Dat is de bedoeling. Gekke aapjes kijken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:30 schreef Flugel83 het volgende:
Zijn er echt personen die bij dit programma iets anders voelen dan plaatsvervangende schaamte? Wat een verschrikkelijk programma en wat een stel kansloze prutsers.
Had je überhaupt de indruk dat ze na dit programma zouden doorbreken in de Nederlandse rapscene dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:34 schreef Mark het volgende:
Voor zover het programma nog serieus te nemen is: het werd pijnlijk duidelijk dat de meesten geen freestyle skills hebben, soms pas een paar maanden bezig zijn, hun Engels nogal wat mankementen vertoond en ze al met al dus geen enkele kans maken op wat dan ook behalve wat tijdelijke bekendheid in NL. Alleen nog kijken vanwege de amusementswaarde dus.
En WTF loopt die Biggah continu met zijn handjes gevouwen? Wil ie priester worden ofzo?
Die had hij gewoon meteen daar moeten pakken! Blow that back out!quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Die negerin ook die de hele tijd ook hard zit te trollen en MCBiggah die er nog in trapt ook.!
Alsof.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:19 schreef Sickert het volgende:
[..]
Die had hij gewoon meteen daar moeten pakken! Blow that back out!
Die heeft nog nooit een halfnaakte vrouw van zo dichtbij gezien.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:07 schreef roepdeman het volgende:
Biggah+Lapdance = zeker weten pagga slaan als ie weer in z'n stapelbed ligt.
Hij was nog niet gewond dus dat trollen viel wel mee.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Die negerin ook die de hele tijd ook hard zit te trollen en MCBiggah die er nog in trapt ook.!
Wat?quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij was nog niet gewond dus dat trollen viel wel mee.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft zelf ook wel optredens.
Als ik G-Low zie heb ik altijd het gevoel alsof ik Koefnoen aan het kijken ben.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:15 schreef Probability het volgende:
En G-Low met z'n vlechtjes en die afdruk van die bandana in zijn gezicht en dat accent![]()
![]()
!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |