Ik heb die nieuwe series gelezen, maar er kwam niet echt iets uit wat echt denderend geweldig zou moeten zijn...quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:56 schreef wdn het volgende:
SGIk heb genoten
[..]
Zodra eps 24 uit komt is het nieuwe seizoen nabij
Meer nieuwe goede series
Shana!quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:06 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik heb die nieuwe series gelezen, maar er kwam niet echt iets uit wat echt denderend geweldig zou moeten zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:10 schreef Qunix het volgende:
SPOILER: Einde van Steins; GateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had ik echt niet verwacht.
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:37 schreef outcast_within het volgende:
Niet verkeerd dat steins gate. Aflevering vloog voorbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:37 schreef outcast_within het volgende:
Niet verkeerd dat steins gate. Aflevering vloog voorbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Ga kijken dan!quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ga het topic niet lezen voordat ik de nieuwe steins gate hebben gezien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 september 2011 02:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
La Yohda Stasella!quote:
Dan zal ik je wel een pm sturen!quote:Op woensdag 14 september 2011 12:43 schreef .Cake. het volgende:
Ik heb echt de laatste twee pagina's met m'n handen voor m'n ogen en hard "LALALALALALA" schreeuwend 'gelezen'.
Spoilerangst is strong with this one.
quote:Op woensdag 14 september 2011 12:43 schreef .Cake. het volgende:
Ik heb echt de laatste twee pagina's met m'n handen voor m'n ogen en hard "LALALALALALA" schreeuwend 'gelezen'.
Ghehe, herkenbaar hoor. Ik ben vanaf het moment dat bekend werd dat aflevering 24 beschikbaar was ook hier zoveel mogelijk weggebleven.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:43 schreef .Cake. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |