Net zo leuk als Outfoxed?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:33 schreef Dutchnative het volgende:
Leuke reportage van Zembla over de Telegraaf
Heb Outfoxed niet gezien, maar denk het nietquote:
Ik vond het vermakelijke docu op cynische wijze. Schaamteloze bewoners van de dark side.quote:
Bijna, misschien zondag.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kan je al een potje voetballuh?
Vind Sjuul niet zo leuk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:33 schreef Dutchnative het volgende:
Leuke reportage van Zembla over de Telegraaf
tsjaquote:
Ik weiger een talentenjacht te kijken waarbij Gordon in de jury zitquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:59 schreef betyar het volgende:
dat mens op rtl4 kan echt niet zingen wat een drama.
Hij moest er eens een voorbeeld aan nemenquote:
Nadeel van de vrouw met de remote.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:59 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik weiger een talentenjacht te kijken waarbij Gordon in de jury zit
Ik weiger sowieso naar zo'n programma te kijkenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:59 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik weiger een talentenjacht te kijken waarbij Gordon in de jury zit
Er moet toch wel een trucje zijn om op een of andere manier verder te zappen, of RTL4 te omzeilen, of iets dergelijksquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Nadeel van de vrouw met de remote.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weiger sowieso naar zo'n programma te kijken
Dat nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:02 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik weiger sowieso naar zo'n programma te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |