win7 bij win98 plaatsenquote:Op donderdag 15 september 2011 23:10 schreef Qunix het volgende:
WinXP > Mac OS X > Ubuntu 10.x > > > > > Win7 > Win98 > Mac OS 9
Al is WinXP helaas té oud.
de 64bit versie was idd niet geweldig, maar dat lag meer aan driver support dan aan XP zelf..quote:Op donderdag 15 september 2011 23:27 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso is XP overrated.
De 64 bit versie
gewoon droppen, saaie seriequote:Op vrijdag 16 september 2011 10:27 schreef Ascendancy het volgende:
Net Steins;gate 1 gezien. Is het normaal dat ik er geen flikker van snap en het saai vond?
je moet het even verder door kijken totdat er meer duidelijk wordtquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:27 schreef Ascendancy het volgende:
Net Steins;gate 1 gezien. Is het normaal dat ik er geen flikker van snap en het saai vond?
ga in de hoek staan jij schormenquote:
Dat tweede is niet normaal. Wel gewoon verder kijken, want een vriend van me dacht precies hetzelde totdat hij verder is gaan kijkenquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:27 schreef Ascendancy het volgende:
Je moet ook niet kijken als je weer dronken bentquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:27 schreef Ascendancy het volgende:
6 bit was kut ja. Maar 32 bit was toch echt de beste.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:27 schreef robin007bond het volgende:
Sowieso is XP overrated.
De 64 bit versie
Windows 2000 was pas goed.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
6 bit was kut ja. Maar 32 bit was toch echt de beste.
Het tweede volgt deels uit het eerste vermoed ik. Beste serie in tijden, maar niemand verplicht je om het leuk te vinden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:27 schreef Ascendancy het volgende:
Windows ME FTW! (wie kent die totaal mislukte windows versie nog?)quote:
ik!quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:49 schreef Weakling het volgende:
[..]
Het tweede volgt deels uit het eerste vermoed ik. Beste serie in tijden, maar niemand verplicht je om het leuk te vinden.
[..]
Windows ME FTW! (wie kent die totaal mislukte windows versie nog?)
das een netbookje, dan is het je vergevenquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:33 schreef blessed19 het volgende:
Ik draai hier nogsteeds XP icm een 1,7 Ghz intel atom netbookje.
Ik ben toch niet dronken om 11 uur 's ochtends johquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:07 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Je moet ook niet kijken als je weer dronken bent
Dan heb je niet genoeg gedronken gisternachtquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik ben toch niet dronken om 11 uur 's ochtends joh
Zoiets dacht ik ook, maar wat ik in elk geval nu moet is Hikaru no Go kijkenquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:13 schreef outcast_within het volgende:
go is niet zo heel moeilijk. Volgens mij begin jemet een
zwart,wit
wit,zwart
vierkantje in het midden en dan om en om steentjes neerleggen waarmee je de ene kleur insluit met de andere. De ingeslote steentjes worden dan omgedraaid naar de kleur van de steentjes die ze insloot.
quote:
Mijn pa kwam vroeger altijd terug met van die 100-in-1 gameboy spelletjes als die op zakenreis naar azie was gegaan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:53 schreef Bakakame het volgende:
Ouders terug uit zuid-oost azië, hebben een hele mooie koffer meegenomen, die, wanneer uitgeklapt, een mooi go bord heeft! Zal binnenkort wel een foto posten, hij is heel mooi namelijk![]()
Dat is Othello/Reversi. En het zijn niet de ingesloten stenen maar degenen in een rechte lijnquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:13 schreef outcast_within het volgende:
go is niet zo heel moeilijk. Volgens mij begin jemet een
zwart,wit
wit,zwart
vierkantje in het midden en dan om en om steentjes neerleggen waarmee je de ene kleur insluit met de andere. De ingeslote steentjes worden dan omgedraaid naar de kleur van de steentjes die ze insloot.
Daarvan heb ik er ook een liggenquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:18 schreef gniffie het volgende:
[..]
Mijn pa kwam vroeger altijd terug met van die 100-in-1 gameboy spelletjes als die op zakenreis naar azie was gegaan.
Dat is toch veel toffer dan een go-bord![]()
Nee. Go is beduidend ingewikkelder dan schaken en othello is net zo simpel als boter, kaas en eieren.quote:
Komt op zondagavond toch pas?quote:
Ah ja, othello heet dat! Nouja, ik ga de regels van Go wel leren door Hikaru no Go te kijken en dan daag ik een van jullie uitquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:21 schreef gniffie het volgende:
[..]
Dat is Othello/Reversi. En het zijn niet de ingesloten stenen maar degenen in een rechte lijn
dus zwart-wit-wit wordt na het leggen van zwart-wit-wit-zwart->zwart-zwart-zwart-zwart
wat doet het ? o.Oquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:06 schreef robin007bond het volgende:
http://maiwaifuapp.wordpress.com/
Mai Waifu app is uit
Het is een soort waifu simulatie. Je kan je anime-chick kiezen, plaatje, stem etc. Vervolgens praat ze tegen je en leeft ze met je: ze wekt je bijvoorbeeld.quote:
quote:i'd almost feel bad for these virtual, non-existent girls.
if you 'love' them so much, why do you force them to interact with you?
Go is niet moeilijk toch. Gewoon de tegenstander op zoveel mogelijk posities omsingelen. Het probleem is dat die Jappen 10 uur over 1 zet nadenkenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:10 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee. Go is beduidend ingewikkelder dan schaken en othello is net zo simpel als boter, kaas en eieren.
Go ->
[ afbeelding ]
Dacht ik eerst ook maar het is denk ik niet dat spel dat Shikamaru en zn pa en Asuma steeds spelen. Daarbij zijn de stenen van andere vorm en staat er wat op geschreven, waarschijnlijk welk stuk het is.quote:Op zaterdag 17 september 2011 06:49 schreef outcast_within het volgende:
Is Go dan dat schaken waar die pa van Lee, nee die pa van die schaduwleirer mee bezig was. De koning is niks zonder zijn pionnen bullshit
Ja nou die 10 uur is nodig om die ene zet die je wilt gaan uitvoeren er voor zorgt dat je gaat winnen. Dat maakt het zo moeilijkquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:14 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Go is niet moeilijk toch. Gewoon de tegenstander op zoveel mogelijk posities omsingelen. Het probleem is dat die Jappen 10 uur over 1 zet nadenken
Nee! Dat is shougi. Shion no Ou is een zeer goede anime die daar over gaat.quote:Op zaterdag 17 september 2011 06:49 schreef outcast_within het volgende:
Is Go dan dat schaken waar die pa van Lee, nee die pa van die schaduwleirer mee bezig was. De koning is niks zonder zijn pionnen bullshit
doremi is de eerste met 24quote:
Gekke mensenquote:Op zaterdag 17 september 2011 08:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja nou die 10 uur is nodig om die ene zet die je wilt gaan uitvoeren er voor zorgt dat je gaat winnen. Dat maakt het zo moeilijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |