SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76, Symphonic en Melting.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Njah, huishouden, koken, schoonmaken zijn nou niet bepaald mijn favoriete bezighedenquote:Op maandag 12 september 2011 17:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Echte mannen boeit het geen drol wat ze doen en voelen zich bij elk klusje mannelijk.
True, true.quote:Op maandag 12 september 2011 17:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Echte mannen boeit het geen drol wat ze doen en voelen zich bij elk klusje mannelijk.
Niet mijn mening hoor.quote:
Maak het leuker. Zet stoere muziek op tijdens het koken, scheld als Gordon Ramsay en doe wat interessant met je messen enzo.quote:Op maandag 12 september 2011 18:01 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Njah, huishouden, koken, schoonmaken zijn nou niet bepaald mijn favoriete bezigheden
En ze mogen best af en toe wel eens uit de keuken komen om een frisse neus te halen!quote:Op maandag 12 september 2011 18:03 schreef _Fanta het volgende:
Achjah, die emancipatie zal wel ergens goed voor zijn, en op zich zijn vrouwen wel toffe wezens, die ook een mening mogen hebben uiteraard
Om boodschappen te doen bijvoorbeeldquote:Op maandag 12 september 2011 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
En ze mogen best af en toe wel eens uit de keuken komen om een frisse neus te halen!
quote:Op maandag 12 september 2011 18:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Om boodschappen te doen bijvoorbeeld
Als ik kook sta ik beetje op die manier achter mn fornuis iddquote:Op maandag 12 september 2011 18:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maak het leuker. Zet stoere muziek op tijdens het koken, scheld als Gordon Ramsay en doe wat interessant met je messen enzo.
quote:Op maandag 12 september 2011 18:05 schreef SiIk het volgende:
Jullie zijn goed met liedjens he?
ik ben op zoek naar een nummer
'90 jaren
videoclip speelt zich af in een winkelcentrum
was een eendagsvlieg nummer ( nooit meer wat van die vent gehoord )
kale vent dacht ik
Supquote:Op maandag 12 september 2011 18:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Om boodschappen te doen bijvoorbeeld
Dat doe ik zelf wel.quote:Op maandag 12 september 2011 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]Precies! En de kinderen van school halen enzo!
quote:Op maandag 12 september 2011 18:05 schreef SiIk het volgende:
Jullie zijn goed met liedjens he?
ik ben op zoek naar een nummer
'90 jaren
videoclip speelt zich af in een winkelcentrum
was een eendagsvlieg nummer ( nooit meer wat van die vent gehoord )
kale vent dacht ik
Beetje flirten met de leraressen enzo!quote:Op maandag 12 september 2011 18:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat doe ik zelf wel.
Beetje milfs hosselen enzo.
Eckte mannen hebben dat ook niet in hun genen zitten!quote:Op maandag 12 september 2011 18:07 schreef _Fanta het volgende:
Ik weet niet wat het is, heb gewoon niks met pannen denk ik
Stokstaart de nieuwe Dokter Pop.quote:
Spuit 11quote:
Leugens!quote:Op maandag 12 september 2011 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Eckte mannen hebben dat ook niet in hun genen zitten!
Als ze doable zijn dan zeker.quote:Op maandag 12 september 2011 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje flirten met de leraressen enzo!
99% van de topkoks zijn mannen.quote:Op maandag 12 september 2011 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Eckte mannen hebben dat ook niet in hun genen zitten!
Die is zeker doable.quote:
Heeft dat er niet ook mee te maken met dat vrouwen voornamelijk part-timers zijn en dat als topkok zijnde niet kan?quote:Op maandag 12 september 2011 18:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
99% van de topkoks zijn mannen.
Geholpen?quote:Op maandag 12 september 2011 18:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet zo heheb je vannacht nog geholpen en dan dit
Mind de PIquote:Op maandag 12 september 2011 18:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet zo heheb je vannacht nog geholpen en dan dit
90% dan.quote:Op maandag 12 september 2011 18:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heeft dat er niet ook mee te maken met dat vrouwen voornamelijk part-timers zijn en dat als topkok zijnde niet kan?
En 99% is een beetje overdreven denk ik
Jup. Net als dat je niet zoveel vrouwen in de bedrijfstop ziet. Veel vrouwen willen niet fulltime ivm 'kinderen'.quote:Op maandag 12 september 2011 18:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heeft dat er niet ook mee te maken met dat vrouwen voornamelijk part-timers zijn en dat als topkok zijnde niet kan?
Klopt. Als wij iets doen dan doen we het goed!quote:Op maandag 12 september 2011 18:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
99% van de topkoks zijn mannen.
Nee is niet overdreven. Mannen zijn beter in alles. Zelfs de beste kappers zijn mannen.quote:Op maandag 12 september 2011 18:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
LOL idd!quote:Op maandag 12 september 2011 18:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee is niet overdreven. Mannen zijn beter in alles. Zelfs de beste kappers zijn mannen.
Nouja halve wijven, maar wel met een snikkeltje.
Klopt ja.quote:Op maandag 12 september 2011 18:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Net als dat je niet zoveel vrouwen in de bedrijfstop ziet. Veel vrouwen willen niet fulltime ivm 'kinderen'.
Vrouwtjes zeggenquote:Op maandag 12 september 2011 18:13 schreef _Fanta het volgende:
Maar wil niet lullig doen tegen die vrouwtjes, hun hebben ook wel zo hun kwaliteiten. Hun zijn bijvoorbeeld weer goed met kinderen opvoeden enzo
Vandaar dat er zoveel onopgevoede kutkoters rondlopen zekerquote:Op maandag 12 september 2011 18:13 schreef _Fanta het volgende:
Maar wil niet lullig doen tegen die vrouwtjes, hun hebben ook wel zo hun kwaliteiten. Hun zijn bijvoorbeeld weer goed met kinderen opvoeden enzo
Ook wel, maar het koksvak is echt een testosteron spuitende machowereldquote:Op maandag 12 september 2011 18:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
quote:De uitspraak "de beste koks zijn de mannen" bestaat altijd al, maar vrouwen timmeren zich steeds meer en meer een weg door de kokswereld.
Door de bikkelharde wereld van de horeca hebben vrouwen weinig tijd over voor het eigen huishouden en de kinderen. Een gezinsleven is moeilijk te combineren met de horeca.
Steeds late openingsuren en weinig sluitingsdagen.Daarbij is het werk van een kok lichamelijk en geestelijk zwaar.Een vijftien urige werkdag is geen uitzondering.Een kok is na 50 jaar werken "afgebrand".
Door de eeuwen heen,is het koks beroep weggelegd voor mannen,en dat is nu ook nog.Mede omdat vrouwen in de keuken in de minderheid zijn,hebben ze minder kans om chef te worden.
Groeten.
(van een oude chefkok)
Zeker door een vrouw geschreven?quote:Op maandag 12 september 2011 18:14 schreef 92Merel het volgende:
Overigens vond ik via google dit.
[..]
Het moet van de maatschappijquote:Op maandag 12 september 2011 18:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vandaar dat er zoveel onopgevoede kutkoters rondlopen zeker![]()
Tegenwoordig willen ze koste wat kost carričre maken, alles
quote:
Jonge dame hoort aan elkaarquote:Op maandag 12 september 2011 18:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Hoe moet ik je dan noemen? Jonge dame?
Vrouwen.quote:Op maandag 12 september 2011 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, zonder ons vrouwen geen leven.
Idd, wat dat betreft was het vroeger allemaal stuk beter geregeld. Nu doen mannen vrouwentaken en vrouwen denken mannentaken te kunnen verrichten. Denk dat best slechte ontwikkeling is.quote:Op maandag 12 september 2011 18:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vandaar dat er zoveel onopgevoede kutkoters rondlopen zeker![]()
Tegenwoordig willen ze koste wat kost carričre maken, alles
Holly kon dat prima hebbenquote:Op maandag 12 september 2011 18:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook wel, maar het koksvak is echt een testosteron spuitende machowereldIk denk dat er maar heel weinig vrouwen tegen de sfeer in zo'n keuken kunnen, waar de chef tegen je staat te schreeuwen omdat je een halve minuut te laat bent met de kreeft.
quote:Op maandag 12 september 2011 18:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben best goed met de vrouwtjes,
Ik kom vaak alleen niet verder dan de friendzone.
En hun benen spreiden enzo.quote:Op maandag 12 september 2011 18:13 schreef _Fanta het volgende:
Dan moet je ze geen vrouwtjes noemen, misschien dat dat helptquote:Op maandag 12 september 2011 18:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben best goed met de vrouwtjes,
Ik kom vaak alleen niet verder dan de friendzone.
Door een manquote:Op maandag 12 september 2011 18:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeker door een vrouw geschreven?
Ik ga in een mannenwereld studeren en werkenquote:Op maandag 12 september 2011 18:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Idd, wat dat betreft was het vroeger allemaal stuk beter geregeld. Nu doen mannen vrouwentaken en vrouwen denken mannentaken te kunnen verrichten. Denk dat best slechte ontwikkeling is.
hahahquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 18:17 schreef mr-green het volgende:
Jongens dit moeten jullie echt zien
Is nog waar ook.quote:
Ik zeg het nooit eigenlijk.quote:Op maandag 12 september 2011 18:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan moet je ze geen vrouwtjes noemen, misschien dat dat helpt
[..]
Door een man
Ah op die manier..quote:Op maandag 12 september 2011 18:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zeg het nooit eigenlijk.
Behalve bij mannen onderling.
Haha Geniaalquote:Op maandag 12 september 2011 18:17 schreef mr-green het volgende:
Jongens dit moeten jullie echt zien
Ik heb niet alle seizoenen van Hell's Kitchen gezien, dus ik heb geen idee.quote:
Jup. En dan maar de vrouw de schuld geven, beetje zonde. Tegenwoordig heb je geen keuze als je nog wat wilt.quote:Op maandag 12 september 2011 18:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is nog waar ook.
Tegenwoordig moet je wel tweeverdieners zijn om met kinderen leuk te kunnen leven en 2x op vakantie te kunnen.
Of een man met een goede baan ( die vervolgens 90 uur per week 'op de zaak is' )
Is dames niet goed?quote:Op maandag 12 september 2011 18:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah op die manier..
Ik ken van die mannen die het altijd over dames hebben. Of het nou om een 14-jarig meisje gaat of dat het een vrouw van 35 is
quote:
Jawel hoor, maar het klinkt gewoon grappigquote:Op maandag 12 september 2011 18:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Is dames niet goed?
Dat gebruik ik wel veel.
Ik vind het wel iets stijlvols hebben.quote:Op maandag 12 september 2011 18:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar het klinkt gewoon grappig
Een 14-jarige is natuurlijk geen dame. Ik ook niet, maar dat terzijdequote:Op maandag 12 september 2011 18:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Is dames niet goed?
Dat gebruik ik wel veel.
Het is allemaal de schuld van de vrouwenquote:Op maandag 12 september 2011 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. En dan maar de vrouw de schuld geven, beetje zonde. Tegenwoordig heb je geen keuze als je nog wat wilt.
14 jarige is ook wat anders, maar die kom ik niet elke dag tegen zeg maar.quote:Op maandag 12 september 2011 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een 14-jarige is natuurlijk geen dame. Ik ook niet, maar dat terzijde.
Jahoorquote:Op maandag 12 september 2011 18:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het wel iets stijlvols hebben.
Ik dacht dat je alleen geen 'echte vrouw' wasquote:Op maandag 12 september 2011 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een 14-jarige is natuurlijk geen dame. Ik ook niet, maar dat terzijde.
hooiquote:
Echte vrouwen trekken zich daar niets van aan.quote:Op maandag 12 september 2011 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. En dan maar de vrouw de schuld geven, beetje zonde. Tegenwoordig heb je geen keuze als je nog wat wilt.
NIJNquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Oh, dat komt wel goed dan laterquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 18:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
NIJNHAAAAAIOOOO
KNETTER!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambo of Rekt
quote:Op maandag 12 september 2011 18:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
NIJNHAAAAAIOOOO
VloooooliiijjjkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op maandag 12 september 2011 18:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, dat komt wel goed dan later.
[..]
NIJNHAAAAAIOOOO
Koe komt hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Ik krijg er nog eens een complex vanquote:Op maandag 12 september 2011 18:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jahoor
[..]
Ik dacht dat je alleen geen 'echte vrouw' wasmaar dus ook al geen dame, het is wat.
[..]
hooi
Oh, dan ben ik toch wel een echte vrouw, cause I don't give a rat's assquote:Op maandag 12 september 2011 18:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echte vrouwen trekken zich daar niets van aan.
Knetter een koe noemen is doorgaans niet zo goed voor haar humeur. Been there done that.quote:
Ik haat typen op een laptop.quote:
Veel te ingewikkeld he..quote:Op maandag 12 september 2011 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg er nog eens een complex van.
[..]
Oh, dan ben ik toch wel een echte vrouw, cause I don't give a rat's ass.
Die komt gezellig 26 jaar te vroeg?quote:
Gelukkig had ik nooit een probleemquote:Op maandag 12 september 2011 18:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Veel te ingewikkeld he..
Oh en ik zie dat je probleem al is opgelost
truequote:Op maandag 12 september 2011 18:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Knetter een koe noemen is doorgaans niet zo goed voor haar humeur. Been there done that.
Ben ver ontwikkeldquote:Op maandag 12 september 2011 18:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Die komt gezellig 26 jaar te vroeg?
Nog beterquote:Op maandag 12 september 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig had ik nooit een probleem.
Ik ga eens een maaltijd in elkaar draaien.
Spaghetti met tomatensaus, zongedroogde tomaten, spinazie, ui en knoflookquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Spaghetti met tomatensaus, zongedroogde tomaten, spinazie, ui en knoflook.
Lekker hoorquote:Op maandag 12 september 2011 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
IK MIS HET VLEESquote:Op maandag 12 september 2011 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
?quote:Op maandag 12 september 2011 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb dat pedobearlied in mijn hoofd.
Ik luister.quote:Op maandag 12 september 2011 18:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Morgen 20.00 uur, verrassende 80's
quote:Op maandag 12 september 2011 18:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik luister.
Ow wacht, kut. Ik ben bij mijn zus dan.
Ik wil Barça - Milan kijkenquote:Op maandag 12 september 2011 18:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik luister.
Ow wacht, kut. Ik ben bij mijn zus dan.
kan de 80's ook wel vnaaf doen bedenk ik mij nuquote:
Soms vraag ik me wel eens af hoe ik mijn sociale leven en fok naast een normale vijfdaagse werkweek kwijt zou moeten.quote:Op maandag 12 september 2011 18:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij mist echt al gave shows
die van symph de cover show was ook
Ik bedoel.. Vanavond 20.00 uur, verrasende 80'squote:Op maandag 12 september 2011 18:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Morgen 20.00 uur, verrassende 80's
sociale leven? *rilll*quote:Op maandag 12 september 2011 18:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Soms vraag ik me wel eens af hoe ik mijn sociale leven en fok naast een normale vijfdaagse werkweek kwijt zou moeten.![]()
Ik kan ook wel een showtje doen, maar ik weet nog niet wat voor thema ik ga doen.quote:Op maandag 12 september 2011 18:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan de 80's ook wel vnaaf doen bedenk ik mij nu
DWDD en VIquote:Op maandag 12 september 2011 18:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik bedoel.. Vanavond 20.00 uur, verrasende 80's
Echte mensen, praten. Lichamelijk contact.quote:Op maandag 12 september 2011 18:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sociale leven? *rilll*
Je moet je sociale leven en je FOK!leven versmelten met elkaarquote:Op maandag 12 september 2011 18:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Soms vraag ik me wel eens af hoe ik mijn sociale leven en fok naast een normale vijfdaagse werkweek kwijt zou moeten.![]()
Stuur je vriendjes naar FOKquote:Op maandag 12 september 2011 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je moet je sociale leven en je FOK!leven versmelten met elkaar.
en dan nog kies je voor een sociaal leven? en werk waarbij je met mensen om moet gaan?quote:Op maandag 12 september 2011 18:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Echte mensen, praten. Lichamelijk contact.
ik vind het soms al eng om de toetsen van m'n laptop aan te raken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
Ik naakt.quote:Op maandag 12 september 2011 18:40 schreef Viro het volgende:
Eens met TT, want ik doe het huishouden zonder gezeik
Erik, wat zeg je nu!quote:Op maandag 12 september 2011 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
gewoon niet aan sociale dingen beginnenquote:Op maandag 12 september 2011 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet je hoe vreemd dat is? Ik kan het je helaas niet vertellenquote:Op maandag 12 september 2011 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 september 2011 18:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gewoon niet aan sociale dingen beginnenheb je ook geen gezeik.
ik breng mijn avonden het liefste door op de bank in een hoekje, kaarsjes aan, radio 49 als sfeermuziekje, dekentje over mij heen, innig verstrengeld... met...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+![]()
pics, stream, alles, pm, dm, mail, msn, whatsapp, postduif !!!!!quote:
Dat is bij mij al gebeurd.quote:Op maandag 12 september 2011 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 september 2011 18:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik breng mijn avonden het liefste door op de bank in een hoekje, kaarsjes aan, radio 49 als sfeermuziekje, dekentje over mij heen, innig verstrengeld... met...Ik dacht dat mijn naam in de spoiler zou staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
jij bent mens.. solly.. ik verkies mijn laptop altijd boven mensen, mijn laptop lijkt zoveel op mijquote:Op maandag 12 september 2011 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn naam in de spoiler zou staan.
[..]
ik breng mijn avonden het liefste door op de bank in een hoekje, kaarsjes aan, radio 49 als sfeermuziekje, dekentje over mij heen, innig verstrengeld... met...Rolgordijn omlaag. Alles blinderen. TV aan. RADIO49 aan. En genieten maar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bedankt Viro.quote:Op maandag 12 september 2011 18:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Weet je hoe vreemd dat is? Ik kan het je helaas niet vertellen
quote:Op maandag 12 september 2011 18:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn naam in de spoiler zou staan.
quote:Op maandag 12 september 2011 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rolgordijn omlaag. Alles blinderen. TV aan. RADIO49 aan. En genieten maar..koffie is voor mietjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wijn en kaas
-insert koosnaampje-
Koffie is voor eckte bazen.quote:Op maandag 12 september 2011 18:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
koffie is voor mietjes![]()
wijn en kaas
Waar ging het fout?quote:
Dit +100000000000000000000quote:
Mensen die verliefd worden.quote:Op maandag 12 september 2011 18:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar sowieso.. mensen die via FOK! gaan daten
of verliefd op elkaar worden
echt gewoon
Wás er maar iemand om te datenquote:Op maandag 12 september 2011 18:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
echt gewoon
Kan je ook niets aan doenquote:Op maandag 12 september 2011 18:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
echt gewoon
Tsja...quote:
En meer meisjes van 17.quote:Op maandag 12 september 2011 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wás er maar iemand om te daten! De radio heeft meer homo's nodig.
watquote:Op maandag 12 september 2011 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Werf wat mensen in het Homo-Topicquote:Op maandag 12 september 2011 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 september 2011 18:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
echt gewoon
Er hobbelde geloof ik een negentienjarige net rond!quote:Op maandag 12 september 2011 18:47 schreef heloef het volgende:
[..]
En meer meisjes van 17.![]()
De enige is al ingepikt door dat gristenjong.
Die ken ik allemaal al en wil ik niet daten. Ik wil nieuwe homo's.quote:Op maandag 12 september 2011 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Werf wat mensen in het Homo-Topic
Die vraagt een beetje veel wat ik niet kan bieden.quote:Op maandag 12 september 2011 18:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Er hobbelde geloof ik een negentienjarige net rond!
dat sowiesoquote:Op maandag 12 september 2011 18:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen die verliefd worden.![]()
Sukkels zijn het!
Ga ze hosselen dan:7quote:Op maandag 12 september 2011 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
je kunt toch gewoon zeggen van nee dat gaan we niet doenquote:
Arme stakker.quote:Op maandag 12 september 2011 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die ken ik allemaal al en wil ik niet daten. Ik wil nieuwe homo's.
Van die nieuwe die pas 2 weken uit de kast zijnquote:Op maandag 12 september 2011 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die ken ik allemaal al en wil ik niet daten. Ik wil nieuwe homo's.
Vriend die klik in net aan in Spotify.quote:Op maandag 12 september 2011 18:48 schreef Renesite het volgende:
Hallo, hebben jullie dat nummertje van Hot chelle Rae?
Sowieso internet.quote:
En als je allebei wiltquote:Op maandag 12 september 2011 18:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je kunt toch gewoon zeggen van nee dat gaan we niet doen
We hebben een connectie. Nu al.quote:Op maandag 12 september 2011 18:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Vriend die klik in net aan in Spotify.![]()
Ik vind dit heel verdacht.
Wat dan wat dan?quote:Op maandag 12 september 2011 18:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Die vraagt een beetje veel wat ik niet kan bieden.
Heel verschil of je doel een date vinden is of dat het "toevallig" gaatquote:
dan ben je gewoon een faalhaas voor eeuwig gedoemd als faalhaas voor het leven. collega van de paashaasquote:
Hehehe, ik wás nog niet eens uit de kastquote:Op maandag 12 september 2011 18:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van die nieuwe die pas 2 weken uit de kast zijn
Merel wou een jongen met een six-pack.quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 18:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weinig mis mee. We leven in 2011.
Je weet nooit wat je tegenkomt. Mensen kunnen zomaar heel iemand anders zijn als je verwacht. doen zich als iemand anders voorquote:Op maandag 12 september 2011 18:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heel verschil of je doel een date vinden is of dat het "toevallig" gaat.
Merel? Heet ze zo?quote:Op maandag 12 september 2011 18:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Merel wou een jongen met een six-pack.
Daar hield het al op.
Ons VHke komt niet uit de kast.quote:Op maandag 12 september 2011 18:51 schreef Renesite het volgende:
Maarem, VH: wanneer knalt die kast van jou 'es open?
Over wie heb jij het in godsnaam dan?quote:
Hij werd geopend op het moment dat ik jouw voor het eerst zagquote:Op maandag 12 september 2011 18:51 schreef Renesite het volgende:
Maarem, VH: wanneer knalt die kast van jou 'es open?
Nee, helaas!quote:Op maandag 12 september 2011 18:48 schreef Renesite het volgende:
Hallo, hebben jullie dat nummertje van Hot chelle Rae?
Draaa-ma. Huilen, tranen, foetushouding in bed. Alles.quote:Op maandag 12 september 2011 18:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat sowiesogaan ineens raar en maf doen, en als het dan uit gaan gaan ze huilie doen en zijn ze uberzielig.. ik bedoel.. doe het gewoon niet
Mijn jeetje mijn hartje stroomt nu overquote:Op maandag 12 september 2011 18:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij werd geopend op het moment dat ik jouw voor het eerst zag
Dus Naat en Faye...?quote:Op maandag 12 september 2011 18:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan ben je gewoon een faalhaas voor eeuwig gedoemd als faalhaas voor het leven. collega van de paashaas
Nog nooit een user gezien met die gebruikersnaam.quote:Op maandag 12 september 2011 18:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Over wie heb jij het in godsnaam dan?![]()
Ik heb het over Merel92.
Knikkende knietjes alles.quote:Op maandag 12 september 2011 18:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn jeetje mijn hartje stroomt nu over
Dan merk je beiden dat het niets wordt na de eerste date en dan klaarquote:Op maandag 12 september 2011 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Je weet nooit wat je tegenkomt. Mensen kunnen zomaar heel iemand anders zijn als je verwacht. doen zich als iemand anders voor
Serieus?quote:Op maandag 12 september 2011 18:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nog nooit een user gezien met die gebruikersnaam.
Liever de baashaas.quote:Op maandag 12 september 2011 18:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan ben je gewoon een faalhaas voor eeuwig gedoemd als faalhaas voor het leven. collega van de paashaas
Ja dat dus, daarom heb ik er ook niets tegen...quote:
SiIk.quote:Op maandag 12 september 2011 18:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Maar over wie heb jij het dan in godsnaam?
en bij de 1e date word je gelijk seksueel misbruikt enzovoort wat al jaren gebeurt met behulp van daten via internetquote:Op maandag 12 september 2011 18:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan merk je beiden dat het niets wordt na de eerste date en dan klaar.
ja om te kotsenquote:Op maandag 12 september 2011 18:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Draaa-ma. Huilen, tranen, foetushouding in bed. Alles.
faalhazen for livequote:
Oh misschien dan toch eens proberen, als dat de standaard verwachting is.quote:Op maandag 12 september 2011 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en bij de 1e date word je gelijk seksueel misbruikt enzovoort wat al jaren gebeurt met behulp van daten via internet
Dude gast menspersoon ga naar een inrichting!quote:Op maandag 12 september 2011 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en bij de 1e date word je gelijk seksueel misbruikt enzovoort wat al jaren gebeurt met behulp van daten via internet
Rustig maar, hij is nog jonger dan dat jij bent!quote:Op maandag 12 september 2011 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dude gast menspersoon ga naar een inrichting!
jij bent? 13 nu? jij googelt echt op rare porno hoorquote:Op maandag 12 september 2011 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ene René schijnt over mee te kunnen praten.quote:
Zieke fantasie. Zeker voor een kereltje wat net van de basisschool afkomt.quote:Op maandag 12 september 2011 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
"ik vind een meisje leuk, neuken op eerste date of niet"quote:Op maandag 12 september 2011 18:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij bent? 13 nu? jij googelt echt op rare porno hoor
Ik kijk veelstevaak naar Opsporing verzochtquote:Op maandag 12 september 2011 18:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Bizar. Ik zat laatst te tellen, kwam al tot vijf ofzo, zonder moeite.quote:Op maandag 12 september 2011 18:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ene René schijnt over mee te kunnen praten.
Maar het aantal koppels in slowchats is niet normaal.
Ja, en omdat er criminelen op aarde rondlopen is iedereen een moordenaar, kloptquote:Op maandag 12 september 2011 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk veelstevaak naar Opsporing verzocht
Ik heb het niet zo met liefde..quote:Op maandag 12 september 2011 18:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"ik vind een meisje leuk, neuken op eerste date of niet"
Ajacied op Yahoo-answers.
Had ik ook maar google gehad toen ik 13 wasquote:Op maandag 12 september 2011 18:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Daarom, eerst je basisschoolmentaliteit ontgroeien.quote:Op maandag 12 september 2011 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo met liefde..
quote:Op maandag 12 september 2011 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had ik ook maar google gehad toen ik 13 was
Er gaat echt een complete generatie ontsporen.quote:Op maandag 12 september 2011 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Faye en Naatquote:Op maandag 12 september 2011 18:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Bizar. Ik zat laatst te tellen, kwam al tot vijf ofzo, zonder moeite.
en dan zit jij niet eens in alle sc.quote:Op maandag 12 september 2011 18:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Bizar. Ik zat laatst te tellen, kwam al tot vijf ofzo, zonder moeite.
Toen waren die boekjes veeuul goedkoper tochquote:Op maandag 12 september 2011 18:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wie is Meranogwat?quote:Op maandag 12 september 2011 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Faye en Naat
Rene en Patrique
Meranogwat en Techno
Ian en Kally
Benny en Lutte
En dan hebben we ook nog een in wording.
Oeh vh en bella in wording?quote:Op maandag 12 september 2011 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Faye en Naat
Rene en Patrique
Meranogwat en Techno
Ian en Kally
Benny en Lutte
Hoi.quote:Op maandag 12 september 2011 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Faye en Naat
Rene en Patrique
Meranogwat en Techno
Ian en Kally
Benny en Lutte
ik ben wel vliefd op mequote:Op maandag 12 september 2011 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
Knetter krijgt ook vast wel een keer iets met Knetter...
Maar was allemaal veel omslachtiger, je moest ze verstoppen voor je ouders enzo. En ze eerst zien te regelen.quote:Op maandag 12 september 2011 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toen waren die boekjes veeuul goedkoper toch?
Wanneer zullen we je vertellen dat dit een bot is die draait?quote:Op maandag 12 september 2011 18:58 schreef Bos81 het volgende:
Nou dit nummer heb ik ook al net aangevraagd, Ik ga maar wat meer aanvragen
Jezelf via internet leren kennen en vliefd op je worden, faalhaasquote:Op maandag 12 september 2011 19:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben wel vliefd om me
Uit een of ander versier topic vroeger.quote:Op maandag 12 september 2011 18:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Wie is Meranogwat?
En wie zijn er in wording?
Wat mis ik?quote:Op maandag 12 september 2011 18:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oeh vh en bella in wording?
En wie in wording. Ik ben niet nieuwsgierig hoor.quote:Op maandag 12 september 2011 19:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Uit een of ander versier topic vroeger.
Lipper en HappyGirl ook nog maar die kennen jullie niet.
Yuki en jijquote:Op maandag 12 september 2011 19:02 schreef JJH het volgende:
[..]
En wie in wording. Ik ben niet nieuwsgierig hoor.
Dat ga ik niet zeggen.quote:Op maandag 12 september 2011 19:02 schreef JJH het volgende:
[..]
En wie in wording. Ik ben niet nieuwsgierig hoor.
ik was al verliefd op mezelf voor internet hier in drenthe wasquote:Op maandag 12 september 2011 19:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jezelf via internet leren kennen en vliefd op je worden, faalhaas.
Dat weet ik hoor, maar dat het zo snel gaat had ik niet verwach..quote:Op maandag 12 september 2011 19:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer zullen we je vertellen dat dit een bot is die draait?
Ik houd ook van narcissen.quote:Op maandag 12 september 2011 19:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik was al verliefd op mezelf voor internet hier in drenthe was![]()
ik kan er niks aan doen.. ik vind mezelf echt prachtig.. ik hou van mijn lach in de morgen.. van mijn humor, van mijn boobies.. ik hou echt van mezelf..maar ik heb het nog niet gezegd.. .. dus t is nog op afstand
Ik moet overgevenquote:Op maandag 12 september 2011 19:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik was al verliefd op mezelf voor internet hier in drenthe was![]()
ik kan er niks aan doen.. ik vind mezelf echt prachtig.. ik hou van mijn lach in de morgen.. van mijn humor, van mijn boobies.. ik hou echt van mezelf..maar ik heb het nog niet gezegd.. .. dus t is nog op afstand
zou best een mooi stelletje maken denk ikquote:
Het spijt me Hansie maar ze hebben niet graag dat op FOK! als valt mee te lezen.quote:
Man je lag de halve avond te snavellen met elkaarquote:
Ik zie het nog best gebeurenquote:Op maandag 12 september 2011 19:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zou best een mooi stelletje maken denk ik
Nou, je bent gelijk de eerste in de lijst. Alleen heeft hij er altijd 3 in queue staan. Dus het duurt maximaal 3 nummers voordat je je verzoekje hoort.quote:Op maandag 12 september 2011 19:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat weet ik hoor, maar dat het zo snel gaat had ik niet verwach..
quote:Op maandag 12 september 2011 19:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Het spijt me Hansie maar ze hebben niet graag dat op FOK! als valt mee te lezen.
Die zin klopt niet.quote:Op maandag 12 september 2011 19:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Man je lag de halve avond te snavellen met elkaar![]()
Dagonet heeft toch ook zijn vrouw hier leren kennen. Hoe heet ze ook al weer. STA-Mod (Geweest)quote:Op maandag 12 september 2011 19:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Uit een of ander versier topic vroeger.
Lipper en HappyGirl ook nog maar die kennen jullie niet.
hmm ik niet echt.. sowieso zie ik hans eerder als de eeuwige vrijgezelquote:Op maandag 12 september 2011 19:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zie het nog best gebeuren.
Nietquote:Op maandag 12 september 2011 19:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Man je lag de halve avond te snavellen met elkaar![]()
Nou, jij als eeuwige vrijgezel: spring bovenop Hansquote:Op maandag 12 september 2011 19:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm ik niet echt.. sowieso zie ik hans eerder als de eeuwige vrijgezel
Nee joh. Hansie eeuwig vrijgezel? Onmogelijk.quote:Op maandag 12 september 2011 19:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij bent alleen lief voor jezelfquote:Op maandag 12 september 2011 19:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Tong en Schmoopie hebben een tijdje gehokt.quote:Op maandag 12 september 2011 19:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dagonet heeft toch ook zijn vrouw hier leren kennen. Hoe heet ze ook al weer. STA-Mod (Geweest)
En Insomaniac en Bioslock toch ook?
Symphonic en MarijkeZwolle ook niet vergeten natuurlijk
Weet je hoelang ik al droog sta.quote:Op maandag 12 september 2011 19:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
denk je? kweenie hoor.. op fok is hij wel leuk enzo.. maar kweenie.. nee vind hem echt het type wat in de taxi woont en af en toe gewoon een nummertje maakt, meer nietquote:Op maandag 12 september 2011 19:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh. Hansie eeuwig vrijgezel? Onmogelijk.
Nog een Braboquote:Op maandag 12 september 2011 19:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wie was er nuchter? Gij of ik?>
Wel als je narcissenbloembollen geslikt hebtquote:
Ik was niet dronkenquote:Op maandag 12 september 2011 19:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wie was er nuchter? Gij of ik?>
Heb je dat verhaal in mijn fobo wel eens gelezen.quote:Op maandag 12 september 2011 19:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
denk je? kweenie hoor.. op fok is hij wel leuk enzo.. maar kweenie.. nee vind hem echt het type wat in de taxi woont en af en toe gewoon een nummertje maakt, meer niet
ik hoop hetquote:Op maandag 12 september 2011 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
Ik denk eerder dat Knetter vrijgezel blijft dan JJH.
Goed speurwerk mijn beste.quote:Op maandag 12 september 2011 19:05 schreef Watertornado het volgende:
En voor wat betreft je andere vraag: Fotoboek van User
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |