Wat heb je geleerd?quote:Op maandag 12 september 2011 16:53 schreef SiIk het volgende:
Zo, weer thuis. Ik vond het nog leuk ook
Ja.quote:Op maandag 12 september 2011 16:53 schreef Watertornado het volgende:
Overigens: wat is het lekker weer! Zeker fietsen met wind mee was leuk.
Het regentquote:Op maandag 12 september 2011 16:53 schreef Watertornado het volgende:
Ja op zich wel.quote:Op maandag 12 september 2011 16:53 schreef Watertornado het volgende:
Dat 'Letting the cat out of the bag' een spreekwoord is, verder niet zo bijster veelquote:
Ja, klopt niet idd.quote:Op maandag 12 september 2011 16:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vergelijk de titel met deze passage:
[..]
Engels.quote:Op maandag 12 september 2011 16:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat 'Letting the cat out of the bag' een spreekwoord is, verder niet zo bijster veel
Maar ik zit sinds vorig jaar op een nieuwe school (Zit nog gewoon middelbaar) en nu blijkt dat mn docent engels ook pas sinds vorig jaar op deze school zit, die zat voorheen altijd op m'n oude school, terwijl het niet bepaald om de hoek ligt
quote:Op maandag 12 september 2011 16:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij hebt ook strakblauwe hemel (+ zonnetje, vanzelfsprekend)?
Ik heb zonet ook in mijn t-shirtje gefietsereerd.quote:Op maandag 12 september 2011 16:59 schreef SiIk het volgende:
Laatste jaar van het VWO.
Hier is het ook lekker weer, alleen jammer van de wind idd..
Gisterochtend was het pas echt mooi, toen heb ik heerlijk gefietst in mn tshirt, en het nog warm hebben. Iedereen die uitgeslapen heeft en pas 12 uur z'n nest uit kwam gelooft me niet
quote:Op maandag 12 september 2011 17:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
C_A, ik kan hier lekker aan de Kronenbourg
Jij bent.. even oud als ik?quote:Op maandag 12 september 2011 16:59 schreef SiIk het volgende:
Laatste jaar van het VWO.
Hier is het ook lekker weer, alleen jammer van de wind idd..
Gisterochtend was het pas echt mooi, toen heb ik heerlijk gefietst in mn tshirt, en het nog warm hebben. Iedereen die uitgeslapen heeft en pas 12 uur z'n nest uit kwam gelooft me niet
Ik ga vanavond weer aan de Prison Break denk ikquote:Op maandag 12 september 2011 17:03 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga maar even true blood kijken, na het eten kijk ik wel weer ff of ik kan/wil draaien.
Twee jaar ouderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |