijna alle eisen uit de OPquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat je jullie statement nu een beetje teveel waarde toedicht
Kijk, er zit best een kern van waarheid in de OP van TS. Er is best een aantal ouders (ook mannen, wat hier wordt ontkend of alsnog aan de vrouw wordt toegekend) dat zich verliest in hun kind(eren). Maar ten eerste zijn ze zo echt niet allemaal en ten tweede, zoals de_buurvrouw al aanhaalde, wordt je wereld ook weer groter naarmate je kind groter wordt. Een tijdelijk duik in het ouderschap en het wonderbaarlijk geweldige van je kind lijkt me best een logisch en zelfs evolutionair verklaarbaar iets: je moet je nageslacht ook nog wel even grootbrengen.
Er wordt in dit topic echter zoveel onzin gepost, dat ik niet denk dat er een leuke discussie met leuke, serieuse reacties mogelijk is
Dus lekker verder spelen in KLB lijkt me dan voor jullie veel leuker
haha, jij bent coolquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:15 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Echt niet
Dat gaat gewoon met een schaar hoor!
Ik was erbij, jij duidelijk niet
[..]
Nee ik niet sukkel
Heb jij al eens geprobeerd van je openrijtende onderkant een mooie close up te maken?
Dat heb ik laten doen
En STUK VOOR STUK OP FACEBOOK POSTENquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:12 schreef Bernays het volgende:
Ook altijd leuk als ze 200 foto's maken van dat kind
Dat is wel beter ja.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:07 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Of gewoon niet posten in die bende
Of auto, of voetballen, of complottheorieen, of zeiken, of films...Als er maar één ding is waar je telkens weer op terugkomt, dan is je wereld redelijk klein. En daar maken veel meer mensen dan alleen de in de OP genoemde moeders zich schuldig aan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:19 schreef pietkanarie het volgende:
Sowieso... mensen die helemaal geobserdeerd zijn door een onderwerp.Of dat nu een vriendje, kleine ruzie, vriendin of kind is. Alsof er niet meer is in het leven dan dat ene onderwerp
Klopt, maar dit topic gaat voornamelijk over geobsedeerde moedersquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Of auto, of voetballen, of complottheorieen, of zeiken, of films...Als er maar één ding is waar je telkens weer op terugkomt, dan is je wereld redelijk klein. En daar maken veel meer mensen dan alleen de in de OP genoemde moeders zich schuldig aan.
Kloptquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Of auto, of voetballen, of complottheorieen, of zeiken, of films...Als er maar één ding is waar je telkens weer op terugkomt, dan is je wereld redelijk klein. En daar maken veel meer mensen dan alleen de in de OP genoemde moeders zich schuldig aan.
Zeker!quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:24 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Klopt, maar dit topic gaat voornamelijk over geobsedeerde moeders
Nou, ik heb daar geen tijd voor want ik heb vanavond een afspraak zonder mijn kind enzoquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:25 schreef Piethur het volgende:
[..]
Zeker!
Volgens mij krijgen we nog een mooi 2e deeltje van dit topic
Denk het ook niet, moet wedstrijd spelen vanavond...quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:25 schreef Piethur het volgende:
[..]
Zeker!
Neuh. Een deel is zat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:25 schreef Piethur het volgende:
[..]
Zeker!
OUDquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:27 schreef Kwalberto het volgende:
Binnenkort gaan de OUD awards weer los!
Pittige papa award!
quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:27 schreef Kwalberto het volgende:
Binnenkort gaan de OUD awards weer los!
Pittige papa award!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |