idd. otie heeft zoizo de beste rapsongs van holland in da hood, ook op youtube zijn zn clips t meest bekeken. Ik zocht ff op de anderen maar kon alleen van duleeyo wat vinden, dan vraag ik me af; hebben die anderen uberhaupt wel wat tracks opgenomen zelf?quote:Op woensdag 21 september 2011 07:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Lijkt wel een vent yo
@ otie rapsong , klinkt nog wel oke eigenlijk
G-Low heeft een eigen cd, met 4 nummersquote:Op donderdag 22 september 2011 12:37 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
idd. otie heeft zoizo de beste rapsongs van holland in da hood, ook op youtube zijn zn clips t meest bekeken. Ik zocht ff op de anderen maar kon alleen van duleeyo wat vinden, dan vraag ik me af; hebben die anderen uberhaupt wel wat tracks opgenomen zelf?
ze zijn allemaal slecht, anders zouden ze natuurlijk niet gecast worden. ze blijven allemaal amateurs, denk niet dat iemand gaat doorbreken, en als er al iemand doorbreekt dan zal t otie wel zijn.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:46 schreef arucard het volgende:
Otie is belachelijk slecht. Dat die andere nog idioter zijn doet daar niets aan af.
trololol. denk dat zn cd's uit medelijden zijn gekocht.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:47 schreef D. het volgende:
[..]
G-Low heeft een eigen cd, met 4 nummers
80 keer verkocht, voor 5 euro, reken maar uit
had je ze ook bij GIEL gezien?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:51 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
Ze deden het bij dwdd trouwens allemaal (behalve G-Low) wel een stuk vloeiendervond ik wel verrassend.
Viel mij ook op ja, zelfs G-Low deed het niet heel onaardig.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:51 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
Ze deden het bij dwdd trouwens allemaal (behalve G-Low) wel een stuk vloeiendervond ik wel verrassend.
It doesn't matter that Austin is his stepmom, this O.G is all over her bubbly butt and suckin' on dem big titties! Austin begs for his cum, and Bruce obliges by drilling her twat even faster, then pulls out and dumps his hot cum all over her face.quote:Op woensdag 21 september 2011 14:17 schreef pberends het volgende:
Kunnen we Biggah en G-low niet voor deze site inschrijven? http://www.wiggerworld.com/ (waarschuwing: xxx-content)
Het overkomt je dan ook spontaan tijdens het aanzien van deze idioten. Maar het levert wel heerlijke tv opquote:Op donderdag 22 september 2011 15:07 schreef NumberSeven het volgende:
Ik heb nog nooit deze term zo vaak zien voorbij komen in een topic; "plaatsvervangende schaamte" haha, damn.
Het was niet superslecht, maar dat houdt in dat bij wijzen van spreken elke dwaas kan rappen met een beetje training. Dus unieke talenten zijn het helemaal niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:51 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
Dus elke idioot kan ook gitaar spelen met een beetje training? Idioot, praat niet over dingen waar je geen verstand van hebt.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Het was niet superslecht, maar dat houdt in dat bij wijzen van spreken elke dwaas kan rappen met een beetje training. Dus unieke talenten zijn het helemaal niet.
Wil je klappen?quote:Op donderdag 22 september 2011 17:02 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Dus elke idioot kan ook gitaar spelen met een beetje training? Idioot, praat niet over dingen waar je geen verstand van hebt.
Lees nog eens.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:02 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Dus elke idioot kan ook gitaar spelen met een beetje training? Idioot, praat niet over dingen waar je geen verstand van hebt.
Met een beetje training kan iedereen wel 3 akkoorden leren.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:02 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
gay, en dan ook nog oplezen van een mobieltje.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:07 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
had je ze ook bij GIEL gezien?
wel enkele reis dan he!?!?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:29 schreef NumberSeven het volgende:
Ik moet zeggen; heb t niet vaak gehad dat ik me echt verheug om een serie of soap te zien, volg die troep bijna nooit maar holland in da hood is gwn een garantie voor goede tv. We zouden een petitie moeten tekenen zodat ze elke maand nieuwe rappers sturen naar the getto, lol. win-win situatie.
mwah, denk eigenlijk niet dat rappers zich nog gaan aanmelden als ze zien hoe belachelijk ze worden gemaakt.quote:
Ach, als je al ziet hoe veel mensen auditie doen voor Oh oh cherso...quote:Op donderdag 22 september 2011 20:37 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
mwah, denk eigenlijk niet dat rappers zich nog gaan aanmelden als ze zien hoe belachelijk ze worden gemaakt.
holland in da hood vind ik toch echt een aantal gradaties erger, ik bedoel; G-Low. een blank klein jongetje met zachte g en accent, dreadlocks en doekje/oorbel...lolquote:Op donderdag 22 september 2011 20:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ach, als je al ziet hoe veel mensen auditie doen voor Oh oh cherso...
Die opnamen is 3 jaar oud, G-low is daar 18.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:43 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
holland in da hood vind ik toch echt een aantal gradaties erger, ik bedoel; G-Low. een blank klein jongetje met zachte g en accent, dreadlocks en doekje/oorbel...lol
ik snap niet waarom deze gasten niet mee zijn??? Nick en Wesley...
Nou, neequote:Op donderdag 22 september 2011 20:43 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
holland in da hood vind ik toch echt een aantal gradaties erger,...
Waarschijnlijk gesneuveld tijdens de beruchte gangwars van 2010. Er zijn toen een boel rappers heengegaanquote:Op donderdag 22 september 2011 21:22 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Die opnamen is 3 jaar oud, G-low is daar 18.
Nick en Wesley zitten waarschijnlijk niet meer bij de Dokkum West Side Cribs..
xDquote:Op donderdag 22 september 2011 21:43 schreef NumberSeven het volgende:
waar kan ik op internet meekijken, op rtl zie ik m niet staan
maakt dat HD het nou leuker?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |