ow heerlijkquote:Op maandag 12 september 2011 16:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tenerife. Maar om te wonen
...
Niet veel meer dan in onze achtertuinquote:Op maandag 12 september 2011 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stikt van de vleermuizen daar
Dan is dat natuurlijk gewoon geweldigquote:Op maandag 12 september 2011 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow heerlijkDe mensen zijn daar zo relaxed, zo open
Zo anders dan hier in Nederland.
En heb natuurlijk ook familie en vrienden daar wonen, dan is de stap wat makkelijker
Lekker weerquote:Op maandag 12 september 2011 16:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil naar Tenerife, met het toerisme gaat het weer wat beter. Maar het is nog niet de tijd om te gaan. Dus we sparen nog even door
Jij kan dat echt echt hequote:Op maandag 12 september 2011 16:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat nagemaakte Limburgse accent_!!
Laatst dacht iemand dat het Brabants was.quote:Op maandag 12 september 2011 16:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat nagemaakte Limburgse accent_!!
Als je elk eiland van een land Vlieland wilt noemen wel ja...quote:Op maandag 12 september 2011 16:36 schreef Bellatrix het volgende:
Tenerife is toch gewoon Spanje, dus een soort veredeld Vlieland?
Amerika an sich ook wel. Maar ik heb meer met Australiëquote:Op maandag 12 september 2011 16:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou ook wel naar die landen willen emigreren ja, en Amerika
Ok, echter ik denk persoonlijk dat je een groot gedeelte van je problemen bij jezelf moet zoekenquote:Op maandag 12 september 2011 16:33 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Gast, alsof ik niet bekend ben bij het GGZ. Ik loop daar al zowa mn helen leven
Heb meer Psychiaters versleten dan een gemiddelde FOK!'er meisjes geneukt heeft
Mensen die denken ergens iets van te wetenquote:Op maandag 12 september 2011 16:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Laatst dacht iemand dat het Brabants was.![]()
Maar, het is toch altijd de schuld van een ander?quote:Op maandag 12 september 2011 16:36 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ok, echter ik denk persoonlijk dat je een groot gedeelte van je problemen bij jezelf moet zoeken
ja lekker weerquote:Op maandag 12 september 2011 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker weer,..
Maar, jullie zijn dus echt van plan die kant op te gaan?.
Joh! Wat een wijze uitspraakquote:Op maandag 12 september 2011 16:36 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ok, echter ik denk persoonlijk dat je een groot gedeelte van je problemen bij jezelf moet zoeken
quote:
Ja zoietsquote:Op maandag 12 september 2011 16:36 schreef Bellatrix het volgende:
Tenerife is toch gewoon Spanje, dus een soort veredeld Vlieland?
Kloptquote:Op maandag 12 september 2011 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, het is toch altijd de schuld van een ander?.
Verdampte Scheisse, halt deine Waffel!quote:Op maandag 12 september 2011 16:37 schreef Bellatrix het volgende:
Ik was vandaag nog in Limburg. Verstond er geen kut van. En ook een Duitser die hier woont en die het vertikte om Nederlands te praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |