Ah, ik bedoelde die van horrible.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:12 schreef blessed19 het volgende:
[..]
donderdag van horrible subs, toch?
Ben bang dat na deze aflevering weer een lange tijd zal duren eer een goede serie gemaakt wordt die ik waardig vind om te kijken.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah, ik bedoelde die van horrible.Niet commie.
Volhouden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:11 schreef hexje het volgende:
Steins Gate heeft mij na 5 eps nog niet te pakken.
De geruchten zijn er dat er een tweede seizoen eraan komt van S;G. Echter zijn het maar geruchten, maar vind het wel aanemelijk.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Over welke serie ging het in het vorige topic over een 2e seizoen? Niet steins gate toch?
aflevering 8 begint het intressant te worden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:11 schreef hexje het volgende:
Steins Gate heeft mij na 5 eps nog niet te pakken.
Het is best logisch. Er is ook een sequel voor de VN aangekondigt 'Steins;Gate 8-bit'quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:19 schreef blessed19 het volgende:
[..]
De geruchten zijn er dat er een tweede seizoen eraan komt van S;G. Echter zijn het maar geruchten, maar vind het wel aanemelijk.
Ik snap dat echt niet. Vanaf het begin boeide het me al gelijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:19 schreef blessed19 het volgende:
[..]
aflevering 8 begint het intressant te worden.
Mij niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Vanaf het begin boeide het me al gelijk
Eigenlijk kan je behalve de eerste aflevering de eerste 8 overslaan, de info die daarin gegeven wordt, is niet zo heel erg groot.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:25 schreef Qunix het volgende:
Na de eerste episode had ik S;G al gedropt.
Niet aan te raden dat je die over slaat. Gewoon even doorheen gaan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:28 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Eigenlijk kan je behalve de eerste aflevering de eerste 8 overslaan, de info die daarin gegeven wordt, is niet zo heel erg groot.
Slecht.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:25 schreef Qunix het volgende:
Na de eerste episode had ik S;G al gedropt.
Nouja, ik had het ook bijna gedropt omdat het mij een gevoel gaf dat de makers niet wisten welke richting ze moeten nemen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet aan te raden dat je die over slaat. Gewoon even doorheen gaan.
Maar dingen die in de eerste afleveringen voorkomen, komen later weer terug en als je dat niet hebt gezien snap je er waarschijnlijk geen hout van.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:33 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Nouja, ik had het ook bijna gedropt omdat het mij een gevoel gaf dat de makers niet wisten welke richting ze moeten nemen.
Mja ik weet niet, als een serie zo gehyped wordt zou ik mijn definitieve oordeel niet al klaar hebben na 1 afl.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wat? Ik vond er echt niets aan. En toch doorkijken.
Nog een uurtje voor de torrent.
Zoals:quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar dingen die in de eerste afleveringen voorkomen, komen later weer terug en als je dat niet hebt gezien snap je er waarschijnlijk geen hout van.
Hideyoshiquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:44 schreef blessed19 het volgende:
Nu maar eens aan Baka to Test beginnen. Moet toch wat...
Die teaser daar, is die safe als je de aflevering nog niet zag?quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:54 schreef robin007bond het volgende:
FUCK YEAH!
www.animenewsnetwork.com/(...)-gets-film-green-lit
A clip after the final episode of the Steins;Gate television anime series and music producer/composer Chiyomaru Shikura announced on Wednesday morning that production on a film has been green-lit. Steins;Gate producer Yoshinao Doi had indicated earlier on Tuesday that viewers should keep watching their televisions after the episode's ending animation sequence is over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Banana + tamiya clear green paintquote:
Na 5 minuten had ik al een "YES" gevoel. Zelfde gevoel als bij DNquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Vanaf het begin boeide het me al gelijk
[HorribleSubs] Steins;Gate - 24 [480p].mkvquote:
SPOILER: Einde van Steins; GateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik echt niet verwacht.
Goeie vraag...quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:28 schreef blessed19 het volgende:
Meh... dat einde.
en nu... geen SG meer. wat moet ik nu?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:54 schreef robin007bond het volgende:
FUCK YEAH!
www.animenewsnetwork.com/(...)-gets-film-green-lit
A clip after the final episode of the Steins;Gate television anime series and music producer/composer Chiyomaru Shikura announced on Wednesday morning that production on a film has been green-lit. Steins;Gate producer Yoshinao Doi had indicated earlier on Tuesday that viewers should keep watching their televisions after the episode's ending animation sequence is over.
Iets te soft idd, maar had 'm ook niet graag anders zien eindigen. Wel tof om te zien hoe verschillende losse eindjes toch weer opgelost worden, zoals ook een aantal vragen die hier in het topic al naar voren kwamen. Enne:quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:45 schreef Qunix het volgende:
Goeie serie.
Einde is iets te soft. Maar toch fijn. En wat nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Zodra eps 24 uit komt is het nieuwe seizoen nabijquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:28 schreef blessed19 het volgende:
Meh... dat einde.
en nu... geen SG meer. wat moet ik nu?
Mwah, je kunt altijd wel nieuwe vragen verzinnen rondom de paradoxen van het tijdreizen, maar ik vind wel dat alles verder beantwoord is. Niet dat alles letterlijk vertelt wordt trouwens.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:58 schreef Qunix het volgende:
In het begin van de serie kwamen er steeds meer vragen en begon het allemaal vaag te worden (zelfs vele die de serie daardoor hebben gedropt).... Maar is nu alles ook beantwoord?
Ik heb die nieuwe series gelezen, maar er kwam niet echt iets uit wat echt denderend geweldig zou moeten zijn...quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:56 schreef wdn het volgende:
SGIk heb genoten
[..]
Zodra eps 24 uit komt is het nieuwe seizoen nabij
Meer nieuwe goede series
Shana!quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:06 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik heb die nieuwe series gelezen, maar er kwam niet echt iets uit wat echt denderend geweldig zou moeten zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:10 schreef Qunix het volgende:
SPOILER: Einde van Steins; GateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik echt niet verwacht.![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:37 schreef outcast_within het volgende:
Niet verkeerd dat steins gate. Aflevering vloog voorbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet verkeerd dat steins gate. Aflevering vloog voorbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Ga kijken dan!quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ga het topic niet lezen voordat ik de nieuwe steins gate hebben gezien!
quote:Op woensdag 14 september 2011 02:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
La Yohda Stasella!quote:
Dan zal ik je wel een pm sturen!quote:Op woensdag 14 september 2011 12:43 schreef .Cake. het volgende:
Ik heb echt de laatste twee pagina's met m'n handen voor m'n ogen en hard "LALALALALALA" schreeuwend 'gelezen'.
Spoilerangst is strong with this one.
quote:Op woensdag 14 september 2011 12:43 schreef .Cake. het volgende:
Ik heb echt de laatste twee pagina's met m'n handen voor m'n ogen en hard "LALALALALALA" schreeuwend 'gelezen'.
Ghehe, herkenbaar hoor. Ik ben vanaf het moment dat bekend werd dat aflevering 24 beschikbaar was ook hier zoveel mogelijk weggebleven.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:43 schreef .Cake. het volgende:
Wat moest ik toen huilen, man.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:50 schreef blessed19 het volgende:
S;G 24
Okarin gaat dood!
Doordat er veel brandstof lekte uit de tijdreismachine (onstaan door een ongelukje) is Okarin voor altijd in het tijdscontinuum (singulariteit) vast komen te zitten. Hij heeft zijn leven uiteindelijk voor niks opgeofferd.
Damn! Ik wou net als antwoord op:quote:Op woensdag 14 september 2011 13:57 schreef Lithia het volgende:
Kent iemand de serie Serial Experiments Lain? Een klasgenootje kijkt het en ik vraag me af wat anderen ervan vinden.
posten dat Serial Experiments: Lain nog steeds een warm plekje bij me heeft en ik 'm eigenlijk opnieuw moet zien om te bepalen of SG of Lain op de eerste plaats hoort. Ik vond het een geweldige serie! Erg vreemd, dat wel. Sjemig, 1998 al weer. Wat vliegt de tijd.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:53 schreef robin007bond het volgende:
Zeer herkenbaar inderdaad
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik denk dat Steins;Gate na Clannad: After Story mijn favoriete anime is
oh, thnx voor de reminder! Ik had ooit eens wat afleveringen ervan gezien, maar vond het toen allemaal maar vreemd. Denk dat het nu wel boeiend kan zijn. Hij was iig wel sterk als je aandachtig bleef kijken.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:57 schreef Lithia het volgende:
Kent iemand de serie Serial Experiments Lain? Een klasgenootje kijkt het en ik vraag me af wat anderen ervan vinden.
quote:Op woensdag 14 september 2011 14:03 schreef Weakling het volgende:
[..]
Damn! Ik wou net als antwoord op:
[..]
posten dat Serial Experiments: Lain nog steeds een warm plekje bij me heeft en ik 'm eigenlijk opnieuw moet zien om te bepalen of SG of Lain op de eerste plaats hoort. Ik vond het een geweldige serie! Erg vreemd, dat wel. Sjemig, 1998 al weer. Wat vliegt de tijd.
Nicequote:Op woensdag 14 september 2011 14:11 schreef blessed19 het volgende:
[..]
oh, thnx voor de reminder! Ik had ooit eens wat afleveringen ervan gezien, maar vond het toen allemaal maar vreemd. Denk dat het nu wel boeiend kan zijn. Hij was iig wel sterk als je aandachtig bleef kijken.
Is ooit hier verschenen op DVD met dus Nederlandse ondertitels. Wel zo handig, want als je denkt dat Steins;Gate vreemd en traag is, dan is Lain dat in het kwadraat (in mijn herinnering).quote:
Jup, het is meer in spanningsbouw gefocust. Kaze heeft het toendertijd uit gegeven, helaas was de kwaliteit toendertijd erg slecht.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:16 schreef Weakling het volgende:
[..]
Is ooit hier verschenen op DVD met dus Nederlandse ondertitels. Wel zo handig, want als je denkt dat Steins;Gate vreemd en traag is, dan is Lain dat in het kwadraat (in mijn herinnering).
quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:56 schreef Weakling het volgende:
IkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Niet verkeerd dat steins gate. Aflevering vloog voorbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk ik.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:56 schreef Weakling het volgende:
Iets te soft idd, maar had 'm ook niet graag anders zien eindigen. Wel tof om te zien hoe verschillende losse eindjes toch weer opgelost worden, zoals ook een aantal vragen die hier in het topic al naar voren kwamen. Enne:De achternaam van Suzuha's moeder was toch Amane? Dan kan het net zo goed een personage zijn dat (nog) niet aan ons, de kijkers, geïntroduceerd is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu over de aflevering zelf. Ik vond hem wat duf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens is deze TT niet alleen kut, maar ook incorrect het is niet 'saraba' wat vaarwel betekend, maar tot weerziens!“An interesting thing is a good thing.”![]()
Er komt een S:G film dus het is 'tot weerziens'quote:Op woensdag 14 september 2011 15:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
Overigens is deze TT niet alleen kut, maar ook incorrect het is niet 'saraba' wat vaarwel betekend, maar tot weerziens!Beatus vir qui suffert tentationem.
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
dus moet het niet saraba zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Er komt een S:G film dus het is 'tot weerziens'![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nu over de aflevering zelf. Ik vond hem wat duf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TUTURUU!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou graag een volgende keer de discussie/bespreking voort willen zetten, maar mijn klok vertelt mij dat ik als de sodemieter moet gaan koken, anders kom ik te laat op werk!![]()
El. Psy. Congroo.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
sayonara dan?quote:There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
We sluiten een periode af. Huillie smiley's dat het afgelopen is. Vaarwel wekelijkse spoilertags. Het ga je goed.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:53 schreef blessed19 het volgende:
[..]
dus moet het niet saraba zijn.
Mocht je het daar niet mee eens zijn, of is de gramatika of woordkeuze niet goed. /care
do de mo i![]()
![]()
De organisatie CAMERA Japan gaat voor de vertoning van een aantal Japanse films zorgen op verschillende plaatsten in het land. Misschien een idee voor een meeting? Ik heb iig zin om de live-action adaptatie van Bunny Drop te zien.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Hey sleep, doe eens Kaiji subben. Wat lang wachten zeg op 24
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Die gebruikt toch ook gewoon de engelse vertaling?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:15 schreef gniffie het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2011 08:40 schreef Bakakame het volgende:
Vond het einde ook goed, superserieIk vond het echt zonde. Maar dat laatste was idd wel mooi gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2011 08:23 schreef blessed19 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weg valse hoopquote:Op woensdag 14 september 2011 17:18 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Die gebruikt toch ook gewoon de engelse vertaling?![]()
Ik wil Kaiji
Sleep werkt volgens mij ook mee aan een aantal engelse vertalingen.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Wauw ik ben langzaam vandaag.
De woorspeling in de TT valt me nu pas op... en ik maar denken dat het de zoveelste kTT was.
Het grote animees.nl/manga topic #161: Saraba Steins Gate!“An interesting thing is a good thing.”![]()
Blood C 08 en 09 zijn![]()
Maar weet iemand of er ook een niet gecensureerde versie is? Ik word gek van die witte vlakken
Beatus vir qui suffert tentationem.
Ik vrees dat je moet wachten op de blurays.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:36 schreef wdn het volgende:
Blood C 08 en 09 zijn![]()
Maar weet iemand of er ook een niet gecensureerde versie is? Ik word gek van die witte vlakken![]()
![]()
Jammer.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vrees dat je moet wachten op de blurays.Beatus vir qui suffert tentationem.
Gezien... Meest vage anime OOIT!quote:Op woensdag 14 september 2011 13:57 schreef Lithia het volgende:
Na het uitkijken snap ik nog steeds niets van de serie![]()
![]()
![]()
Wat is Rin toch ook een leuk kind.
* Repelsteeltju gaapt. *
Ik heb een stelling voor gijlieden: de hype rond Steins; Gate was terecht.
eens / oneens“An interesting thing is a good thing.”![]()
Oneens. Er was namelijk geen hype
quote:
ANIMEES.
- Scamp![]()
Eens.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is Rin toch ook een leuk kind.
* Repelsteeltju gaapt. *
eens / oneens
Er was wel degelijk een hype hier op FOK!, maar ook op andere anime community's als /a/ en bepaalde forums. Geheel terecht![]()
![]()
Ik ben nu trouwens bij episode 15 van NGE.
Sommige episodes zijn een beetje saai, eerlijk gezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaha,quote:Op woensdag 14 september 2011 20:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Gezien... Meest vage anime OOIT!
Na het uitkijken snap ik nog steeds niets van de serie
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P![]()
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:03 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben nu trouwens bij episode 15 van NGE.
Sommige episodes zijn een beetje saai, eerlijk gezegd.NGE is dan ook geen bal aan, ik heb echt me moeten in houden om niet mijn laptop uit mijn raam te pleuren omdat er misschien een 0,0001% kans is dat die hoofdpersoon het zou voelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Krijg wel heel erg zin om 'm nog eens te bekijken!quote:Op woensdag 14 september 2011 20:36 schreef Qunix het volgende:
Gezien... Meest vage anime OOIT!
Na het uitkijken snap ik nog steeds niets van de serieHype viel wel mee, maar wat er aan hype was: helemaal terecht: dus oneens en eensquote:Op woensdag 14 september 2011 20:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
eens / oneens
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Waarom krijgt het dan van die hoge reviews overal?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:15 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
NGE is dan ook geen bal aan, ik heb echt me moeten in houden om niet mijn laptop uit mijn raam te pleuren omdat er misschien een 0,0001% kans is dat die hoofdpersoon het zou voelen.
De meeste episodes vind ik niet saai, maar er zitten echt van die afleveringen tussen.![]()
![]()
omdat reviewers een andere mening hebben dan ik? omdat het een van de meest over rated series is? ik vind het gewoon geen leuke seriequote:Op woensdag 14 september 2011 21:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom krijgt het dan van die hoge reviews overal?
De meeste episodes vind ik niet saai, maar er zitten echt van die afleveringen tussen.ik kan niet tegen onnodig zwakke zeikende hoofdpersonages
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Dit.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:40 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
omdat reviewers een andere mening hebben dan ik? omdat het een van de meest over rated series is? ik vind het gewoon geen leuke serieik kan niet tegen onnodig zwakke zeikende hoofdpersonages
Het ligt ook een beetje aan je verwachtingspatroon. Zo hebben sommige mensen hier Shana enorm aangeraden en ik vond het matig op z'n best gezegd. Zelfde had ik met NGE (maar dan van reacties op internet).
Als je dezelfde serie wilt zien maar dan wél goed uitgewerkt dan zou ik RahXephon gaan kijken.ANIMEES.
- Scamp![]()
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:40 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
omdat reviewers een andere mening hebben dan ik? omdat het een van de meest over rated series is? ik vind het gewoon geen leuke serieik kan niet tegen onnodig zwakke zeikende hoofdpersonages
Hmm, ik vind de personages echt niet irritant. Het is gewoon dat er soms in een episode heel weinig gebeurt.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:00 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dit.
Het ligt ook een beetje aan je verwachtingspatroon. Zo hebben sommige mensen hier Shana enorm aangeraden en ik vond het matig op z'n best gezegd. Zelfde had ik met NGE (maar dan van reacties op internet).
Als je dezelfde serie wilt zien maar dan wél goed uitgewerkt dan zou ik RahXephon gaan kijken.
En RahXephon zal ik ook zeker kijken. Ik vind het zo jammer dat al die oude anime nog in 4:3 zijn en in niet al te beste kwaliteit. We worden te veel verwend met HD![]()
![]()
gewoon hopen op een gemasterde versiequote:Op woensdag 14 september 2011 22:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Hmm, ik vind de personages echt niet irritant. Het is gewoon dat er soms in een episode heel weinig gebeurt.
En RahXephon zal ik ook zeker kijken. Ik vind het zo jammer dat al die oude anime nog in 4:3 zijn en in niet al te beste kwaliteit. We worden te veel verwend met HD![]()
![]()
Het is een grondlegger volgens mij. Net als Love Hina, Akira, Trigun/Bebop, Ghost in the Shell, enz...quote:Op woensdag 14 september 2011 21:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom krijgt het dan van die hoge reviews overal?
De meeste episodes vind ik niet saai, maar er zitten echt van die afleveringen tussen.![]()
Bakabt heeft vaak goede kwaliteit! Of issie gelicensed?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Hmm, ik vind de personages echt niet irritant. Het is gewoon dat er soms in een episode heel weinig gebeurt.
![]()
Hij is licensed.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:50 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Bakabt heeft vaak goede kwaliteit! Of issie gelicensed?
En sowieso torrents![]()
Wel bedankt voor de tip![]()
![]()
haten op torrentsquote:Op woensdag 14 september 2011 23:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij is licensed.
En sowieso torrents![]()
Wel bedankt voor de tip![]()
![]()
Nieuws!
De domeinnaam animees.nl is geregistreerd!
ANIMEES.
- Scamp![]()
Yayyyquote:Op woensdag 14 september 2011 23:38 schreef .Cake. het volgende:
Nieuws!
![]()
![]()
yayquote:Op woensdag 14 september 2011 23:38 schreef .Cake. het volgende:
Nieuws!
geregistreerd bij Antagonist zo te zien. op naam van S....n K....n@hotmail.com![]()
![]()
Sasuke'nKarin@hotmail.com?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:40 schreef mschol het volgende:
[..]
yay
geregistreerd bij Antagonist zo te zien. op naam van S....n K....n@hotmail.com![]()
quote:Op woensdag 14 september 2011 23:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sasuke'nKarin@hotmail.com?ga zelf maar zoeken bij sidn.nl
![]()
Hahaha, tja, nu moet ik alleen nog uitvogelen hoe ik de site online krijg.
Wordpress.org: our famous 5 minute install!! Ik ben al fucking 2 uur bezig![]()
Maar goed, ik heb er dan ook precies de ballen verstand van
ANIMEES.
- Scamp![]()
how hard can it be????quote:Op woensdag 14 september 2011 23:48 schreef .Cake. het volgende:
Hahaha, tja, nu moet ik alleen nog uitvogelen hoe ik de site online krijg.
Wordpress.org: our famous 5 minute install!! Ik ben al fucking 2 uur bezig![]()
Maar goed, ik heb er dan ook precies de ballen verstand vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NOPE! of Doremi doet het wel of Nutbladder ( O u Fansubbers ( ¬‿¬) )quote:Op woensdag 14 september 2011 17:15 schreef gniffie het volgende:
Ik beheers JLPT2, en ik heb japanse zenders, en ik zit in vele engelse groepen, dush eigk heb ik dat niet nodig. Enige anime die ik met ENG subs kijk is Gintama ( Omdat het gwn een anime is waar ik zelfs niks van snap zonder subsquote:Op woensdag 14 september 2011 17:18 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Die gebruikt toch ook gewoon de engelse vertaling?)
Jup~ Erg he. Let's make a new animation. The Fansubbing World Sleep Destroys ^^quote:Op woensdag 14 september 2011 18:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sleep werkt volgens mij ook mee aan een aantal engelse vertalingen.![]()
quote:Op woensdag 14 september 2011 23:57 schreef mschol het volgende:
[..]
how hard can it be????Soms wou ik ook dat ikeen IT nerd was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ben echt zó dom he! Probeerde wordpress vanaf m'n pc te installeren, terwijl mijn host dus ook gewoon een optie geeft om het te installeren...![]()
ANIMEES.
- Scamp![]()
*jaloers isquote:
Heel het JLPT traject lijkt nogal pittig te zijn als ik zo de slagingspercentages zie. Of er zijn er veel die met een: "Oh Japans, dat doe ik wel even ..." instelling hieraan beginnen. Ben zelf met het "Japanese for dummies" boek bezig. Niet om echt de taal te leren, maar ik vind het wel leuk om er meer van te weten.
Begint op zich best eenvoudig maar zodra zo'n beetje alle woorden in een zin alle kanten op vervoegd worden op manieren die wij hier niet kennen, wordt het toch wel ontzettend complex. Vind het altijd wel knap en jaloersmakend als iemand een taal als deze onder de knie weet te krijgen.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
I know, het is best zwaar, en inderaad, er gaan veel te veel mensen met een "Oh Japans, dat doe ik wel even..." instelling eraan beginnenquote:Op donderdag 15 september 2011 10:10 schreef Weakling het volgende:
[..]
*jaloers is
Heel het JLPT traject lijkt nogal pittig te zijn als ik zo de slagingspercentages zie. Of er zijn er veel die met een: "Oh Japans, dat doe ik wel even ..." instelling hieraan beginnen. Ben zelf met het "Japanese for dummies" boek bezig. Niet om echt de taal te leren, maar ik vind het wel leuk om er meer van te weten.
Begint op zich best eenvoudig maar zodra zo'n beetje alle woorden in een zin alle kanten op vervoegd worden op manieren die wij hier niet kennen, wordt het toch wel ontzettend complex. Vind het altijd wel knap en jaloersmakend als iemand een taal als deze onder de knie weet te krijgen.Ook ik had er moeite mee in het begin. Je moet echt "vast in je schoenen staan" wil je het halen, en niet de "oh..." instelling hebben noch te snel opgeven.
En mooi dat je met een boek bezig bent, steek je best wat van op. Succes ermee![]()
![]()
2 Jaar geleden had ik zoiets ook gedaan, 3000 mensen lol, nu moet het weer wat groeien, kost weer tijd...quote:Op donderdag 15 september 2011 13:38 schreef robin007bond het volgende:
Sleepsub, dat sleephotel initiatief is echt leuk bedacht
* SleepSub is ongeduldig
Also self_spam:
![]()
NGE heeft trouwens echt goedkope animatie
Vaak zie je geen lip-sync meer als de characters te ver weg zouden zitten.![]()
WTF is het? Begrijp er niks van!quote:Op donderdag 15 september 2011 13:40 schreef SleepSub het volgende:
[..]
2 Jaar geleden had ik zoiets ook gedaan, 3000 mensen lol, nu moet het weer wat groeien, kost weer tijd...
* SleepSub is ongeduldig
Also self_spam:![]()
![]()
HELL YEAH!!!quote:Op woensdag 14 september 2011 23:38 schreef .Cake. het volgende:
Nieuws!
![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 15 september 2011 16:09 schreef blessed19 het volgende:
WTF is het? Begrijp er niks van!
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Het is echt gezellig om K-ON met m'n zusje te kijken![]()
En dit zeg ik met pijn in m'n hart. Windows 7 gaat weer op de desktop, omdat Media Player Classic Home Cinema beter omgaat met B-Frames dan mplayer. Dit resulteert dus in tearing op sommige momenten. Dat heb je met CCCP niet.
Damnn![]()
![]()
W7 is baasquote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef robin007bond het volgende:
Het is echt gezellig om K-ON met m'n zusje te kijken![]()
En dit zeg ik met pijn in m'n hart. Windows 7 gaat weer op de desktop, omdat Media Player Classic Home Cinema beter omgaat met B-Frames dan mplayer. Dit resulteert dus in tearing op sommige momenten. Dat heb je met CCCP niet.
Damnn![]()
Windows 8, dat is pas troep![]()
![]()
Leuk voor een tablet, that's it.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:29 schreef mschol het volgende:
[..]
W7 is baas![]()
Windows 8, dat is pas troep
En ik moet toegeven dat er met Windows 7 weinig mis is. Bij XP, 98 en ME kon ik nog oprecht Windows bashen.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2011 22:34:39 ]![]()
dat was mijn eerste gedachte bij de verhalen, en nu ik em geprobeerd heb is dat eigenlijk alleen maar bevestigdquote:Op donderdag 15 september 2011 22:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leuk voor een tablet, that's it.![]()
![]()
win7 bij win98 plaatsenquote:Op donderdag 15 september 2011 23:10 schreef Qunix het volgende:
WinXP > Mac OS X > Ubuntu 10.x > > > > > Win7 > Win98 > Mac OS 9
Al is WinXP helaas té oud.echt, als je er geen verstand van hebt moet je niet posten
![]()
de 64bit versie was idd niet geweldig, maar dat lag meer aan driver support dan aan XP zelf..quote:Op donderdag 15 september 2011 23:27 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso is XP overrated.
De 64 bit versie![]()
Net Steins;gate 1 gezien. Is het normaal dat ik er geen flikker van snap en het saai vond?It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
gewoon droppen, saaie seriequote:Op vrijdag 16 september 2011 10:27 schreef Ascendancy het volgende:
Net Steins;gate 1 gezien. Is het normaal dat ik er geen flikker van snap en het saai vond?![]()
![]()
![]()
je moet het even verder door kijken totdat er meer duidelijk wordtquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:27 schreef Ascendancy het volgende:
Net Steins;gate 1 gezien. Is het normaal dat ik er geen flikker van snap en het saai vond?
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
ga in de hoek staan jij schormenquote:
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
Dat tweede is niet normaal. Wel gewoon verder kijken, want een vriend van me dacht precies hetzelde totdat hij verder is gaan kijkenquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:27 schreef Ascendancy het volgende:
Net Steins;gate 1 gezien. Is het normaal dat ik er geen flikker van snap en het saai vond?![]()
![]()
Je moet ook niet kijken als je weer dronken bentquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:27 schreef Ascendancy het volgende:
6 bit was kut ja. Maar 32 bit was toch echt de beste.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:27 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso is XP overrated.
De 64 bit versie![]()
Windows 2000 was pas goed.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
6 bit was kut ja. Maar 32 bit was toch echt de beste.![]()
![]()
Het tweede volgt deels uit het eerste vermoed ik. Beste serie in tijden, maar niemand verplicht je om het leuk te vinden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:27 schreef Ascendancy het volgende:
Net Steins;gate 1 gezien. Is het normaal dat ik er geen flikker van snap en het saai vond?Windows ME FTW! (wie kent die totaal mislukte windows versie nog?)quote:There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
ik!quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:49 schreef Weakling het volgende:
[..]
Het tweede volgt deels uit het eerste vermoed ik. Beste serie in tijden, maar niemand verplicht je om het leuk te vinden.
[..]
Windows ME FTW! (wie kent die totaal mislukte windows versie nog?)
heb ooit, toen XP al ruimschoots gemeengoed was, eens data van een pc moeten recoveren met ME erop...
dat was de eerste en laatste keer dat ik met ME heb gewerkt, wat een gedrocht![]()
![]()
das een netbookje, dan is het je vergevenquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:33 schreef blessed19 het volgende:
Ik draai hier nogsteeds XP icm een 1,7 Ghz intel atom netbookje.![]()
![]()
Ik ben toch niet dronken om 11 uur 's ochtends johquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:07 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Je moet ook niet kijken als je weer dronken bent
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Dan heb je niet genoeg gedronken gisternachtquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik ben toch niet dronken om 11 uur 's ochtends joh![]()
![]()
Ouders terug uit zuid-oost azië, hebben een hele mooie koffer meegenomen, die, wanneer uitgeklapt, een mooi go bord heeft! Zal binnenkort wel een foto posten, hij is heel mooi namelijk![]()
![]()
![]()
go is niet zo heel moeilijk. Volgens mij begin jemet een
zwart,wit
wit,zwart
vierkantje in het midden en dan om en om steentjes neerleggen waarmee je de ene kleur insluit met de andere. De ingeslote steentjes worden dan omgedraaid naar de kleur van de steentjes die ze insloot.![]()
Zoiets dacht ik ook, maar wat ik in elk geval nu moet is Hikaru no Go kijkenquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:13 schreef outcast_within het volgende:
zwart,wit
wit,zwart
vierkantje in het midden en dan om en om steentjes neerleggen waarmee je de ene kleur insluit met de andere. De ingeslote steentjes worden dan omgedraaid naar de kleur van de steentjes die ze insloot.![]()
![]()
quote:
ANIMEES.
- Scamp![]()
Mijn pa kwam vroeger altijd terug met van die 100-in-1 gameboy spelletjes als die op zakenreis naar azie was gegaan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:53 schreef Bakakame het volgende:
Ouders terug uit zuid-oost azië, hebben een hele mooie koffer meegenomen, die, wanneer uitgeklapt, een mooi go bord heeft! Zal binnenkort wel een foto posten, hij is heel mooi namelijk![]()
Dat is toch veel toffer dan een go-bord![]()
Dat is Othello/Reversi. En het zijn niet de ingesloten stenen maar degenen in een rechte lijnquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:13 schreef outcast_within het volgende:
zwart,wit
wit,zwart
vierkantje in het midden en dan om en om steentjes neerleggen waarmee je de ene kleur insluit met de andere. De ingeslote steentjes worden dan omgedraaid naar de kleur van de steentjes die ze insloot.
dus zwart-wit-wit wordt na het leggen van zwart-wit-wit-zwart->zwart-zwart-zwart-zwart"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Daarvan heb ik er ook een liggenquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:18 schreef gniffie het volgende:
[..]
Mijn pa kwam vroeger altijd terug met van die 100-in-1 gameboy spelletjes als die op zakenreis naar azie was gegaan.
Dat is toch veel toffer dan een go-bord![]()
![]()
![]()
Nee. Go is beduidend ingewikkelder dan schaken en othello is net zo simpel als boter, kaas en eieren.quote:
Go ->
Komt op zondagavond toch pas?quote:Beatus vir qui suffert tentationem.
Ah ja, othello heet dat! Nouja, ik ga de regels van Go wel leren door Hikaru no Go te kijken en dan daag ik een van jullie uitquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:21 schreef gniffie het volgende:
[..]
Dat is Othello/Reversi. En het zijn niet de ingesloten stenen maar degenen in een rechte lijn
dus zwart-wit-wit wordt na het leggen van zwart-wit-wit-zwart->zwart-zwart-zwart-zwart![]()
![]()
wat doet het ? o.Oquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:06 schreef robin007bond het volgende:
http://maiwaifuapp.wordpress.com/
Mai Waifu app is uitOpdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
Het is een soort waifu simulatie. Je kan je anime-chick kiezen, plaatje, stem etc. Vervolgens praat ze tegen je en leeft ze met je: ze wekt je bijvoorbeeld.quote:
Soms vraagt ze ook of je fapt
Ook echt de reacties
quote:i'd almost feel bad for these virtual, non-existent girls.
if you 'love' them so much, why do you force them to interact with you?
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2011 00:13:27 ]![]()
Go is niet moeilijk toch. Gewoon de tegenstander op zoveel mogelijk posities omsingelen. Het probleem is dat die Jappen 10 uur over 1 zet nadenkenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee. Go is beduidend ingewikkelder dan schaken en othello is net zo simpel als boter, kaas en eieren.
Go ->
[ afbeelding ]
Is Go dan dat schaken waar die pa van Lee, nee die pa van die schaduwleirer mee bezig was. De koning is niks zonder zijn pionnen bullshit![]()
Dacht ik eerst ook maar het is denk ik niet dat spel dat Shikamaru en zn pa en Asuma steeds spelen. Daarbij zijn de stenen van andere vorm en staat er wat op geschreven, waarschijnlijk welk stuk het is.quote:Op zaterdag 17 september 2011 06:49 schreef outcast_within het volgende:
Is Go dan dat schaken waar die pa van Lee, nee die pa van die schaduwleirer mee bezig was. De koning is niks zonder zijn pionnen bullshit![]()
Ja nou die 10 uur is nodig om die ene zet die je wilt gaan uitvoeren er voor zorgt dat je gaat winnen. Dat maakt het zo moeilijkquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:14 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Go is niet moeilijk toch. Gewoon de tegenstander op zoveel mogelijk posities omsingelen. Het probleem is dat die Jappen 10 uur over 1 zet nadenken
Nee! Dat is shougi. Shion no Ou is een zeer goede anime die daar over gaat.quote:Op zaterdag 17 september 2011 06:49 schreef outcast_within het volgende:
Is Go dan dat schaken waar die pa van Lee, nee die pa van die schaduwleirer mee bezig was. De koning is niks zonder zijn pionnen bullshit
LOL hier een poging om met schaakstukken een shougi spel te maken:
doremi is de eerste met 24quote:
edit: eps 24 is
[ Bericht 7% gewijzigd door wdn op 17-09-2011 09:08:04 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
Gekke mensenquote:Op zaterdag 17 september 2011 08:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja nou die 10 uur is nodig om die ene zet die je wilt gaan uitvoeren er voor zorgt dat je gaat winnen. Dat maakt het zo moeilijk
Zo leuk is dat spelletje ook weer niet.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Ik kan een beetje Go, maar ben er niet erg goed in. Ik heb ook niet echt de behoefte gehad om het regelmatig te doen (wat eigenlijk wel moet als je beter wilt worden), dus ik blijf wel hangen rond de 16 kyu.
Het concept van Go is niet ingewikkeld, maar de uitwerking wel.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2011 08:40 schreef wdn het volgende:
[..]
doremi is de eerste met 24
edit: eps 24 is![]()
SteinsPuntKommaGate is voorbij en meteen loopt dit topic langzamer. NIet blijmakend. Helemaal niet blijmakend.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Ik daag je uit tot een potje Go!quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:12 schreef Xaryna het volgende:
Ik kan een beetje Go, maar ben er niet erg goed in. Ik heb ook niet echt de behoefte gehad om het regelmatig te doen (wat eigenlijk wel moet als je beter wilt worden), dus ik blijf wel hangen rond de 16 kyu.
Het concept van Go is niet ingewikkeld, maar de uitwerking wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil eigenlijk nog eens een keer Shougi leren spelen. Je weet wel omdat het de Japanse variant op schaak is.Het is normaal dat je geen flikker van de eerste aflevering van SteinsPuntKommaGate snapt. Dat is dan ook de bedoeling. Dat je hem saai vond kan alleen nooit de bedoeling zijn geweest en of dat normaal is daar kan ik geen uitspraken over doen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:27 schreef Ascendancy het volgende:
Net Steins;gate 1 gezien. Is het normaal dat ik er geen flikker van snap en het saai vond?“An interesting thing is a good thing.”![]()
Zullen we anders met z'n allûh de Steins; Gate manga gaan lezen, om nog even terug te komen op wat ik zei?quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
SteinsPuntKommaGate is voorbij en meteen loopt dit topic langzamer. NIet blijmakend. Helemaal niet blijmakend.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Ik vond de hoofdpersoon een beetje een achterlijke zak met een lolifetish. Maar ik ga zo 2 kijken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik wil eigenlijk nog eens een keer Shougi leren spelen. Je weet wel omdat het de Japanse variant op schaak is.
[..]
Het is normaal dat je geen flikker van de eerste aflevering van SteinsPuntKommaGate snapt. Dat is dan ook de bedoeling. Dat je hem saai vond kan alleen nooit de bedoeling zijn geweest en of dat normaal is daar kan ik geen uitspraken over doen.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
De hoofdpersoon is ook een achterlijke zak, maar je komt er later achter waarom hij zo is.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vond de hoofdpersoon een beetje een achterlijke zak met een lolifetish. Maar ik ga zo 2 kijken.
Men vindt hem hier leuk als houin kyoma om de een of andere reden. Ik niet.![]()
Omdat het een anime is en anime-schrijvers de neiging hebben omdat soort personen te schrijvenquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De hoofdpersoon is ook nog een achterlijke zak, maar je komt er later achter waarom hij zo is.
Een zak zou jij ook zijn als dit jou gebeurdequote:Op zaterdag 17 september 2011 14:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vond de hoofdpersoon een beetje een achterlijke zak met een lolifetish. Maar ik ga zo 2 kijken.In Venlo zit een Shougi en Go vereniging meen ik. Een paar jaren terug heb ik me een beetje in Shougi verdiept. Het is net schaken met wat meer stukken en andere bewegingsmogelijkheden (er is 1 stuk dat je alleen kan verplaatsen als het over een ander stuk heen kan bijvoorbeeld).quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik wil eigenlijk nog eens een keer Shougi leren spelen. Je weet wel omdat het de Japanse variant op schaak is.
Heel leuk als je, zoals ik toen, genoeg hebt van schaken tegen steeds dezelfde personen in een vereniging.Beatus vir qui suffert tentationem.
Mja nu S;G klaar is. zullen we dan met zijn allen persona 4 volgen. Daar heb ik hoge verwachtingen van![]()
![]()
Wdn. je weet toch dat ik het niet in me heb om een zak te zijn
Eerst wil ik de game gaan spelen op de Vitaquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:16 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Mja nu S;G klaar is. zullen we dan met zijn allen persona 4 volgen. Daar heb ik hoge verwachtingen van![]()
Of toch maar de anime eerst? Ik weet het niet meer![]()
![]()
Nee! Iedereen heeft een breekpuntquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:21 schreef Ascendancy het volgende:
Wdn. je weet toch dat ik het niet in me heb om een zak te zijnDe game Persona 4 kan ik aanraden. Veel klikken maar het is erg verslavend. Ik zou eerst voor de game gaan denk ik; grote kans dat je spoilers krijgt die de game minder leuk maken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eerst wil ik de game gaan spelen op de Vita![]()
Of toch maar de anime eerst? Ik weet het niet meerBeatus vir qui suffert tentationem.
Thanks, dan wacht ik op de gamequote:Op zaterdag 17 september 2011 16:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee! Iedereen heeft een breekpunt
[..]
De game Persona 4 kan ik aanraden. Veel klikken maar het is erg verslavend. Ik zou eerst voor de game gaan denk ik; grote kans dat je spoilers krijgt die de game minder leuk maken.![]()
![]()
Waar gaat die over.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:16 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
![]()
Vind het met dat langzaam lopen nog wel meevallen hoor. Maar het is waar: een serie die we bijna met zijn allen volgen is er ff niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
Zullen we anders met z'n allûh de Steins; Gate manga gaan lezen, om nog even terug te komen op wat ik zei?There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
quote:
Zeer goede muziek gegarandeerd
Mwah, de leukste character blijft Kyouma.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:31 schreef hexje het volgende:
De leukste uit Steins;gate.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Jij hebt, zelfs als sappige aardbei, geen smaakquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Jammer, spreekt me niet echt aan.
Ach, dat hadden velen ook bij Steins;Gatequote:Op zaterdag 17 september 2011 18:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Jammer, spreekt me niet echt aan.![]()
![]()
Teleporteerbananen, seriously?
De enige reden dat ik het kijk is omdat jullie het allemaal geweldig vinden, maar het is na aflevering 2 nog steeds een connectieloze bende die semi-grappig wil zijn.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:06 schreef Ascendancy het volgende:
De enige reden dat ik het kijk is omdat jullie het allemaal geweldig vinden, maar het is na aflevering 2 nog steeds een connectieloze bende die semi-grappig wil zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zie je wel! Ook jij kunt hetquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:06 schreef Ascendancy het volgende:
De enige reden dat ik het kijk is omdat jullie het allemaal geweldig vinden, maar het is na aflevering 2 nog steeds een connectieloze bende die semi-grappig wil zijn.wijst naar Het grote animees.nl/manga topic #161: Saraba Steins Gate!
Je maakt zelfs Robin aan het huilen.Beatus vir qui suffert tentationem.
Minst leuke IMO.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:31 schreef hexje het volgende:
De leukste uit Steins;gate.
[ afbeelding ]![]()
Blijf kijken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:06 schreef Ascendancy het volgende:
De enige reden dat ik het kijk is omdat jullie het allemaal geweldig vinden, maar het is na aflevering 2 nog steeds een connectieloze bende die semi-grappig wil zijn.![]()
Inclusief mijzelf, maar daar sprak de animatie me in ieder geval aan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, dat hadden velen ook bij Steins;Gate
En ik dacht, als de voice actor van Light uit death note de stem van de hoofdpersoon doet, dan blijf ik nog wel even kijken.En gelukkig maar.
![]()
Ik ben zelf afgehakt in aflevering 6 van steins. De karakters zijn gewoon te irritant voor woorden. Die wetenschapper kon ik nog tolereren omdat dat bij zijn mad scientist profiel past.
Maar dat tuturu wijf, scientist wijf en dat meisje dat in die winkel kwam werken waren zo irritant en nep. En dan dat manwijf van de tempel.... waarom.....![]()
Ik ook!quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:50 schreef robin007bond het volgende:
Ik wil een nieuwe Elfen Lied.
Eentje die de manga opvolgt![]()
![]()
![]()
En een nieuw seizoen Claymore en NANA.TUTURUUUquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:51 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik ben zelf afgehakt in aflevering 6 van steins. De karakters zijn gewoon te irritant voor woorden. Die wetenschapper kon ik nog tolereren omdat dat bij zijn mad scientist profiel past.
Maar dat tuturu wijf, scientist wijf en dat meisje dat in die winkel kwam werken waren zo irritant en nep. En dan dat manwijf van de tempel.... waarom.....Beatus vir qui suffert tentationem.
Mwah, dat soort series heb je er wel meer van.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ook!
En een nieuw seizoen Claymore en NANA.
[..]
TUTURUUU
Elfen Lied daarentegen, dat is gewoon echt een mannen anime. Ook nog eens met een briljant verhaal![]()
![]()
Ben je nog wel heel na afgehakt te zijn?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:51 schreef KrentebolHooft het volgende:
Maar dat tuturu wijf, scientist wijf en dat meisje dat in die winkel kwam werken waren zo irritant en nep. En dan dat manwijf van de tempel.... waarom.....
Zonder grappen, je gaat denk ik spijt krijgen. Ik zou de hele tijd zo'n naar gevoel in mijn hart hebben. Dat je iets mist. Of een keuze hebt gemaakt waarvan je eigenlijk spijt hebt.
Mijn advies: geef het nog een kans!![]()
Nana was zeker uniek in zijn soort. Rockchick, goede muziek, naieve meid en allerlei complicaties. Het was net een soap en er zijn weinig animes die je `soap` kunt noemenquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mwah, dat soort series heb je er wel meer van.
Elfen Lied daarentegen, dat is gewoon echt een mannen anime. Ook nog eens met een briljant verhaal
Claymore eigenlijk ook: die had een sfeer welke ik nog niet ben tegengekomen. Als je weet wel geweetwelled wordt zat ik echt met een "eh wtf wtf wtf omg wtf" gezicht.
Okeej. Ik heb alle eps van steins;gate gedownload, dus nu kan ik niet meer echt terug he. Maar vanavond maar eens hard kroegen. Ik zal vannacht nog even gedag zeggen.
Wat ga jij doen baka? Half 5-5uur in dit topic?It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Ik heb ze allebei niet gezienquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Nana was zeker uniek in zijn soort. Rockchick, goede muziek, naieve meid en allerlei complicaties. Het was net een soap en er zijn weinig animes die je `soap` kunt noemen
Claymore eigenlijk ook: die had een sfeer welke ik nog niet ben tegengekomen. Als je weet wel geweetwelled wordt zat ik echt met een "eh wtf wtf wtf omg wtf" gezicht.![]()
![]()
ik heb de manga nooit gelezne..quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:50 schreef robin007bond het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat zijn zoveel manga en anime schrijvers.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik een stukje.
Die maker is echt pedo.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Of beter gezegd, Japannersquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat zijn zoveel manga en anime schrijvers.
En kijken hier mensen nog uit naar andere anime dan Persona 4 voor het volgende seizoen? Ik heb wel zin in Boku wa Tomodachi ga Sukunai, Un-Go, Ben-to (lijkt me echt geniaal), Fate/Zero en Kyoukai Senjou no Horizon.
Die laatste is van Sunrise, over het algemeen maken ze best goede anime.![]()
Sharpnel sowieso!quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:58 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Genietend van een drankje en wat muziek![]()
Ik was pas bij aflevering 6 he. Toen hadden ze pas net die bananen magnetron truc ontdekt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ben je nog wel heel na afgehakt te zijn?
Zonder grappen, je gaat denk ik spijt krijgen. Ik zou de hele tijd zo'n naar gevoel in mijn hart hebben. Dat je iets mist. Of een keuze hebt gemaakt waarvan je eigenlijk spijt hebt.
Mijn advies: geef het nog een kans!
Het verhaal is ook niet kut, ik vond alleen de personages een beetje irritant.
Voorlopig ben ik nog wel even zoet met Fairy Tail![]()
![]()
Persona 3 op de PSP vind ik wel aardig, en ben ook best geinteresseerd in de Persona 4 anime aangezien ik een fan ben van de character-designs van de Persona-series... en de art-style...quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Of beter gezegd, Japanners
En kijken hier mensen nog uit naar andere anime dan Persona 4 voor het volgende seizoen? Ik heb wel zin in Boku wa Tomodachi ga Sukunai, Un-Go, Ben-to (lijkt me echt geniaal), Fate/Zero en Kyoukai Senjou no Horizon.
Die laatste is van Sunrise, over het algemeen maken ze best goede anime.
... had een paar andere anime gezien in het overzichtje die me leuk leken, maar heb het overzicht nu niet zo snel bij handen om het op te zoeken allemaal...
Anyway, klopt het dat No. 6 en Usagi Drop nu beide 'klaar' zijn!? 11 afleveringetjes maar...!?
Ben laatst begonnen met Michiko to Hatchin, wat een erg leuke serie is. Was er al eens eerder mee begonnen maar ik ben zo iemand die dan na een aantal afleveringen stopt en weer wat anders gaat doen helaas, maar nu hoop ik hem af te kijken.![]()
Dat rijmde trouwens, mocht iemand het gemist hebbenIt was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Eens! P3 was ook goed alhoewel ik alleen de US versie op PS2 heb gespeeld. Oh en FES was ook aardigquote:Op zondag 18 september 2011 01:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Persona 3 op de PSP vind ik wel aardig, en ben ook best geinteresseerd in de Persona 4 anime aangezien ik een fan ben van de character-designs van de Persona-series... en de art-style...Ja. Beide 11 eps.quote:Anyway, klopt het dat No. 6 en Usagi Drop nu beide 'klaar' zijn!? 11 afleveringetjes maar...!?Beatus vir qui suffert tentationem.
Dit dus. Ik heb het uitgekeken. Het werd voor mij pas leuk bij het einde van ep 12. Daarna werd het een leuke anime. Maar ik kom er niet op klaar zoals sommige vrouwen en mannen in dit topic.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:51 schreef KrentebolHooft het volgende:
Maar dat tuturu wijf, scientist wijf en dat meisje dat in die winkel kwam werken waren zo irritant en nep. En dan dat manwijf van de tempel.... waarom.....Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA![]()
Ik heb gelukkig de undub versie voor de PSP, want moet er niet aan denken de game in het engels te spelenquote:Op zondag 18 september 2011 06:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens! P3 was ook goed alhoewel ik alleen de US versie op PS2 heb gespeeld. Oh en FES was ook aardig
[..]Wel erg kort, maar goed, ik heb ze in ieder geval compleetquote:Ja. Beide 11 eps.![]()
![]()
Voor iemand met een enorm levendige verbeelding zoals ik, leveren dat soort uitdrukkingen bijzonder beelden op. Oftewel: ik zie het al helemaal voor mequote:Op zondag 18 september 2011 09:55 schreef hexje het volgende:
Dit dus. Ik heb het uitgekeken. Het werd voor mij pas leuk bij het einde van ep 12. Daarna werd het een leuke anime. Maar ik kom er niet op klaar zoals sommige vrouwen en mannen in dit topic.![]()
Hulde dat je 'm uitgekeken hebt. Ach ja, ik zie hier weer het eeuwenoude probleem van anime in één grote vergaarbak: dat gaat eigenlijk helemaal niet. Tis hetzelfde als een topic met daarin alle amerikaanse films. Dan zit er ook veel tussen wat je niet aanspreekt en maar af en toe iets wat je wel aanspreekt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Wat is het stil hier. Zit iedereen in Arcen
Zwarte Piet is uit!
vblquote:Op zondag 18 september 2011 14:10 schreef hexje het volgende:
Wat is het stil hier. Zit iedereen in ArcenIt was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Neuh, ging gister al.quote:Op zondag 18 september 2011 14:10 schreef hexje het volgende:
Wat is het stil hier. Zit iedereen in Arcen
Er waren wel veel Naruto en Bleach fans. Zelfs Vampire Knight fans.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Dit!quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:50 schreef robin007bond het volgende:
![]()
En dit!quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ook!
En een nieuw seizoen Claymore en NANA.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
?quote:Op zondag 18 september 2011 14:10 schreef hexje het volgende:
Wat is het stil hier. Zit iedereen in Arcen![]()
Zelf 'EFF' zeggen is moeilijk. 3 Hele letters.
EFF zegt mij niks. Ik zou het hebben over een verkleedpartij in Arcen.quote:Op zondag 18 september 2011 15:03 schreef Lithia het volgende:
Zelf 'EFF' zeggen is moeilijk. 3 Hele letters.Zwarte Piet is uit!
Nou, je hebt het nu zelf gezegd. Goedzo meid!quote:Op zondag 18 september 2011 15:32 schreef hexje het volgende:
[..]
EFF zegt mij niks. Ik zou het hebben over een verkleedpartij in Arcen.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Aangezien er maar niet uit komt wat het dan is, zal het ook wel niks zijn.quote:Op zondag 18 september 2011 15:33 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nou, je hebt het nu zelf gezegd. Goedzo meid!Zwarte Piet is uit!
Blijkbaar.quote:Op zondag 18 september 2011 15:36 schreef hexje het volgende:
[..]
Aangezien er maar niet uit komt wat het dan is, zal het ook wel niks zijn.
Ik ben trouwens wel van plan om ooit naar een animeconventie te gaan.Een meeting daar lijkt me ook wel leuk.
'ooit'quote:Op zondag 18 september 2011 16:13 schreef Lithia het volgende:
Ik ben trouwens wel van plan om ooit naar een animeconventie te gaan.Een meeting daar lijkt me ook wel leuk.
Ik wil ooit een keer naar Japan.![]()
Ik was om 5 thuis, zit nu bij mn oma's verjaardag dus ik kon niet te lang doorquote:Op zondag 18 september 2011 05:39 schreef Ascendancy het volgende:
En baka zit(hopelijk) nog in de kroeg![]()
![]()
Mooi!quote:Op zondag 18 september 2011 16:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
'ooit'
Ik wil ooit een keer naar Japan.
"Ooit"quote:
Een aantal luchtvaartmaatschappijen hebben wel leuke deals naar Japan.quote:
Zwarte Piet is uit!
*sluit aan in de rijquote:Zaterdag geweest, niet zo heel lang helaas, was wel tof.quote:Op zondag 18 september 2011 15:03 schreef Lithia het volgende:
Zelf 'EFF' zeggen is moeilijk. 3 Hele letters.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Ja, he.quote:Op zondag 18 september 2011 17:25 schreef Weakling het volgende:
[..]
*sluit aan in de rij
[..]
Zaterdag geweest, niet zo heel lang helaas, was wel tof.Zoveel leuks te zien.
Het schijnt dat een privé jet met een stuk of 10 man voor een lange vlucht niet veel scheelt met normale vliegtickets..![]()
![]()
Heb ik wel eens gedaan naar Engeland en dit kan wel kloppen ja.quote:Op zondag 18 september 2011 18:34 schreef Bakakame het volgende:
Het schijnt dat een privé jet met een stuk of 10 man voor een lange vlucht niet veel scheelt met normale vliegtickets..Beatus vir qui suffert tentationem.
Ja absoluut! En ik weet niet of het met het weer te maken had of de locatie, maar ik vond Arcen een stuk relaxter dan Haarzuilens.quote:There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
I'm in.quote:Op zondag 18 september 2011 18:34 schreef Bakakame het volgende:
Het schijnt dat een privé jet met een stuk of 10 man voor een lange vlucht niet veel scheelt met normale vliegtickets..It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Ik zou het niet weten, dit is de eerste keer dat ik EFF bezocht heb.quote:Op zondag 18 september 2011 18:55 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ja absoluut! En ik weet niet of het met het weer te maken had of de locatie, maar ik vond Arcen een stuk relaxter dan Haarzuilens.
Voor mij maar liefst de tweede keerquote:Op zondag 18 september 2011 18:57 schreef Lithia het volgende:
Ik zou het niet weten, dit is de eerste keer dat ik EFF bezocht heb.In Haarzuilens is een groot plein voor het kasteel en daar was het superdruk en nogal een heksenketel met fotografen. Dat heb in in Arcen niet gezien.
Boek hem maarquote:Op zondag 18 september 2011 18:34 schreef Bakakame het volgende:
Het schijnt dat een privé jet met een stuk of 10 man voor een lange vlucht niet veel scheelt met normale vliegtickets..![]()
![]()
Ao no exorcist 23 is goed
Oh, oke.quote:Op zondag 18 september 2011 19:01 schreef Weakling het volgende:
[..]
Voor mij maar liefst de tweede keerIn Haarzuilens is een groot plein voor het kasteel en daar was het superdruk en nogal een heksenketel met fotografen. Dat heb in in Arcen niet gezien.
Toch waren er veel fotografen te zien gister.
Sounds like a plan.quote:Op zondag 18 september 2011 18:34 schreef Bakakame het volgende:
Nee, dat wil je niet... Als je er ooit eens bent geweest, wil je bij thuiskomst direct weer! Om dan lost in translation te kijken is bijna pure marteling.quote:Op zondag 18 september 2011 16:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
'ooit'
Ik wil ooit een keer naar Japan.![]()
![]()
Wat een goede film was datquote:Op zondag 18 september 2011 19:34 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Nee, dat wil je niet... Als je er ooit eens bent geweest, wil je bij thuiskomst direct weer! Om dan lost in translation te kijken is bijna pure marteling.In de sneak gezien dus het was echt een verrassing
Ik vond het serieus een saaie film.quote:Op zondag 18 september 2011 19:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Wat een goede film was datIn de sneak gezien dus het was echt een verrassing
Op zich hebben ze van uit zo'n simpel plot wel het maximale weten te halen, maar het kon me allemaal echt niet zo boeien.![]()
Dat was de bedoeling. Je moest voelen hoe de 2 hoofdpersonen zich voeldenquote:Op zondag 18 september 2011 19:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vond het serieus een saaie film.
Trouwens Ramen Girl kan ik je aanraden mocht je die nog niet hebben gezien.Beatus vir qui suffert tentationem.
Het gevoel dat je in een dik epische wereldstad bent, maar er helemaal niks mee kan omdat je echt niks begrijpt/met niemand kan communiceren. Alsof je in een glazen bol zit. Ja, ik vind dat ze dat gevoel goed hebben uitgewerkt.quote:Op zondag 18 september 2011 19:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vond het serieus een saaie film.
Op zich hebben ze van uit zo'n simpel plot wel het maximale weten te halen, maar het kon me allemaal echt niet zo boeien.
Die chick maakte imo ook wel veel goed.![]()
![]()
"Die" chick?quote:Op zondag 18 september 2011 20:02 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Het gevoel dat je in een dik epische wereldstad bent, maar er helemaal niks mee kan omdat je echt niks begrijpt/met niemand kan communiceren. Alsof je in een glazen bol zit. Ja, ik vind dat ze dat gevoel goed hebben uitgewerkt.
Die chick maakte imo ook wel veel goed.Beatus vir qui suffert tentationem.
Ja, joh. Dat kan hier wel.quote:Op zondag 18 september 2011 20:05 schreef Bakakame het volgende:
Oké voor ik die privéjet boek, graag een meet om de details te bespreken![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: