Die teaser daar, is die safe als je de aflevering nog niet zag?quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:54 schreef robin007bond het volgende:
FUCK YEAH!
www.animenewsnetwork.com/(...)-gets-film-green-lit
A clip after the final episode of the Steins;Gate television anime series and music producer/composer Chiyomaru Shikura announced on Wednesday morning that production on a film has been green-lit. Steins;Gate producer Yoshinao Doi had indicated earlier on Tuesday that viewers should keep watching their televisions after the episode's ending animation sequence is over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Banana + tamiya clear green paintquote:
Na 5 minuten had ik al een "YES" gevoel. Zelfde gevoel als bij DNquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Vanaf het begin boeide het me al gelijk
[HorribleSubs] Steins;Gate - 24 [480p].mkvquote:
SPOILER: Einde van Steins; GateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik echt niet verwacht.
Goeie vraag...quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:28 schreef blessed19 het volgende:
Meh... dat einde.
en nu... geen SG meer. wat moet ik nu?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:54 schreef robin007bond het volgende:
FUCK YEAH!
www.animenewsnetwork.com/(...)-gets-film-green-lit
A clip after the final episode of the Steins;Gate television anime series and music producer/composer Chiyomaru Shikura announced on Wednesday morning that production on a film has been green-lit. Steins;Gate producer Yoshinao Doi had indicated earlier on Tuesday that viewers should keep watching their televisions after the episode's ending animation sequence is over.
Iets te soft idd, maar had 'm ook niet graag anders zien eindigen. Wel tof om te zien hoe verschillende losse eindjes toch weer opgelost worden, zoals ook een aantal vragen die hier in het topic al naar voren kwamen. Enne:quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:45 schreef Qunix het volgende:
Goeie serie.
Einde is iets te soft. Maar toch fijn. En wat nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Zodra eps 24 uit komt is het nieuwe seizoen nabijquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:28 schreef blessed19 het volgende:
Meh... dat einde.
en nu... geen SG meer. wat moet ik nu?
Mwah, je kunt altijd wel nieuwe vragen verzinnen rondom de paradoxen van het tijdreizen, maar ik vind wel dat alles verder beantwoord is. Niet dat alles letterlijk vertelt wordt trouwens.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:58 schreef Qunix het volgende:
In het begin van de serie kwamen er steeds meer vragen en begon het allemaal vaag te worden (zelfs vele die de serie daardoor hebben gedropt).... Maar is nu alles ook beantwoord?
Ik heb die nieuwe series gelezen, maar er kwam niet echt iets uit wat echt denderend geweldig zou moeten zijn...quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:56 schreef wdn het volgende:
SGIk heb genoten
[..]
Zodra eps 24 uit komt is het nieuwe seizoen nabij
Meer nieuwe goede series
Shana!quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:06 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik heb die nieuwe series gelezen, maar er kwam niet echt iets uit wat echt denderend geweldig zou moeten zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:10 schreef Qunix het volgende:
SPOILER: Einde van Steins; GateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik echt niet verwacht.
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:37 schreef outcast_within het volgende:
Niet verkeerd dat steins gate. Aflevering vloog voorbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:37 schreef outcast_within het volgende:
Niet verkeerd dat steins gate. Aflevering vloog voorbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |