quote:Op zaterdag 17 september 2011 04:54 schreef Drugshond het volgende:
Alleen de muziek in de jaren 90 was minder..... soit.
A2000?quote:Op zaterdag 17 september 2011 04:58 schreef Drugshond het volgende:
700 gulden.... dat was 1 maand toen ik net internet had met een wanadoo inbel abbo.
Toen gelijk maar kabel genomen... en zit nog steeds bij dezelfde provider.
Klopt. Massive Attack +1quote:Op zaterdag 17 september 2011 05:11 schreef Drugshond het volgende:
Elk decennium heeft zijn hoogtepunten.
Wacht niet op de goede vrouw. Ze bestaat niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:49 schreef Friek_ het volgende:
Soms weet ik echt niet wat ik met vrouwen aan moet. Gisteren was het weer zo ver: één of ander meisje kwam (in de kroeg) plots heel dicht bij me dansen. Zo dichtbij dat af en toe haar haar reet langs m'n lul schuurde. Wat moet je dan doen? Vragen of ze even stapje opzij zet? Mee gaan dansen? Aanspreken?
Wanneer wordt dat proces toch eens wat eenduidiger.
Dat doe ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:52 schreef waht het volgende:
[..]
Wacht niet op de goede vrouw. Ze bestaat niet.
Misschien is dit wat voor je: http://www.thebearrocks.com/contests/winawife/browse.aspxquote:
Wellicht wel. Dan is de hele boel tenminste geregeld.quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien is dit wat voor je: http://www.thebearrocks.com/contests/winawife/browse.aspx
quote:VVD-prominent Verwaayen in NRC: kabinet-Rutte is ‘niet bevlogen’
Ben Verwaayen, VVD-prominent en bestuursvoorzitter van Alcatel-Lucent. Foto NRC Handelsblad / Vincent Menzel
door Pim van den Dool
BINNENLAND De regering is “niet bevlogen” en kan in de huidige situatie geen “vernieuwend beleid” voeren. Dat zegt het prominente VVD-lid Ben Verwaayen vandaag in een interview met NRC Handelsblad.
Volgens Verwaayen, een van Ruttes belangrijkste vertrouwelingen is een “bevlogen” beleid pas mogelijk bij een tweede kabinet-Rutte. Na afloop daarvan moet premier Mark Rutte dan wel “wegwezen”, aldus Verwaayen in een vraaggesprek met onze politiek redacteuren Freek Staps en Derk Stokmans.
Volgens Verwaayen is de “hype” over de islam voorbij. Hij zegt dat Nederland geen “anti-islam-land” is en dat er bovendien de afgelopen jaren zoveel over gesproken is dat “het een beetje uitgepieterd” zou zijn. Volgens de VVD’er Verwaayen vloeien de recente aanvallen van Geert Wilders op het economisch instabiele Griekenland daar logisch uit voort: “De Grieken zijn de nieuwe moslims.”
Verwaayen betoogt dat Nederlanders geen vertrouwen meer hebben in autoriteiten. Dat vertrouwen moet het kabinet eerst terugwinnen voordat het de nodige vernieuwingen kan doorvoeren. Dat gebeurt volgens Verwaayen door eerst de staatsfinanciën verbeteren, de overheid te verkleinen de veiligheid te vergroten. Een volgend kabinet-Rutte zou volgens Verwaayen het onderwijs moeten verbeteren, “de grenzen opengooien voor al het talent in de wereld” en het makkelijker moeten maken mensen te ontslaan en aan te nemen.
Zijn oproep aan Rutte om na twee termijnen te vertrekken is ingegeven door de ervaring van Verwaayen dat leiderschap „beperkt houdbaar” is. Verwaayen onderhoudt nauwe banden met diverse VVD-ministers en wordt binnen de partij gezien als richtinggevend. Hij is nu topman van Alcatel-Lucent, een Amerikaans-Frans telecombedrijf met 80.000 werknemers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |