quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:29 schreef pberends het volgende:
Biggah staat altijd voor de camera alsof hij z'n schouders kunstmatig hoog houdt.
quote:
Rhiant en populair doen.quote:Na het succes van "Ik Kom Uit Ambacht" komen Lee-Yo & Permanent weer met wat nieuws. Zij zijn namelijk benaderd door het bedrijf "Rhiant", die graag wilden dat zij een rap- en videoclip voor ze maakten. Lee-Yo & Permanent konden dit aanbod niet afslaan zoals je ziet! Bekijk de video en ontdek de kracht van Rhiant & deze 2 rappers bij elkaar, samen staan we sterk!
Hij heeft dan ook geen nekquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:29 schreef pberends het volgende:
Biggah staat altijd voor de camera alsof hij z'n schouders kunstmatig hoog houdt.
quote:
MATHERVACKING BITSCHquote:Op zondag 18 september 2011 10:13 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goede vraag: waar is zijn nek?
Waarom kijkt hij altijd alsof hij keihard moet schijten?quote:Op zondag 18 september 2011 10:13 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goede vraag: waar is zijn nek?
Omdat hij uit Heerlen komt, de gevaarlijkste buurt van Nederland. Daar moet je altijd op je hoede zijn.quote:Op zondag 18 september 2011 17:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom kijkt hij altijd alsof hij keihard moet schijten?
quote:
en ongeveer iedereen uit de serie vind zijn haar niet kunnenquote:Op zondag 18 september 2011 17:10 schreef Fenomeno het volgende:
Die Angelo is wel de grootste debiel van het stel.
"Die Mexicaan, die is kei racistisch!!!"
"Mijn naam is G-low, en de G, die staat voor gangster"
En dan met dat accent erbij
Hey maar friends & family wel hoor...tis toch gangsta zo'n kapsel voor 25 euroquote:Op zondag 18 september 2011 18:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en ongeveer iedereen uit de serie vind zijn haar niet kunnen
Jo jo, MC Biggah is a real ass indo-nigga!quote:Op zondag 18 september 2011 17:01 schreef Tim86 het volgende:
Hij lijkt meer op een kikker dan een nigger in ieder geval
Ik vind 'm toch wel een beetje de nieuwe Jokertje. Ik hou niet van Limburgers (vooral CDA'ers), maar dat accent is hilarisch.quote:Op zondag 18 september 2011 17:10 schreef Fenomeno het volgende:
Die Angelo is wel de grootste debiel van het stel.
"Die Mexicaan, die is kei racistisch!!!"
"Mijn naam is G-low, en de G, die staat voor gangster"
En dan met dat accent erbij
titel moet gewoon goed zijn, anders is het lastig voor mensen die de search gebruiken. Anders moet je het twee keer in de titel zetten.quote:Op zondag 18 september 2011 20:40 schreef Luchtkoker het volgende:
Is mijn TT trouwens aangepast? Had ik er niet Holland in 'du' hood van gemaakt, om Kempi te eren?
Z'n moeder vond dat wel ruig en daarom gaat ze ook altijd mee naar die boekingen...quote:Op zondag 18 september 2011 18:44 schreef matthijst het volgende:
Snap dat gejank over dat haar niet zo: het zijn allemaal wiggers, past er wel goed bij
En zeiden z'n ouders nou over G-Low dat ie geboekt werd voor sweet sixteen parties?
WTF?
Lonny G. zal trots zijn.quote:Op zondag 18 september 2011 23:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Jo jo, MC Biggah is a real ass indo-nigga!
Zag er eerder uit als een arabierquote:Op zondag 18 september 2011 23:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind 'm toch wel een beetje de nieuwe Jokertje. Ik hou niet van Limburgers (vooral CDA'ers), maar dat accent is hilarisch.
En waarom accepteren die kut-Mexicanen niet gewoon EU-identiteitskaarten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |