Oh, toch welquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:15 schreef Dutchnative het volgende:
w
[..]
Waarom doen die links het niet verdomme
Je zoekt gewoon het uiterste geval op.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:15 schreef Dutchnative het volgende:
w
[..]
Waarom doen die links het niet verdomme
Nee hoor, gewoon gegoogeld op Animequote:Op vrijdag 16 september 2011 22:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je zoekt gewoon het uiterste geval op.
Waarschijnlijk heb je nog nooit een fatsoenlijke anime gezien
Maar de plaatjes die aan het stereotype voldoen komen natuurlijk als eerste naar boven.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon gegoogeld op Anime
Mwoah, heb wel eens Pokémon en Yu-Gi-Oh gekeken, daarin zie je dat soort types ookquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar de plaatjes die aan het stereotype voldoen komen natuurlijk als eerste naar boven.
Maar het wordt altijd zo onterecht aangevallen. En ik heb niks met hentaiquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:20 schreef Boze_Appel het volgende:
robin, je moet niet beginnen met anime/hentai verdedigen. Als je het zelf leuk vindt prima, maar hou het lekker voor jezelf.
Dat is niet representatief voor alle seriesquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:20 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Mwoah, heb wel eens Pokémon en Yu-Gi-Oh gekeken, daarin zie je dat soort types ook
Het is vaak niet onterecht.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Maar het wordt altijd zo onterecht aangevallen. En ik heb niks met hentai
Maar het lijkt me wel duidelijk dat het vaker voorkomt in dat soort seriesquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is niet representatief voor alle series
Lijkt me wel grappig. Niet echt een diepgaand verhaal zo te horenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Robin, dit is wel leuke anime (technisc gezien)
Jaren '80 tekenfilms, nee. Het was goedkoop om in Japan die zooi te laten maken en in de Europa/VS die ellende uit te zenden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig. Niet echt een diepgaand verhaal zo te horen
Net als Alfred Jodocus Kwak.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jaren '80 tekenfilms, nee. Het was goedkoop om in Japan die zooi te laten maken en in de Europa/VS die ellende uit te zenden.
t was leuk hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Net als Alfred Jodocus Kwak.
In mijn anime komen de theorieën van filosofen en wetenschappers in voorquote:
In Alfred J. Kwak werd mij links pro-dierenwelzijn denken ingestamptquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In mijn anime komen de theorieën van filosofen en wetenschappers in voor![]()
Bron: http://en.wikipedia.org/w(...)me%29#Psychoanalysis
En wikipedia is een extra reden om anime te haten. Fucking sperglords die jaren ruziemaken of crucifixion in anime bij het main topic over crucifixion hoort. DE TERING.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In mijn anime komen de theorieën van filosofen en wetenschappers in voor![]()
Bron: http://en.wikipedia.org/w(...)me%29#Psychoanalysis
/care, right?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En wikipedia is een extra reden om anime te haten. Fucking sperglords die jaren ruziemaken of crucifixion in anime bij het main topic over crucifixion hoort. DE TERING.
Tuurlijk, maar dan mag ik er nog steeds wel een mening over hebben.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:40 schreef waht het volgende:
[..]
/care, right?
Als ze maar geen subversieve activiteiten ondernemen moet men vooral doen waar het zin in heeft, behoudens gangbare normen.
Mijn menungquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan mag ik er nog steeds wel een mening over hebben.
Dat staat buiten kijf.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een mening hebben is zwaar overrated.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Was DBZ en Pokemon dat niet?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:47 schreef Nautilus. het volgende:
Anime. Ik snap niet dat mensen die shit serieus nemen.
Ze zouden eigenlijk verboden moeten worden!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een mening hebben is zwaar overrated.
Bel Teeven die ziet er vast wel iets in.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze zouden eigenlijk verboden moeten worden!
Alstublieftquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:59 schreef betyar het volgende:
De uitvinder van icepacks verdient een nobelprijs dat is mijn held
quote:Jacob Spencer founded Nortech Labs in 1961, with the first office located in Bellmore, New York. In 1971, Jacob submitted an application for the nation’s first patent involving a flexible gel application for hot and cold therapy. Patent # 3,780,537 was granted in 1973 and the ThermaKool Reusable Hot / Cold Gel Pack was born. That was the first of many innovations that Nortech would contribute to the medical and healthcare field.
Tsja, die Nostalgie, vind het altijd een beetje dubbelquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dankzij gorbatsjov en jeltsin hebben kapitalistisch denkende russen de olie industrie en de de huizenmarkt op de belangrijkste plaatsen in handen, waar de gemmiddelde rus verlangt naar het communisme, aangezien dat er iig voor zorgde dat ze huisvesting en zorg hadden.
Het probleem is niet dat het moest gebeuren, maar meer meer de snelheid waarmee het gebeure. Communisme was al een jaar of tien dood voordat de muur viel, probleem is meer dat men die systemen te snel heeft omgevormd.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:09 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Tsja, die Nostalgie, vind het altijd een beetje dubbel
Het was geen bewuste omvorming. Het was een simpele verdeling van de buit onder snelle aasgieren.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het probleem is niet dat het moest gebeuren, maar meer meer de snelheid waarmee het gebeure. Communisme was al een jaar of tien dood voordat de muur viel, probleem is meer dat men die systemen te snel heeft omgevormd.
Daar was al geen sprake meer van toen brezjnev overleed.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Niet hervormen. Niet terugtrekken uit Afghanistan. Gewelddadig de Unie behouden.
Waarvan niet? Dat waren allemaal opties. Niet de verstandigste, maar het waren opties.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daar was al geen sprake meer van toen brezjnev overleed.
toen de muur op breken stond en het ijzeren gordijn niet meer waterdicht was, waren er weinig opties meer over voor gorbatsjov dan het in rusland over glasnost en perestrojka te hebben, hij heeft het elegant opgelost, maar hij had ook geen keuze.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Waarvan niet? Dat waren allemaal opties. Niet de verstandigste, maar het waren opties.
Dat is het punt, hij had die keuze wel. Hij kon gewoon zeggen: doen we niet. Dat is duidelijk?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
toen de muur op breken stond en het ijzeren gordijn niet meer waterdicht was, waren er weinig opties meer over voor gorbatsjov dan het in rusland over glasnost en perestrojka te hebben, hij heeft het elegant opgelost, maar hij had ook geen keuze.
Toen hij die keuze moest maken, had hij deze niet meer.quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:33 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is het punt, hij had die keuze wel. Hij kon gewoon zeggen: doen we niet. Dat is duidelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |