Wat heb je geleerd?quote:Op maandag 12 september 2011 16:53 schreef SiIk het volgende:
Zo, weer thuis. Ik vond het nog leuk ook
Ja.quote:Op maandag 12 september 2011 16:53 schreef Watertornado het volgende:
Overigens: wat is het lekker weer! Zeker fietsen met wind mee was leuk.
Het regentquote:Op maandag 12 september 2011 16:53 schreef Watertornado het volgende:
Ja op zich wel.quote:Op maandag 12 september 2011 16:53 schreef Watertornado het volgende:
Dat 'Letting the cat out of the bag' een spreekwoord is, verder niet zo bijster veelquote:
Ja, klopt niet idd.quote:Op maandag 12 september 2011 16:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vergelijk de titel met deze passage:
[..]
Engels.quote:Op maandag 12 september 2011 16:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat 'Letting the cat out of the bag' een spreekwoord is, verder niet zo bijster veel
Maar ik zit sinds vorig jaar op een nieuwe school (Zit nog gewoon middelbaar) en nu blijkt dat mn docent engels ook pas sinds vorig jaar op deze school zit, die zat voorheen altijd op m'n oude school, terwijl het niet bepaald om de hoek ligt
quote:Op maandag 12 september 2011 16:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij hebt ook strakblauwe hemel (+ zonnetje, vanzelfsprekend)?
Ik heb zonet ook in mijn t-shirtje gefietsereerd.quote:Op maandag 12 september 2011 16:59 schreef SiIk het volgende:
Laatste jaar van het VWO.
Hier is het ook lekker weer, alleen jammer van de wind idd..
Gisterochtend was het pas echt mooi, toen heb ik heerlijk gefietst in mn tshirt, en het nog warm hebben. Iedereen die uitgeslapen heeft en pas 12 uur z'n nest uit kwam gelooft me niet
quote:Op maandag 12 september 2011 17:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
C_A, ik kan hier lekker aan de Kronenbourg
Jij bent.. even oud als ik?quote:Op maandag 12 september 2011 16:59 schreef SiIk het volgende:
Laatste jaar van het VWO.
Hier is het ook lekker weer, alleen jammer van de wind idd..
Gisterochtend was het pas echt mooi, toen heb ik heerlijk gefietst in mn tshirt, en het nog warm hebben. Iedereen die uitgeslapen heeft en pas 12 uur z'n nest uit kwam gelooft me niet
Ik ga vanavond weer aan de Prison Break denk ikquote:Op maandag 12 september 2011 17:03 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga maar even true blood kijken, na het eten kijk ik wel weer ff of ik kan/wil draaien.
Twee jaar ouderquote:
Nee, gewoon even er tussenuit geweest. In Frankrijk gewoont/gewerkt enzulks ivm problemen thuis. Nu dus weer back to school.quote:
Nee, ben blijven zitten omdat ik van profiel wou wisselen en NG blijven doen, zou echt niet goed aflopenquote:Op maandag 12 september 2011 17:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, gewoon even er tussenuit geweest. In Frankrijk gewoont/gewerkt enzulks ivm problemen thuis. Nu dus weer back to school.
Jij ook examenjaar vwo?
Informeer eens bij de WURquote:Op maandag 12 september 2011 17:02 schreef SiIk het volgende:
Weet niet. Suggesties zijn welkom. Iets met biologie denk ik..
quote:
Ik dacht dat de WAU voorloper was biologisch gezien.quote:
lekkerquote:Op maandag 12 september 2011 17:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik neem wat mee terug naar NL
You kidding?quote:Op maandag 12 september 2011 17:09 schreef ValHallen het volgende:
Het Intertoys boek is weer op de mat geploft
Dat was de happening van het jaar vroeger.quote:Op maandag 12 september 2011 17:09 schreef ValHallen het volgende:
Op zo'n momenteten voel je toch weer ff kleine Boy, heerlijk!quote:Op maandag 12 september 2011 17:09 schreef ValHallen het volgende:
Hier twee dagen geleden alquote:Op maandag 12 september 2011 17:09 schreef ValHallen het volgende:
Oh. Met ene Huppelmuts tochquote:Op maandag 12 september 2011 17:07 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Hey, wie heeft jou weer losgelaten
Haha weet je nog van die Jingle
hier ook. kijk alleen bij de gezelschapspelletjes of computergamesquote:Op maandag 12 september 2011 17:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier twee dagen geleden al.
Weet niet wie hem ingesproken had, hij ging zo: Oh neee, wie heeft Ajacied weer losgelaten in draakjequote:
Dat was Huppelmuts ja..quote:Op maandag 12 september 2011 17:11 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Weet niet wie hem ingesproken had, hij ging zo: Oh neee, wie heeft Ajacied weer losgelaten in draakje![]()
Iemand die die Jingles nog bewaard heeft?
Ik kijk het hele boek door, gewoon, omdat het kanquote:Op maandag 12 september 2011 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hier ook. kijk alleen bij de gezelschapspelletjes of computergames
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |