Ik heb er geen boodschap aan dat anderen er geen boodschap aan hebben, doe mezelf er een plezier mee. Wie doe jij een plezier met je spuisels hier op FOK!?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar een deel van je leven waar anderen geen boodschap aan hebben dus wie doe je er een plezier mee?
4 posts, allemaal over anussen, heb je iets te vertellen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:36 schreef dieduretoch het volgende:
Van die vrouwen die op de verjaardag van hun "mannetje" allerlei "lekkere" semi-hippe hapjes en "fingerfood" voorschotelen aan hun gasten. Waarbij het gespreksonderwerp gaat over de ruwe anus van hun kleine "dirkje"
quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:22 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Van die dikke wijven die de hele dag thuis zittenBah.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
4 posts, allemaal over anussen, heb je iets te vertellen?
Het gaat mij niet om het praten erover. Zoals ik in de OP aangeef, zijn er een boel vrouwen die zich presenteren als zijnde moeder van x, ipv hun eigen naam/foto, etc.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:37 schreef erodome het volgende:
[..]
GROOT deel van je leven.
Maar wat is dan wel ok als identiteit op facebook, mag je wel dingen neerzetten over je hobby, of ben je dan alleen dat?
Even voor de duidelijkheid, ik zit ook weleens ergens waar er de hele tijd over kleertjes voor de kinderen naaien gepraat wordt enzo, dat vind ik dan weer niets, als de gesprekken daarop blijven dan ga ik wel met de kinderen spelen, of over auto's praten met de mannen(alsof die zoveel identiteit tonen vaak, auto's, voetbal, saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!).
Het gaat er meer om dat een kind een serieus deel van je leven inneemt, die is belangerijk en dat daarover gepraat wordt vind ik niet raar, ik vind het eerder raar als dat nooit gebeurd, van die mensen die perse helemaal alleen zichzelf moeten zijn, niet samen met hun gezin, vage shit vind ik dat.
Take a break...quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb er geen boodschap aan dat anderen er geen boodschap aan hebben, doe mezelf er een plezier mee. Wie doe jij een plezier met je spuisels hier op FOK!?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
4 posts, allemaal over anussen, heb je iets te vertellen?
in je oog zit ook nog een kringspierquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:44 schreef dieduretoch het volgende:
[..]
Altijd ben ik geinteresseerd geweest in de anus,de sterkste kringspier van het lichaam.De mond is
Namelijk ook een kringspier waar vaak ""rotzooi" uitkomt maar waar ook veel in kan, nu ben ik
Uiteraard niet van het vullen mijn anus,maar het blijft mooi als je ziet hoeveel er in de anus ge- Stopt kan worden.
d'r zit poep in je oog!quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:45 schreef Postalz het volgende:
[..]
in je oog zit ook nog een kringspier
ik heb toch al een aantal keer een vrij duidelijk antwoord gegeven. In mijn leven spelen een aantal zaken een rol, het een wat meer, het ander wat minder. En sommige zaken ventileer ik, bijvoorbeeld hier op FOK! in de daartoe geëigende forums.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Take a break...Ik probeer alleen inzicht te krijgen in wat mensen beweegt om zich zo te gedragen.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:45 schreef Postalz het volgende:
[..]
quote:
Jongens, jullie overblijfmoeder roept waar jullie blijven. Hup...naar binnen.quote:
Aangename gedachte..quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:45 schreef Postalz het volgende:
[..]
Geen probleem voor de rest, alleen is dit het geschikte topic om daar net even iets verder op door te gaan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik heb toch al een aantal keer een vrij duidelijk antwoord gegeven. In mijn leven spelen een aantal zaken een rol, het een wat meer, het ander wat minder. En sommige zaken ventileer ik, bijvoorbeeld hier op FOK! in de daartoe geëigende forums.
Wat wil je nog weten?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen probleem voor de rest, alleen is dit het geschikte topic om daar net even iets verder op door te gaan.
Jouw lichaam bevat meer dan 50 kringspieren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:49 schreef dieduretoch het volgende:
[..]
Aangename gedachte..
Nu kijk ik heel anders tegen mijn oog aan
Uiteindelijk blijft de anus zelf machtig mits schoon..
Slapende anus hebben is dan wel weer minder!
quote:
You serious?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:56 schreef kikoooooo het volgende:
Ownoes, mevrouw nummer 1 uit mijn quotelijstje stuurt me een PM dat ze een klacht gaat indienen
[..]
Ik zou me opzich ook kapotschamen voor zo'n post,maar ja, die maak ik dan ook nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:00 schreef stbabylon het volgende:
Cooki wil niet dat je haar bericht op een openbaar forum quote op datzelfde forum? Succes!
Inderdaadquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:00 schreef stbabylon het volgende:
Cooki wil niet dat je haar bericht op een openbaar forum quote op datzelfde forum? Succes!
Moet je eens hier gaan quoten vanuit het Sexy en gewaagd topic en de foto's afzeiken, kijken hoe lang je dan nog rondlooptquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:00 schreef stbabylon het volgende:
of uit een yvonne-topic...quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Moet je eens hier gaan quoten vanuit het Sexy en gewaagd topic en de foto's afzeiken, kijken hoe lang je dan nog rondloopt
Tekst quoten mag altijd, behalve uit afgeschermde forums (crew, abo en kel).quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Moet je eens hier gaan quoten vanuit het Sexy en gewaagd topic en de foto's afzeiken, kijken hoe lang je dan nog rondloopt
Dit dus. Waar een mens zich druk over kan maken. Moeten de poepluiers niet verschoond worden/nieuwe foto's geupload worden?quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:05 schreef stbabylon het volgende:
Als Cooki zich zo schaamt dat haar identiteit bestaat uit haar kind, kan ze beter daar wat aan gaan doen.
Maar van de anus is men toch het meeste bewust, vooral wanneer men een dampende, hete, lading op het spik-en-spanne porselein dumpt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:56 schreef netflanders het volgende:
[..]
Jouw lichaam bevat meer dan 50 kringspieren.
Ah... je beschrijft je leven, arm kindquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:09 schreef Robophatt het volgende:
Dat worden allemaal van die zwakzinnige kinderen die hun hele leven te horen hebben gekregen hoe fantastisch ze wel niet zijn en dan op de middelbare school in de problemen komen omdat ze eigenlijk een stel onbenullen zijn.
Het schijnt tegenwoordig idd mode te zijn om je kinderen zodanig op te hemelen dat ze zelf nog gaan geloven dat ze speciaal zijn ook.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:09 schreef Robophatt het volgende:
Dat worden allemaal van die zwakzinnige kinderen die hun hele leven te horen hebben gekregen hoe fantastisch ze wel niet zijn en dan op de middelbare school in de problemen komen omdat ze eigenlijk een stel onbenullen zijn.
Alsof jij nog enigszins objectief bent in deze. Een vrouw die wordt aangevallen m.b.t. haar kind gedraagt zich over het algemeen irrationeel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ah... je beschrijft je leven, arm kind
Huh? Ik zie nergens een aanval mbt mijn kind, ik zie hooguit een vraag over mij toegeschreven gedrag. Waarom zou ik niet objectief kunnen zijn? Mijn kind wordt niet de hemel ingeprezen...quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof jij nog enigszins objectief bent in deze. Een vrouw die wordt aangevallen m.b.t. haar kind gedraagt zich over het algemeen irrationeel.
Lolwhut? Insanity-mode staat bij jou ook flink op de hoogste stand of niet?quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ah... je beschrijft je leven, arm kind
Ja ik heb het gezien bij een neefje van me, dat kind werd constant geprezen en geholpen door zijn ouders en ze hadden niet in de gaten hoe belachelijk dat er uitzag voor de buitenwereld.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het schijnt tegenwoordig idd mode te zijn om je kinderen zodanig op te hemelen dat ze zelf nog gaan geloven dat ze speciaal zijn ook.
Die asymetrische lompen, Cora Kemperman oid is dat toch he... Dat heb ik nooit begrepenquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Terechte klacht! Maar het gaat heus over. Als de kinderen wat uit de peuterleeftijd komen, en veel tijd op school doorbrengen. Dan vinden de meeste ouders zichzelf wel weer.
Ik heb tenminste nog steeds lang haar. Het is niet overgangsrood, ik hul me niet in asymetrische lompen en draag geen 'kek' montuurtje in een 'hippe' kleur. En heb die kinderen toch al heel wat jaar.
Je schoot direct in de verdediging terwijl mijn post in de verste verte niet op jou gericht was.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Huh? Ik zie nergens een aanval mbt mijn kind, ik zie hooguit een vraag over mij toegeschreven gedrag. Waarom zou ik niet objectief kunnen zijn? Mijn kind wordt niet de hemel ingeprezen...
Man, als je dat in de verdediging schieten noemt, dan ligt dat toch echt aan jou... Ik loop hier wat rond te klieren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Je schoot direct in de verdediging terwijl mijn post in de verste verte niet op jou gericht was.
Het ging mij om ouders die denken dat hun kind een geschenk uit de hemel is en hun kind dat ook constant laten weten.
Dat jij dat persoonlijk opvat is niet mijn probleem en zegt waarschijnlijk meer iets over hoe jij je kind opvoedt.
Hier mag dat, in OUD weer nietquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:25 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Man, als je dat in de verdediging schieten noemt, dan ligt dat toch echt aan jou... Ik loop hier wat rond te klieren.
je ziet het vaak ook bij dames in het vrijwilligerscircuit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Die asymetrische lompen, Cora Kemperman oid is dat toch he... Dat heb ik nooit begrepen
quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:05 schreef stbabylon het volgende:
Als Cooki zich zo schaamt dat haar identiteit bestaat uit haar kind, kan ze beter daar wat aan gaan doen.
Je hebt wel rare ellebogen, er is iets mis mee, ik weet niet wat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:31 schreef Cooki het volgende:
[..]ik schaam me niet echt om mn identiteit die ik niet heb...
![]()
en doe echt wel wat heur... k geef fitnessles bijvoorbeeld![]()
oeh ja en zoals je ziet heb ik geen kort rood haar![]()
[ afbeelding ]
Sterke grap!quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:31 schreef Cooki het volgende:
[..]ik schaam me niet echt om mn identiteit die ik niet heb...
![]()
en doe echt wel wat heur... k geef fitnessles bijvoorbeeld![]()
oeh ja en zoals je ziet heb ik geen kort rood haar![]()
[ afbeelding ]
Dat is echt met een grote, grote boog eromheen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:31 schreef Piethur het volgende:
Het allerergste zijn nog vrouwen die tegelijk zwanger worden.
Die kunnen het alleen maar over hun toekomstige kroost hebben, word je dan echt knetter gek van.
Het meest klachtwaardige is dan het geneuzel over die achterlijke kinderkamer
Ik zit r tusseninquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is echt met een grote, grote boog eromheen.
The can't handle the truth!quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:33 schreef Flepke het volgende:
Waarom staat dit topic nog niet in OUD?
Ja alsjeblieft, iemand, doe het.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:33 schreef Flepke het volgende:
Waarom staat dit topic nog niet in OUD?
1. t zou voor mannen zo fijn zijn als ze wisten met wat voor vrouw ze opgescheept rakenquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:31 schreef Piethur het volgende:
Het allerergste zijn nog vrouwen die tegelijk zwanger worden.
Die kunnen het alleen maar over hun toekomstige kroost hebben, word je dan echt knetter gek van.
Het meest klachtwaardige is dan het geneuzel over die achterlijke kinderkamer
Wat is dit dan weer voor filosofische hoogvlieger? Ze komen ook echt ineens uit de lucht vallen he.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:33 schreef Cooki het volgende:
[..]
t zou voor mannen zo fijn zijn als ze wisten met wat voor vrouw ze opgescheept raken![]()
ws krijg je uiteindelijk de vrouw die je verdient![]()
Ik denk dat hij doelt op het feit dat als deze mannen hadden geweten hoe hun vrouw later zou worden, ze vrijgezel waren gebleven.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is dit dan weer voor filosofische hoogvlieger? Ze komen ook echt ineens uit de lucht vallen he.
tuurlik johquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:34 schreef HeatWave het volgende:
Dieis zo "ik doe alsof ik evil ben maar zou geen idee hebben hoe dat moest"
Om overmaar te zwijgen
.
1. Het is een zij.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:35 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op het feit dat als deze mannen hadden geweten hoe hun vrouw later zou worden, ze vrijgezel waren gebleven.
Wacht...je hebt je schort laten liggen!quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:35 schreef Cooki het volgende:
[..]
tuurlik joh
nou doei... ik moet weer naar de keuken
quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:36 schreef Pharkus het volgende:
Op het zweepjes icoontje wordt een beetje (terecht) neergekeken hier, wordt voornamelijk gebruikt door uitgebluste 30-40ers die doen alsof ze nog iets spannends mee maken op slaapkamer niveau.
Excuus, rol net mijn bed uit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
1. Het is een zij.
2. Dan moet je gewoon eerlijk zijn en bij je vrouw weggaan.
Dan moeten ze niet zeuren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:37 schreef Piethur het volgende:
[..]
Excuus, rol net mijn bed uit.
Vind ik ook maar de meeste mensen zijn meer gehecht aan hun vaste vertrouwde omgeving dan dat ze het lef hebben om iets van hun leven te maken.
+1 ik en mijn kind (is 1)quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:36 schreef Pharkus het volgende:
Op het zweepjes icoontje wordt een beetje (terecht) neergekeken hier, wordt voornamelijk gebruikt door uitgebluste 30-40ers die doen alsof ze nog iets spannends mee maken op slaapkamer niveau.
Als je met gehecht bedoelt dat ze te bang zijn om er iets van te maken, dan geef ik je gelijk. Dat worden ook over het algemeen die stomvervelende juppen die met honderden auto's tegelijk de weg bij de basisschool blokkeren en de mensen die in dit topic beschreven worden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:37 schreef Piethur het volgende:
[..]
Excuus, rol net mijn bed uit.
Vind ik ook maar de meeste mensen zijn meer gehecht aan hun vaste vertrouwde omgeving dan dat ze het lef hebben om iets van hun leven te maken.
GODVERDOMME STOMME KUTJES WAT IS ER MIS MET "je zoon" EN "je dochter"??? Ga je vreemde kinderen bij hun naam noemenquote:
kies maar uit:quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wacht...je hebt je schort laten liggen!
Maar goed, ik doe dan ook helemaal niet of ik evil ben...quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:34 schreef HeatWave het volgende:
Dieis zo "ik doe alsof ik evil ben maar zou geen idee hebben hoe dat moest"
Om overmaar te zwijgen
.
Waarom niet - een mens mag altijd klagen. Maar als hij er zelf dan niks aan doet dan geldt de lijfspreuk "change only takes place trough action” en laat je het verder bij dat advies.quote:
u riep?quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:40 schreef Gamesua het volgende:
[..]
GODVERDOMME STOMME KUTJES WAT IS ER MIS MET "je zoon" EN "je dochter"??? Ga je vreemde kinderen bij hun naam noemen
Ook dit slaat weer nergens op natuurlijk. Die users kennen elkaar over het algemeen gewoon goed, dan mogen ze best de koters bij de naam noemen natuurlijkquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:40 schreef Gamesua het volgende:
[..]
GODVERDOMME STOMME KUTJES WAT IS ER MIS MET "je zoon" EN "je dochter"??? Ga je vreemde kinderen bij hun naam noemen
Dat is pas echt klachtwaardig. Bij basisscholen staan ook altijd groepjes met vrouwen lekker te roddelen over de leraar van groep 8 en dat Gretha de heg niet goed knipt. Samenscholingsverbod moet er komen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:39 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als je met gehecht bedoelt dat ze te bang zijn om er iets van te maken, dan geef ik je gelijk. Dat worden ook over het algemeen die stomvervelende juppen die met honderden auto's tegelijk de weg bij de basisschool blokkeren en de mensen die in dit topic beschreven worden.
Als ik met een grijns op mijn smoel sterf dan heb ik het gemaakt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar wanneer heb je dan wat van je leven gemaakt? Wat is dat, 'iets van je leven maken'?
Cliniclown op je sterfbed.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als ik met een grijns op mijn smoel sterf dan heb ik het gemaakt.
Ik zie nu echt gewoon een buurvrouw voor me... pittig kort, rood kapsel, kek montuur en van die lappen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je ziet het vaak ook bij dames in het vrijwilligerscircuit.waarom zou ie jezelf zo willen toetakelen?
En ach ja, dat haar. Het moet ook niet eindigen als coupe Belinda Meuldijkmaar er zit een hoop tussen dat en 'pittig kort'
Betraptquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik zie nu echt gewoon een buurvrouw voor me... pittig kort, rood kapsel, kek montuur en van die lappen.
Waarom moet je per se in extremen denken? Wees niet obsessief, niet obsessief moeder van en ook niet obsessief van wie is dat kutkoter toch ook. Wees jezelf in eerste plaats en dan pas moeder van want dit is royal sadness.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:27 schreef erodome het volgende:
Ben dan ook wel een tijdlang moeder van geweest, zo wordt je letterlijk genoemd
Zelfs door andere ouders die je eigen naam nog niet kennen, oh de moeder van...
Nu hij wat ouder wordt ben ik weer gewoon mijn naam, alle vriendjes opgevoed dat ik niet moeder van heet, maar gewoon een naam heb.
Maar bedenk eens, hoe zou het zijn als moeders (en vaders) hun kind(eren) helemaal niet belangerijk vonden, geen groot deel van hun leven?
Vrouwen die tegen niets kunnenquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:58 schreef Flepke het volgende:
Wtf is this shit:
Vrouwen zonder eigen identiteit
Mod heeft blijkbaar ook al een nestje met koters thuis.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:57 schreef Brighteyes het volgende:
1 topic over dit fantastisch interessante onderwerp lijkt me meer dan voldoende:
Vrouwen zonder eigen identiteit
Een van de posters daar is al zo behulpzaam geweest de link naar dat topic in een van de OUD topics te posten, dus als er OUD-users zijn die zich geroepen voelen daar te reageren komen ze vanzelf.
Oh, en tip voor de volgende keer...
Mochten jullie nou echt geinteresserd zijn in het antwoord, mss moet je de vraagstelling dan iets minder veroordelend opstellen.![]()
Als het daarbij zou blijven is er niks mis mee.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:00 schreef LompeHork het volgende:
Ik snap niet wat er fout is aan een subtitel "Trotse Moeder", mogen ze toch lekker zelf weten?
Zelfs dat vind ik al eenquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als het daarbij zou blijven is er niks mis mee.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dit slaat weer nergens op natuurlijk. Die users kennen elkaar over het algemeen gewoon goed, dan mogen ze best de koters bij de naam noemen natuurlijk
Ik ben zelf echt van het schoppen tegen OUD hoor, maar niet om nonsenseredenen, er zijn genoeg legitieme redenen.
Ja, dat zal het zijn.quote:
Als je maar "Gewoon gelukkig!" bent he schat?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn.
Kom op zeg, jullie zijn toch niet echt werkelijk geinteresseerd in het waarom?
Want anders had de TS de vraag toch zelf wel in OUD gezet. Hij weet het forum immers prima te vinden om voorbeelden uit te halen.
Maar goed, carry on, klaarblijkelijk zit het jullie echt heel erg hoog, hoe andere mensen zich profileren.
*stop volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |