SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76, Symphonic en Melting.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.![]()
Neger wat?quote:Op maandag 12 september 2011 16:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"hallon ik ben trolsjans en ik heb net in een flesje sisi gecumd, dat wil ik nog een keer dus vermaak mij grgr"
Ik geloof dat jij professionele hulp moet zoekenquote:Op maandag 12 september 2011 16:27 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Rare kronkels in mn kop, kan totaal niet met stres omgaan. En zo zijn dr nogwel paar dingetjes die ik niet in t topic ga gooien.
nee is meer wat voor Knetterquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 16:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze wil wel wat voor je inspreken hoor.
Emigregen?quote:Op maandag 12 september 2011 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb MBO Bedrijfsadministratie, dus sowieso die richting (voor voorlopig, ik heb geen idee wat ik wil)
Ja emigreren
Nu ga ik een magnetronhamburgerbroodje van Mora etenquote:
Frankrijkquote:Op maandag 12 september 2011 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Emigregen?. Ik zou het doen
.
Ik wil graag naar Engeland of Australië/Nieuw Zeeland.
Frankrijk.quote:
Ik heb lekker een pannetje Spinaziequote:Op maandag 12 september 2011 16:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu ga ik een magnetronhamburgerbroodje van Mora eten.
Tenerifequote:
Gast, alsof ik niet bekend ben bij het GGZ. Ik loop daar al zowa mn helen levenquote:Op maandag 12 september 2011 16:29 schreef mr-green het volgende:
[..]
Jongen ik geloof echt wel dat jij een normaal persoon kan zijn. Heb je al een paar keer normaal meegemaakt![]()
Maar waarom zoek je geen professionele hulp? Als je adressen of nummers wilt laat maar weten
Ik wil naar Tenerife, met het toerisme gaat het weer wat beter. Maar het is nog niet de tijd om te gaan. Dus we sparen nog even doorquote:Op maandag 12 september 2011 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Frankrijk is opzich wel mooi maar die usually etenstijden liggen me nietquote:Op maandag 12 september 2011 16:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Frankrijk.
Spanje boeit me niet.
Moraquote:Op maandag 12 september 2011 16:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu ga ik een magnetronhamburgerbroodje van Mora eten.
Ik zou ook wel naar die landen willen emigreren ja, en Amerikaquote:Op maandag 12 september 2011 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Stikt van de vleermuizen daarquote:Op maandag 12 september 2011 16:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tenerife. Maar om te wonen
...
Het enige waar ik niet tegen kon was wijn bij alles. Wijn bij ontbijt, lunch avondeten, tussendoor, ik werd er gek van.quote:Op maandag 12 september 2011 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frankrijk is opzich wel mooi maar die usually etenstijden liggen me niet
In Parijs had ik gewoon lekker Koffie in mn hotelquote:Op maandag 12 september 2011 16:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het enige waar ik niet tegen kon was wijn bij alles. Wijn bij ontbijt, lunch avondeten, tussendoor, ik werd er gek van.
ow heerlijkquote:Op maandag 12 september 2011 16:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tenerife. Maar om te wonen
...
Niet veel meer dan in onze achtertuinquote:Op maandag 12 september 2011 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stikt van de vleermuizen daar
Dan is dat natuurlijk gewoon geweldigquote:Op maandag 12 september 2011 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow heerlijkDe mensen zijn daar zo relaxed, zo open
Zo anders dan hier in Nederland.
En heb natuurlijk ook familie en vrienden daar wonen, dan is de stap wat makkelijker
Lekker weerquote:Op maandag 12 september 2011 16:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil naar Tenerife, met het toerisme gaat het weer wat beter. Maar het is nog niet de tijd om te gaan. Dus we sparen nog even door
Jij kan dat echt echt hequote:Op maandag 12 september 2011 16:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat nagemaakte Limburgse accent_!!
Laatst dacht iemand dat het Brabants was.quote:Op maandag 12 september 2011 16:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat nagemaakte Limburgse accent_!!
Als je elk eiland van een land Vlieland wilt noemen wel ja...quote:Op maandag 12 september 2011 16:36 schreef Bellatrix het volgende:
Tenerife is toch gewoon Spanje, dus een soort veredeld Vlieland?
Amerika an sich ook wel. Maar ik heb meer met Australiëquote:Op maandag 12 september 2011 16:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou ook wel naar die landen willen emigreren ja, en Amerika
Ok, echter ik denk persoonlijk dat je een groot gedeelte van je problemen bij jezelf moet zoekenquote:Op maandag 12 september 2011 16:33 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Gast, alsof ik niet bekend ben bij het GGZ. Ik loop daar al zowa mn helen leven
Heb meer Psychiaters versleten dan een gemiddelde FOK!'er meisjes geneukt heeft
Mensen die denken ergens iets van te wetenquote:Op maandag 12 september 2011 16:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Laatst dacht iemand dat het Brabants was.![]()
Maar, het is toch altijd de schuld van een ander?quote:Op maandag 12 september 2011 16:36 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ok, echter ik denk persoonlijk dat je een groot gedeelte van je problemen bij jezelf moet zoeken
ja lekker weerquote:Op maandag 12 september 2011 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker weer,..
Maar, jullie zijn dus echt van plan die kant op te gaan?.
Joh! Wat een wijze uitspraakquote:Op maandag 12 september 2011 16:36 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ok, echter ik denk persoonlijk dat je een groot gedeelte van je problemen bij jezelf moet zoeken
quote:
Ja zoietsquote:Op maandag 12 september 2011 16:36 schreef Bellatrix het volgende:
Tenerife is toch gewoon Spanje, dus een soort veredeld Vlieland?
Kloptquote:Op maandag 12 september 2011 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, het is toch altijd de schuld van een ander?.
Verdampte Scheisse, halt deine Waffel!quote:Op maandag 12 september 2011 16:37 schreef Bellatrix het volgende:
Ik was vandaag nog in Limburg. Verstond er geen kut van. En ook een Duitser die hier woont en die het vertikte om Nederlands te praten.
Ja ik ookquote:Op maandag 12 september 2011 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Amerika an sich ook wel. Maar ik heb meer met Australië. De buideldieren
. De spinnen en slangen en zo
.
Mja, dat is altijd zonde. Maar misschien ook maar goed, gezien de buffer die je toen nog niet hadquote:Op maandag 12 september 2011 16:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja lekker weer
Ja het plan is er al een paar jaar. Alleen het wordt steeds sterker![]()
We hadden 2 jaar geleden de mogelijkheid om een goedlopende wasserette over te nemen, omdat de eigenaar met pensioen ging.
Maar helaas niet gedaan, beiden een goede baan, en nog niet genoeg gespaard (buffer).
Nu hebben we spijt
Dat had ik moeten zeggen ja.quote:Op maandag 12 september 2011 16:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Verdampte Scheisse, halt deine Waffel!
Ik versta anders ook geen kut van een hoog-Hollander met een zwaar accent.quote:Op maandag 12 september 2011 16:37 schreef Bellatrix het volgende:
Ik was vandaag nog in Limburg. Verstond er geen kut van.
ja als dat eens zou kunnenquote:Op maandag 12 september 2011 16:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dat is altijd zonde. Maar misschien ook maar goed, gezien de buffer die je toen nog niet had.
Ik zou de lotto winnen als ik jou was.
Iewwww, zo'n verschrikkelijke ''r'' en die ''g''.quote:Op maandag 12 september 2011 16:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik versta anders ook geen kut van een hoog-Hollander met een zwaar accent.
Ik zou het wel wetenquote:Op maandag 12 september 2011 16:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja als dat eens zou kunnen
Mooi huis gezien johMaar ja wat moet je met 10 slaapkamers en 7 badkamers
Nu niet meer dan?quote:Op maandag 12 september 2011 16:40 schreef Insomnium het volgende:
Mensen uit het oosten praatten het beste.
...quote:
Nou ja, beter dan het hoge Noorden. Maar van dat echte Twentse accent of hoe je het noemt versta ik ook niets. Was er eens met de trein, was zo'n kerel met dat accent aan het praten en ik verstond alleen steekwoorden als ''voicemail'' en ''Karwei''.quote:Op maandag 12 september 2011 16:40 schreef Insomnium het volgende:
Mensen uit het oosten praatten het beste.
Op Appelpop vielen wat van die meiden met een rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ons lastig, ze waren zo weg toen we (ongepland) met z'n 3en tegelijk "fuck op met je rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr" zeidenquote:Op maandag 12 september 2011 16:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iewwww, zo'n verschrikkelijke ''r'' en die ''g''._! Alsof ze keelontsteking hebben.
quote:Op maandag 12 september 2011 16:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op Appelpop vielen wat van die meiden met een rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ons lastig, ze waren zo weg toen we (ongepland) met z'n 3en tegelijk "fuck op met je rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr" zeiden.
Hahahahahaha dat is dan ook wel weer waar.quote:Op maandag 12 september 2011 16:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou ja, beter dan het hoge Noorden. Maar van dat echte Twentse accent of hoe je het noemt versta ik ook niets. Was er eens met de trein, was zo'n kerel met dat accent aan het praten en ik verstond alleen steekwoorden als ''voicemail'' en ''Karwei''.
Ik dacht dat jij in Utrecht woonde?quote:Op maandag 12 september 2011 16:43 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hahahahahaha dat is dan ook wel weer waar.
Maar over het algemeen is het hier prima te verstaan
Het pittoreske Zutphenquote:Op maandag 12 september 2011 16:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in Utrecht woonde?
Spann0nd!quote:
Mag je niet vragen van Viro!quote:
Met wie?quote:Op maandag 12 september 2011 16:46 schreef Zokunen het volgende:
Zal ik om 5 uur een uurtje gaan kutten?
Zweden.quote:Op maandag 12 september 2011 16:45 schreef Zokunen het volgende:
Ik zou wel graag willen emigreren naar Scandinavië
owquote:Op maandag 12 september 2011 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mag je niet vragen van Viro!
Heb je al wel de nieuwe stream?quote:Op maandag 12 september 2011 16:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owEr staat niemand op het rooster, en ik hoor hele andere muziek volgens mijn dan de verzoekjes site ?
Er draait niemand en volgens mij staat Gup aan.quote:Op maandag 12 september 2011 16:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owEr staat niemand op het rooster, en ik hoor hele andere muziek volgens mijn dan de verzoekjes site ?
quote:Op maandag 12 september 2011 16:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Oeh nu je terug bent je ook weer uitdagen voor wordfeudquote:
okidokiquote:Op maandag 12 september 2011 16:47 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Oeh nu je terug bent je ook weer uitdagen voor wordfeud
hehheyxxquote:
Hoiquote:Op maandag 12 september 2011 16:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jaa hier live vanuit de Ardennen!
Wel met heel traag internet, dus veel en vaak zal ik er niet zijn..
Hoe heet die kroeg?quote:
Vergelijk de titel met deze passage:quote:Op maandag 12 september 2011 16:03 schreef Samzz het volgende:
Inhoud collectebussen KWF gestolen bij inbraak.
quote:De politie vreest dat de dieven de gestolen collectebussen ook gaan gebruiken om de huizen langs te gaan.
Wat heb je geleerd?quote:Op maandag 12 september 2011 16:53 schreef SiIk het volgende:
Zo, weer thuis. Ik vond het nog leuk ook
Ja.quote:Op maandag 12 september 2011 16:53 schreef Watertornado het volgende:
Overigens: wat is het lekker weer! Zeker fietsen met wind mee was leuk.
Het regentquote:Op maandag 12 september 2011 16:53 schreef Watertornado het volgende:
Ja op zich wel.quote:Op maandag 12 september 2011 16:53 schreef Watertornado het volgende:
Dat 'Letting the cat out of the bag' een spreekwoord is, verder niet zo bijster veelquote:
Ja, klopt niet idd.quote:Op maandag 12 september 2011 16:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vergelijk de titel met deze passage:
[..]
Engels.quote:Op maandag 12 september 2011 16:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat 'Letting the cat out of the bag' een spreekwoord is, verder niet zo bijster veel
Maar ik zit sinds vorig jaar op een nieuwe school (Zit nog gewoon middelbaar) en nu blijkt dat mn docent engels ook pas sinds vorig jaar op deze school zit, die zat voorheen altijd op m'n oude school, terwijl het niet bepaald om de hoek ligt
quote:Op maandag 12 september 2011 16:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij hebt ook strakblauwe hemel (+ zonnetje, vanzelfsprekend)?
Ik heb zonet ook in mijn t-shirtje gefietsereerd.quote:Op maandag 12 september 2011 16:59 schreef SiIk het volgende:
Laatste jaar van het VWO.
Hier is het ook lekker weer, alleen jammer van de wind idd..
Gisterochtend was het pas echt mooi, toen heb ik heerlijk gefietst in mn tshirt, en het nog warm hebben. Iedereen die uitgeslapen heeft en pas 12 uur z'n nest uit kwam gelooft me niet
quote:Op maandag 12 september 2011 17:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
C_A, ik kan hier lekker aan de Kronenbourg
Jij bent.. even oud als ik?quote:Op maandag 12 september 2011 16:59 schreef SiIk het volgende:
Laatste jaar van het VWO.
Hier is het ook lekker weer, alleen jammer van de wind idd..
Gisterochtend was het pas echt mooi, toen heb ik heerlijk gefietst in mn tshirt, en het nog warm hebben. Iedereen die uitgeslapen heeft en pas 12 uur z'n nest uit kwam gelooft me niet
Ik ga vanavond weer aan de Prison Break denk ikquote:Op maandag 12 september 2011 17:03 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga maar even true blood kijken, na het eten kijk ik wel weer ff of ik kan/wil draaien.
Twee jaar ouderquote:
Nee, gewoon even er tussenuit geweest. In Frankrijk gewoont/gewerkt enzulks ivm problemen thuis. Nu dus weer back to school.quote:
Nee, ben blijven zitten omdat ik van profiel wou wisselen en NG blijven doen, zou echt niet goed aflopenquote:Op maandag 12 september 2011 17:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, gewoon even er tussenuit geweest. In Frankrijk gewoont/gewerkt enzulks ivm problemen thuis. Nu dus weer back to school.
Jij ook examenjaar vwo?
Informeer eens bij de WURquote:Op maandag 12 september 2011 17:02 schreef SiIk het volgende:
Weet niet. Suggesties zijn welkom. Iets met biologie denk ik..
quote:
Ik dacht dat de WAU voorloper was biologisch gezien.quote:
lekkerquote:Op maandag 12 september 2011 17:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik neem wat mee terug naar NL
You kidding?quote:Op maandag 12 september 2011 17:09 schreef ValHallen het volgende:
Het Intertoys boek is weer op de mat geploft
Dat was de happening van het jaar vroeger.quote:Op maandag 12 september 2011 17:09 schreef ValHallen het volgende:
Op zo'n momenteten voel je toch weer ff kleine Boy, heerlijk!quote:Op maandag 12 september 2011 17:09 schreef ValHallen het volgende:
Hier twee dagen geleden alquote:Op maandag 12 september 2011 17:09 schreef ValHallen het volgende:
Oh. Met ene Huppelmuts tochquote:Op maandag 12 september 2011 17:07 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Hey, wie heeft jou weer losgelaten
Haha weet je nog van die Jingle
hier ook. kijk alleen bij de gezelschapspelletjes of computergamesquote:Op maandag 12 september 2011 17:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier twee dagen geleden al.
Weet niet wie hem ingesproken had, hij ging zo: Oh neee, wie heeft Ajacied weer losgelaten in draakjequote:
Dat was Huppelmuts ja..quote:Op maandag 12 september 2011 17:11 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Weet niet wie hem ingesproken had, hij ging zo: Oh neee, wie heeft Ajacied weer losgelaten in draakje![]()
Iemand die die Jingles nog bewaard heeft?
Ik kijk het hele boek door, gewoon, omdat het kanquote:Op maandag 12 september 2011 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hier ook. kijk alleen bij de gezelschapspelletjes of computergames
Ik vind haar niet meer zo aardig. Haat mij alleen maarquote:
Dat zal heus wel meevallen...quote:Op maandag 12 september 2011 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind haar niet meer zo aardig. Haat mij alleen maarNooit positief tegenover mij. alleen maar haten
Kreeg je nog opwinding bij de meisjesspulletjes of kleine kleuter speeltjes?quote:Op maandag 12 september 2011 17:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kijk het hele boek door, gewoon, omdat het kan.
Bah, open dagen.quote:Op maandag 12 september 2011 17:09 schreef SiIk het volgende:
Ik wil sowieso open dagen enzo gaan bezoeken dit jaar. Wageningen zet ik erbij op de lijst!
Nou, Ik postte eens in het oorlogtopic om wat dingetjes te vragen. zegt ze gelijk dat ik weer de boel verziekquote:Op maandag 12 september 2011 17:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zal heus wel meevallen...
Ja, hoe wil je dan een opleiding kiezen.quote:Op maandag 12 september 2011 17:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bah, open dagen.
Je krijgt nooit een realistisch beeld van de opleiding. Je komt er altijd na drie jaar pas achter of het een geschikte opleiding voor je is.
* SiIk meldtquote:Op maandag 12 september 2011 17:13 schreef Insomnium het volgende:
Waarom zijn er hier geen mensen in de buurt die van bord spellen houden
Ja, dat is dus ook precies het probleem!quote:Op maandag 12 september 2011 17:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, hoe wil je dan een opleiding kiezen.Snuggere
Absoluut waar. Maar ik ken nu de helft van de opleidingen niet eens geloof ik. Laat staan dat ik een beetje kan gokken wat geschikt is voor mequote:Op maandag 12 september 2011 17:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bah, open dagen.
Je krijgt nooit een realistisch beeld van de opleiding. Je komt er altijd na drie jaar pas achter of het een geschikte opleiding voor je is.
Wijsneus is een cool spel. Weet ik inmiddels alle vragen/antwoorden vanquote:Op maandag 12 september 2011 17:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
[me=SiIk]meldt
[/me]
Ik wil een bordspellenmeeting
Sinds ik alleen woon speel ik al helemaal nooit meer spelletjes..
Ho wacht, net had je iets over dat je naar frankrijk was geweest vanwege gezeik. Mag ik vragen hoe dat zat en hoe dat ging. Zit er over te denken om het huis uit te gaan, maar ik heb geen idee hoequote:Op maandag 12 september 2011 17:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
[me=SiIk]meldt
[/me]
Sequence spelen? Dat is het leukste bordspel omdat het een goede combinatie is tussen samenwerken en geluk waardoor het niet zo is dat mensen die het 34920 keer hebben gespeeld de beginners eruit spelen.quote:Op maandag 12 september 2011 17:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
[me=SiIk]meldt
[/me]
Ga eens naar een meeloopdag van de WURquote:Op maandag 12 september 2011 17:17 schreef SiIk het volgende:
[..]
Absoluut waar. Maar ik ken nu de helft van de opleidingen niet eens geloof ik. Laat staan dat ik een beetje kan gokken wat geschikt is voor me
Ik kan niet tegen gelukspelletjes. Dan kan ik verliezenquote:Op maandag 12 september 2011 17:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sequence spelen? Dat is het leukste bordspel omdat het een goede combinatie is tussen samenwerken en geluk waardoor het niet zo is dat mensen die het 34920 keer hebben gespeeld de beginners eruit spelen.
Klopt, gelukkig is het een mix tussen.quote:Op maandag 12 september 2011 17:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen gelukspelletjes. Dan kan ik verliezen
Dat ken ikquote:Op maandag 12 september 2011 17:16 schreef SiIk het volgende:
[..]
[me=SiIk]meldt
[/me]
Altijd leukquote:Op maandag 12 september 2011 17:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sequence spelen? Dat is het leukste bordspel omdat het een goede combinatie is tussen samenwerken en geluk waardoor het niet zo is dat mensen die het 34920 keer hebben gespeeld de beginners eruit spelen.
Ehm, ik was toen nog minderjarig, dus heb toestemming moeten vragen aan de leerplichtambtenaar. Was best een gedoe, maar uiteindelijk gekregen omdat ik beloofde het jaar erna weer naar school te gaan.quote:Op maandag 12 september 2011 17:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ho wacht, net had je iets over dat je naar frankrijk was geweest vanwege gezeik. Mag ik vragen hoe dat zat en hoe dat ging. Zit er over te denken om het huis uit te gaan, maar ik heb geen idee hoe
Digitale versie, wordfeudquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 17:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Digitale versie, wordfeud
Maar ben in de Ardennen dus internet staat uit op m'n foon..
Is een competitie van in de GCquote:Op maandag 12 september 2011 17:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Digitale versie, wordfeud
Maar ben in de Ardennen dus internet staat uit op m'n foon..
Dat een beetje inderdaad.quote:Op maandag 12 september 2011 17:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nog nooit begrepen wat mensen leuk vinden aan dat spel.
quote:Op maandag 12 september 2011 17:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nog nooit begrepen wat mensen leuk vinden aan dat spel.
quote:
Of 21'enquote:Op maandag 12 september 2011 17:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Poker.
Dat speel ik veel te weinig meer.
Je zou bijna denken van wel. Rookworsten erbij. Unokaarten in de aanslagquote:Op maandag 12 september 2011 17:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is toch een product van Unox?
Beter een poes uit d'r dak dan een dak uit je poesquote:Op maandag 12 september 2011 17:27 schreef Samzz het volgende:
Whehehe, d'r gaat hier een poes uit d'r dak.
Wordt ze weer verwent ja?quote:Op maandag 12 september 2011 17:27 schreef Samzz het volgende:
Whehehe, d'r gaat hier een poes uit d'r dak.
Ze heeft vanmiddag al rundvlees gehad, dus neequote:
Geen worst voor de poes dus?quote:Op maandag 12 september 2011 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze heeft vanmiddag al rundvlees gehad, dus nee.
Wanneer ga je us keer lekker voor mij koken, ik denk wel dat jij goede keukenprinses bentquote:Op maandag 12 september 2011 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze heeft vanmiddag al rundvlees gehad, dus nee.
Valt wel mee, hoorquote:Op maandag 12 september 2011 17:31 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Wanneer ga je us keer lekker voor mij koken, ik denk wel dat jij goede keukenprinses bent
Hertst!quote:Op maandag 12 september 2011 17:27 schreef _Fanta het volgende:
Keek ff naar de lucht, en is niet normaal hoe snel die wolken voorbij zweven. Begint echt herst te worden geloof ik
niemand kijkt naar centrale topicsquote:Op maandag 12 september 2011 17:34 schreef Watertornado het volgende:
In dit topic zijn gewoon meer posts dan views.
Vast beter dan mij, ik kan helemaal niet koken namelijk. Ik laat de meest simpelste gerechten nog aanbrandenquote:
Ik vind koken leuk.quote:Op maandag 12 september 2011 17:34 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Vast beter dan mij, ik kan helemaal niet koken namelijk. Ik laat de meest simpelste gerechten nog aanbranden
Een dier hoeft bij mij niks te verdienen. Het krijgt gewoon soms wat extra lekkersquote:Op maandag 12 september 2011 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer verdient hij/zij het? Als hij met een vers gevangen muisje thuiskomt?
Mannen die kunne koken doen het vaak goed bij de vrouwtjesquote:Op maandag 12 september 2011 17:35 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik vind koken leuk.
Pak ook heel vaak een kookboek erbij om wat nieuws te proberen
ahquote:Op maandag 12 september 2011 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een dier hoeft bij mij niks te verdienen. Het krijgt gewoon soms wat extra lekkers.
s'avonds?quote:Op maandag 12 september 2011 17:36 schreef SiIk het volgende:
Zal ik morgen van 9 tot 10 mijn uurtje Beatles draaien?
Dan ben ik de uitzondering want ik faal blijkbaar altijd met vrouwenquote:Op maandag 12 september 2011 17:36 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Mannen die kunne koken doen het vaak goed bij de vrouwtjes
Jaquote:
Zo werkt dat hier niet. Gewoon inplannen wanneer je wilt, na het testrondje.quote:Op maandag 12 september 2011 17:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jakan natuurlijk ook op een andere tijd. Kan me voorstellen dat de wat bekendere dj's liever de avonduurtjes hebben
Tut tut, jezelf er gewoon tussen werken mijn beste. Gewoon een plek nemen als hij nog niet gepland staat.quote:Op maandag 12 september 2011 17:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jakan natuurlijk ook op een andere tijd. Kan me voorstellen dat de wat bekendere dj's liever de avonduurtjes hebben
Dat dus !quote:Op maandag 12 september 2011 17:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo werkt dat hier niet. Gewoon inplannen wanneer je wilt, na het testrondje.
geen vitamines of weerstand is laagquote:Op maandag 12 september 2011 17:40 schreef Insomnium het volgende:
Godverdomme zeg ik keek net in de spiegel.
Ben nog bleker dan normaal
Chronische slaapstoornisquote:Op maandag 12 september 2011 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
geen vitamines of weerstand is laag
Geef je al licht?quote:Op maandag 12 september 2011 17:40 schreef Insomnium het volgende:
Godverdomme zeg ik keek net in de spiegel.
Ben nog bleker dan normaal
Als ik mijn penis in het donker uit mijn broek haal is het net een vuurtorenquote:
Nee.quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 17:42 schreef SiIk het volgende:
Morgenavond in het voorprogramma van Wicked, Silk met de Beatles
quote:Op maandag 12 september 2011 17:43 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Als ik mijn penis in het donker uit mijn broek haal is het net een vuurtoren
[..]
Nee.
Dat is mij wel aangeboden maar daar doe ik niet aan.
Ik heb nu tot aan december een WW uitkering.
En in Januari begint mijn nieuwe baan.
Dat vind ik oprecht een hele prijzenswaardige instellingquote:Op maandag 12 september 2011 17:43 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Nee.
Dat is mij wel aangeboden maar daar doe ik niet aan.
Ik heb nu tot aan december een WW uitkering.
En in Januari begint mijn nieuwe baan.
Wet arbeidsongeschiktheidsvoorziening jonggehandicaptenquote:
Dank je wel !quote:Op maandag 12 september 2011 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht een hele prijzenswaardige instelling.
Alleen dan WAJONG.quote:Op maandag 12 september 2011 17:44 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wet arbeidsongeschiktheidsvoorziening jonggehandicapten
Meer mensen met die instelling zouden de maatschappij goed doen.quote:Op maandag 12 september 2011 17:45 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dank je wel !![]()
Maar dat is iets wat ik nooit zal doen.
Ik kan werken. En ik wil heel graag werken.
En ja dat is niet altijd even makkelijk maar ik ga niet mijn handje ophouden.
Dat vertik ik.
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
Knetterkrankjorum
Huppelmuts
djkoelkast
sharr
SperzieboonToon
Snuf.
PiRANiA
sinterklaaskapoentje
Ragboer
Doler12
naatje_1
Dj_Day-V
Karina
LovelyLady
RockNijntje
Trevland
Nober
Spaghettivreter
suikertaartje
dragems
tralalala
DaMart
Maraca
MarkoAlmelo
Stuart
Spouwerranger
Caland
Goudvis_
Viro
j0rdiiii
Beach
Dromenvangertje
TheFamousMan
Samzz
mc-Piel
So_Surreal_Baby
Gramulanion
pgrferrari
Pino112
Patje1987
Zokunen
Monopoly
Swomp
Smoofie
Stokstaart
Popje-popje
wel.o.k
goldfinger1963
MPG
Yuki
Gehandicaptquote:Op maandag 12 september 2011 17:44 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wet arbeidsongeschiktheidsvoorziening jonggehandicapten
Twee goede vrienden van mij hebben ook allebei een WAJONG.quote:Op maandag 12 september 2011 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meer mensen met die instelling zouden de maatschappij goed doen.
Mijn vriendin heeft ook een WAJONG, terwijl ze zo gezond is als ik, alleen ziek geweest voor haar 18e.
Sow, ik kom het topic in en meteen heftig nieuws zeg!quote:Op maandag 12 september 2011 17:49 schreef ValHallen het volgende:
Keith Richards Rolling Stones uitgetrapt.
Dat slaat eigenlijk ook nergens op.quote:Op maandag 12 september 2011 17:48 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Twee goede vrienden van mij hebben ook allebei een WAJONG.
Samen hebben ze met diverse potjes bijna 3000 euro per maand en verder geen onkosten.
Ze hebben allebei " borderline " Maar ik weet zeker dat ze allebei prima kunnen werken.
Heb ook best vaak ruzie met die twee daardoor.
Ze wonen samen en gaan gewoon drie keer per jaar op vakantie.
Melkerts zijn dat, ik heb daar een enorme hekel aan.quote:Op maandag 12 september 2011 17:48 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Twee goede vrienden van mij hebben ook allebei een WAJONG.
Samen hebben ze met diverse potjes bijna 3000 euro per maand en verder geen onkosten.
Ze hebben allebei " borderline " Maar ik weet zeker dat ze allebei prima kunnen werken.
Heb ook best vaak ruzie met die twee daardoor.
Ze wonen samen en gaan gewoon drie keer per jaar op vakantie.
Dat slaat ook nergens op !quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, ik kom het topic in en meteen heftig nieuws zeg!Hey peeps!
My God, wat oneerlijke situatie idd!quote:Op maandag 12 september 2011 17:51 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat slaat ook nergens op !
Ze zijn allebei voor 100 % afgekeurd.
Allebei een volledige uitkering en allebei PGB.
Ze staan niet geregistreerd als samenwonend en daarom krijgen zeg gewoon lekker dubbelop.
Ik word er soms echt niet goed van.
En dan NOG klagen dat ze niet rondkomen.
Is dat niet strafbaar?quote:Op maandag 12 september 2011 17:51 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ze staan niet geregistreerd als samenwonend en daarom krijgen zeg gewoon lekker dubbelop.
Misschien moeten ze dan eens niet drie keer per jaar op vakantie.quote:Op maandag 12 september 2011 17:51 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Nog steeds werkloos. Maar ik houd mijn handje nog niet op bij de overheid.quote:
Jupquote:
Klopt.quote:Op maandag 12 september 2011 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]
My God, wat oneerlijke situatie idd!
Dat is zeker strafbaar.quote:
Ik hoop dat ze er achter komen.quote:Op maandag 12 september 2011 17:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien moeten ze dan eens niet drie keer per jaar op vakantie.
En laat de instanties er niet achter komen dat ze samenwonen, want dan kunnen ze alles tot op de laatste cent terugbetalen...
DJ Watertornado in te huren voor 20eu per uurquote:Op maandag 12 september 2011 17:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nog steeds werkloos. Maar ik houd mijn handje nog niet op bij de overheid.
Jijquote:
Maar dat lijkt me toch vrij makkelijk aantoonbaar? Of mag je daarvoor niet even naarbinnen met een inspecteur?quote:Op maandag 12 september 2011 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Maar alleen als aantoonbaar kan worden gemaakt dat ze een gezamenlijk huishouden voeren.
Onlogisch, wat een baaasquote:
Bepaald aantal dagen per jaar samenwonen, gezamenlijke rekeningen, samen een huishouden voeren, bijvoorbeeld. Ik weet het niet precies, zou ik moeten nazoeken.quote:Op maandag 12 september 2011 17:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar dat lijkt me toch vrij makkelijk aantoonbaar? Of mag je daarvoor niet even naarbinnen met een inspecteur?
Of wanneer woon je samen/heb je een gezamenlijk huishouden voor de wet? Waaraan moet je voldoen?
Smakelijkquote:Op maandag 12 september 2011 17:56 schreef Insomnium het volgende:
Mensjes tot vanavond !
Ik ga bij een goede vriendin eten!
quote:Op maandag 12 september 2011 17:56 schreef Insomnium het volgende:
Mensjes tot vanavond !
We (mannen) groeien op.quote:Op maandag 12 september 2011 17:56 schreef _Fanta het volgende:
Eigenlijk stom dat ik mn eigen huishouden loop te doen, vroeger deden de vrouwtjes dat nog. Wedden dat er 30 jaar geleden geen ene vent met een stofdoek rond liep. Dat bedoel ik! Waar gaat het met ons heen
Laterzz man, en veel plezierquote:Op maandag 12 september 2011 17:56 schreef Insomnium het volgende:
Mensjes tot vanavond !
We gaan steeds meer vrouwentaken over nemen, over tijdje zijn we niks meer dan slaafjes van de Vrouwenquote:
Echte mannen boeit het geen drol wat ze doen en voelen zich bij elk klusje mannelijk.quote:Op maandag 12 september 2011 17:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
We gaan steeds meer vrouwentaken over nemen, over tijdje zijn we niks meer dan slaafjes van de Vrouwen
Nee, dat jij zo'n baas bent?quote:Op maandag 12 september 2011 17:59 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Dat er nog maar zo weinig echte mannen zijn? geen idee eigenlijk..
Deze ga ik onthoudenquote:Op maandag 12 september 2011 17:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Echte mannen boeit het geen drol wat ze doen en voelen zich bij elk klusje mannelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |