Tsja, te veel geld heb je nooit, maar... ik heb er geen probleem mee.quote:Op zaterdag 17 september 2011 02:59 schreef remlof het volgende:
Ik heb teveel geld, ik krijg het niet op. Waarschijnlijk heb ik volgend jaar minder maar dan heb ik nog meer dan genoeg, ik heb mazzel.
Maar ik blijf sociaaldemocraat en ik blijf PvdA stemmen want niet iedereen heeft het zo goed als ik.
Wat stem jij?quote:Op zaterdag 17 september 2011 03:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Tsja, te veel geld heb je nooit, maar... ik heb er geen probleem mee.
Nou, het is geen alledaagse bezigheid. Vorige keer D66. Volgende keer niet meer. Gewoon niet, denk ik.quote:
Dat is een verspiide stem, waarom zou je niet meer D66 stemmen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 03:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, het is geen alledaagse bezigheid. Vorige keer D66. Volgende keer niet meer. Gewoon niet, denk ik.
Omdat ik het op een aantal fundamentele punten oneens ben met henquote:Op zaterdag 17 september 2011 03:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is een verspiide stem, waarom zou je niet meer D66 stemmen?
Maar je hoeft het toch niet fundamenteel eens met hen te zijn om een parlement te kiezen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 03:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Omdat ik het op een aantal fundamentele punten oneens ben met hen
Dat zie ik dus wel helemaal zitten, maar op de meeste andere punten sta ik dichter bij de PvdA.quote:Op zaterdag 17 september 2011 03:21 schreef Drugshond het volgende:
D66 zie ik wel zitten op het gebied van innovatie... maar hun heil Europa tegen elke prijs zie ik minder zitten.
Ow ja, ik heb nog wel normale vloeitjes ergens.quote:Op zaterdag 17 september 2011 03:50 schreef Drugshond het volgende:
Tuurlijk plakt een vloei...... beter je best doen.
Soms neem ik een krant of een blanco A4... roken zal ik.
Ja leukquote:Op zaterdag 17 september 2011 03:58 schreef Drugshond het volgende:
Origami voor blowers.
[ afbeelding ]
Ja op de A12.quote:Op zaterdag 17 september 2011 04:02 schreef Drugshond het volgende:
ergens in de buurt een 24/7 tankshop open ?
What a crap songquote:Op zaterdag 17 september 2011 04:08 schreef Drugshond het volgende:
Toevalstreffer gisteren...cross search on Amazon.... goeie band.
De clip is nog mooier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |