Ah, ik bedoelde die van horrible.quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:12 schreef blessed19 het volgende:
[..]
donderdag van horrible subs, toch?
Ben bang dat na deze aflevering weer een lange tijd zal duren eer een goede serie gemaakt wordt die ik waardig vind om te kijken.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah, ik bedoelde die van horrible.Niet commie.
Volhouden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:11 schreef hexje het volgende:
Steins Gate heeft mij na 5 eps nog niet te pakken.
De geruchten zijn er dat er een tweede seizoen eraan komt van S;G. Echter zijn het maar geruchten, maar vind het wel aanemelijk.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Over welke serie ging het in het vorige topic over een 2e seizoen? Niet steins gate toch?
aflevering 8 begint het intressant te worden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:11 schreef hexje het volgende:
Steins Gate heeft mij na 5 eps nog niet te pakken.
Het is best logisch. Er is ook een sequel voor de VN aangekondigt 'Steins;Gate 8-bit'quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:19 schreef blessed19 het volgende:
[..]
De geruchten zijn er dat er een tweede seizoen eraan komt van S;G. Echter zijn het maar geruchten, maar vind het wel aanemelijk.
Ik snap dat echt niet. Vanaf het begin boeide het me al gelijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:19 schreef blessed19 het volgende:
[..]
aflevering 8 begint het intressant te worden.
Mij niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Vanaf het begin boeide het me al gelijk
Eigenlijk kan je behalve de eerste aflevering de eerste 8 overslaan, de info die daarin gegeven wordt, is niet zo heel erg groot.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:25 schreef Qunix het volgende:
Na de eerste episode had ik S;G al gedropt.
Niet aan te raden dat je die over slaat. Gewoon even doorheen gaan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:28 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Eigenlijk kan je behalve de eerste aflevering de eerste 8 overslaan, de info die daarin gegeven wordt, is niet zo heel erg groot.
Slecht.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:25 schreef Qunix het volgende:
Na de eerste episode had ik S;G al gedropt.
Nouja, ik had het ook bijna gedropt omdat het mij een gevoel gaf dat de makers niet wisten welke richting ze moeten nemen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet aan te raden dat je die over slaat. Gewoon even doorheen gaan.
Maar dingen die in de eerste afleveringen voorkomen, komen later weer terug en als je dat niet hebt gezien snap je er waarschijnlijk geen hout van.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:33 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Nouja, ik had het ook bijna gedropt omdat het mij een gevoel gaf dat de makers niet wisten welke richting ze moeten nemen.
Mja ik weet niet, als een serie zo gehyped wordt zou ik mijn definitieve oordeel niet al klaar hebben na 1 afl.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wat? Ik vond er echt niets aan. En toch doorkijken.
Nog een uurtje voor de torrent.
Zoals:quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar dingen die in de eerste afleveringen voorkomen, komen later weer terug en als je dat niet hebt gezien snap je er waarschijnlijk geen hout van.
Hideyoshiquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:44 schreef blessed19 het volgende:
Nu maar eens aan Baka to Test beginnen. Moet toch wat...
Die teaser daar, is die safe als je de aflevering nog niet zag?quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:54 schreef robin007bond het volgende:
FUCK YEAH!
www.animenewsnetwork.com/(...)-gets-film-green-lit
A clip after the final episode of the Steins;Gate television anime series and music producer/composer Chiyomaru Shikura announced on Wednesday morning that production on a film has been green-lit. Steins;Gate producer Yoshinao Doi had indicated earlier on Tuesday that viewers should keep watching their televisions after the episode's ending animation sequence is over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Banana + tamiya clear green paintquote:
Na 5 minuten had ik al een "YES" gevoel. Zelfde gevoel als bij DNquote:Op dinsdag 13 september 2011 18:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Vanaf het begin boeide het me al gelijk
[HorribleSubs] Steins;Gate - 24 [480p].mkvquote:
SPOILER: Einde van Steins; GateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik echt niet verwacht.
Goeie vraag...quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:28 schreef blessed19 het volgende:
Meh... dat einde.
en nu... geen SG meer. wat moet ik nu?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:54 schreef robin007bond het volgende:
FUCK YEAH!
www.animenewsnetwork.com/(...)-gets-film-green-lit
A clip after the final episode of the Steins;Gate television anime series and music producer/composer Chiyomaru Shikura announced on Wednesday morning that production on a film has been green-lit. Steins;Gate producer Yoshinao Doi had indicated earlier on Tuesday that viewers should keep watching their televisions after the episode's ending animation sequence is over.
Iets te soft idd, maar had 'm ook niet graag anders zien eindigen. Wel tof om te zien hoe verschillende losse eindjes toch weer opgelost worden, zoals ook een aantal vragen die hier in het topic al naar voren kwamen. Enne:quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:45 schreef Qunix het volgende:
Goeie serie.
Einde is iets te soft. Maar toch fijn. En wat nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Zodra eps 24 uit komt is het nieuwe seizoen nabijquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:28 schreef blessed19 het volgende:
Meh... dat einde.
en nu... geen SG meer. wat moet ik nu?
Mwah, je kunt altijd wel nieuwe vragen verzinnen rondom de paradoxen van het tijdreizen, maar ik vind wel dat alles verder beantwoord is. Niet dat alles letterlijk vertelt wordt trouwens.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:58 schreef Qunix het volgende:
In het begin van de serie kwamen er steeds meer vragen en begon het allemaal vaag te worden (zelfs vele die de serie daardoor hebben gedropt).... Maar is nu alles ook beantwoord?
Ik heb die nieuwe series gelezen, maar er kwam niet echt iets uit wat echt denderend geweldig zou moeten zijn...quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:56 schreef wdn het volgende:
SGIk heb genoten
[..]
Zodra eps 24 uit komt is het nieuwe seizoen nabij
Meer nieuwe goede series
Shana!quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:06 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik heb die nieuwe series gelezen, maar er kwam niet echt iets uit wat echt denderend geweldig zou moeten zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:10 schreef Qunix het volgende:
SPOILER: Einde van Steins; GateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik echt niet verwacht.![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:37 schreef outcast_within het volgende:
Niet verkeerd dat steins gate. Aflevering vloog voorbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet verkeerd dat steins gate. Aflevering vloog voorbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Ga kijken dan!quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ga het topic niet lezen voordat ik de nieuwe steins gate hebben gezien!
quote:Op woensdag 14 september 2011 02:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
La Yohda Stasella!quote:
Dan zal ik je wel een pm sturen!quote:Op woensdag 14 september 2011 12:43 schreef .Cake. het volgende:
Ik heb echt de laatste twee pagina's met m'n handen voor m'n ogen en hard "LALALALALALA" schreeuwend 'gelezen'.
Spoilerangst is strong with this one.
quote:Op woensdag 14 september 2011 12:43 schreef .Cake. het volgende:
Ik heb echt de laatste twee pagina's met m'n handen voor m'n ogen en hard "LALALALALALA" schreeuwend 'gelezen'.
Ghehe, herkenbaar hoor. Ik ben vanaf het moment dat bekend werd dat aflevering 24 beschikbaar was ook hier zoveel mogelijk weggebleven.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:43 schreef .Cake. het volgende:
Wat moest ik toen huilen, man.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:50 schreef blessed19 het volgende:
S;G 24
Okarin gaat dood!
Doordat er veel brandstof lekte uit de tijdreismachine (onstaan door een ongelukje) is Okarin voor altijd in het tijdscontinuum (singulariteit) vast komen te zitten. Hij heeft zijn leven uiteindelijk voor niks opgeofferd.
Damn! Ik wou net als antwoord op:quote:Op woensdag 14 september 2011 13:57 schreef Lithia het volgende:
Kent iemand de serie Serial Experiments Lain? Een klasgenootje kijkt het en ik vraag me af wat anderen ervan vinden.
posten dat Serial Experiments: Lain nog steeds een warm plekje bij me heeft en ik 'm eigenlijk opnieuw moet zien om te bepalen of SG of Lain op de eerste plaats hoort. Ik vond het een geweldige serie! Erg vreemd, dat wel. Sjemig, 1998 al weer. Wat vliegt de tijd.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:53 schreef robin007bond het volgende:
Zeer herkenbaar inderdaad
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik denk dat Steins;Gate na Clannad: After Story mijn favoriete anime is
oh, thnx voor de reminder! Ik had ooit eens wat afleveringen ervan gezien, maar vond het toen allemaal maar vreemd. Denk dat het nu wel boeiend kan zijn. Hij was iig wel sterk als je aandachtig bleef kijken.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:57 schreef Lithia het volgende:
Kent iemand de serie Serial Experiments Lain? Een klasgenootje kijkt het en ik vraag me af wat anderen ervan vinden.
quote:Op woensdag 14 september 2011 14:03 schreef Weakling het volgende:
[..]
Damn! Ik wou net als antwoord op:
[..]
posten dat Serial Experiments: Lain nog steeds een warm plekje bij me heeft en ik 'm eigenlijk opnieuw moet zien om te bepalen of SG of Lain op de eerste plaats hoort. Ik vond het een geweldige serie! Erg vreemd, dat wel. Sjemig, 1998 al weer. Wat vliegt de tijd.
Nicequote:Op woensdag 14 september 2011 14:11 schreef blessed19 het volgende:
[..]
oh, thnx voor de reminder! Ik had ooit eens wat afleveringen ervan gezien, maar vond het toen allemaal maar vreemd. Denk dat het nu wel boeiend kan zijn. Hij was iig wel sterk als je aandachtig bleef kijken.
Is ooit hier verschenen op DVD met dus Nederlandse ondertitels. Wel zo handig, want als je denkt dat Steins;Gate vreemd en traag is, dan is Lain dat in het kwadraat (in mijn herinnering).quote:
Jup, het is meer in spanningsbouw gefocust. Kaze heeft het toendertijd uit gegeven, helaas was de kwaliteit toendertijd erg slecht.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:16 schreef Weakling het volgende:
[..]
Is ooit hier verschenen op DVD met dus Nederlandse ondertitels. Wel zo handig, want als je denkt dat Steins;Gate vreemd en traag is, dan is Lain dat in het kwadraat (in mijn herinnering).
quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:56 schreef Weakling het volgende:
IkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Niet verkeerd dat steins gate. Aflevering vloog voorbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk ik.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:56 schreef Weakling het volgende:
Iets te soft idd, maar had 'm ook niet graag anders zien eindigen. Wel tof om te zien hoe verschillende losse eindjes toch weer opgelost worden, zoals ook een aantal vragen die hier in het topic al naar voren kwamen. Enne:De achternaam van Suzuha's moeder was toch Amane? Dan kan het net zo goed een personage zijn dat (nog) niet aan ons, de kijkers, geïntroduceerd is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu over de aflevering zelf. Ik vond hem wat duf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens is deze TT niet alleen kut, maar ook incorrect het is niet 'saraba' wat vaarwel betekend, maar tot weerziens!“An interesting thing is a good thing.”![]()
Er komt een S:G film dus het is 'tot weerziens'quote:Op woensdag 14 september 2011 15:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
Overigens is deze TT niet alleen kut, maar ook incorrect het is niet 'saraba' wat vaarwel betekend, maar tot weerziens!Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
dus moet het niet saraba zijn.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:48 schreef wdn het volgende:
[..]
Er komt een S:G film dus het is 'tot weerziens'![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nu over de aflevering zelf. Ik vond hem wat duf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TUTURUU!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou graag een volgende keer de discussie/bespreking voort willen zetten, maar mijn klok vertelt mij dat ik als de sodemieter moet gaan koken, anders kom ik te laat op werk!![]()
El. Psy. Congroo.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
sayonara dan?quote:There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
We sluiten een periode af. Huillie smiley's dat het afgelopen is. Vaarwel wekelijkse spoilertags. Het ga je goed.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:53 schreef blessed19 het volgende:
[..]
dus moet het niet saraba zijn.
Mocht je het daar niet mee eens zijn, of is de gramatika of woordkeuze niet goed. /care
do de mo i![]()
![]()
De organisatie CAMERA Japan gaat voor de vertoning van een aantal Japanse films zorgen op verschillende plaatsten in het land. Misschien een idee voor een meeting? Ik heb iig zin om de live-action adaptatie van Bunny Drop te zien.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Hey sleep, doe eens Kaiji subben. Wat lang wachten zeg op 24
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Die gebruikt toch ook gewoon de engelse vertaling?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:15 schreef gniffie het volgende:
Hey sleep, doe eens Kaiji subben. Wat lang wachten zeg op 24
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2011 08:40 schreef Bakakame het volgende:
Vond het einde ook goed, superserieIk vond het echt zonde. Maar dat laatste was idd wel mooi gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 september 2011 08:23 schreef blessed19 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: