quote:Op zaterdag 17 september 2011 08:40 schreef wdn het volgende:
[..]
doremi is de eerste met 24
edit: eps 24 is![]()
Ik daag je uit tot een potje Go!quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:12 schreef Xaryna het volgende:
Ik kan een beetje Go, maar ben er niet erg goed in. Ik heb ook niet echt de behoefte gehad om het regelmatig te doen (wat eigenlijk wel moet als je beter wilt worden), dus ik blijf wel hangen rond de 16 kyu.
Het concept van Go is niet ingewikkeld, maar de uitwerking wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is normaal dat je geen flikker van de eerste aflevering van SteinsPuntKommaGate snapt. Dat is dan ook de bedoeling. Dat je hem saai vond kan alleen nooit de bedoeling zijn geweest en of dat normaal is daar kan ik geen uitspraken over doen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:27 schreef Ascendancy het volgende:
Net Steins;gate 1 gezien. Is het normaal dat ik er geen flikker van snap en het saai vond?
Zullen we anders met z'n allûh de Steins; Gate manga gaan lezen, om nog even terug te komen op wat ik zei?quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
SteinsPuntKommaGate is voorbij en meteen loopt dit topic langzamer. NIet blijmakend. Helemaal niet blijmakend.
Ik vond de hoofdpersoon een beetje een achterlijke zak met een lolifetish. Maar ik ga zo 2 kijken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik wil eigenlijk nog eens een keer Shougi leren spelen. Je weet wel omdat het de Japanse variant op schaak is.
[..]
Het is normaal dat je geen flikker van de eerste aflevering van SteinsPuntKommaGate snapt. Dat is dan ook de bedoeling. Dat je hem saai vond kan alleen nooit de bedoeling zijn geweest en of dat normaal is daar kan ik geen uitspraken over doen.
De hoofdpersoon is ook een achterlijke zak, maar je komt er later achter waarom hij zo is.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vond de hoofdpersoon een beetje een achterlijke zak met een lolifetish. Maar ik ga zo 2 kijken.
Omdat het een anime is en anime-schrijvers de neiging hebben omdat soort personen te schrijvenquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De hoofdpersoon is ook nog een achterlijke zak, maar je komt er later achter waarom hij zo is.
Een zak zou jij ook zijn als dit jou gebeurdequote:Op zaterdag 17 september 2011 14:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vond de hoofdpersoon een beetje een achterlijke zak met een lolifetish. Maar ik ga zo 2 kijken.
In Venlo zit een Shougi en Go vereniging meen ik. Een paar jaren terug heb ik me een beetje in Shougi verdiept. Het is net schaken met wat meer stukken en andere bewegingsmogelijkheden (er is 1 stuk dat je alleen kan verplaatsen als het over een ander stuk heen kan bijvoorbeeld).quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik wil eigenlijk nog eens een keer Shougi leren spelen. Je weet wel omdat het de Japanse variant op schaak is.
Eerst wil ik de game gaan spelen op de Vitaquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:16 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Mja nu S;G klaar is. zullen we dan met zijn allen persona 4 volgen. Daar heb ik hoge verwachtingen van
Nee! Iedereen heeft een breekpuntquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:21 schreef Ascendancy het volgende:
Wdn. je weet toch dat ik het niet in me heb om een zak te zijn
De game Persona 4 kan ik aanraden. Veel klikken maar het is erg verslavend. Ik zou eerst voor de game gaan denk ik; grote kans dat je spoilers krijgt die de game minder leuk maken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eerst wil ik de game gaan spelen op de Vita![]()
Of toch maar de anime eerst? Ik weet het niet meer
Thanks, dan wacht ik op de gamequote:Op zaterdag 17 september 2011 16:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee! Iedereen heeft een breekpunt
[..]
De game Persona 4 kan ik aanraden. Veel klikken maar het is erg verslavend. Ik zou eerst voor de game gaan denk ik; grote kans dat je spoilers krijgt die de game minder leuk maken.
Waar gaat die over.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:16 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Mja nu S;G klaar is. zullen we dan met zijn allen persona 4 volgen. Daar heb ik hoge verwachtingen van
Vind het met dat langzaam lopen nog wel meevallen hoor. Maar het is waar: een serie die we bijna met zijn allen volgen is er ff niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
Zullen we anders met z'n allûh de Steins; Gate manga gaan lezen, om nog even terug te komen op wat ik zei?
quote:
Mwah, de leukste character blijft Kyouma.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:31 schreef hexje het volgende:
De leukste uit Steins;gate.
[ afbeelding ]
Jij hebt, zelfs als sappige aardbei, geen smaakquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Jammer, spreekt me niet echt aan.
Ach, dat hadden velen ook bij Steins;Gatequote:Op zaterdag 17 september 2011 18:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Jammer, spreekt me niet echt aan.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:06 schreef Ascendancy het volgende:
Teleporteerbananen, seriously?
De enige reden dat ik het kijk is omdat jullie het allemaal geweldig vinden, maar het is na aflevering 2 nog steeds een connectieloze bende die semi-grappig wil zijn.
Zie je wel! Ook jij kunt hetquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:06 schreef Ascendancy het volgende:
De enige reden dat ik het kijk is omdat jullie het allemaal geweldig vinden, maar het is na aflevering 2 nog steeds een connectieloze bende die semi-grappig wil zijn.
Minst leuke IMO.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:31 schreef hexje het volgende:
De leukste uit Steins;gate.
[ afbeelding ]
Blijf kijken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:06 schreef Ascendancy het volgende:
Inclusief mijzelf, maar daar sprak de animatie me in ieder geval aan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach, dat hadden velen ook bij Steins;Gate
Ik ook!quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:50 schreef robin007bond het volgende:
Ik wil een nieuwe Elfen Lied.
Eentje die de manga opvolgt![]()
![]()
![]()
TUTURUUUquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:51 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik ben zelf afgehakt in aflevering 6 van steins. De karakters zijn gewoon te irritant voor woorden. Die wetenschapper kon ik nog tolereren omdat dat bij zijn mad scientist profiel past.
Maar dat tuturu wijf, scientist wijf en dat meisje dat in die winkel kwam werken waren zo irritant en nep. En dan dat manwijf van de tempel.... waarom.....
Mwah, dat soort series heb je er wel meer van.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ook!
En een nieuw seizoen Claymore en NANA.
[..]
TUTURUUU
Ben je nog wel heel na afgehakt te zijn?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:51 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik ben zelf afgehakt in aflevering 6 van steins. De karakters zijn gewoon te irritant voor woorden. Die wetenschapper kon ik nog tolereren omdat dat bij zijn mad scientist profiel past.
Maar dat tuturu wijf, scientist wijf en dat meisje dat in die winkel kwam werken waren zo irritant en nep. En dan dat manwijf van de tempel.... waarom.....
Nana was zeker uniek in zijn soort. Rockchick, goede muziek, naieve meid en allerlei complicaties. Het was net een soap en er zijn weinig animes die je `soap` kunt noemenquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mwah, dat soort series heb je er wel meer van.
Elfen Lied daarentegen, dat is gewoon echt een mannen anime. Ook nog eens met een briljant verhaal
Ik heb ze allebei niet gezienquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:01 schreef wdn het volgende:
[..]
Nana was zeker uniek in zijn soort. Rockchick, goede muziek, naieve meid en allerlei complicaties. Het was net een soap en er zijn weinig animes die je `soap` kunt noemen
Claymore eigenlijk ook: die had een sfeer welke ik nog niet ben tegengekomen. Als je weet wel geweetwelled wordt zat ik echt met een "eh wtf wtf wtf omg wtf" gezicht.
ik heb de manga nooit gelezne..quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:50 schreef robin007bond het volgende:
Ik wil een nieuwe Elfen Lied.
Eentje die de manga opvolgt![]()
![]()
![]()
Dat zijn zoveel manga en anime schrijvers.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik een stukje.
Die maker is echt pedo.
Of beter gezegd, Japannersquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat zijn zoveel manga en anime schrijvers.
Sharpnel sowieso!quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:58 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Genietend van een drankje en wat muziek
Ik was pas bij aflevering 6 he. Toen hadden ze pas net die bananen magnetron truc ontdekt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ben je nog wel heel na afgehakt te zijn?
Zonder grappen, je gaat denk ik spijt krijgen. Ik zou de hele tijd zo'n naar gevoel in mijn hart hebben. Dat je iets mist. Of een keuze hebt gemaakt waarvan je eigenlijk spijt hebt.
Mijn advies: geef het nog een kans!
Persona 3 op de PSP vind ik wel aardig, en ben ook best geinteresseerd in de Persona 4 anime aangezien ik een fan ben van de character-designs van de Persona-series... en de art-style...quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Of beter gezegd, Japanners
En kijken hier mensen nog uit naar andere anime dan Persona 4 voor het volgende seizoen? Ik heb wel zin in Boku wa Tomodachi ga Sukunai, Un-Go, Ben-to (lijkt me echt geniaal), Fate/Zero en Kyoukai Senjou no Horizon.
Die laatste is van Sunrise, over het algemeen maken ze best goede anime.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |