Dat is de bedoeling. Gekke aapjes kijken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:30 schreef Flugel83 het volgende:
Zijn er echt personen die bij dit programma iets anders voelen dan plaatsvervangende schaamte? Wat een verschrikkelijk programma en wat een stel kansloze prutsers.
Had je überhaupt de indruk dat ze na dit programma zouden doorbreken in de Nederlandse rapscene dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:34 schreef Mark het volgende:
Voor zover het programma nog serieus te nemen is: het werd pijnlijk duidelijk dat de meesten geen freestyle skills hebben, soms pas een paar maanden bezig zijn, hun Engels nogal wat mankementen vertoond en ze al met al dus geen enkele kans maken op wat dan ook behalve wat tijdelijke bekendheid in NL. Alleen nog kijken vanwege de amusementswaarde dus.
En WTF loopt die Biggah continu met zijn handjes gevouwen? Wil ie priester worden ofzo?
Die had hij gewoon meteen daar moeten pakken! Blow that back out!quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Die negerin ook die de hele tijd ook hard zit te trollen en MCBiggah die er nog in trapt ook.!
Alsof.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:19 schreef Sickert het volgende:
[..]
Die had hij gewoon meteen daar moeten pakken! Blow that back out!
Die heeft nog nooit een halfnaakte vrouw van zo dichtbij gezien.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:07 schreef roepdeman het volgende:
Biggah+Lapdance = zeker weten pagga slaan als ie weer in z'n stapelbed ligt.
Hij was nog niet gewond dus dat trollen viel wel mee.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Die negerin ook die de hele tijd ook hard zit te trollen en MCBiggah die er nog in trapt ook.!
Wat?quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij was nog niet gewond dus dat trollen viel wel mee.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft zelf ook wel optredens.
Als ik G-Low zie heb ik altijd het gevoel alsof ik Koefnoen aan het kijken ben.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:15 schreef Probability het volgende:
En G-Low met z'n vlechtjes en die afdruk van die bandana in zijn gezicht en dat accent![]()
![]()
!!
Dat vind ik juist de meest irritante. Die andere gasten zijn gewoon enorm slecht, maar weten dat niet van zichzelf. Dat is nog een beetje aandoenlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:04 schreef Stommie het volgende:
Net aflevering 1 en 2 gekeken, geproest van het lachen.
Vooral die Biggah en G-Low, de grootste faalhazen die ik de laatste tijd gezien heb.![]()
Die Pol is volgens mij nog de normaalste.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:41 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Als ik G-Low zie heb ik altijd het gevoel alsof ik Koefnoen aan het kijken ben.
Idd. komen allemaal zwaar tekort. Wel grappig dat de nummers van Otie op youtube vaker bekeken zijn dan die van de "pro's" thosechosen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:34 schreef Mark het volgende:
Voor zover het programma nog serieus te nemen is: het werd pijnlijk duidelijk dat de meesten geen freestyle skills hebben, soms pas een paar maanden bezig zijn, hun Engels nogal wat mankementen vertoond en ze al met al dus geen enkele kans maken op wat dan ook behalve wat tijdelijke bekendheid in NL. Alleen nog kijken vanwege de amusementswaarde dus.
En WTF loopt die Biggah continu met zijn handjes gevouwen? Wil ie priester worden ofzo?
Ze kunnen er niks van, kom op zegquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:49 schreef NumberSeven het volgende:
Op zich zijn pol, otie en lee-yo best serieus in hun ding en hebben ze nog bijna geen blunders gemaakt, als g-low en mc-biggah er niet waren dan was er niet eens zoveel om uit te lachen.
Mensen die zich daartoe verlagen zijn net zo sneu als hun slachtofferquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:47 schreef Stommie het volgende:
G-low wordt all getrolld op hyves
Zooo jij bent echt het voorbeeld voor veel jonge rappers die strugglen in de scene. Echte OG man. Vet haar ook man, echt ruff. Kledingstijl enzo past echt goed bij je huidskleur ook enzo
![]()
![]()
![]()
tuurlijk, dat is de bedoeling. anders zouden ze wel fresku etc. sturen. maar wat ik bedoel is dat ze veel minder vatbaar zijn om compleet uitgelachen te worden dan die andere 2.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:50 schreef arucard het volgende:
[..]
Ze kunnen er niks van, kom op zeg
Zwakzinnigen slaat men niet zo snelquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:04 schreef Crimyclown het volgende:
Sup Niggah.
Dat MC Biggah nog tanden in zijn mond heeft zitten is mij een raadsel.
Noem je dat trollenquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:47 schreef Stommie het volgende:
G-low wordt all getrolld op hyves
Zooo jij bent echt het voorbeeld voor veel jonge rappers die strugglen in de scene. Echte OG man. Vet haar ook man, echt ruff. Kledingstijl enzo past echt goed bij je huidskleur ook enzo
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:12 schreef Captainp00face het volgende:
Lee-Yo's Youtube
http://www.youtube.com/user/duleeyo
Nee man, dit meen je nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:12 schreef Captainp00face het volgende:
Lee-Yo's Youtube
http://www.youtube.com/user/duleeyo
Het kan dus nog ergerquote:
Ik zou mijn naam veranderen in MC Grand Wizzard en dat nigger handhaven.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:04 schreef Crimyclown het volgende:
Sup Niggah.
Dat MC Biggah nog tanden in zijn mond heeft zitten is mij een raadsel.
quote:
Dat is zij inderdaad.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:36 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze toch? Not that bad...
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:41 schreef Morrigan het volgende:
Ik heb net allebei de afleveringen bekeken. Moet het nog allemaal even laten bezinken.
[..]
Dat is zij inderdaad.
Ze's pas een jaartje out of jail.quote:Legal issues
In January 2009, Saaphyri was sentenced to three years in prison after failing to show up for a November 2005 court date.[2] She was charged with unauthorized use of her uncle's identity.[9] She served 22 months, and was released in August 2010.[9]
Oh oh, ik ging kapot met die Sinterklaas Kapoentje-battlerap.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:06 schreef roos85 het volgende:
Sinterklaas Kapoentje, dit is een groentje
Je kunt veel zeggen, maar die P2 kan nog wel een beetje zingen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:01 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
idd, heeft ie toch nog talent.
Gewoon neuken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:47 schreef pberends het volgende:
wat was breaking that back nou? klaarkomen op de rug of gewoon van achteren nemen?
Maar niet specifiek doggy style?quote:
Hij heeft wel lef; hij lijkt voor ongeveer 1% op Eminem.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:36 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze toch? Not that bad...
Breaking that back?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:47 schreef pberends het volgende:
wat was breaking that back nou? klaarkomen op de rug of gewoon van achteren nemen?
Da's wel jammer ja, nu hebben we een k*t-TTquote:Op vrijdag 16 september 2011 01:29 schreef Luchtkoker het volgende:
En verder. Waarom moest ik de lapo hebben
getting your back blown outquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:47 schreef pberends het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom die negers nou zo wild werden van het woord Nigga...quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:39 schreef Stommie het volgende:
My name is mc biggah
I'm a real ass nigga
........
Ey niet zo een disrespect homiequote:Op zaterdag 17 september 2011 12:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom die negers nou zo wild werden van het woord Nigga...
Wat een jankbekken, elke rapper heeft het over nigger dit, nigger dat... nigger zus, nigger zo....
Alsof ze aan Amerikanen een niggerpas vragen...
Zielig gejank en/of toneelspel
Ik zou die linker op 1.56 wel doen.quote:
nee jijquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:37 schreef D. het volgende:
[..]
Da's wel jammer ja, nu hebben we een k*t-TT
quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:29 schreef pberends het volgende:
Biggah staat altijd voor de camera alsof hij z'n schouders kunstmatig hoog houdt.
quote:
Rhiant en populair doen.quote:Na het succes van "Ik Kom Uit Ambacht" komen Lee-Yo & Permanent weer met wat nieuws. Zij zijn namelijk benaderd door het bedrijf "Rhiant", die graag wilden dat zij een rap- en videoclip voor ze maakten. Lee-Yo & Permanent konden dit aanbod niet afslaan zoals je ziet! Bekijk de video en ontdek de kracht van Rhiant & deze 2 rappers bij elkaar, samen staan we sterk!
Hij heeft dan ook geen nekquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:29 schreef pberends het volgende:
Biggah staat altijd voor de camera alsof hij z'n schouders kunstmatig hoog houdt.
quote:
MATHERVACKING BITSCHquote:Op zondag 18 september 2011 10:13 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goede vraag: waar is zijn nek?
Waarom kijkt hij altijd alsof hij keihard moet schijten?quote:Op zondag 18 september 2011 10:13 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goede vraag: waar is zijn nek?
Omdat hij uit Heerlen komt, de gevaarlijkste buurt van Nederland. Daar moet je altijd op je hoede zijn.quote:Op zondag 18 september 2011 17:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom kijkt hij altijd alsof hij keihard moet schijten?
quote:
en ongeveer iedereen uit de serie vind zijn haar niet kunnenquote:Op zondag 18 september 2011 17:10 schreef Fenomeno het volgende:
Die Angelo is wel de grootste debiel van het stel.
"Die Mexicaan, die is kei racistisch!!!"
"Mijn naam is G-low, en de G, die staat voor gangster"
En dan met dat accent erbij
Hey maar friends & family wel hoor...tis toch gangsta zo'n kapsel voor 25 euroquote:Op zondag 18 september 2011 18:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en ongeveer iedereen uit de serie vind zijn haar niet kunnen
Jo jo, MC Biggah is a real ass indo-nigga!quote:Op zondag 18 september 2011 17:01 schreef Tim86 het volgende:
Hij lijkt meer op een kikker dan een nigger in ieder geval
Ik vind 'm toch wel een beetje de nieuwe Jokertje. Ik hou niet van Limburgers (vooral CDA'ers), maar dat accent is hilarisch.quote:Op zondag 18 september 2011 17:10 schreef Fenomeno het volgende:
Die Angelo is wel de grootste debiel van het stel.
"Die Mexicaan, die is kei racistisch!!!"
"Mijn naam is G-low, en de G, die staat voor gangster"
En dan met dat accent erbij
titel moet gewoon goed zijn, anders is het lastig voor mensen die de search gebruiken. Anders moet je het twee keer in de titel zetten.quote:Op zondag 18 september 2011 20:40 schreef Luchtkoker het volgende:
Is mijn TT trouwens aangepast? Had ik er niet Holland in 'du' hood van gemaakt, om Kempi te eren?
Z'n moeder vond dat wel ruig en daarom gaat ze ook altijd mee naar die boekingen...quote:Op zondag 18 september 2011 18:44 schreef matthijst het volgende:
Snap dat gejank over dat haar niet zo: het zijn allemaal wiggers, past er wel goed bij
En zeiden z'n ouders nou over G-Low dat ie geboekt werd voor sweet sixteen parties?
WTF?
Lonny G. zal trots zijn.quote:Op zondag 18 september 2011 23:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Jo jo, MC Biggah is a real ass indo-nigga!
Zag er eerder uit als een arabierquote:Op zondag 18 september 2011 23:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind 'm toch wel een beetje de nieuwe Jokertje. Ik hou niet van Limburgers (vooral CDA'ers), maar dat accent is hilarisch.
En waarom accepteren die kut-Mexicanen niet gewoon EU-identiteitskaarten?
Same !quote:Op maandag 19 september 2011 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ik verheug me nu alweer op donderdag.
Kok Lonnyquote:
quote:Op maandag 19 september 2011 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ik verheug me nu alweer op donderdag.
NAISE!! waar ?quote:Op maandag 19 september 2011 17:41 schreef KrentebolHooft het volgende:
Het zusje van een vriend van me heeft binnenkort een afscheidsfeest op haar opleiding. Daarvoor hebben ze MC biggah en G-Low geboekt
Ik ken nog wel een goed liedje dat Sterretje kan gaan zingen.quote:Op maandag 19 september 2011 22:28 schreef KrentebolHooft het volgende:
Is dit al gepost? Oh oh cherso cast's mening over Holland in da Hood.
En sterretje die er nog een rap tegen aangooit op het eind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zondag 18 september 2011 23:13 schreef pberends het volgende:
[..]
titel moet gewoon goed zijn, anders is het lastig voor mensen die de search gebruiken. Anders moet je het twee keer in de titel zetten.
Ze zijn dus terug en er is dus geen flikker veranderd, niks geen gangster gewordenquote:Op dinsdag 20 september 2011 00:54 schreef Pwn_zoon het volgende:
whaha die negerin op haar twitter:
those dudes from holland in da hood are virgins, so that's why they were shocked #smh.. lol
On set of my new realitu show and I had to ho HARD on this clown...
A lesson in HOOD slang! and Hell naw you can't say NIGGA BIggah!!!
It will be in English too! It will air in the States after the Netherlands! I am gonna post the link so you guys can still see it will it is airing there
op haar facebook staan ook nog wat pics.
Blijkbaar komt er nog een make-over episode![]()
"I'm the style Guru on this episode"
Owja, MC Biggah heeft er nog steeds natte dromen van:
[ afbeelding ]
RT @MCBIGGAH: damn I miss the cutest queens/princess in L.A. like @Saaphyri.. AWww you so sweet !
Ach ze heeft goeie tieten en een dikke reet maar dan heb je het wel gehadquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Jezus, even die Twitter doorgelezen van die negerin.!
quote:Op dinsdag 20 september 2011 11:49 schreef dikkedaniel het volgende:
zouden jullie haar geven?(die negerin), ik wil vingers zien graag
Zekerquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:49 schreef dikkedaniel het volgende:
zouden jullie haar geven?(die negerin), ik wil vingers zien graag
Vreemd, negerinnen staan bekend om hun vrouwelijkheid.quote:Op woensdag 21 september 2011 07:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Lijkt wel een vent yo
@ otie rapsong , klinkt nog wel oke eigenlijk
Ben benieuwd wat de politie zou doen; en hoe die gasten het zouden doen in de gevangenis...quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:52 schreef Stommie het volgende:
[ afbeelding ]
EN TOEN KREEG IE HET!!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:46 schreef Wisheh het volgende:
Fuck, ik wil hem niet vet vinden...De beat is chill.
Geile smatjes wel.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:17 schreef pberends het volgende:
Kunnen we Biggah en G-low niet voor deze site inschrijven? http://www.wiggerworld.com/ (waarschuwing: xxx-content)
idd. otie heeft zoizo de beste rapsongs van holland in da hood, ook op youtube zijn zn clips t meest bekeken. Ik zocht ff op de anderen maar kon alleen van duleeyo wat vinden, dan vraag ik me af; hebben die anderen uberhaupt wel wat tracks opgenomen zelf?quote:Op woensdag 21 september 2011 07:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Lijkt wel een vent yo
@ otie rapsong , klinkt nog wel oke eigenlijk
G-Low heeft een eigen cd, met 4 nummersquote:Op donderdag 22 september 2011 12:37 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
idd. otie heeft zoizo de beste rapsongs van holland in da hood, ook op youtube zijn zn clips t meest bekeken. Ik zocht ff op de anderen maar kon alleen van duleeyo wat vinden, dan vraag ik me af; hebben die anderen uberhaupt wel wat tracks opgenomen zelf?
ze zijn allemaal slecht, anders zouden ze natuurlijk niet gecast worden. ze blijven allemaal amateurs, denk niet dat iemand gaat doorbreken, en als er al iemand doorbreekt dan zal t otie wel zijn.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:46 schreef arucard het volgende:
Otie is belachelijk slecht. Dat die andere nog idioter zijn doet daar niets aan af.
trololol. denk dat zn cd's uit medelijden zijn gekocht.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:47 schreef D. het volgende:
[..]
G-Low heeft een eigen cd, met 4 nummers
80 keer verkocht, voor 5 euro, reken maar uit
had je ze ook bij GIEL gezien?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:51 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
Ze deden het bij dwdd trouwens allemaal (behalve G-Low) wel een stuk vloeiendervond ik wel verrassend.
Viel mij ook op ja, zelfs G-Low deed het niet heel onaardig.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:51 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
Ze deden het bij dwdd trouwens allemaal (behalve G-Low) wel een stuk vloeiendervond ik wel verrassend.
It doesn't matter that Austin is his stepmom, this O.G is all over her bubbly butt and suckin' on dem big titties! Austin begs for his cum, and Bruce obliges by drilling her twat even faster, then pulls out and dumps his hot cum all over her face.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:17 schreef pberends het volgende:
Kunnen we Biggah en G-low niet voor deze site inschrijven? http://www.wiggerworld.com/ (waarschuwing: xxx-content)
Het overkomt je dan ook spontaan tijdens het aanzien van deze idioten. Maar het levert wel heerlijke tv opquote:Op donderdag 22 september 2011 15:07 schreef NumberSeven het volgende:
Ik heb nog nooit deze term zo vaak zien voorbij komen in een topic; "plaatsvervangende schaamte" haha, damn.
Het was niet superslecht, maar dat houdt in dat bij wijzen van spreken elke dwaas kan rappen met een beetje training. Dus unieke talenten zijn het helemaal niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:51 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
Dus elke idioot kan ook gitaar spelen met een beetje training? Idioot, praat niet over dingen waar je geen verstand van hebt.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Het was niet superslecht, maar dat houdt in dat bij wijzen van spreken elke dwaas kan rappen met een beetje training. Dus unieke talenten zijn het helemaal niet.
Wil je klappen?quote:Op donderdag 22 september 2011 17:02 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Dus elke idioot kan ook gitaar spelen met een beetje training? Idioot, praat niet over dingen waar je geen verstand van hebt.
Lees nog eens.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:02 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Dus elke idioot kan ook gitaar spelen met een beetje training? Idioot, praat niet over dingen waar je geen verstand van hebt.
Met een beetje training kan iedereen wel 3 akkoorden leren.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:02 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
gay, en dan ook nog oplezen van een mobieltje.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:07 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
had je ze ook bij GIEL gezien?
wel enkele reis dan he!?!?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:29 schreef NumberSeven het volgende:
Ik moet zeggen; heb t niet vaak gehad dat ik me echt verheug om een serie of soap te zien, volg die troep bijna nooit maar holland in da hood is gwn een garantie voor goede tv. We zouden een petitie moeten tekenen zodat ze elke maand nieuwe rappers sturen naar the getto, lol. win-win situatie.
mwah, denk eigenlijk niet dat rappers zich nog gaan aanmelden als ze zien hoe belachelijk ze worden gemaakt.quote:
Ach, als je al ziet hoe veel mensen auditie doen voor Oh oh cherso...quote:Op donderdag 22 september 2011 20:37 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
mwah, denk eigenlijk niet dat rappers zich nog gaan aanmelden als ze zien hoe belachelijk ze worden gemaakt.
holland in da hood vind ik toch echt een aantal gradaties erger, ik bedoel; G-Low. een blank klein jongetje met zachte g en accent, dreadlocks en doekje/oorbel...lolquote:Op donderdag 22 september 2011 20:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ach, als je al ziet hoe veel mensen auditie doen voor Oh oh cherso...
Die opnamen is 3 jaar oud, G-low is daar 18.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:43 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
holland in da hood vind ik toch echt een aantal gradaties erger, ik bedoel; G-Low. een blank klein jongetje met zachte g en accent, dreadlocks en doekje/oorbel...lol
ik snap niet waarom deze gasten niet mee zijn??? Nick en Wesley...
Nou, neequote:Op donderdag 22 september 2011 20:43 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
holland in da hood vind ik toch echt een aantal gradaties erger,...
Waarschijnlijk gesneuveld tijdens de beruchte gangwars van 2010. Er zijn toen een boel rappers heengegaanquote:Op donderdag 22 september 2011 21:22 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Die opnamen is 3 jaar oud, G-low is daar 18.
Nick en Wesley zitten waarschijnlijk niet meer bij de Dokkum West Side Cribs..
xDquote:Op donderdag 22 september 2011 21:43 schreef NumberSeven het volgende:
waar kan ik op internet meekijken, op rtl zie ik m niet staan
maakt dat HD het nou leuker?quote:
Mooier iigquote:Op donderdag 22 september 2011 21:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maakt dat HD het nou leuker?
dat zou ik ook hebbenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:45 schreef Bootje84 het volgende:
Rofl. die blik van die chick als ze vragen dat ze een hotelkamer in kunnen
dan kan je de puistjes van G-Low zienquote:
De vlechtjes van G-Lo!quote:
Een vol uurquote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:47 schreef donald_dick het volgende:
een rapper die Jammer de Pammer zegt
jij bent hier de grootste trollquote:Op donderdag 22 september 2011 21:48 schreef NumberSeven het volgende:
hee FANS, jullie hoeven niet voor elke scheet in t programma iets te posten hier hoor. trololol
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:48 schreef NumberSeven het volgende:
hee FANS, jullie hoeven niet voor elke scheet in t programma iets te posten hier hoor. trololol
Na ER geen reclame he?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:48 schreef Geo3kant het volgende:
Jezuswe zijn ook 2 minuten bezig................ lijkt amerika wel.
Jij hoeft hier ook niet te posten hoor.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:48 schreef NumberSeven het volgende:
het is tekstregistratie voor mensen die geen tv hebbenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:48 schreef NumberSeven het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Jij hoeft hier ook niet te posten hoor.
Daarvoor was geen reclame, vandaar...quote:Op donderdag 22 september 2011 21:48 schreef Captainp00face het volgende:
Wtf? Nu al reclame? Tering RTL.
Dit...quote:Op donderdag 22 september 2011 21:49 schreef MacorgaZ het volgende:
Echt puur Amerikaanse tv-show, na 3 minuten al reclame, dan tussendoor vast nog een keer en dan voor de laatste 2 minuten nog weer reclame.
Nogmaals: Altijd kwart vóór en kwart óver het hele uur is er reclame op RTL.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:48 schreef Captainp00face het volgende:
Wtf? Nu al reclame? Tering RTL.
echt fucked upquote:Op donderdag 22 september 2011 21:49 schreef MacorgaZ het volgende:
Echt puur Amerikaanse tv-show, na 3 minuten al reclame, dan tussendoor vast nog een keer en dan voor de laatste 2 minuten nog weer reclame.
Komt omdat het direct aansluit op Expeditie robinson.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:49 schreef MacorgaZ het volgende:
een keer? Of tweequote:Op donderdag 22 september 2011 21:49 schreef MacorgaZ het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
WTF is dit, nu alweer reclame na 3 minuten!!!!!!1
LEZENquote:Op donderdag 22 september 2011 21:49 schreef zoem het volgende:
[..]
Nogmaals: Altijd kwart vóór en kwart óver het hele uur is er reclame op RTL.
Het is ook In Da Hood en niet op het Malieveld!quote:Op donderdag 22 september 2011 21:49 schreef MacorgaZ het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:49 schreef Specularium het volgende:
Die Barry van Qmusic moeten ze kapotschieten.
Rtl is 80% van de zendtijd reclame, pauper zender..quote:Op donderdag 22 september 2011 21:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daarvoor was geen reclame, vandaar...
dan kijk je niet!quote:Op donderdag 22 september 2011 21:50 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Rtl is 80% van de zendtijd reclame, pauper zender..
Per uur iets van 15min reclame, dat is wettelijk vastgelegd geloof ik.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:50 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Rtl is 80% van de zendtijd reclame, pauper zender..
QFTquote:Op donderdag 22 september 2011 21:49 schreef Specularium het volgende:
ban, want verkapte doodswensing!quote:
Ook daar heb je reklame!quote:Op donderdag 22 september 2011 21:51 schreef Karina het volgende:
Weten jullie het nog niet, dat er reclame is op RTL? Anders neem je het op en kijk je morgen of via uitzendinggemist
nee, want wat je niet ziet, dat zie je nietquote:Op donderdag 22 september 2011 21:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Idd want dan is er geen reclame meer op rtl!!pauper
Da geluid ken ikquote:Op donderdag 22 september 2011 21:49 schreef Specularium het volgende:
Wel minder en maar 1 reclame, geen heel blok.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ook daar heb je reklame!
En als je dan die slider verzet krijg je een error, moet je weer F5'en..zwaar leven.
ondertitels graag!quote:Op donderdag 22 september 2011 21:52 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Yo swa was jouw probleem a mafkees?
Gewoon, nietquote:Op donderdag 22 september 2011 21:52 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik zit me nog steeds af te vragen hoe je nou "bijna kan zoenen"?
ben jij een kleuter ofzo dat je denkt dat wat je niet ziet niet gebeurt?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, want wat je niet ziet, dat zie je niet
Hoe kan je iemand stiekem zoenen?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:52 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik zit me nog steeds af te vragen hoe je nou "bijna kan zoenen"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |