quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:06 schreef Ascendancy het volgende:
Teleporteerbananen, seriously?
De enige reden dat ik het kijk is omdat jullie het allemaal geweldig vinden, maar het is na aflevering 2 nog steeds een connectieloze bende die semi-grappig wil zijn.
Zie je wel! Ook jij kunt hetquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:06 schreef Ascendancy het volgende:
De enige reden dat ik het kijk is omdat jullie het allemaal geweldig vinden, maar het is na aflevering 2 nog steeds een connectieloze bende die semi-grappig wil zijn.
Minst leuke IMO.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:31 schreef hexje het volgende:
De leukste uit Steins;gate.
[ afbeelding ]
Blijf kijken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:06 schreef Ascendancy het volgende:
Inclusief mijzelf, maar daar sprak de animatie me in ieder geval aan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, dat hadden velen ook bij Steins;Gate
Ik ook!quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:50 schreef robin007bond het volgende:
Ik wil een nieuwe Elfen Lied.
Eentje die de manga opvolgt![]()
![]()
![]()
TUTURUUUquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:51 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik ben zelf afgehakt in aflevering 6 van steins. De karakters zijn gewoon te irritant voor woorden. Die wetenschapper kon ik nog tolereren omdat dat bij zijn mad scientist profiel past.
Maar dat tuturu wijf, scientist wijf en dat meisje dat in die winkel kwam werken waren zo irritant en nep. En dan dat manwijf van de tempel.... waarom.....
Mwah, dat soort series heb je er wel meer van.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ook!
En een nieuw seizoen Claymore en NANA.
[..]
TUTURUUU
Ben je nog wel heel na afgehakt te zijn?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:51 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik ben zelf afgehakt in aflevering 6 van steins. De karakters zijn gewoon te irritant voor woorden. Die wetenschapper kon ik nog tolereren omdat dat bij zijn mad scientist profiel past.
Maar dat tuturu wijf, scientist wijf en dat meisje dat in die winkel kwam werken waren zo irritant en nep. En dan dat manwijf van de tempel.... waarom.....
Nana was zeker uniek in zijn soort. Rockchick, goede muziek, naieve meid en allerlei complicaties. Het was net een soap en er zijn weinig animes die je `soap` kunt noemenquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mwah, dat soort series heb je er wel meer van.
Elfen Lied daarentegen, dat is gewoon echt een mannen anime. Ook nog eens met een briljant verhaal
Ik heb ze allebei niet gezienquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Nana was zeker uniek in zijn soort. Rockchick, goede muziek, naieve meid en allerlei complicaties. Het was net een soap en er zijn weinig animes die je `soap` kunt noemen
Claymore eigenlijk ook: die had een sfeer welke ik nog niet ben tegengekomen. Als je weet wel geweetwelled wordt zat ik echt met een "eh wtf wtf wtf omg wtf" gezicht.
ik heb de manga nooit gelezne..quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:50 schreef robin007bond het volgende:
Ik wil een nieuwe Elfen Lied.
Eentje die de manga opvolgt![]()
![]()
![]()
Dat zijn zoveel manga en anime schrijvers.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik een stukje.
Die maker is echt pedo.
Of beter gezegd, Japannersquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat zijn zoveel manga en anime schrijvers.
Sharpnel sowieso!quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:58 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Genietend van een drankje en wat muziek
Ik was pas bij aflevering 6 he. Toen hadden ze pas net die bananen magnetron truc ontdekt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ben je nog wel heel na afgehakt te zijn?
Zonder grappen, je gaat denk ik spijt krijgen. Ik zou de hele tijd zo'n naar gevoel in mijn hart hebben. Dat je iets mist. Of een keuze hebt gemaakt waarvan je eigenlijk spijt hebt.
Mijn advies: geef het nog een kans!
Persona 3 op de PSP vind ik wel aardig, en ben ook best geinteresseerd in de Persona 4 anime aangezien ik een fan ben van de character-designs van de Persona-series... en de art-style...quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Of beter gezegd, Japanners
En kijken hier mensen nog uit naar andere anime dan Persona 4 voor het volgende seizoen? Ik heb wel zin in Boku wa Tomodachi ga Sukunai, Un-Go, Ben-to (lijkt me echt geniaal), Fate/Zero en Kyoukai Senjou no Horizon.
Die laatste is van Sunrise, over het algemeen maken ze best goede anime.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |