Ja ik ookquote:Op maandag 12 september 2011 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Amerika an sich ook wel. Maar ik heb meer met Australië. De buideldieren
. De spinnen en slangen en zo
.
Mja, dat is altijd zonde. Maar misschien ook maar goed, gezien de buffer die je toen nog niet hadquote:Op maandag 12 september 2011 16:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja lekker weer
Ja het plan is er al een paar jaar. Alleen het wordt steeds sterker![]()
We hadden 2 jaar geleden de mogelijkheid om een goedlopende wasserette over te nemen, omdat de eigenaar met pensioen ging.
Maar helaas niet gedaan, beiden een goede baan, en nog niet genoeg gespaard (buffer).
Nu hebben we spijt
Dat had ik moeten zeggen ja.quote:Op maandag 12 september 2011 16:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Verdampte Scheisse, halt deine Waffel!
Ik versta anders ook geen kut van een hoog-Hollander met een zwaar accent.quote:Op maandag 12 september 2011 16:37 schreef Bellatrix het volgende:
Ik was vandaag nog in Limburg. Verstond er geen kut van.
ja als dat eens zou kunnenquote:Op maandag 12 september 2011 16:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dat is altijd zonde. Maar misschien ook maar goed, gezien de buffer die je toen nog niet had.
Ik zou de lotto winnen als ik jou was.
Iewwww, zo'n verschrikkelijke ''r'' en die ''g''.quote:Op maandag 12 september 2011 16:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik versta anders ook geen kut van een hoog-Hollander met een zwaar accent.
Ik zou het wel wetenquote:Op maandag 12 september 2011 16:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja als dat eens zou kunnen
Mooi huis gezien johMaar ja wat moet je met 10 slaapkamers en 7 badkamers
Nu niet meer dan?quote:Op maandag 12 september 2011 16:40 schreef Insomnium het volgende:
Mensen uit het oosten praatten het beste.
...quote:
Nou ja, beter dan het hoge Noorden. Maar van dat echte Twentse accent of hoe je het noemt versta ik ook niets. Was er eens met de trein, was zo'n kerel met dat accent aan het praten en ik verstond alleen steekwoorden als ''voicemail'' en ''Karwei''.quote:Op maandag 12 september 2011 16:40 schreef Insomnium het volgende:
Mensen uit het oosten praatten het beste.
Op Appelpop vielen wat van die meiden met een rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ons lastig, ze waren zo weg toen we (ongepland) met z'n 3en tegelijk "fuck op met je rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr" zeidenquote:Op maandag 12 september 2011 16:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iewwww, zo'n verschrikkelijke ''r'' en die ''g''._! Alsof ze keelontsteking hebben.
quote:Op maandag 12 september 2011 16:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op Appelpop vielen wat van die meiden met een rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ons lastig, ze waren zo weg toen we (ongepland) met z'n 3en tegelijk "fuck op met je rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr" zeiden.
Hahahahahaha dat is dan ook wel weer waar.quote:Op maandag 12 september 2011 16:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou ja, beter dan het hoge Noorden. Maar van dat echte Twentse accent of hoe je het noemt versta ik ook niets. Was er eens met de trein, was zo'n kerel met dat accent aan het praten en ik verstond alleen steekwoorden als ''voicemail'' en ''Karwei''.
Ik dacht dat jij in Utrecht woonde?quote:Op maandag 12 september 2011 16:43 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hahahahahaha dat is dan ook wel weer waar.
Maar over het algemeen is het hier prima te verstaan
Het pittoreske Zutphenquote:Op maandag 12 september 2011 16:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in Utrecht woonde?
Spann0nd!quote:
Mag je niet vragen van Viro!quote:
Met wie?quote:Op maandag 12 september 2011 16:46 schreef Zokunen het volgende:
Zal ik om 5 uur een uurtje gaan kutten?
Zweden.quote:Op maandag 12 september 2011 16:45 schreef Zokunen het volgende:
Ik zou wel graag willen emigreren naar Scandinavië
owquote:Op maandag 12 september 2011 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mag je niet vragen van Viro!
Heb je al wel de nieuwe stream?quote:Op maandag 12 september 2011 16:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owEr staat niemand op het rooster, en ik hoor hele andere muziek volgens mijn dan de verzoekjes site ?
Er draait niemand en volgens mij staat Gup aan.quote:Op maandag 12 september 2011 16:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owEr staat niemand op het rooster, en ik hoor hele andere muziek volgens mijn dan de verzoekjes site ?
quote:Op maandag 12 september 2011 16:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Oeh nu je terug bent je ook weer uitdagen voor wordfeudquote:
okidokiquote:Op maandag 12 september 2011 16:47 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Oeh nu je terug bent je ook weer uitdagen voor wordfeud
hehheyxxquote:
Hoiquote:Op maandag 12 september 2011 16:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jaa hier live vanuit de Ardennen!
Wel met heel traag internet, dus veel en vaak zal ik er niet zijn..
Hoe heet die kroeg?quote:
Vergelijk de titel met deze passage:quote:Op maandag 12 september 2011 16:03 schreef Samzz het volgende:
Inhoud collectebussen KWF gestolen bij inbraak.
quote:De politie vreest dat de dieven de gestolen collectebussen ook gaan gebruiken om de huizen langs te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |