!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad.
Sowieso kijk ik geen "echte series" meer. Alleen nog maar anime
Dit soort taal gaat mijn pet te bovenquote:
Uit de "favorieten" lijst verwijderenquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:03 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Er moet toch wel een trucje zijn om op een of andere manier verder te zappen, of RTL4 te omzeilen, of iets dergelijks
Too deep for you.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dit soort taal gaat mijn pet te boven
Hm, maar ik wil nog wel het Ontbijtnieuws zienquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Uit de "favorieten" lijst verwijderen
Ichquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad.
Sowieso kijk ik geen "echte series" meer. Alleen nog maar anime
= al 1 stuk beterquote:
Heb laatst dit boek gelezen. Aanrader.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:02 schreef Dutchnative het volgende:
Ben van plan dit boek te bestellen
Nu we toch bezig zijn, lees nu ditquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:07 schreef waht het volgende:
[..]
Heb laatst dit boek gelezen. Aanrader.
Daar zit natuurlijk allerlei politieke propaganda inquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:06 schreef betyar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat verklaart je politieke voorkeur. Je haalt het uit cartoons.
Alfred J. Kwak is ook een cartoon.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar zit natuurlijk allerlei politieke propaganda in___
Ah, die zal ook interessant zijn. Z´n documentaires zijn in ieder geval uitstekend.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:09 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn, lees nu dit
Wel het propageren van het schoonheidsideaal in de vorm van vierkante gezichtjes en vierkant, rood/blauw/groen haarquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar zit natuurlijk allerlei politieke propaganda in___
Inderdaad, geweldige journalistquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:11 schreef waht het volgende:
[..]
Ah, die zal ook interessant zijn. Z´n documentaires zijn in ieder geval uitstekend.
Stereotypesquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:11 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wel het propageren van het schoonheidsideaal in de vorm van vierkante gezichtjes en vierkant, rood/blauw/groen haar
Moslimpje porren.....quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het gezien. Moslims ophitsen in de hoop dat ze iemand iets aandoen - jakkes.
Nee hoorquote:
Hee een kaaklijn.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:14 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee hoor
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |