Hij heeft wel lef; hij lijkt voor ongeveer 1% op Eminem.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:36 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze toch? Not that bad...
Breaking that back?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:47 schreef pberends het volgende:
wat was breaking that back nou? klaarkomen op de rug of gewoon van achteren nemen?
Da's wel jammer ja, nu hebben we een k*t-TTquote:Op vrijdag 16 september 2011 01:29 schreef Luchtkoker het volgende:
En verder. Waarom moest ik de lapo hebben
getting your back blown outquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:47 schreef pberends het volgende:
wat was breaking that back nou? klaarkomen op de rug of gewoon van achteren nemen?
Ik snap nog steeds niet waarom die negers nou zo wild werden van het woord Nigga...quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:39 schreef Stommie het volgende:
My name is mc biggah
I'm a real ass nigga
........
Ey niet zo een disrespect homiequote:Op zaterdag 17 september 2011 12:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom die negers nou zo wild werden van het woord Nigga...
Wat een jankbekken, elke rapper heeft het over nigger dit, nigger dat... nigger zus, nigger zo....
Alsof ze aan Amerikanen een niggerpas vragen...
Zielig gejank en/of toneelspel
Ik zou die linker op 1.56 wel doen.quote:
nee jijquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:37 schreef D. het volgende:
[..]
Da's wel jammer ja, nu hebben we een k*t-TT
quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:29 schreef pberends het volgende:
Biggah staat altijd voor de camera alsof hij z'n schouders kunstmatig hoog houdt.
quote:
Rhiant en populair doen.quote:Na het succes van "Ik Kom Uit Ambacht" komen Lee-Yo & Permanent weer met wat nieuws. Zij zijn namelijk benaderd door het bedrijf "Rhiant", die graag wilden dat zij een rap- en videoclip voor ze maakten. Lee-Yo & Permanent konden dit aanbod niet afslaan zoals je ziet! Bekijk de video en ontdek de kracht van Rhiant & deze 2 rappers bij elkaar, samen staan we sterk!
Hij heeft dan ook geen nekquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:29 schreef pberends het volgende:
Biggah staat altijd voor de camera alsof hij z'n schouders kunstmatig hoog houdt.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |