Kan ik dit wel zeggen wanneer ik het werk van die titel niet gelezen heb?quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:29 schreef TitusPullo het volgende:
Ik ervaar een verlangen naar ontroostbaarheid.
Windows 8 vind ik heel slecht er uit zien. Lijkt me leuk voor een tablet, maar niet om met een muis en toetsenbord te besturen. Gewoon gaan voor Windows 7.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Nu een nieuwe computer met Windows 7 kopen of toch maar wachten op Windows 8?
Robin, vind jij XP nog veilig genoeg?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij volgt denk ik de Eurocrisis met belangstelling?
Begin nu niet weer.quote:
Windows 8 heeft ook een gewonen desktoplook en diverse applicaties zijn twee versies van. De 'tablet'-versie heeft bv. geen flash of andere plugins terwijl de desktopversie dat gewoon wel heeft.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Windows 8 vind ik heel slecht er uit zien. Lijkt me leuk voor een tablet, maar niet om met een muis en toetsenbord te besturen. Gewoon gaan voor Windows 7.
En XP is veilig, als je gewoon een goede virusscanner hebt. Denk aan Nod32.
Als je Linux gebruikt wel jaquote:
Ik download niks, ik kijk of luister wel als het op de radio of tv komt of ik koop het.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je Linux gebruikt wel ja
Maar bij Windows is het echt wel noodzakelijk als je veel download.
Het schijnt dat je best snel naar de metro interface moet overschakelen voor een andere applicatie, die speciaal geschreven is voor metro. Dat lijkt me een beetje irritant.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Windows 8 heeft ook een gewonen desktoplook en diverse applicaties zijn twee versies van. De 'tablet'-versie heeft bv. geen flash of andere plugins terwijl de desktopversie dat gewoon wel heeft.
Heb de beta in virtualbox uitgeprobeerd en de 'tablet'-versie is best waardeloos en de desktopversie is gewoon standaard windows 7.
Goede film voor een eerste afspraakje.quote:
Ik heb ze pas alle vier weer eens bekeken. Blijven geweldige films waarbij de derde toch de leukste blijft.quote:
Als dat de Die Hard is met Samuel L. Jackson ben ik het er mee eens.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb ze pas alle vier weer eens bekeken. Blijven geweldige films waarbij de derde toch de leukste blijft.
Yup, dat is die.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Als dat de Die Hard is met Samuel L. Jackson ben ik het er mee eens.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:49 schreef eriksd het volgende:
Alle DIe Hard's Films met Bruce Willis zijn oke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |