Komt op zondagavond toch pas?quote:
Ah ja, othello heet dat! Nouja, ik ga de regels van Go wel leren door Hikaru no Go te kijken en dan daag ik een van jullie uitquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:21 schreef gniffie het volgende:
[..]
Dat is Othello/Reversi. En het zijn niet de ingesloten stenen maar degenen in een rechte lijn
dus zwart-wit-wit wordt na het leggen van zwart-wit-wit-zwart->zwart-zwart-zwart-zwart
wat doet het ? o.Oquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:06 schreef robin007bond het volgende:
http://maiwaifuapp.wordpress.com/
Mai Waifu app is uit
Het is een soort waifu simulatie. Je kan je anime-chick kiezen, plaatje, stem etc. Vervolgens praat ze tegen je en leeft ze met je: ze wekt je bijvoorbeeld.quote:
quote:i'd almost feel bad for these virtual, non-existent girls.
if you 'love' them so much, why do you force them to interact with you?
Go is niet moeilijk toch. Gewoon de tegenstander op zoveel mogelijk posities omsingelen. Het probleem is dat die Jappen 10 uur over 1 zet nadenkenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee. Go is beduidend ingewikkelder dan schaken en othello is net zo simpel als boter, kaas en eieren.
Go ->
[ afbeelding ]
Dacht ik eerst ook maar het is denk ik niet dat spel dat Shikamaru en zn pa en Asuma steeds spelen. Daarbij zijn de stenen van andere vorm en staat er wat op geschreven, waarschijnlijk welk stuk het is.quote:Op zaterdag 17 september 2011 06:49 schreef outcast_within het volgende:
Is Go dan dat schaken waar die pa van Lee, nee die pa van die schaduwleirer mee bezig was. De koning is niks zonder zijn pionnen bullshit
Ja nou die 10 uur is nodig om die ene zet die je wilt gaan uitvoeren er voor zorgt dat je gaat winnen. Dat maakt het zo moeilijkquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:14 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Go is niet moeilijk toch. Gewoon de tegenstander op zoveel mogelijk posities omsingelen. Het probleem is dat die Jappen 10 uur over 1 zet nadenken
Nee! Dat is shougi. Shion no Ou is een zeer goede anime die daar over gaat.quote:Op zaterdag 17 september 2011 06:49 schreef outcast_within het volgende:
Is Go dan dat schaken waar die pa van Lee, nee die pa van die schaduwleirer mee bezig was. De koning is niks zonder zijn pionnen bullshit
doremi is de eerste met 24quote:
Gekke mensenquote:Op zaterdag 17 september 2011 08:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja nou die 10 uur is nodig om die ene zet die je wilt gaan uitvoeren er voor zorgt dat je gaat winnen. Dat maakt het zo moeilijk
quote:Op zaterdag 17 september 2011 08:40 schreef wdn het volgende:
[..]
doremi is de eerste met 24
edit: eps 24 is![]()
Ik daag je uit tot een potje Go!quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:12 schreef Xaryna het volgende:
Ik kan een beetje Go, maar ben er niet erg goed in. Ik heb ook niet echt de behoefte gehad om het regelmatig te doen (wat eigenlijk wel moet als je beter wilt worden), dus ik blijf wel hangen rond de 16 kyu.
Het concept van Go is niet ingewikkeld, maar de uitwerking wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is normaal dat je geen flikker van de eerste aflevering van SteinsPuntKommaGate snapt. Dat is dan ook de bedoeling. Dat je hem saai vond kan alleen nooit de bedoeling zijn geweest en of dat normaal is daar kan ik geen uitspraken over doen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:27 schreef Ascendancy het volgende:
Net Steins;gate 1 gezien. Is het normaal dat ik er geen flikker van snap en het saai vond?
Zullen we anders met z'n allûh de Steins; Gate manga gaan lezen, om nog even terug te komen op wat ik zei?quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
SteinsPuntKommaGate is voorbij en meteen loopt dit topic langzamer. NIet blijmakend. Helemaal niet blijmakend.
Ik vond de hoofdpersoon een beetje een achterlijke zak met een lolifetish. Maar ik ga zo 2 kijken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik wil eigenlijk nog eens een keer Shougi leren spelen. Je weet wel omdat het de Japanse variant op schaak is.
[..]
Het is normaal dat je geen flikker van de eerste aflevering van SteinsPuntKommaGate snapt. Dat is dan ook de bedoeling. Dat je hem saai vond kan alleen nooit de bedoeling zijn geweest en of dat normaal is daar kan ik geen uitspraken over doen.
De hoofdpersoon is ook een achterlijke zak, maar je komt er later achter waarom hij zo is.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vond de hoofdpersoon een beetje een achterlijke zak met een lolifetish. Maar ik ga zo 2 kijken.
Omdat het een anime is en anime-schrijvers de neiging hebben omdat soort personen te schrijvenquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De hoofdpersoon is ook nog een achterlijke zak, maar je komt er later achter waarom hij zo is.
Een zak zou jij ook zijn als dit jou gebeurdequote:Op zaterdag 17 september 2011 14:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vond de hoofdpersoon een beetje een achterlijke zak met een lolifetish. Maar ik ga zo 2 kijken.
In Venlo zit een Shougi en Go vereniging meen ik. Een paar jaren terug heb ik me een beetje in Shougi verdiept. Het is net schaken met wat meer stukken en andere bewegingsmogelijkheden (er is 1 stuk dat je alleen kan verplaatsen als het over een ander stuk heen kan bijvoorbeeld).quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik wil eigenlijk nog eens een keer Shougi leren spelen. Je weet wel omdat het de Japanse variant op schaak is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |