Als er niets staat en je hoort muziek, wat blijft er dan over? Juist ja guppie, iedereen heeft dat door maar jij blijft het telkens vragenquote:Op maandag 12 september 2011 16:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Op het rooster staat helemaal niets hoor.
En ik kijk altijd eerst op het rooster voor ik vraag.
Jah kut is da, maarjah beetje eigen schuld ook. Had ik maar niet tot vanmiddag met mn zatte ballen achter mn PC moeten zitten. Nu fkes wa voedsel tot me nemen, Daar knapt een mens meestal wel van opquote:
Misschien is het rooster nog niet geupdate?quote:Op maandag 12 september 2011 16:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Als er niets staat en je hoort muziek, wat blijft er dan over? Juist ja guppie, iedereen heeft dat door maar jij blijft het telkens vragen
Soms draait er wel iemand maar staat dit nog niet op het rooster...quote:Op maandag 12 september 2011 16:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Als er niets staat en je hoort muziek, wat blijft er dan over? Juist ja guppie, iedereen heeft dat door maar jij blijft het telkens vragen
zie je ik wist hetquote:Op maandag 12 september 2011 16:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Jah kut is da, maarjah beetje eigen schuld ook. Had ik maar niet tot vanmiddag met mn zatte ballen achter mn PC moeten zitten. Nu fkes wa voedsel tot me nemen, Daar knapt een mens meestal wel van op
Ben je ondertussen al 1000 doden gestorven? Jij komt altijd terug, toch?quote:Op maandag 12 september 2011 16:10 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Jah kut is da, maarjah beetje eigen schuld ook. Had ik maar niet tot vanmiddag met mn zatte ballen achter mn PC moeten zitten. Nu fkes wa voedsel tot me nemen, Daar knapt een mens meestal wel van op
Dat hoef je ondertussen niet meer te vragen, tochquote:Op maandag 12 september 2011 16:11 schreef mr-green het volgende:
[..]
zie je ik wist het![]()
Jij bent brak omdat je hebt gezopen en gegamed
haha kloptquote:Op maandag 12 september 2011 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat hoef je ondertussen niet meer te vragen, toch.
Ken jij Hancock? Daar kan je me beetje mee vergelijken.quote:Op maandag 12 september 2011 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je ondertussen al 1000 doden gestorven? Jij komt altijd terug, toch?
Jaah! ik ga de mensheid redden, ooit als ik zin ofzoquote:
in de hoop dat jij kan nadenken en er zelf achter kan komen dat guppie draait. Helaas heb ik het misquote:Op maandag 12 september 2011 16:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Misschien is het rooster nog niet geupdate?
En waarom verwijs je me door naar het rooster als je weet dat Gup draait?
foeiquote:Op maandag 12 september 2011 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Soms draait er wel iemand maar staat dit nog niet op het rooster....
Nu niet het geval overigens.
Jaquote:Op maandag 12 september 2011 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
green is het gelukt met je cadeau?
en wat heb je gekochtquote:Op maandag 12 september 2011 16:13 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik liep de Prenetal binnen en ging gelijk naar de kassa van: hoi, ik zoek een cadeau voor een meisje van 1 week oud. Toen kreeg ik een paar keuzes...
Maar je bent toch niet zo'n subsidie ontvanger met een lui leven wat geen zin heeft om te werken?quote:Op maandag 12 september 2011 16:13 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ken jij Hancock? Daar kan je me beetje mee vergelijken.
[..]
Jaah! ik ga de mensheid redden, ooit als ik zin ofzo
Ik denk dat de meeste hiero wel weten dat ik niet bepaald in staat ben om te werken. Dusjah ik heb een uitkering. Goden moeten ook eten niewaarquote:Op maandag 12 september 2011 16:15 schreef mr-green het volgende:
[..]
Maar je bent toch niet zo'n subsidie ontvanger met een lui leven wat geen zin heeft om te werken?
Gaan we persoonlijk doen? Ik had toch wel een hoger niveau verwacht van iemand die een interwebsradio beheerd.quote:Op maandag 12 september 2011 16:13 schreef Viro het volgende:
in de hoop dat jij kan nadenken en er zelf achter kan komen dat guppie draait. Helaas heb ik het mis
Als jij goed hebt gelezen zie je dat er staat dat zelfs als het rooster leeg is, iemand kan draaien.quote:
Maar er draait nu niemandquote:Op maandag 12 september 2011 16:13 schreef Viro het volgende:
[..]
in de hoop dat jij kan nadenken en er zelf achter kan komen dat guppie draait. Helaas heb ik het mis
[..]
foei![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |