Een aantal luchtvaartmaatschappijen hebben wel leuke deals naar Japan.quote:
*sluit aan in de rijquote:
Zaterdag geweest, niet zo heel lang helaas, was wel tof.quote:Op zondag 18 september 2011 15:03 schreef Lithia het volgende:
Zelf 'EFF' zeggen is moeilijk. 3 Hele letters.
Ja, he.quote:Op zondag 18 september 2011 17:25 schreef Weakling het volgende:
[..]
*sluit aan in de rij
[..]
Zaterdag geweest, niet zo heel lang helaas, was wel tof.
Heb ik wel eens gedaan naar Engeland en dit kan wel kloppen ja.quote:Op zondag 18 september 2011 18:34 schreef Bakakame het volgende:
Het schijnt dat een privé jet met een stuk of 10 man voor een lange vlucht niet veel scheelt met normale vliegtickets..
Ja absoluut! En ik weet niet of het met het weer te maken had of de locatie, maar ik vond Arcen een stuk relaxter dan Haarzuilens.quote:
I'm in.quote:Op zondag 18 september 2011 18:34 schreef Bakakame het volgende:
Het schijnt dat een privé jet met een stuk of 10 man voor een lange vlucht niet veel scheelt met normale vliegtickets..
Ik zou het niet weten, dit is de eerste keer dat ik EFF bezocht heb.quote:Op zondag 18 september 2011 18:55 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ja absoluut! En ik weet niet of het met het weer te maken had of de locatie, maar ik vond Arcen een stuk relaxter dan Haarzuilens.
Voor mij maar liefst de tweede keerquote:Op zondag 18 september 2011 18:57 schreef Lithia het volgende:
Ik zou het niet weten, dit is de eerste keer dat ik EFF bezocht heb.
Boek hem maarquote:Op zondag 18 september 2011 18:34 schreef Bakakame het volgende:
Oh, oke.quote:Op zondag 18 september 2011 19:01 schreef Weakling het volgende:
[..]
Voor mij maar liefst de tweede keerIn Haarzuilens is een groot plein voor het kasteel en daar was het superdruk en nogal een heksenketel met fotografen. Dat heb in in Arcen niet gezien.
Sounds like a plan.quote:Op zondag 18 september 2011 18:34 schreef Bakakame het volgende:
Nee, dat wil je niet... Als je er ooit eens bent geweest, wil je bij thuiskomst direct weer! Om dan lost in translation te kijken is bijna pure marteling.quote:Op zondag 18 september 2011 16:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
'ooit'
Ik wil ooit een keer naar Japan.
Wat een goede film was datquote:Op zondag 18 september 2011 19:34 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Nee, dat wil je niet... Als je er ooit eens bent geweest, wil je bij thuiskomst direct weer! Om dan lost in translation te kijken is bijna pure marteling.
Ik vond het serieus een saaie film.quote:Op zondag 18 september 2011 19:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Wat een goede film was datIn de sneak gezien dus het was echt een verrassing
Dat was de bedoeling. Je moest voelen hoe de 2 hoofdpersonen zich voeldenquote:Op zondag 18 september 2011 19:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vond het serieus een saaie film.
Het gevoel dat je in een dik epische wereldstad bent, maar er helemaal niks mee kan omdat je echt niks begrijpt/met niemand kan communiceren. Alsof je in een glazen bol zit. Ja, ik vind dat ze dat gevoel goed hebben uitgewerkt.quote:Op zondag 18 september 2011 19:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vond het serieus een saaie film.
Op zich hebben ze van uit zo'n simpel plot wel het maximale weten te halen, maar het kon me allemaal echt niet zo boeien.
"Die" chick?quote:Op zondag 18 september 2011 20:02 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Het gevoel dat je in een dik epische wereldstad bent, maar er helemaal niks mee kan omdat je echt niks begrijpt/met niemand kan communiceren. Alsof je in een glazen bol zit. Ja, ik vind dat ze dat gevoel goed hebben uitgewerkt.
Die chick maakte imo ook wel veel goed.
Ja, joh. Dat kan hier wel.quote:Op zondag 18 september 2011 20:05 schreef Bakakame het volgende:
Oké voor ik die privéjet boek, graag een meet om de details te bespreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |