Ach, als je al ziet hoe veel mensen auditie doen voor Oh oh cherso...quote:Op donderdag 22 september 2011 20:37 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
mwah, denk eigenlijk niet dat rappers zich nog gaan aanmelden als ze zien hoe belachelijk ze worden gemaakt.
holland in da hood vind ik toch echt een aantal gradaties erger, ik bedoel; G-Low. een blank klein jongetje met zachte g en accent, dreadlocks en doekje/oorbel...lolquote:Op donderdag 22 september 2011 20:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ach, als je al ziet hoe veel mensen auditie doen voor Oh oh cherso...
Die opnamen is 3 jaar oud, G-low is daar 18.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:43 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
holland in da hood vind ik toch echt een aantal gradaties erger, ik bedoel; G-Low. een blank klein jongetje met zachte g en accent, dreadlocks en doekje/oorbel...lol
ik snap niet waarom deze gasten niet mee zijn??? Nick en Wesley...
Nou, neequote:Op donderdag 22 september 2011 20:43 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
holland in da hood vind ik toch echt een aantal gradaties erger,...
Waarschijnlijk gesneuveld tijdens de beruchte gangwars van 2010. Er zijn toen een boel rappers heengegaanquote:Op donderdag 22 september 2011 21:22 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Die opnamen is 3 jaar oud, G-low is daar 18.
Nick en Wesley zitten waarschijnlijk niet meer bij de Dokkum West Side Cribs..
xDquote:Op donderdag 22 september 2011 21:43 schreef NumberSeven het volgende:
waar kan ik op internet meekijken, op rtl zie ik m niet staan
maakt dat HD het nou leuker?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |