Ìk heb het over vrouwen die het wachtwoord van hun vent hebben en op al hun social media in gaan loggen en er een ware missie van maken om zowel op haar eigen sites als op die van haar man die kutfoto's neer te plempen. En waarbij de mannen vaak iets hebben van je gaat je gang maar ik zit toch bijna nooit op die flauwekul.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Als je dat voor je laat regelen, dan ben je een vreselijk zachtgekookt ei...
Ja juist, van die zachtgekookte eieren... kom op, als je een echte vent bent, laat je dat dus niet toe.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:22 schreef Silven het volgende:
[..]
Ìk heb het over vrouwen die het wachtwoord van hun vent hebben en op al hun social media in gaan loggen en er een ware missie van maken om zowel op haar eigen sites als op die van haar man die kutfoto's neer te plempen. En waarbij de mannen vaak iets hebben van je gaat je gang maar ik zit toch bijna nooit op die flauwekul.![]()
Er zijn ook 'mannen' die het doen. Maar over het algemeen zijn het vooral vrouwen. Desnoods met kind van zus als ze zelf nog niet hebben gejonkt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:17 schreef Sofia90 het volgende:
Wat boeit het, is gewoon een moederding, ken ook zat vaders die foto van hun kind als profielfoto hebben.
Alsof voor de meeste mannen Facebook ook maar iets voorsteldquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja juist, van die zachtgekookte eieren... kom op, als je een echte vent bent, laat je dat dus niet toe.
Je hebt gelijk. Maar blijkbaar wil je er toch iets mee overbrengen, anders zou je het er niet in gezet hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:13 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Moet alles nut hebben dan? Kut, dan moet ik mijn leven grondig gaan herzien...
Dat kwalijke gedrag wordt ze alleen opgedrongen/aangeleerd door anderen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:17 schreef Sofia90 het volgende:
Wat boeit het, is gewoon een moederding, ken ook zat vaders die foto van hun kind als profielfoto hebben.
Dan krijg je zeer zelfstandige kinderenquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:27 schreef erodome het volgende:
Maar bedenk eens, hoe zou het zijn als moeders (en vaders) hun kind(eren) helemaal niet belangerijk vonden, geen groot deel van hun leven?
Wat voor mensen ken jij in godensnaam?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:22 schreef Silven het volgende:
[..]
Ìk heb het over vrouwen die het wachtwoord van hun vent hebben en op al hun social media in gaan loggen en er een ware missie van maken om zowel op haar eigen sites als op die van haar man die kutfoto's neer te plempen. En waarbij de mannen vaak iets hebben van je gaat je gang maar ik zit toch bijna nooit op die flauwekul.![]()
Ja vast....quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:29 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Dan krijg je zeer zelfstandige kinderen
Heb hem al gelinkt bij OUDquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:29 schreef Flepke het volgende:
Mee-rel TVP voor als hij naar OUD word geschopt.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:29 schreef Flepke het volgende:
Mee-rel TVP voor als hij naar OUD word geschopt.
Je kunt toch ook van je kinderen houden zonder andere mensen ermee lastig te vallen en dat dweepzieke gedrag te vertonen. Althans...ik vermoed dat mijn ouders van mij houden, maar voor zover ik me kan herinneren hebben die nooit anderen lastig gevallen met mij. (Daar zorgde ik zelf wel voor.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:27 schreef erodome het volgende:
Maar bedenk eens, hoe zou het zijn als moeders (en vaders) hun kind(eren) helemaal niet belangerijk vonden, geen groot deel van hun leven?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:31 schreef mymoodfentje het volgende:
Vrouwen hebben ook geen eigen identiteit, maar schikken zich eerst naar vriendinnen, dan naar de man en later naar het kind.
DEEL van je leven, niet je identiteit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:27 schreef erodome het volgende:
Ben dan ook wel een tijdlang moeder van geweest, zo wordt je letterlijk genoemd
Zelfs door andere ouders die je eigen naam nog niet kennen, oh de moeder van...
Nu hij wat ouder wordt ben ik weer gewoon mijn naam, alle vriendjes opgevoed dat ik niet moeder van heet, maar gewoon een naam heb.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:31 schreef mymoodfentje het volgende:
Vrouwen hebben ook geen eigen identiteit, maar schikken zich eerst naar vriendinnen, dan naar de man en later naar het kind.
Vrouwenquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:31 schreef mymoodfentje het volgende:
Heldquote:
Ja schat, het is een deel van mijn leven, net zoals mijn vriend, mijn werk, mijn sport... (zie je de herhaling van zetten)quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar blijkbaar wil je er toch iets mee overbrengen, anders zou je het er niet in gezet hebben.
Maar een deel van je leven waar anderen geen boodschap aan hebben dus wie doe je er een plezier mee?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Held
[..]
Ja schat, het is een deel van mijn leven, net zoals mijn vriend, mijn werk, mijn sport... (zie je de herhaling van zetten)
GROOT deel van je leven.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
DEEL van je leven, niet je identiteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |