SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76, Symphonic en Melting.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.![]()
Neger wat?quote:Op maandag 12 september 2011 16:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"hallon ik ben trolsjans en ik heb net in een flesje sisi gecumd, dat wil ik nog een keer dus vermaak mij grgr"
Ik geloof dat jij professionele hulp moet zoekenquote:Op maandag 12 september 2011 16:27 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Rare kronkels in mn kop, kan totaal niet met stres omgaan. En zo zijn dr nogwel paar dingetjes die ik niet in t topic ga gooien.
nee is meer wat voor Knetterquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 16:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze wil wel wat voor je inspreken hoor.
Emigregen?quote:Op maandag 12 september 2011 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb MBO Bedrijfsadministratie, dus sowieso die richting (voor voorlopig, ik heb geen idee wat ik wil)
Ja emigreren
Nu ga ik een magnetronhamburgerbroodje van Mora etenquote:
Frankrijkquote:Op maandag 12 september 2011 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Emigregen?. Ik zou het doen
.
Ik wil graag naar Engeland of Australië/Nieuw Zeeland.
Frankrijk.quote:
Ik heb lekker een pannetje Spinaziequote:Op maandag 12 september 2011 16:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu ga ik een magnetronhamburgerbroodje van Mora eten.
Tenerifequote:
Gast, alsof ik niet bekend ben bij het GGZ. Ik loop daar al zowa mn helen levenquote:Op maandag 12 september 2011 16:29 schreef mr-green het volgende:
[..]
Jongen ik geloof echt wel dat jij een normaal persoon kan zijn. Heb je al een paar keer normaal meegemaakt![]()
Maar waarom zoek je geen professionele hulp? Als je adressen of nummers wilt laat maar weten
Ik wil naar Tenerife, met het toerisme gaat het weer wat beter. Maar het is nog niet de tijd om te gaan. Dus we sparen nog even doorquote:Op maandag 12 september 2011 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Frankrijk is opzich wel mooi maar die usually etenstijden liggen me nietquote:Op maandag 12 september 2011 16:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Frankrijk.
Spanje boeit me niet.
Moraquote:Op maandag 12 september 2011 16:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu ga ik een magnetronhamburgerbroodje van Mora eten.
Ik zou ook wel naar die landen willen emigreren ja, en Amerikaquote:Op maandag 12 september 2011 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Stikt van de vleermuizen daarquote:Op maandag 12 september 2011 16:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tenerife. Maar om te wonen
...
Het enige waar ik niet tegen kon was wijn bij alles. Wijn bij ontbijt, lunch avondeten, tussendoor, ik werd er gek van.quote:Op maandag 12 september 2011 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frankrijk is opzich wel mooi maar die usually etenstijden liggen me niet
In Parijs had ik gewoon lekker Koffie in mn hotelquote:Op maandag 12 september 2011 16:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het enige waar ik niet tegen kon was wijn bij alles. Wijn bij ontbijt, lunch avondeten, tussendoor, ik werd er gek van.
ow heerlijkquote:Op maandag 12 september 2011 16:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tenerife. Maar om te wonen
...
Niet veel meer dan in onze achtertuinquote:Op maandag 12 september 2011 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stikt van de vleermuizen daar
Dan is dat natuurlijk gewoon geweldigquote:Op maandag 12 september 2011 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow heerlijkDe mensen zijn daar zo relaxed, zo open
Zo anders dan hier in Nederland.
En heb natuurlijk ook familie en vrienden daar wonen, dan is de stap wat makkelijker
Lekker weerquote:Op maandag 12 september 2011 16:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil naar Tenerife, met het toerisme gaat het weer wat beter. Maar het is nog niet de tijd om te gaan. Dus we sparen nog even door
Jij kan dat echt echt hequote:Op maandag 12 september 2011 16:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat nagemaakte Limburgse accent_!!
Laatst dacht iemand dat het Brabants was.quote:Op maandag 12 september 2011 16:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat nagemaakte Limburgse accent_!!
Als je elk eiland van een land Vlieland wilt noemen wel ja...quote:Op maandag 12 september 2011 16:36 schreef Bellatrix het volgende:
Tenerife is toch gewoon Spanje, dus een soort veredeld Vlieland?
Amerika an sich ook wel. Maar ik heb meer met Australiëquote:Op maandag 12 september 2011 16:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou ook wel naar die landen willen emigreren ja, en Amerika
Ok, echter ik denk persoonlijk dat je een groot gedeelte van je problemen bij jezelf moet zoekenquote:Op maandag 12 september 2011 16:33 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Gast, alsof ik niet bekend ben bij het GGZ. Ik loop daar al zowa mn helen leven
Heb meer Psychiaters versleten dan een gemiddelde FOK!'er meisjes geneukt heeft
Mensen die denken ergens iets van te wetenquote:Op maandag 12 september 2011 16:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Laatst dacht iemand dat het Brabants was.![]()
Maar, het is toch altijd de schuld van een ander?quote:Op maandag 12 september 2011 16:36 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ok, echter ik denk persoonlijk dat je een groot gedeelte van je problemen bij jezelf moet zoeken
ja lekker weerquote:Op maandag 12 september 2011 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lekker weer,..
Maar, jullie zijn dus echt van plan die kant op te gaan?.
Joh! Wat een wijze uitspraakquote:Op maandag 12 september 2011 16:36 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ok, echter ik denk persoonlijk dat je een groot gedeelte van je problemen bij jezelf moet zoeken
quote:
Ja zoietsquote:Op maandag 12 september 2011 16:36 schreef Bellatrix het volgende:
Tenerife is toch gewoon Spanje, dus een soort veredeld Vlieland?
Kloptquote:Op maandag 12 september 2011 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, het is toch altijd de schuld van een ander?.
Verdampte Scheisse, halt deine Waffel!quote:Op maandag 12 september 2011 16:37 schreef Bellatrix het volgende:
Ik was vandaag nog in Limburg. Verstond er geen kut van. En ook een Duitser die hier woont en die het vertikte om Nederlands te praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |