Eens! P3 was ook goed alhoewel ik alleen de US versie op PS2 heb gespeeld. Oh en FES was ook aardigquote:Op zondag 18 september 2011 01:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Persona 3 op de PSP vind ik wel aardig, en ben ook best geinteresseerd in de Persona 4 anime aangezien ik een fan ben van de character-designs van de Persona-series... en de art-style...
Ja. Beide 11 eps.quote:Anyway, klopt het dat No. 6 en Usagi Drop nu beide 'klaar' zijn!? 11 afleveringetjes maar...!?
Dit dus. Ik heb het uitgekeken. Het werd voor mij pas leuk bij het einde van ep 12. Daarna werd het een leuke anime. Maar ik kom er niet op klaar zoals sommige vrouwen en mannen in dit topic.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:51 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik ben zelf afgehakt in aflevering 6 van steins. De karakters zijn gewoon te irritant voor woorden. Die wetenschapper kon ik nog tolereren omdat dat bij zijn mad scientist profiel past.
Maar dat tuturu wijf, scientist wijf en dat meisje dat in die winkel kwam werken waren zo irritant en nep. En dan dat manwijf van de tempel.... waarom.....
Ik heb gelukkig de undub versie voor de PSP, want moet er niet aan denken de game in het engels te spelenquote:Op zondag 18 september 2011 06:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens! P3 was ook goed alhoewel ik alleen de US versie op PS2 heb gespeeld. Oh en FES was ook aardig
Wel erg kort, maar goed, ik heb ze in ieder geval compleetquote:Ja. Beide 11 eps.
Voor iemand met een enorm levendige verbeelding zoals ik, leveren dat soort uitdrukkingen bijzonder beelden op. Oftewel: ik zie het al helemaal voor mequote:Op zondag 18 september 2011 09:55 schreef hexje het volgende:
Dit dus. Ik heb het uitgekeken. Het werd voor mij pas leuk bij het einde van ep 12. Daarna werd het een leuke anime. Maar ik kom er niet op klaar zoals sommige vrouwen en mannen in dit topic.
vblquote:Op zondag 18 september 2011 14:10 schreef hexje het volgende:
Wat is het stil hier. Zit iedereen in Arcen
Neuh, ging gister al.quote:Op zondag 18 september 2011 14:10 schreef hexje het volgende:
Dit!quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:50 schreef robin007bond het volgende:
Ik wil een nieuwe Elfen Lied.
Eentje die de manga opvolgt![]()
![]()
![]()
En dit!quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ook!
En een nieuw seizoen Claymore en NANA.
?quote:Op zondag 18 september 2011 14:10 schreef hexje het volgende:
EFF zegt mij niks. Ik zou het hebben over een verkleedpartij in Arcen.quote:Op zondag 18 september 2011 15:03 schreef Lithia het volgende:
Zelf 'EFF' zeggen is moeilijk. 3 Hele letters.
Nou, je hebt het nu zelf gezegd. Goedzo meid!quote:Op zondag 18 september 2011 15:32 schreef hexje het volgende:
[..]
EFF zegt mij niks. Ik zou het hebben over een verkleedpartij in Arcen.
Aangezien er maar niet uit komt wat het dan is, zal het ook wel niks zijn.quote:Op zondag 18 september 2011 15:33 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nou, je hebt het nu zelf gezegd. Goedzo meid!
Blijkbaar.quote:Op zondag 18 september 2011 15:36 schreef hexje het volgende:
[..]
Aangezien er maar niet uit komt wat het dan is, zal het ook wel niks zijn.
'ooit'quote:Op zondag 18 september 2011 16:13 schreef Lithia het volgende:
Ik ben trouwens wel van plan om ooit naar een animeconventie te gaan.Een meeting daar lijkt me ook wel leuk.
Ik was om 5 thuis, zit nu bij mn oma's verjaardag dus ik kon niet te lang doorquote:Op zondag 18 september 2011 05:39 schreef Ascendancy het volgende:
En baka zit(hopelijk) nog in de kroeg
Mooi!quote:Op zondag 18 september 2011 16:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
'ooit'
Ik wil ooit een keer naar Japan.
"Ooit"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |