Net zo leuk als Outfoxed?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:33 schreef Dutchnative het volgende:
Leuke reportage van Zembla over de Telegraaf
Heb Outfoxed niet gezien, maar denk het nietquote:
Ik vond het vermakelijke docu op cynische wijze. Schaamteloze bewoners van de dark side.quote:
Bijna, misschien zondag.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kan je al een potje voetballuh?
Vind Sjuul niet zo leuk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:33 schreef Dutchnative het volgende:
Leuke reportage van Zembla over de Telegraaf
tsjaquote:
Ik weiger een talentenjacht te kijken waarbij Gordon in de jury zitquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:59 schreef betyar het volgende:
dat mens op rtl4 kan echt niet zingen wat een drama.
Hij moest er eens een voorbeeld aan nemenquote:
Nadeel van de vrouw met de remote.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:59 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik weiger een talentenjacht te kijken waarbij Gordon in de jury zit
Ik weiger sowieso naar zo'n programma te kijkenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:59 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik weiger een talentenjacht te kijken waarbij Gordon in de jury zit
Er moet toch wel een trucje zijn om op een of andere manier verder te zappen, of RTL4 te omzeilen, of iets dergelijksquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Nadeel van de vrouw met de remote.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weiger sowieso naar zo'n programma te kijken
Dat nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weiger sowieso naar zo'n programma te kijken
!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad.
Sowieso kijk ik geen "echte series" meer. Alleen nog maar anime
Dit soort taal gaat mijn pet te bovenquote:
Uit de "favorieten" lijst verwijderenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:03 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Er moet toch wel een trucje zijn om op een of andere manier verder te zappen, of RTL4 te omzeilen, of iets dergelijks
Too deep for you.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dit soort taal gaat mijn pet te boven
Hm, maar ik wil nog wel het Ontbijtnieuws zienquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Uit de "favorieten" lijst verwijderen
Ichquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad.
Sowieso kijk ik geen "echte series" meer. Alleen nog maar anime
= al 1 stuk beterquote:
Heb laatst dit boek gelezen. Aanrader.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:02 schreef Dutchnative het volgende:
Ben van plan dit boek te bestellen
Nu we toch bezig zijn, lees nu ditquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:07 schreef waht het volgende:
[..]
Heb laatst dit boek gelezen. Aanrader.
Daar zit natuurlijk allerlei politieke propaganda inquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:06 schreef betyar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat verklaart je politieke voorkeur. Je haalt het uit cartoons.
Alfred J. Kwak is ook een cartoon.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar zit natuurlijk allerlei politieke propaganda in___
Ah, die zal ook interessant zijn. Z´n documentaires zijn in ieder geval uitstekend.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:09 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn, lees nu dit
Wel het propageren van het schoonheidsideaal in de vorm van vierkante gezichtjes en vierkant, rood/blauw/groen haarquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar zit natuurlijk allerlei politieke propaganda in___
Inderdaad, geweldige journalistquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:11 schreef waht het volgende:
[..]
Ah, die zal ook interessant zijn. Z´n documentaires zijn in ieder geval uitstekend.
Stereotypesquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:11 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wel het propageren van het schoonheidsideaal in de vorm van vierkante gezichtjes en vierkant, rood/blauw/groen haar
Moslimpje porren.....quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het gezien. Moslims ophitsen in de hoop dat ze iemand iets aandoen - jakkes.
Nee hoorquote:
Hee een kaaklijn.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:14 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee hoor
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Waarom doen die links het niet verdommequote:
Oh, toch welquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:15 schreef Dutchnative het volgende:
w
[..]
Waarom doen die links het niet verdomme
Je zoekt gewoon het uiterste geval op.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:15 schreef Dutchnative het volgende:
w
[..]
Waarom doen die links het niet verdomme
Nee hoor, gewoon gegoogeld op Animequote:Op vrijdag 16 september 2011 22:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je zoekt gewoon het uiterste geval op.
Waarschijnlijk heb je nog nooit een fatsoenlijke anime gezien
Maar de plaatjes die aan het stereotype voldoen komen natuurlijk als eerste naar boven.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon gegoogeld op Anime
Mwoah, heb wel eens Pokémon en Yu-Gi-Oh gekeken, daarin zie je dat soort types ookquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar de plaatjes die aan het stereotype voldoen komen natuurlijk als eerste naar boven.
Maar het wordt altijd zo onterecht aangevallen. En ik heb niks met hentaiquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:20 schreef Boze_Appel het volgende:
robin, je moet niet beginnen met anime/hentai verdedigen. Als je het zelf leuk vindt prima, maar hou het lekker voor jezelf.
Dat is niet representatief voor alle seriesquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:20 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Mwoah, heb wel eens Pokémon en Yu-Gi-Oh gekeken, daarin zie je dat soort types ook
Het is vaak niet onterecht.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar het wordt altijd zo onterecht aangevallen. En ik heb niks met hentai
Maar het lijkt me wel duidelijk dat het vaker voorkomt in dat soort seriesquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is niet representatief voor alle series
Lijkt me wel grappig. Niet echt een diepgaand verhaal zo te horenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Robin, dit is wel leuke anime (technisc gezien)
Jaren '80 tekenfilms, nee. Het was goedkoop om in Japan die zooi te laten maken en in de Europa/VS die ellende uit te zenden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig. Niet echt een diepgaand verhaal zo te horen
Net als Alfred Jodocus Kwak.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jaren '80 tekenfilms, nee. Het was goedkoop om in Japan die zooi te laten maken en in de Europa/VS die ellende uit te zenden.
t was leuk hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Net als Alfred Jodocus Kwak.
In mijn anime komen de theorieën van filosofen en wetenschappers in voorquote:
In Alfred J. Kwak werd mij links pro-dierenwelzijn denken ingestamptquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In mijn anime komen de theorieën van filosofen en wetenschappers in voor![]()
Bron: http://en.wikipedia.org/w(...)me%29#Psychoanalysis
En wikipedia is een extra reden om anime te haten. Fucking sperglords die jaren ruziemaken of crucifixion in anime bij het main topic over crucifixion hoort. DE TERING.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In mijn anime komen de theorieën van filosofen en wetenschappers in voor![]()
Bron: http://en.wikipedia.org/w(...)me%29#Psychoanalysis
/care, right?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En wikipedia is een extra reden om anime te haten. Fucking sperglords die jaren ruziemaken of crucifixion in anime bij het main topic over crucifixion hoort. DE TERING.
Tuurlijk, maar dan mag ik er nog steeds wel een mening over hebben.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:40 schreef waht het volgende:
[..]
/care, right?
Als ze maar geen subversieve activiteiten ondernemen moet men vooral doen waar het zin in heeft, behoudens gangbare normen.
Mijn menungquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan mag ik er nog steeds wel een mening over hebben.
Dat staat buiten kijf.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een mening hebben is zwaar overrated.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Was DBZ en Pokemon dat niet?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:47 schreef Nautilus. het volgende:
Anime. Ik snap niet dat mensen die shit serieus nemen.
Ze zouden eigenlijk verboden moeten worden!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een mening hebben is zwaar overrated.
Bel Teeven die ziet er vast wel iets in.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze zouden eigenlijk verboden moeten worden!
Alstublieftquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:59 schreef betyar het volgende:
De uitvinder van icepacks verdient een nobelprijs dat is mijn held
quote:Jacob Spencer founded Nortech Labs in 1961, with the first office located in Bellmore, New York. In 1971, Jacob submitted an application for the nation’s first patent involving a flexible gel application for hot and cold therapy. Patent # 3,780,537 was granted in 1973 and the ThermaKool Reusable Hot / Cold Gel Pack was born. That was the first of many innovations that Nortech would contribute to the medical and healthcare field.
Tsja, die Nostalgie, vind het altijd een beetje dubbelquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dankzij gorbatsjov en jeltsin hebben kapitalistisch denkende russen de olie industrie en de de huizenmarkt op de belangrijkste plaatsen in handen, waar de gemmiddelde rus verlangt naar het communisme, aangezien dat er iig voor zorgde dat ze huisvesting en zorg hadden.
Het probleem is niet dat het moest gebeuren, maar meer meer de snelheid waarmee het gebeure. Communisme was al een jaar of tien dood voordat de muur viel, probleem is meer dat men die systemen te snel heeft omgevormd.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:09 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Tsja, die Nostalgie, vind het altijd een beetje dubbel
Het was geen bewuste omvorming. Het was een simpele verdeling van de buit onder snelle aasgieren.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het probleem is niet dat het moest gebeuren, maar meer meer de snelheid waarmee het gebeure. Communisme was al een jaar of tien dood voordat de muur viel, probleem is meer dat men die systemen te snel heeft omgevormd.
Daar was al geen sprake meer van toen brezjnev overleed.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Niet hervormen. Niet terugtrekken uit Afghanistan. Gewelddadig de Unie behouden.
Waarvan niet? Dat waren allemaal opties. Niet de verstandigste, maar het waren opties.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daar was al geen sprake meer van toen brezjnev overleed.
toen de muur op breken stond en het ijzeren gordijn niet meer waterdicht was, waren er weinig opties meer over voor gorbatsjov dan het in rusland over glasnost en perestrojka te hebben, hij heeft het elegant opgelost, maar hij had ook geen keuze.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Waarvan niet? Dat waren allemaal opties. Niet de verstandigste, maar het waren opties.
Dat is het punt, hij had die keuze wel. Hij kon gewoon zeggen: doen we niet. Dat is duidelijk?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
toen de muur op breken stond en het ijzeren gordijn niet meer waterdicht was, waren er weinig opties meer over voor gorbatsjov dan het in rusland over glasnost en perestrojka te hebben, hij heeft het elegant opgelost, maar hij had ook geen keuze.
Toen hij die keuze moest maken, had hij deze niet meer.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:33 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is het punt, hij had die keuze wel. Hij kon gewoon zeggen: doen we niet. Dat is duidelijk?
Natúúrlijk wel! Jij hebt de keuze nu naakt naar buiten te rennen. Gorbatsjov had de keuze niet te hervormen. Ik snap het probleem niet zo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Toen hij die keuze moest maken, had hij deze niet meer.
De zwarte markt/schaarste in eigen land hadden hierop natuurlijk geen invloed gehad, communisme werkt, maar niet als je wapens gaat maken?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:44 schreef Drugshond het volgende:
Dit alles heeft toch te maken met de naween van de wapenwedloop die Rusland economisch op zijn knieen heeft gebracht.
Nee. De wapenwedloop heeft Rusland niet op de knieën gebracht.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:44 schreef Drugshond het volgende:
Dit alles heeft toch te maken met de naween van de wapenwedloop die Rusland economisch op zijn knieen heeft gebracht.
Tsja. Valt weinig over te zeggen. Misschien dat als men eind jaren veertig niet zo gespannen had gereageerd in Washington en Londen, dat er dan geen Koude Oorlog was geweest, waarmee de Sovjet-Unie de bevolking onder de duim kon houden. Wie weet. Misschien dat de coup van '91 succesvol was en dat we nog steeds met een communistisch Rusland zaten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:11 schreef Picchia het volgende:
Misschien was het regime wel veel eerder in elkaar gestort zonder zulke defensie-uitgaven.
De dominotheorie kwam pas laterquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:19 schreef Drugshond het volgende:
Rusland was zeker na WO-II in staat om W-Europa te bezetten. De prijs zou bijzonder hoog zijn geweest maar niet ondenkbaar.
Vanuit de optiek van de Amerikanen zou je W-Europa mogen beschouwen als onderdeel van de dominotheorie.
De dominotheorie is van Ikequote:Op zaterdag 17 september 2011 01:22 schreef Drugshond het volgende:
Na 1945 hadden de Amerikanen het overwicht -> A-bom
In 1949 hadden de Russen ook een A-bom
En de dominotheorie is van 1947 en later.
Vrij korte tijdsspanne.
Ik geloof er niets van. De Sovjet-Unie had met veel moeite Nazi-Duitsland verslagen, had te maken met opstandige bevolking in de Sovjet-Unie zelf en in de nu bezette Oost-Europese bufferstaten, het was oorlogsmoe en daarnaast was er een Westers geallieerd leger dat West-Europa niet zou opgeven. Ze zouden het absoluut niet zéker kunnen. Ze zouden het wél absoluut zeker niet wíllen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:19 schreef Drugshond het volgende:
Rusland was zeker na WO-II in staat om W-Europa te bezetten. De prijs zou bijzonder hoog zijn geweest maar niet ondenkbaar.
(1945-1950) Qua tank's en artillerie had Rusland er veel meer. En ook van betere kwaliteit.quote:Ze zouden het absoluut niet zéker kunnen.
Er zijn vele doden gevallen, er zijn vele veldslagen geweest. De Russen zouden uiteindelijk winnen en wonnen ook, maar dat was geen gemakkelijke opgave.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:34 schreef Drugshond het volgende:
De Sovjet-Unie had met veel moeite Nazi-Duitsland verslagen
Mwah, na Koersk was het doek eigenlijk al gevallen. Rusland boekte daarna vele successen en maakte vrij snel weer het verloren terrein weer goed. Komplete divisies van de Duitsers weren in de pan gehakt tijdens het zomeroffensief. Zo sterk zelfs dat Army Group Centre vrijwel niet eens meer bestond.
Dat was Ruslands Koendoez-missie.quote:Oorlogsmoe.... dacht het niet... Manchuria 1945 om de Jappen eruit de trappen.
Vaak waren dit dezelfde onderdelen die ook in Europa hadden gevochten.
Wat consolideren? De Russische hegemonie over Oost-Europa? Ja.quote:Met de bouw van de muur kon je zeggen dat er sprake was van een consolidatieslag (en minder offensief gericht).
Genoeg tanks om de Sovjet-Unie te verdedigen en Oost-Europa te bezetten, ja.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
(1945-1950) Qua tank's en artillerie had Rusland er veel meer. En ook van betere kwaliteit.
Ike was na Truman President, bovendien slaat de theorie niet op Europaquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:35 schreef Drugshond het volgende:
De theorie is van Ike, maar de uitvoering lag toch meer bij Truman.
Uiteraard. Dat was een done deal. Alleen West-Europa, nou, dat had echt niet gekund, zelfs als ze het zouden willen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:46 schreef Drugshond het volgende:
Ze hoefden het ook niet.... Na de conferentie van Jalta was O-Europa al min of meer weggegeven.
Stalin was niet onberekenbaar, hij was uiterst berekenbaar. Zelfbehoud, de veiligheid van Rusland en de macht van de Sovjet-Unie waren voor hem, in die volgorde, belangrijk, en zo handelde hij ook. Stalin was absoluut niet onberekenbaar. "We" -West-Europa- hadden aan Stalin geen slechte buur, wat dat betreft.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:57 schreef Drugshond het volgende:
Stalin was gewoon paranoïde, onberekenbaar. Lekkere buur heb je dan.
Dat klopt, (misser hier), had meer te maken om het communisme niet verder te laten gedijen in een x-aantal satelliet landjes.quote:Ike was na Truman President, bovendien slaat de theorie niet op Europa
Dat is nog maar de vraag....quote:"We" -West-Europa- hadden aan Stalin geen slechte buur, wat dat betreft.
Nou, Korea was meer een veroveringsoorlog. De dominotheorie ging uit van, nou ja, het vallen der stenen. Ik denk niet dat het Ike komt? Dat kunnen we opzoeken...quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:07 schreef Drugshond het volgende:
Vietnam of Korea......twijfel hier nog.
Als je wisselt van druif krijg je ook koppijn, geen andere fles dus?quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:09 schreef Drugshond het volgende:
Hmmzzz, krijg weer koppijn van deze Lidl wijn. Ben blij als die fles straks op is.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:10 schreef Monidique het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Domino_theory
Mja, nevermind.
De doerak. Maar zeer berekenbaar dus.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:13 schreef Drugshond het volgende:
Stalin joeg alle potentiële tegenstanders de dood in.
Gewoon dorpen zuiveren die vroeger bezet waren door de Duitsers, omdat hij ze niet vertrouwde.
Geopolitiek was hij inderdaad voorspelbaar.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
De doerak. Maar zeer berekenbaar dus.
Rusland is altijd al een grote speler geweest. Althans, sinds Peter de Grote.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:19 schreef Drugshond het volgende:
Geopolitiek gezien heeft hij idd Rusland op de kaart gezet.
Tsja, te veel geld heb je nooit, maar... ik heb er geen probleem mee.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:59 schreef remlof het volgende:
Ik heb teveel geld, ik krijg het niet op. Waarschijnlijk heb ik volgend jaar minder maar dan heb ik nog meer dan genoeg, ik heb mazzel.
Maar ik blijf sociaaldemocraat en ik blijf PvdA stemmen want niet iedereen heeft het zo goed als ik.
Wat stem jij?quote:Op zaterdag 17 september 2011 03:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Tsja, te veel geld heb je nooit, maar... ik heb er geen probleem mee.
Nou, het is geen alledaagse bezigheid. Vorige keer D66. Volgende keer niet meer. Gewoon niet, denk ik.quote:
Dat is een verspiide stem, waarom zou je niet meer D66 stemmen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 03:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, het is geen alledaagse bezigheid. Vorige keer D66. Volgende keer niet meer. Gewoon niet, denk ik.
Omdat ik het op een aantal fundamentele punten oneens ben met henquote:Op zaterdag 17 september 2011 03:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is een verspiide stem, waarom zou je niet meer D66 stemmen?
Maar je hoeft het toch niet fundamenteel eens met hen te zijn om een parlement te kiezen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 03:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Omdat ik het op een aantal fundamentele punten oneens ben met hen
Dat zie ik dus wel helemaal zitten, maar op de meeste andere punten sta ik dichter bij de PvdA.quote:Op zaterdag 17 september 2011 03:21 schreef Drugshond het volgende:
D66 zie ik wel zitten op het gebied van innovatie... maar hun heil Europa tegen elke prijs zie ik minder zitten.
Ow ja, ik heb nog wel normale vloeitjes ergens.quote:Op zaterdag 17 september 2011 03:50 schreef Drugshond het volgende:
Tuurlijk plakt een vloei...... beter je best doen.
Soms neem ik een krant of een blanco A4... roken zal ik.
Ja leukquote:Op zaterdag 17 september 2011 03:58 schreef Drugshond het volgende:
Origami voor blowers.
[ afbeelding ]
Ja op de A12.quote:Op zaterdag 17 september 2011 04:02 schreef Drugshond het volgende:
ergens in de buurt een 24/7 tankshop open ?
What a crap songquote:Op zaterdag 17 september 2011 04:08 schreef Drugshond het volgende:
Toevalstreffer gisteren...cross search on Amazon.... goeie band.
De clip is nog mooier.
Ik ook, ik schijn hele hele perken omgeploegd te hebbenquote:Op zaterdag 17 september 2011 04:20 schreef Drugshond het volgende:
Ik ook niet meer.... maar ik heb wat gare dingen uitgespookt.
Dat is een casus apart.quote:Op zaterdag 17 september 2011 04:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Met hoeveel drank op ga jij nog rijden?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 04:54 schreef Drugshond het volgende:
Alleen de muziek in de jaren 90 was minder..... soit.
A2000?quote:Op zaterdag 17 september 2011 04:58 schreef Drugshond het volgende:
700 gulden.... dat was 1 maand toen ik net internet had met een wanadoo inbel abbo.
Toen gelijk maar kabel genomen... en zit nog steeds bij dezelfde provider.
Klopt. Massive Attack +1quote:Op zaterdag 17 september 2011 05:11 schreef Drugshond het volgende:
Elk decennium heeft zijn hoogtepunten.
Wacht niet op de goede vrouw. Ze bestaat niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:49 schreef Friek_ het volgende:
Soms weet ik echt niet wat ik met vrouwen aan moet. Gisteren was het weer zo ver: één of ander meisje kwam (in de kroeg) plots heel dicht bij me dansen. Zo dichtbij dat af en toe haar haar reet langs m'n lul schuurde. Wat moet je dan doen? Vragen of ze even stapje opzij zet? Mee gaan dansen? Aanspreken?
Wanneer wordt dat proces toch eens wat eenduidiger.
Dat doe ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:52 schreef waht het volgende:
[..]
Wacht niet op de goede vrouw. Ze bestaat niet.
Misschien is dit wat voor je: http://www.thebearrocks.com/contests/winawife/browse.aspxquote:
Wellicht wel. Dan is de hele boel tenminste geregeld.quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien is dit wat voor je: http://www.thebearrocks.com/contests/winawife/browse.aspx
quote:VVD-prominent Verwaayen in NRC: kabinet-Rutte is ‘niet bevlogen’
Ben Verwaayen, VVD-prominent en bestuursvoorzitter van Alcatel-Lucent. Foto NRC Handelsblad / Vincent Menzel
door Pim van den Dool
BINNENLAND De regering is “niet bevlogen” en kan in de huidige situatie geen “vernieuwend beleid” voeren. Dat zegt het prominente VVD-lid Ben Verwaayen vandaag in een interview met NRC Handelsblad.
Volgens Verwaayen, een van Ruttes belangrijkste vertrouwelingen is een “bevlogen” beleid pas mogelijk bij een tweede kabinet-Rutte. Na afloop daarvan moet premier Mark Rutte dan wel “wegwezen”, aldus Verwaayen in een vraaggesprek met onze politiek redacteuren Freek Staps en Derk Stokmans.
Volgens Verwaayen is de “hype” over de islam voorbij. Hij zegt dat Nederland geen “anti-islam-land” is en dat er bovendien de afgelopen jaren zoveel over gesproken is dat “het een beetje uitgepieterd” zou zijn. Volgens de VVD’er Verwaayen vloeien de recente aanvallen van Geert Wilders op het economisch instabiele Griekenland daar logisch uit voort: “De Grieken zijn de nieuwe moslims.”
Verwaayen betoogt dat Nederlanders geen vertrouwen meer hebben in autoriteiten. Dat vertrouwen moet het kabinet eerst terugwinnen voordat het de nodige vernieuwingen kan doorvoeren. Dat gebeurt volgens Verwaayen door eerst de staatsfinanciën verbeteren, de overheid te verkleinen de veiligheid te vergroten. Een volgend kabinet-Rutte zou volgens Verwaayen het onderwijs moeten verbeteren, “de grenzen opengooien voor al het talent in de wereld” en het makkelijker moeten maken mensen te ontslaan en aan te nemen.
Zijn oproep aan Rutte om na twee termijnen te vertrekken is ingegeven door de ervaring van Verwaayen dat leiderschap „beperkt houdbaar” is. Verwaayen onderhoudt nauwe banden met diverse VVD-ministers en wordt binnen de partij gezien als richtinggevend. Hij is nu topman van Alcatel-Lucent, een Amerikaans-Frans telecombedrijf met 80.000 werknemers.
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:49 schreef Friek_ het volgende:
Soms weet ik echt niet wat ik met vrouwen aan moet. Gisteren was het weer zo ver: één of ander meisje kwam (in de kroeg) plots heel dicht bij me dansen. Zo dichtbij dat af en toe haar haar reet langs m'n lul schuurde. Wat moet je dan doen? Vragen of ze even stapje opzij zet? Mee gaan dansen? Aanspreken?
Wanneer wordt dat proces toch eens wat eenduidiger.
Kan ik dit wel zeggen wanneer ik het werk van die titel niet gelezen heb?quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:29 schreef TitusPullo het volgende:
Ik ervaar een verlangen naar ontroostbaarheid.
Windows 8 vind ik heel slecht er uit zien. Lijkt me leuk voor een tablet, maar niet om met een muis en toetsenbord te besturen. Gewoon gaan voor Windows 7.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Nu een nieuwe computer met Windows 7 kopen of toch maar wachten op Windows 8?
Robin, vind jij XP nog veilig genoeg?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij volgt denk ik de Eurocrisis met belangstelling?
Begin nu niet weer.quote:
Windows 8 heeft ook een gewonen desktoplook en diverse applicaties zijn twee versies van. De 'tablet'-versie heeft bv. geen flash of andere plugins terwijl de desktopversie dat gewoon wel heeft.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Windows 8 vind ik heel slecht er uit zien. Lijkt me leuk voor een tablet, maar niet om met een muis en toetsenbord te besturen. Gewoon gaan voor Windows 7.
En XP is veilig, als je gewoon een goede virusscanner hebt. Denk aan Nod32.
Als je Linux gebruikt wel jaquote:
Ik download niks, ik kijk of luister wel als het op de radio of tv komt of ik koop het.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je Linux gebruikt wel ja
Maar bij Windows is het echt wel noodzakelijk als je veel download.
Het schijnt dat je best snel naar de metro interface moet overschakelen voor een andere applicatie, die speciaal geschreven is voor metro. Dat lijkt me een beetje irritant.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Windows 8 heeft ook een gewonen desktoplook en diverse applicaties zijn twee versies van. De 'tablet'-versie heeft bv. geen flash of andere plugins terwijl de desktopversie dat gewoon wel heeft.
Heb de beta in virtualbox uitgeprobeerd en de 'tablet'-versie is best waardeloos en de desktopversie is gewoon standaard windows 7.
Goede film voor een eerste afspraakje.quote:
Ik heb ze pas alle vier weer eens bekeken. Blijven geweldige films waarbij de derde toch de leukste blijft.quote:
Als dat de Die Hard is met Samuel L. Jackson ben ik het er mee eens.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb ze pas alle vier weer eens bekeken. Blijven geweldige films waarbij de derde toch de leukste blijft.
Yup, dat is die.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Als dat de Die Hard is met Samuel L. Jackson ben ik het er mee eens.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:49 schreef eriksd het volgende:
Alle DIe Hard's Films met Bruce Willis zijn oke.
Die moet ik nog steeds een keer kijken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:52 schreef TitusPullo het volgende:
Ik heb gisteren de film 1408 gezien.
Dank voor je antwoord.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Windows 8 vind ik heel slecht er uit zien. Lijkt me leuk voor een tablet, maar niet om met een muis en toetsenbord te besturen. Gewoon gaan voor Windows 7.
En XP is veilig, als je gewoon een goede virusscanner hebt. Denk aan Nod32.
Ook als je surft kan je virussen oplopenquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik download niks, ik kijk of luister wel als het op de radio of tv komt of ik koop het.
Ik vond die film met de moorddadige vrachtwagenchauffeur wel aardig.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:00 schreef Nautilus. het volgende:
Dat geldt voor al het (verfilmde) werk van Stephen King.
Needful things, hoever gaan mensen voor het materialisme?quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik vond die film met de moorddadige vrachtwagenchauffeur wel aardig.
Rose Red is leuk verfilmd.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:00 schreef Nautilus. het volgende:
Dat geldt voor al het (verfilmde) werk van Stephen King.
Wat?quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Needful things, hoever gaan mensen voor het materialisme?
Heeft niks met je vrachtwagen killer te maken.
Je bedoelt 'Maximum Overdrive'?quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik vond die film met de moorddadige vrachtwagenchauffeur wel aardig.
Klopt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Needful Things is ook volgens mij van Stephen king.
Nee, die film waarin twee jongens een geintie uithalen met een vrachtwagenchauffeur door hem naar een motel te lokken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bedoelt 'Maximum Overdrive'?
Die zijn ongeletterd, je zal het moeten voorlezen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Henk en Ingrid van de miljoenennota vinden.
Ik zal ze even gaan bellen.
Dit blijkt Joyride te zijn, naar Jack Ketchum.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:09 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, die film waarin twee jongens een geintie uithalen met een vrachtwagenchauffeur door hem naar een motel te lokken.
Er zitten ook zeer hoogopgeleiden bij de PVV, die een echte universitaire opleiding hebben genoten. Kijk maar naar Tony van Dijck.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:09 schreef waht het volgende:
[..]
Die zijn ongeletterd, je zal het moeten voorlezen.
Daar is ook een sequel van, ik weet de naam effe niet, die vent heeft als bijnaam rusty nails.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:09 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, die film waarin twee jongens een geintie uithalen met een vrachtwagenchauffeur door hem naar een motel te lokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |