quote:Op woensdag 14 september 2011 15:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nu over de aflevering zelf. Ik vond hem wat duf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TUTURUU!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou graag een volgende keer de discussie/bespreking voort willen zetten, maar mijn klok vertelt mij dat ik als de sodemieter moet gaan koken, anders kom ik te laat op werk!![]()
El. Psy. Congroo.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
sayonara dan?quote:
We sluiten een periode af. Huillie smiley's dat het afgelopen is. Vaarwel wekelijkse spoilertags. Het ga je goed.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:53 schreef blessed19 het volgende:
[..]
dus moet het niet saraba zijn.
Die gebruikt toch ook gewoon de engelse vertaling?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:15 schreef gniffie het volgende:
Hey sleep, doe eens Kaiji subben. Wat lang wachten zeg op 24
quote:Op woensdag 14 september 2011 08:40 schreef Bakakame het volgende:
Vond het einde ook goed, superserieIk vond het echt zonde. Maar dat laatste was idd wel mooi gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 14 september 2011 08:23 schreef blessed19 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weg valse hoopquote:Op woensdag 14 september 2011 17:18 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Die gebruikt toch ook gewoon de engelse vertaling?
Ik vrees dat je moet wachten op de blurays.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:36 schreef wdn het volgende:
Blood C 08 en 09 zijn![]()
Maar weet iemand of er ook een niet gecensureerde versie is? Ik word gek van die witte vlakken
Jammer.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vrees dat je moet wachten op de blurays.
Gezien... Meest vage anime OOIT!quote:Op woensdag 14 september 2011 13:57 schreef Lithia het volgende:
Kent iemand de serie Serial Experiments Lain? Een klasgenootje kijkt het en ik vraag me af wat anderen ervan vinden.
quote:
Eens.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is Rin toch ook een leuk kind.
* Repelsteeltju gaapt. *
Ik heb een stelling voor gijlieden: de hype rond Steins; Gate was terecht.
eens / oneens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha,quote:Op woensdag 14 september 2011 20:36 schreef Qunix het volgende:
[..]
Gezien... Meest vage anime OOIT!
Na het uitkijken snap ik nog steeds niets van de serie
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:03 schreef robin007bond het volgende:
Ik ben nu trouwens bij episode 15 van NGE.
Sommige episodes zijn een beetje saai, eerlijk gezegd.NGE is dan ook geen bal aan, ik heb echt me moeten in houden om niet mijn laptop uit mijn raam te pleuren omdat er misschien een 0,0001% kans is dat die hoofdpersoon het zou voelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Krijg wel heel erg zin om 'm nog eens te bekijken!quote:Op woensdag 14 september 2011 20:36 schreef Qunix het volgende:
Gezien... Meest vage anime OOIT!
Na het uitkijken snap ik nog steeds niets van de serie
Hype viel wel mee, maar wat er aan hype was: helemaal terecht: dus oneens en eensquote:Op woensdag 14 september 2011 20:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb een stelling voor gijlieden: de hype rond Steins; Gate was terecht.
eens / oneens
Waarom krijgt het dan van die hoge reviews overal?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:15 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
NGE is dan ook geen bal aan, ik heb echt me moeten in houden om niet mijn laptop uit mijn raam te pleuren omdat er misschien een 0,0001% kans is dat die hoofdpersoon het zou voelen.
omdat reviewers een andere mening hebben dan ik? omdat het een van de meest over rated series is? ik vind het gewoon geen leuke seriequote:Op woensdag 14 september 2011 21:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom krijgt het dan van die hoge reviews overal?
De meeste episodes vind ik niet saai, maar er zitten echt van die afleveringen tussen.
Dit.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:40 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
omdat reviewers een andere mening hebben dan ik? omdat het een van de meest over rated series is? ik vind het gewoon geen leuke serieik kan niet tegen onnodig zwakke zeikende hoofdpersonages
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |