Om eerlijk te zijn: nee, ik heb geen foto's van de bevalling. Alleen van een plakkerig jongetje erna.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
You serious?
Wat ben je lekker ad rem btw.
Ja hoor! De aap komt uit de mouw.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:19 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn: nee, ik heb geen foto's van de bevalling. Alleen van een plakkerig jongetje erna.
Ik hou van adrem![]()
Maar ik heb geen identiteit dus ik doe gewoon mijn man na![]()
Dat het heel normaal is dat vrouwen met kinderen dissociatief worden...quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat probeer je met dit hele verhaal nu eigelijk te zeggen, want ik ben de draad een beetje kwijt geraakt na je openknip verhaal.
Je doet er wel heel lacherig over, maar volgens mij lag je gewoon te janken op die tafel. Dus ik vind het maar een aparte houding van je.
dat is de eerste keer dat ik van een vrouw hoor dat ze hoopt dat een man over zn erectie praat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik sterf altijd een beetje wanneer mensen (ook mannen doen het, ook an sich lekkere mannen, hoiiiiiiii droogtrekker!) over "de grote kleine man" hebben.
Bij mannen hoop ik dan altijd tegen beter weten in dat ze het over hun erectie hebben...
Dacht het wel ja.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:22 schreef L0t.. het volgende:
Gelukkig zitten al die vrouwen wel te wachten op alle hosselverhalen en hi-la-rische zuipanekdotes
Ja, dit is een unicum.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:25 schreef Postalz het volgende:
[..]
dat is de eerste keer dat ik van een vrouw hoor dat ze hoopt dat een man over zn erectie praat
Hey dat is nieuw, OUD users hebben humor.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:22 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dat het heel normaal is dat vrouwen met kinderen dissociatief worden...
En nee, ik heb niet liggen janken want daar was geen tijd voor. Er moest een kind uit.
Mijn man stond wel te janken (al weet ik nu nog niet of het was omdat hij de geboorte zo mooi vond of omdat hij zag hoe mijn kut aan gort werd geknipt; ik denk het laatste).
Ow en in april ga ik het nog een keer doen
Nou, eerlijk gezegd heb ik liever dat een man praat over z'n erectie dan dat ie foto's op facebook zet van zijn kinderen ( vaak 'kids' genoemdquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:25 schreef Postalz het volgende:
[..]
dat is de eerste keer dat ik van een vrouw hoor dat ze hoopt dat een man over zn erectie praat.
ik kan je nog wel een verhaaltje vertellen hoor![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd heb ik liever dat een man praat over z'n erectie dan dat ie foto's op facebook zet van zijn kinderen ( vaak 'kids' genoemd) een foto van de erectie hoeft dan weer niet.
Who cares???quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:20 schreef stbabylon het volgende:
Er zijn een boel vrouwen (en een paar mannen) die zich volledig identificeren via hun kind. Hier op FOK! heb je er ook een paar. De username is dan iets als Mamavantwee of de ondertitel is: Trotse moeder. Ook op andere social media kom je het tegen. Dan staat bijvoorbeeld ipv de persoon zelf, het kind in de avatar.
Soms kom je ze zelfs tegen irl. Van die vrouwen die zichzelf voorstellen als Mien, moeder van Puk en Sanne.
Waar halen ze het vandaan om hun eigen identiteit zo aan de kant te schuiven. Waarom leven ze zo enorm via hun poepfabriek??
Series, waarom kunnen ze niet gewoon in de eerste plaats zichzelf zijn, en dan pas moeder van?
En dan ook echt alleen foto's van je kat op hyves hebbenquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En geen stekels.. of tuinbroek...
[..]
Nee schat, ik leef niet door mijn dochter, ik heb een eigen leven...
FOK! is dan ook een forum voor mannen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:22 schreef L0t.. het volgende:
Gelukkig zitten al die vrouwen wel te wachten op alle hosselverhalen en hi-la-rische zuipanekdotes
hyves... kat... nog meer van die ieuw dingenquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
En dan ook echt alleen foto's van je kat op hyves hebben
Volgens mij is ie ergens blijven hangenquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:30 schreef Postalz het volgende:
[..]kijk maar niet naar dat plaatje in je inbox dan
niet in mijn broek, that's for surequote:Op maandag 17 oktober 2011 13:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Volgens mij is ie ergens blijven hangen
Hier sluit ik mij volledig bij aan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:41 schreef Piethur het volgende:
[..]
Dat is pas echt klachtwaardig. Bij basisscholen staan ook altijd groepjes met vrouwen lekker te roddelen over de leraar van groep 8 en dat Gretha de heg niet goed knipt. Samenscholingsverbod moet er komen.
5 and counting.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:22 schreef L0t.. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |