Die moet ik nog steeds een keer kijken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:52 schreef TitusPullo het volgende:
Ik heb gisteren de film 1408 gezien.
Dank voor je antwoord.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Windows 8 vind ik heel slecht er uit zien. Lijkt me leuk voor een tablet, maar niet om met een muis en toetsenbord te besturen. Gewoon gaan voor Windows 7.
En XP is veilig, als je gewoon een goede virusscanner hebt. Denk aan Nod32.
Ook als je surft kan je virussen oplopenquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik download niks, ik kijk of luister wel als het op de radio of tv komt of ik koop het.
Ik vond die film met de moorddadige vrachtwagenchauffeur wel aardig.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:00 schreef Nautilus. het volgende:
Dat geldt voor al het (verfilmde) werk van Stephen King.
Needful things, hoever gaan mensen voor het materialisme?quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik vond die film met de moorddadige vrachtwagenchauffeur wel aardig.
Rose Red is leuk verfilmd.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:00 schreef Nautilus. het volgende:
Dat geldt voor al het (verfilmde) werk van Stephen King.
Wat?quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Needful things, hoever gaan mensen voor het materialisme?
Heeft niks met je vrachtwagen killer te maken.
Je bedoelt 'Maximum Overdrive'?quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik vond die film met de moorddadige vrachtwagenchauffeur wel aardig.
Klopt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Needful Things is ook volgens mij van Stephen king.
Nee, die film waarin twee jongens een geintie uithalen met een vrachtwagenchauffeur door hem naar een motel te lokken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bedoelt 'Maximum Overdrive'?
Die zijn ongeletterd, je zal het moeten voorlezen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:05 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Henk en Ingrid van de miljoenennota vinden.
Ik zal ze even gaan bellen.
Dit blijkt Joyride te zijn, naar Jack Ketchum.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:09 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, die film waarin twee jongens een geintie uithalen met een vrachtwagenchauffeur door hem naar een motel te lokken.
Er zitten ook zeer hoogopgeleiden bij de PVV, die een echte universitaire opleiding hebben genoten. Kijk maar naar Tony van Dijck.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:09 schreef waht het volgende:
[..]
Die zijn ongeletterd, je zal het moeten voorlezen.
Daar is ook een sequel van, ik weet de naam effe niet, die vent heeft als bijnaam rusty nails.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:09 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, die film waarin twee jongens een geintie uithalen met een vrachtwagenchauffeur door hem naar een motel te lokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |